Minimaal een jaartje zei hij.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang blijft de horeca dan wel niet dicht?
Zolang als nodigquote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang blijft de horeca dan wel niet dicht?
Whut?!quote:
Ik heb nergens gehoord dat het in scenario 1 sneller gaat.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is scenario 3, waar we niet voor kiezen
Dan deed hij het vanmiddag netjes.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was vanmiddag al opgenomen natuurlijk
In dat scenario moeten we kijken of we de komende maanden stappen extra of minder kunnen zetten, dat klinkt net iets hoopgevenderquote:Op maandag 16 maart 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nergens gehoord dat het in scenario 1 sneller gaat.
Jazekerquote:Op maandag 16 maart 2020 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan deed hij het vanmiddag netjes.
Who want's to live forever.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JazekerVraag me alleen af wat de royaltywatchers vinden van de symboliek van de voorwerpen op de achtergrond. Was dat een portret van Thorbecke? Lijkt logisch. Maar een boek over Kropswolde? En zag ik nou een CD van Queen staan?
En wat deed dat boek over ‘Massagraven door de eeuwen’ heen daarquote:Op maandag 16 maart 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JazekerVraag me alleen af wat de royaltywatchers vinden van de symboliek van de voorwerpen op de achtergrond. Was dat een portret van Thorbecke? Lijkt logisch. Maar een boek over Kropswolde? En zag ik nou een CD van Queen staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |