Ik vrees het ergste...quote:Op maandag 16 maart 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Zooooo 12 uur gewerkt, de BV Nederland staat nog overeind, eens kijken of de mensen die thuis zitten te niksen nog wat over hebben gelaten in de supermarkt.
Ja ik kan vanuit mijn werk iemand boodschappen laten doen en laten bezorgen maar ik doe zelf nog 'n goede poging.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste...
Ik werk nog een half uurtje en moet dan echt eten gaan kopen voor de komende dagen
Eikel shine er opquote:Op maandag 16 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Al die boa's zijn nu hun knuppels aan het opwrijven
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon een beetje zwaar ademen in hun richting.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
zal het overwegenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Als Corona voorbij is moet je maar werk zoeken in de seksindustrie jij.
1900quote:Op maandag 16 maart 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal het overwegen
Hoe laat spreek de grote leider ons toe?
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal het overwegen
Hoe laat spreek de grote leider ons toe?
fris en fruitig :pquote:Op maandag 16 maart 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor ben je dan de pil gaan halen?
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor ben je dan de pil gaan halen?
Dan nogquote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Logisch.. jij bent er pas net....
Sundry?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
In de rij et voor de apotheek stond ik met een vrouw te praten. Die zei jaaa mijn nichtje is nu aan reizen in maleisië, niks aan de hand.
nu:
[ afbeelding ]
![]()
Was overigens een zorgmedewerker in de psychiatrische zorg
Ah!quote:
Hahah bij de gamma werd die meuk aardig gehamsterd vanmiddagquote:Op maandag 16 maart 2020 17:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ben benieuwd wanneer dat hier is
Zat verf en kwasten nog hier... Alleen niet zoveel tijd en mogelijkheden met die muppet om ons heen
ik heb een hele zak vol maar mag ze nietquote:Op maandag 16 maart 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog maar twee bitterballen
je bedoelt als ze niet meer naar buiten mogen?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
serieus hoe moet dat nou met de mensen die naar de voedselbank gaan?
nee voedselbank stopt in regio den haagquote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bedoelt als ze niet meer naar buiten mogen?
Als die helemaal ziek zijn van de covid denken ze niet eens aan eten joh.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
serieus hoe moet dat nou met de mensen die naar de voedselbank gaan?
Pics van je bitterballen?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog maar twee bitterballen
Ja het is goed met d'r, hoe vaak die loopt te miepen dat ze weer eens vergeten is om iets lekkers te halen ...quote:Op maandag 16 maart 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:uitstraling @:LTVDK
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voedselbank stopt in regio den haag
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is goed met d'r, hoe vaak die loopt te miepen dat ze weer eens vergeten is om iets lekkers te halen ...
lees dat ze met de gemeente in overleg zijn. Hoop dat daar wat uitkomt. Horeca doneert ook al eten sinds dat ze dicht zijnquote:
Zo ernstig is de crisis nog niet dat je uit wanhoop dan maar kaassoufflés gaat eten omdat je al 3 maanden niks anders dan droge rijst hebt.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gewoon kaassoufflés bestellen op thuisbezorgd.
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geen auto en al die tijd zonder maccie
en vreemde bitterballen gekochtquote:Op maandag 16 maart 2020 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben terug van de wink0lt. Met diepvriesmaaltijden en sultana en granola en yoghurt enzo. EN frikandellen, kipnuggets en champignon-broccoli-bitterballen![]()
en in de zijvakjes van mijn rugzak pasten nog net twee blikken bier![]()
En ik heb dus alweer 1800 stappen gelopen in nauwelijks een half uurtje tijd
Ik ben niet op de hoogte van het bestaan van normale bitterballn, dus, nou en?quote:
Lekker heet en likbaar wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Bitterbal gaat hier zometeen met haar familie in de airfryer![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Bitterbal gaat hier zometeen met haar familie in de airfryer![]()
Dat haal ik dus nooit met boodschappen doenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik heb dus alweer 1800 stappen gelopen in nauwelijks een half uurtje tijd
Ik zit echt op de 300 ofzoquote:Op maandag 16 maart 2020 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat haal ik dus nooit met boodschappen doen, tenminste niet bij deze Jumbo. Als ik naar de Appie of Plus loop, dan haal ik dat wel.
vandaag slechts 2800 stappen tot nu toe, dat is dus erg weinig voor mijn doen.
Ik zit pas op 8200, nog een lange wandeling dus straksquote:Op maandag 16 maart 2020 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat haal ik dus nooit met boodschappen doen, tenminste niet bij deze Jumbo. Als ik naar de Appie of Plus loop, dan haal ik dat wel.
vandaag slechts 2800 stappen tot nu toe, dat is dus erg weinig voor mijn doen.
Coronaids?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:54 schreef Fogel het volgende:
Ik heb weinig stappen. En dan blijven er weinig vandaag, pijn aan mijn lijf.
Vast niet. Denk meer dat het er aan ligt dat ik gister een stuk bergop ben gelopen.quote:
Gewoon een beetje doorstappen, dan kan er nog wel een 1'tje voor.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit nu op 3115. Misschien haal ik vandaag WEL een keer de 4000Gisteren en eergisteren wel boven de 3500, maar verder ook niet.
Ik ga lekker stukje fietsen of wandelen nog even denk ik. Zonnetje schijnt nu nog. ff frisse neus halen is ook lekker.quote:
vorige week zaterdag had ik er 13.000quote:Op maandag 16 maart 2020 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje doorstappen, dan kan er nog wel een 1'tje voor.
Meh, ik ga liever vanavond vroeg naar bedquote:
Goed zoquote:Op maandag 16 maart 2020 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige week zaterdag had ik er 13.000Flinke einden door Luzern gebanjerd
Grootste deel ook nog met een rugzak van 15 kilo op m'n nek.
Yes, lekker en goed voor je!quote:Op maandag 16 maart 2020 17:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga lekker stukje fietsen of wandelen nog even denk ik. Zonnetje schijnt nu nog. ff frisse neus halen is ook lekker.
Luzernquote:Op maandag 16 maart 2020 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige week zaterdag had ik er 13.000Flinke einden door Luzern gebanjerd
Grootste deel ook nog met een rugzak van 15 kilo op m'n nek.
nee dat was mijn record. Had er eigenlijk een foto van moeten makenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed zoen dat gewoon doorzetten, kun je makkelijk elke dag halen (al zou ik het wel zonder rugzak doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |