Broabant.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef Zorro het volgende:
https://www.ed.nl/helmond(...)je-te-zien~a60b5669/
Mensen
Driekwart is te dom om te poepenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef Zorro het volgende:
https://www.ed.nl/helmond(...)je-te-zien~a60b5669/
Mensen
Lees net dat alleen 65+ dringend verzocht wordt thuis te blijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:37 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord over extra beperkingen maar misschien is dat voordat ik toehoorde aan de orde geweest.
Ja, de communisten die deze hele zooi veroorzaakt hebben, wekenlang verborgen voor de buitenwereld, laten we die eenquote:
ze is getest dus?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef Mar_an het volgende:
[..]
26 maar. zoals ze het mij net berichtte: Heel erg koorts, druk op borst, heel erg moe en last van keel
'Goeiste files dus.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:41 schreef -river- het volgende:
Opluchting bij restaurants: afhalen tóch mogelijk, drive-thru's weer open
https://www.ed.nl/binnenl(...)-weer-open~a0cc6677/
Door ook jullie kutcarnaval.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:31 schreef Belg het volgende:
[ afbeelding ]
In België dus: Brussel en Antwerpen (door jullie Noord Brabant)
Want? Wat voegt dat toe?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:42 schreef Kyran het volgende:
Duitsland gaat nu ook wel verder. Ik hoop echt dat wij binnen een paar dagen ook volgen (eigenlijk moet het gewoon vandaag al).
Neuhquote:Op maandag 16 maart 2020 17:42 schreef Mar_an het volgende:
Geen extra maatregelen straks, denken jullie?
Nee, FOK blijft nog steeds traag.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:42 schreef Mar_an het volgende:
Goeie vraag, denk het wel toch? Op zich is het niet heel anders dan een auto. In een auto doe je je raampje omlaag en dan dat is net zo (on)veilig als het omhoog doen van je vizier.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
mag op een scooter gebruik maken van een drive-thru?
Verder met wat?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:42 schreef Kyran het volgende:
Duitsland gaat nu ook wel verder. Ik hoop echt dat wij binnen een paar dagen ook volgen (eigenlijk moet het gewoon vandaag al).
Heb geen auto en al die tijd zonder macciequote:Op maandag 16 maart 2020 17:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Goeie vraag, denk het wel toch? Op zich is het niet heel anders dan een auto. In een auto doe je je raampje omlaag en dan dat is net zo (on)veilig als het omhoog doen van je vizier.
Nog steeds de beste nieuwsappquote:Op maandag 16 maart 2020 17:42 schreef Jano9 het volgende:
Zie NOS teletekst (ja ik zit daar nog op).
Zwitserland is goed bezig. Gaat op het lijstje emigratielanden.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ben positief verrast door de Zwitserse regering moet ik zeggen. Blijkbaar is het leger met reservisten zo opgezet dat we 4 medische bataljons hebben die nu direct ingezet kunnen worden, anderen zullen de logistiek ondersteunen als bedrijven tegen problemen aanlopen. Weer anderen helpen bij grenscontroles. Ze zeiden dat dit sinds de 2e wereldoorlog niet meer nodig is geweest, wat mensen hopelijk ook helpt inzien dat er iets serieus aan de hand is.
Verder zijn ze rustig en heel duidelijk - niet van dat onduidelijk gezwam. Ze zeggen dat het leven gewoon doorgaat maar op een beperktere manier, en dat dit echt wel weer voorbij gaat. Maar dat we ons nu even aan de regels moeten houden om de zorg te ontlasten.
Opa Mark gaat ons streng toespreken en rekent op 'het gezonde verstand'.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:42 schreef Mar_an het volgende:
Nou ja, er komt gewoon een tijd dat je een gevangene bent in je eigen huis. Netto gezien iedereen een enkelband.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |