SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.![]()
quote:rustig, was maar grapjequote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zwitserse persco gaat al 10 minuten over leger inzet
Rutte en Bruins zullen daar nog wel een weekje mee wachten?![]()
Directe collega van mij heeft corona. Super shit voor haar. Ik voel zelf nog helemaal niks, behalve wat last van m’n keel soms. Maar ik ben ook nog gewoon vaak naar buiten geweest, tot vandaag nog. Ik hoop niet dat ik het heb ofzo.![]()
![]()
Ondertussen bij mijn plaatselijke AldiIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wat voor klachten had ze, en hoe erg en hoe oud? Altijd leerzaam.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:35 schreef Mar_an het volgende:
Directe collega van mij heeft corona. Super shit voor haar. Ik voel zelf nog helemaal niks, behalve wat last van m’n keel soms. Maar ik ben ook nog gewoon vaak naar buiten geweest, tot vandaag nog. Ik hoop niet dat ik het heb ofzo.![]()
Helemaal prima.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:35 schreef Belg het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen bij mijn plaatselijke Aldi![]()
Wanneer is ze getest? Dacht dat de gemiddelde mens niet meer op een test hoefde te rekenen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:35 schreef Mar_an het volgende:
Moeten max 10 mensen zijn. Dat zou nog beter zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:35 schreef Belg het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:danielverlaan twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:01:52Het Amerikaans ministerie van Volksgezondheid en Sociale Zaken wordt digitaal aangevallen door vermoedelijk een ander land.
Het doel van de aanvallen is om de systemen van het ministerie te vertragen: https://t.co/ZOgnl7PubJ reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Beste "grote" aldi hoorquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik heb niets gehoord over extra beperkingen maar misschien is dat voordat ik toehoorde aan de orde geweest.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij meegekregen of je wel nog gewoon naar buiten kan of dat dat ook beperkt is op de een of andere manier? Had het idee dat het Franse deel meer informatie bevatte dan de Duitse versieGeld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Ja, laten we ook nog een cyberwar gaan voerenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:36 schreef D_A het volgende:
twitter:danielverlaan twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:01:52Het Amerikaans ministerie van Volksgezondheid en Sociale Zaken wordt digitaal aangevallen door vermoedelijk een ander land.
Het doel van de aanvallen is om de systemen van het ministerie te vertragen: https://t.co/ZOgnl7PubJ reageer retweetOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
in groepen van 30 ja dat werkt (dus niet)quote:Op maandag 16 maart 2020 17:35 schreef Belg het volgende:
[ afbeelding ]
de Russenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:36 schreef D_A het volgende:
Het doel van de aanvallen is om de systemen van het ministerie te vertragen: https://t.co/ZOgnl7PubJ reageer retweet![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:31 schreef Belg het volgende:
[ afbeelding ]
In België dus: Brussel en Antwerpen (door jullie Noord Brabant)
![]()
Nog meer UMCG-medewerkers besmet met coronavirus: totaal in Gronings ziekenhuis komt op acht
https://www.dvhn.nl/groni(...)p-acht-25468801.html![]()
Nou ik ben positief verrast door de Zwitserse regering moet ik zeggen. Blijkbaar is het leger met reservisten zo opgezet dat we 4 medische bataljons hebben die nu direct ingezet kunnen worden, anderen zullen de logistiek ondersteunen als bedrijven tegen problemen aanlopen. Weer anderen helpen bij grenscontroles. Ze zeiden dat dit sinds de 2e wereldoorlog niet meer nodig is geweest, wat mensen hopelijk ook helpt inzien dat er iets serieus aan de hand is.
Verder zijn ze rustig en heel duidelijk - niet van dat onduidelijk gezwam. Ze zeggen dat het leven gewoon doorgaat maar op een beperktere manier, en dat dit echt wel weer voorbij gaat. Maar dat we ons nu even aan de regels moeten houden om de zorg te ontlasten.![]()
Revanche van Chinaquote:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
26 maar. zoals ze het mij net berichtte: Heel erg koorts, druk op borst, heel erg moe en last van keelquote:Op maandag 16 maart 2020 17:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wat voor klachten had ze, en hoe erg en hoe oud? Altijd leerzaam.![]()
Of het is weer een club scriptkiddies van het slag dat toen ook psn en xbox live platlegde middels een (ik meen zelfs commerciele) stresser.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:36 schreef D_A het volgende:
Het doel van de aanvallen is om de systemen van het ministerie te vertragen: https://t.co/ZOgnl7PubJ reageer retweet![]()
![]()
Broabant.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef Zorro het volgende:
https://www.ed.nl/helmond(...)je-te-zien~a60b5669/
Mensen![]()
![]()
Driekwart is te dom om te poepenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef Zorro het volgende:
https://www.ed.nl/helmond(...)je-te-zien~a60b5669/
Mensen
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Lees net dat alleen 65+ dringend verzocht wordt thuis te blijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:37 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord over extra beperkingen maar misschien is dat voordat ik toehoorde aan de orde geweest.![]()
Ja, de communisten die deze hele zooi veroorzaakt hebben, wekenlang verborgen voor de buitenwereld, laten we die eenquote:geven.
FFS, hoe breinloos zijn mensen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ze is getest dus?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef Mar_an het volgende:
[..]
26 maar. zoals ze het mij net berichtte: Heel erg koorts, druk op borst, heel erg moe en last van keel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: