Why?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:27 schreef Sfancta het volgende:
Zullen we in 2021 ook een moderne live8 krijgen?
Niemand gaat Drenthe meer in of uit. We hebben ons eigen melk en eten wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eerste besmettingsgeval vastgesteld in gemeente Tynaarlo
https://www.rtvdrenthe.nl(...)in-gemeente-Tynaarlo
Het altijd mooie Tynaarlo.
Dat zie je toch, omdat mensen gewent zijn aan de vrijheid en ze nog niet kunnen bevatten dat dit allemaal gaat veranderen..quote:Op maandag 16 maart 2020 17:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En waarom dan niet? Waarom MOET je naar een winkel/speeltuin/whatever (tenzij je boodschappen moet halen)?
Gooi er GVD dan vracht op!quote:Op maandag 16 maart 2020 17:14 schreef joyvke het volgende:
Voor diegene die het vliegverkeer zien. Hier een verklaring:
https://edition.cnn.com/t(...)t-flights/index.html
Ook al zijn de vliegtuigen leeg gaan ze toch vliegen, omdat ze anders hun plek kwijtraken om te kunnen vliegen aan een andere maatschappij. Aangezien er ook vliegverkeer naar de USA gaat - terwijl er niemand in of uit mocht met Europa zijn deze vliegtuigen waarschijnlijk gewoon leeg.
Net als in de Hongerwinter hebben wij die westerlingen niet nodig.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niemand gaat Drenthe meer in of uit. We hebben ons eigen melk en eten wel.
als je al voor 3 maanden wc papier hebt en het ligt weer in de supermarkt kan je er gewoon voorbij lopen, het is gewoon beter als ze laten zien dat de vakken weer vol zijn dan erover lullen en intussen je lokale AH op een DRD super lijktquote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Mensen houden zich hier eigenlijk altijd wel aan de regels. Als de overheid zegt "hamsteren is niet nodig, we hebben genoeg en dat blijft zo", dan denk ik dat het wel mindert.
aha, dat zijn pas acties, lees je mee, Rutte?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:25 schreef riazop het volgende:
Zwitserland roept 8.000 militaire reservisten op
Lekker heel je leger corona geven; slim.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aha, dat zijn pas acties, lees je mee, Rutte?
Na 1 dag is het nog niet weg!!! ZIE JE WEL DAT HET NIET WERKT!?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:28 schreef xzaz het volgende:
ahahahahha
DE SCHOLEN SLUITEN LOST ALLE PROBLEMEN OP.
Ik zie het mensen hier nog zeggen.
Diverse landen troffen met veeeel minder besmettingen al maatregelen (en nog te laat)quote:Op maandag 16 maart 2020 17:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam zou het aantal doden een getal zijn waarop je maatregelen moet baseren?
Dom Nederlands volk.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:26 schreef Cronometer het volgende:
Volgens mijn moeder zat Praxis vol met mensen, zij reed langs trouwens. Heb haar verboden om in drukte te lopen.
Mensen zien dit als een vakantie.
Je kraamt echt onzin uit. Bijna iedereen die om het sluiten van scholen vroeg vroeg ook meteen om een lockdown of ten minste sluiting van alle niet essentiële winkels.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:28 schreef xzaz het volgende:
ahahahahha
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:28 schreef xzaz het volgende:
ahahahahha
Wat moeten die reservisten hier doen dan? Mensen uit de parken schoppen? Speeltuinen ontruimen? Turkse bruiloften uiteen slaan?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aha, dat zijn pas acties, lees je mee, Rutte?
Men doelt er uiteraard op dat mensen nog evenveel contact met elkaar maken en kinderen volop samen laten spelen. Dat is bijna geen extra sociale distance ten opzichte van wel gewoon naar school gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na 1 dag is het nog niet weg!!! ZIE JE WEL DAT HET NIET WERKT!?
Ga nog even bidden ofzo.
De roep om hardere maatregelen houdt zichzelf in stand. Is er een probleem? Harde maatregelen. Probleem wordt niet beter? Hardere maatregelen zijn nodig! Probleem verergert? Harder! Probleem wordt minder? Zie je wel, harde maatregelen hebben geholpen. Ik heb het altijd al gezegd.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:28 schreef xzaz het volgende:
ahahahahha
Als er door de regering geen juiste informatie word gegeven en word gedaan of het allemaal wel meevalt, hoe kan het volk het dan serieus nemen? Meeste mensen halen hun informatie niet van internet (als in eigen research) maar van RTL Boulevardquote:
Doe normaalquote:Op maandag 16 maart 2020 17:31 schreef Belg het volgende:
[ afbeelding ]
In België dus: Brussel en Antwerpen (door jullie Noord Brabant)
Duh. Geen probleem als ik corona krijg, ik vermijd alleen contact met ouderen en zieken.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
misschien is het nog niet zo dom jongens. Dit zijn weer mensen die besmet kunnen raken zodat er afweerstoffen komen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |