je bedoelt als ze niet meer naar buiten mogen?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
serieus hoe moet dat nou met de mensen die naar de voedselbank gaan?
nee voedselbank stopt in regio den haagquote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bedoelt als ze niet meer naar buiten mogen?
Als die helemaal ziek zijn van de covid denken ze niet eens aan eten joh.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
serieus hoe moet dat nou met de mensen die naar de voedselbank gaan?
Pics van je bitterballen?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog maar twee bitterballen
Ja het is goed met d'r, hoe vaak die loopt te miepen dat ze weer eens vergeten is om iets lekkers te halen ...quote:Op maandag 16 maart 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:uitstraling @:LTVDK
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voedselbank stopt in regio den haag
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is goed met d'r, hoe vaak die loopt te miepen dat ze weer eens vergeten is om iets lekkers te halen ...
lees dat ze met de gemeente in overleg zijn. Hoop dat daar wat uitkomt. Horeca doneert ook al eten sinds dat ze dicht zijnquote:
Zo ernstig is de crisis nog niet dat je uit wanhoop dan maar kaassoufflés gaat eten omdat je al 3 maanden niks anders dan droge rijst hebt.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gewoon kaassoufflés bestellen op thuisbezorgd.
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geen auto en al die tijd zonder maccie
en vreemde bitterballen gekochtquote:Op maandag 16 maart 2020 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben terug van de wink0lt. Met diepvriesmaaltijden en sultana en granola en yoghurt enzo. EN frikandellen, kipnuggets en champignon-broccoli-bitterballen![]()
en in de zijvakjes van mijn rugzak pasten nog net twee blikken bier![]()
En ik heb dus alweer 1800 stappen gelopen in nauwelijks een half uurtje tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |