Ik vrees het ergste...quote:Op maandag 16 maart 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Zooooo 12 uur gewerkt, de BV Nederland staat nog overeind, eens kijken of de mensen die thuis zitten te niksen nog wat over hebben gelaten in de supermarkt.
Ja ik kan vanuit mijn werk iemand boodschappen laten doen en laten bezorgen maar ik doe zelf nog 'n goede poging.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste...
Ik werk nog een half uurtje en moet dan echt eten gaan kopen voor de komende dagen
Eikel shine er opquote:Op maandag 16 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Al die boa's zijn nu hun knuppels aan het opwrijven
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon een beetje zwaar ademen in hun richting.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
zal het overwegenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Als Corona voorbij is moet je maar werk zoeken in de seksindustrie jij.
1900quote:Op maandag 16 maart 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal het overwegen
Hoe laat spreek de grote leider ons toe?
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal het overwegen
Hoe laat spreek de grote leider ons toe?
fris en fruitig :pquote:Op maandag 16 maart 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor ben je dan de pil gaan halen?
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor ben je dan de pil gaan halen?
Dan nogquote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Logisch.. jij bent er pas net....
Sundry?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
In de rij et voor de apotheek stond ik met een vrouw te praten. Die zei jaaa mijn nichtje is nu aan reizen in maleisië, niks aan de hand.
nu:
[ afbeelding ]
![]()
Was overigens een zorgmedewerker in de psychiatrische zorg
Ah!quote:
Hahah bij de gamma werd die meuk aardig gehamsterd vanmiddagquote:Op maandag 16 maart 2020 17:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ben benieuwd wanneer dat hier is
Zat verf en kwasten nog hier... Alleen niet zoveel tijd en mogelijkheden met die muppet om ons heen
ik heb een hele zak vol maar mag ze nietquote:Op maandag 16 maart 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog maar twee bitterballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |