Ik heb werkelijk geen idee. De collega's die al vanaf vanochtend aan het werk waren zijn bijna met z'n allen naar huis gegaan maar dat zou dan als werkweigering worden gezien. Ze mochten wel verlof of compensatie uren inleveren dus ze zijn geblevenquote:
hij had ook zon nummer gemaakt voor duindorp als support voor de vuurstapels. geen idee hoe het heet.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken je wel toch?
[..]
hardstyle en in dit geval nederhardstyle ofzo
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij had ook zon nummer gemaakt voor duindorp als support voor de vuurstapels. geen idee hoe het heet.
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
Zo, nieuwe regel hier... als je een hut/vrijetijdseigendom hebt in een andere gemeente dan waar je woont dan mag je daar nu niet verblijven. Als je dat wel doet mag je kiezen tussen ca 1500 euro boete of 10 dagen de cel in.
Reden hiervoor is dat de typische "vrijetijdsgemeentes" geen ziekenhuiscapaciteit hebben om de coronadruk aan te kunnen.
Ah ja, iedereen moet uren vol makenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee. De collega's die al vanaf vanochtend aan het werk waren zijn bijna met z'n allen naar huis gegaan maar dat zou dan als werkweigering worden gezien. Ze mochten wel verlof of compensatie uren inleveren dus ze zijn gebleven
Ik las het ja. Alle toeristen zijn ook al van Svalbard af getrapt.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
Zo, nieuwe regel hier... als je een hut/vrijetijdseigendom hebt in een andere gemeente dan waar je woont dan mag je daar nu niet verblijven. Als je dat wel doet mag je kiezen tussen ca 1500 euro boete of 10 dagen de cel in.
Reden hiervoor is dat de typische "vrijetijdsgemeentes" geen ziekenhuiscapaciteit hebben om de coronadruk aan te kunnen.
heeft ook met z'n hoofd in de volkskrant pagina groot gestaan als 'het gezicht van de vuurstapels'quote:
Nee ook niet, maar ik volg dat al niet meer sinds 2004/5. Beste hardstyle plaat blijft veruit deze van de Haagse bazenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken je wel toch?
[..]
hardstyle en in dit geval nederhardstyle ofzo
paar maanden terug was dat nog ons grootste probleem ;pquote:Op maandag 16 maart 2020 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft ook met z'n hoofd in de volkskrant pagina groot gestaan als 'het gezicht van de vuurstapels'
Deepack sowiesoquote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ook niet, maar ik volg dat al niet meer sinds 2004/5. Beste hardstyle plaat blijft veruit deze van de Haagse bazen
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
Doet Ramon Roelofs daar nog steeds mee of is die er nu helemaal uit daar?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Deepack sowiesozijn ook de grote heren achter de Power Hours op DefQon.1
geen idee.. niet met optredens volgens mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet Ramon Roelofs daar nog steeds mee of is die er nu helemaal uit daar?
Heb ze nog wel zien draaien op Decibel voordat het in de Beekse Bergen was, loeihard Zero Crossingquote:Op maandag 16 maart 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee.. niet met optredens volgens mij.
Wat debielquote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. De collega's die al vanaf vanochtend aan het werk waren zijn bijna met z'n allen naar huis gegaan maar dat zou dan als werkweigering worden gezien. Ze mochten wel verlof of compensatie uren inleveren dus ze zijn gebleven
Netjesquote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
Bij de buren doen ze het net iets anders. Ze willen dat zo veel mogelijk mensen zo snel mogelijk besmet raken en hopen dat meeste mensen (die niet doodgaan) immuun worden daardoor. Kan nog een leuke wisselwerking worden tussen de Zweden en Noren en Zweden en Denen de komende paar maanden...quote:
Niet.....quote:Op maandag 16 maart 2020 18:43 schreef Fogel het volgende:
Ze willen dat zo veel mogelijk mensen zo snel mogelijk besmet raken en hopen dat meeste mensen (die niet doodgaan) immuun worden daardoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |