Defquote:Op maandag 16 maart 2020 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier zit een oud-klasgenoot van me in:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rechts is overduidelijk Yas met die afkeurende blik van d'r ...quote:
Oké dan, het is inderdaad wel een akelige vergelijking voor kneusjesquote:Op maandag 16 maart 2020 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klein beetje meer respect voor Mark hoor, dit is wel een erg nare vergelijking die voor niemand leuk is.
maar goed dat uitstraling niet in den haag woontquote:Op maandag 16 maart 2020 20:37 schreef LTVDK het volgende:
FHF / Fokkers hulp nodig voor boodschappen den haag?
Ballie![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Hoi,
Als er fokkers zijn die vanwege gezondheidsklachten of risico's niet meer naar buiten durven/kunnen in Den Haag om boodschappen te doen laat het mij weten![]()
Wie weet kan ik je helpen
Dan had je hele inbox al volgezeten met 'bijzondere boodschappen die je kunt langsbrengenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed dat uitstraling niet in den haag woont
Wie van de huidige politici zie jij dit beter doen dan? Ik heb serieus respect voor hemquote:Op maandag 16 maart 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké dan, het is inderdaad wel een akelige vergelijking voor kneusjes
De complete Belgische regering om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie van de huidige politici zie jij dit beter doen dan? Ik heb serieus respect voor hem
Huisje in Den Haag is zo gekocht.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed dat uitstraling niet in den haag woont
Ik heb het over Nederland.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De complete Belgische regering om maar een voorbeeld te noemen.
Die is er niet, matige vergelijking dit.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De complete Belgische regering om maar een voorbeeld te noemen.
Precies mijn puntquote:Op maandag 16 maart 2020 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is er niet, matige vergelijking dit.
Ik ben matig in conditie dat ik dit niet doorzagquote:Op maandag 16 maart 2020 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is er niet, matige vergelijking dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |