ik weet dat mensen in Spanje niet buiten hun eigen erf mogen komen zonder goede reden.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Frankrijk ook in lockdown.
Zou dat echt betekenen dat je niet eens meer zelfs een blokje om mag doen buiten?
Dat zou wel heel kut wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Zou dat echt betekenen dat je niet eens meer zelfs een blokje om mag doen buiten?
in frankrijk wel ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Ja, het is niet alsof ik tijdens mijn rondje hardlopen even tegen mensen aan ga staan hoesten of zo.quote:
In Frankrijk worden je interne organen gewoon even lekker gekneed door de schoenen van een Gendarme.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik weet dat mensen in Spanje niet buiten hun eigen erf mogen komen zonder goede reden.
en dat daar dus zwaar op gecontroleerd wordt door Guardia civil
Ik ken geen fransozenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Frankrijk worden je interne organen gewoon even lekker gekneed door de schoenen van een Gendarme.
Ze heeft er in ieder geval mooi tijd voor nuquote:Op maandag 16 maart 2020 20:37 schreef LTVDK het volgende:
FHF / Fokkers hulp nodig voor boodschappen den haag?
Ballie![]()
Enkel noodzakelijke verplaatsingenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Yep Elzassquote:
Moet 2x per week naar fysio in zwitserland ......quote:
Geen ideequote:Op maandag 16 maart 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
geen uitzondering voor medische afspraken?
Dus 2 weken opgehokt met mevr Crv. Sterktequote:Op maandag 16 maart 2020 21:12 schreef crv het volgende:
[..]
Moet 2x per week naar fysio in zwitserland ......
Donderdag gaan we het zien of het lukt
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus 2 weken opgehokt met mevr Crv. Sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
De vraag is of fysio ook onder „arts“ valt....quote:Op maandag 16 maart 2020 21:14 schreef bitterbal het volgende:
van de nos
De Franse president Macron heeft vanavond in een televisietoespraak rigoureuze nieuwe maatregelen aangekondigd om het coronavirus tegen te gaan. Frankrijk gaat vanaf morgen om 12.00 uur minimaal vijftien dagen in quarantaine. Niemand mag meer de deur uit, behalve voor het hoogst noodzakelijke, zoals een bezoek aan een arts, werk of de supermarkt. Wie zich hier niet aan houdt wordt volgens Macron gestraft.
https://nos.nl/liveblog/2(...)egelen-te-groot.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |