haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Niet waar,wasjes gedraaid,gekookt,gedouched en afwas gedaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg gaa je nog niet slapen? je bent hier zoder break vanaf 13 00“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bullok."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waarom niet een 'Lekker schijten tussen de rozenstruiken' TT?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Gooien ze daar t interwebs ook in lockdown?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
mario, straks mag je tot 6 april niet posten.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Deze man weetquote:Op maandag 16 maart 2020 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet waar,wasjes gedraaid,gekookt,gedouched en afwas gedaan.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als ze dat er ook nog eens bij zouden doen (wereldwijd) dan breekt de hel los.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gooien ze daar t interwebs ook in lockdown?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Omdat ik een beschaafde panter ben mevrouw!quote:Op maandag 16 maart 2020 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom niet een 'Lekker schijten tussen de rozenstruiken' TT?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat ik een beschaafde panter ben mevrouw!![]()
Niet aan mij besteed.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ow alleen in mario's huis gaat t net er af?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze dat er ook nog eens bij zouden doen (wereldwijd) dan breekt de hel los.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het zou geen pas geven als de hoeder der Bolkes zich zou verlagen tot allerlei schuttingtaal.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En je handen eens wassen?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ow alleen in mario's huis gaat t net er agmf?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mobiel zonder autocorrect... backspace indrukken gaat wel eens fout.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Even een slokje hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
mario, het is echt zonde van alles om je druk te maken over punten.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:42 schreef mario390 het volgende:
nee nizno makt wel punten maar zonst bijna niemandOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben beter dan die anderen dusquote:Op maandag 16 maart 2020 00:42 schreef mario390 het volgende:
nee nizno makt wel punten maar zonst bijna niemandOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik lig te knikkebollen hier...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Slekker lapen dan toch.quote:![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja maar ik was zo goed op 11 ,had 25 punten vorsprung nur ik moet vaanochtend ook slapenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
mario, het is echt zonde van alles om je druk te maken over punten.![]()
Vertaling?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja jij puur tijdje online al dame
En ja mn laptop stond op plekken waar ik ook was.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Iets meer blokken mario?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik was zo goed op 11 ,had 25 punten vorsprung nur ik moet vaanochtend ook slapen![]()
BS.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
om abo bent daar kann je doorposten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat is de reden. Neem jij nu ook abo?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
om abo bent daar kann je doorpostenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maar dat jij er tegen kan met dat trage? Werd er mal van, en zo nog wel een paar.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vertaling?
En ja mn laptop stond op plekken waar ik ook was.![]()
Dwight.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik schiet niksquote:Op maandag 16 maart 2020 00:48 schreef Jippie68 het volgende:
Ik denk dat er wordt bedoeld dat je vandaag wortel hebt geschoten op Fok!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat je deze nog nooit gezien hebt?quote:![]()
Nee joh ik maak me nergens druk om. Kost te veel energie.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar dat jij er tegen kan met dat trage? Werd er mal van, en zo nog wel een paar.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Klopt niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat ? klopt toch en ik ben het zat altijd weer aufhlolen mooeten ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tussen de rozenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zonder erg wat sporen achtergelaten dan?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
We moeten allemaal achter onze punten aanhollen.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat ? klopt toch en ik ben het zat altijd weer aufhlolen mooeten ik![]()
Niet ruzie maken.quote:
Dan ga maar buiten tussen de rozen staanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik noem dat engelen geduld.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee joh ik maak me nergens druk om. Kost te veel energie.![]()
Yeeee,Bitchfight.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik welquote:Op maandag 16 maart 2020 00:51 schreef skysherrif het volgende:
@:nizno heb je dark en of mindhunters gezien dan![]()
*kattaklopkattaklopkattaklop*quote:Op maandag 16 maart 2020 00:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We moeten allemaal achter onze punten aanhollen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Neuj. Is dat wat?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:51 schreef skysherrif het volgende:
@:nizno heb je dark en of mindhunters gezien dan
Kijk morgen wel ff op imdbOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ben een engeltjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat abbo`s een voordeel hebben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:53 schreef PlymouthFury het volgende:
Jullie punten maar een eind heen, ik ga maffen. Truste mensjes
Zijn echt geweldige series, qua plot ken ik er niet veel beter dan darkquote:Op maandag 16 maart 2020 00:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj. Is dat wat?
Kijk morgen wel ff op imdb
En dialoog en vibe van mindhunters is geweldig.![]()
Truste keerlquote:Op maandag 16 maart 2020 00:53 schreef PlymouthFury het volgende:
Jullie punten maar een eind heen, ik ga maffen. Truste mensjes![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Geen ruzie, maar soms moeten jippie en ik gewoon dingen uitvechten om weer nader tot elkaar te komen. Uiteindelijk houden we van elkaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niet ruzie maken.
Dan ga maar buiten tussen de rozen staan![]()
Kiek ik morgen ff naarquote:Op maandag 16 maart 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn echt geweldige series, qua plot ken ik er niet veel beter dan dark
En dialoog en vibe van mindhunters is geweldig.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
lekker slipequote:Op maandag 16 maart 2020 00:53 schreef PlymouthFury het volgende:
Jullie punten maar een eind heen, ik ga maffen. Truste mensjes![]()
![]()
Mindhinters is leuk als je van CI houdt, eerste aflevering even doorzetten daarna genietenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj. Is dat wat?
Kijk morgen wel ff op imdb![]()
Weet je,het is goed met je.quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen ruzie, maar soms moeten jippie en ik gewoon dingen uitvechten om weer nader tot elkaar te komen. Uiteindelijk houden we van elkaar.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ci?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:54 schreef Jippie68 het volgende:
Mindhinters is leuk als je van CI houdtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
He mario zie je hoe ik mezelf blok?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En zelfs dan krijg ik nog puntenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ow das wel war voor mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Criminal investigation achtige seriesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Seizoen 1 van Hannibal vond ik ook echt geweldig
Als je van CSI achtige dingen houdt maar dan de meest lugubere shit is dat de serie die je zoekt![]()
Neem een abo danquote:Op maandag 16 maart 2020 00:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
jullie kregen geen rollbäck om te wachtenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is heel erg gebaseerd op profiling, dialoog en setting. Heel anders dan de door snee serie als castle, csi, bones criminal minds enzoquote:![]()
Csi was wel oke. Hanibal net te. Paar afl geprobeerd maar nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:56 schreef skysherrif het volgende:
Seizoen 1 van Hannibal vond ik ook echt geweldig
Als je van CSI achtige dingen houdt maar dan de meest lugubere shit is dat de serie die je zoekt
The good docter na 2seizoenen ook mee gestoptOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En op 'waarheid' gebaseerdquote:Op maandag 16 maart 2020 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is heel erg gebaseerd op profiling, dialoog en setting. Heel anders dan de door snee serie als castle, csi, bones criminal minds enzo![]()
Numb3rsquote:Op maandag 16 maart 2020 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is heel erg gebaseerd op profiling, dialoog en setting. Heel anders dan de door snee serie als castle, csi, bones criminal minds enzoOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 00:59 schreef mario390 het volgende:
ik kann erst in 2 uren spelen erder heb ik geen kans![]()
![]()
Profiler die alles basseert op logicaquote:Op maandag 16 maart 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die heb ik dan weer nooit gekekenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jip doe je broek aan!!!!!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Top serie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ook een paar seizoenen gekeken (dacht ik, met al die cijfers in beeld als hij een verband zag ergens in?)quote:![]()
Jaquote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ook een paar seizoenen gekeken (dacht ik, met al die cijfers in beeld als hij een verband zag ergens in?)Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ook een paar seizoenen gekeken (dacht ik, met al die cijfers in beeld als hij een verband zag ergens in?)![]()
![]()
Ik ga ook eens mopperen denk ikquote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Afleidingsmanoevre voor Mario 's gemopper![]()
Nee, wel inmiddels bij afl 18 HIMYMquote:Op maandag 16 maart 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
jippie had jij die anime series al gekeken die ik laatst had genoemd![]()
Eigenlijk zouden users zonder abonnement niet moeten kunnen posten tussen 00:00 uur en 07:00 uur,.
Dan hebben abo houders een echt voordeel van hun geld.![]()
![]()
OHHHHHHHHH NICEquote:Op maandag 16 maart 2020 01:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, wel inmiddels bij afl 18 HIMYM
dat blijft wel mijn allerfavorietste serie
hoe vind je het tot nu toe![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:02 schreef aKboR het volgende:
Eigenlijk zouden users zonder abonnement niet moeten kunnen posten tussen 00:00 uur en 07:00 uur,.
Dan hebben abo houders een echt voordeel van hun geld.![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maar dit is niet de hoofdrolspeler dacht ik, dat was een jongen met donker haar en vaak een lichtbruin colbertje aanquote:![]()
En weer wakkerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Freeloaders?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:04 schreef aKboR het volgende:
En het stimuleert freeloaders een abo te nemen.
Win - winOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dit is een meme. Komt niet uit die seriequote:Op maandag 16 maart 2020 01:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar dit is niet de hoofdrolspeler dacht ik, dat was een jongen met donker haar en vaak een lichtbruin colbertje aanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar dit is niet de hoofdrolspeler dacht ik, dat was een jongen met donker haar en vaak een lichtbruin colbertje aan![]()
![]()
Moest erg wennen aan de lachband maar vind het wel een leuke seriequote:Op maandag 16 maart 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
OHHHHHHHHH NICE
dat blijft wel mijn allerfavorietste serie
hoe vind je het tot nu toe![]()
BUT IN THE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Heeeeej sjippie, lekker geslapen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zouden mijn afspraken met de tandarts, mondhygiëniste en neuroloog nog wel doorgaan deze week?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mooie krullen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was ff prutsen mobiel maar tis luktOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
18 is wel een goede episode, nothing good happens after 2.0 amquote:Op maandag 16 maart 2020 01:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Moest erg wennen aan de lachband maar vind het wel een leuke serie
Maargoed uiteindelijk is het natuurlijk wachten op the mother en ja zij is het wachten waard![]()
![]()
Lekker slipe,morgen koffie?quote:
Nah, heel rare aanvallen. Alsof spasme, epilepsie en de dood elkaar probeerden af te troeven.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nou ja morgen,over een paar uurtjes alweer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I become so numb ...
Be more like me and be less like you.
Klopt, eigenlijk ben ik deze serie nooit gaan kijken vanwege de titel. Net als the big bang theoryquote:Op maandag 16 maart 2020 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
18 is wel een goede episode, nothing good happens after 2.0 am
Maargoed uiteindelijk is het natuurlijk wachten op the mother en ja zij is het wachten waard![]()
waarom dat dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk ben ik deze serie nooit gaan kijken vanwege de titel. Net als the big bang theory![]()
![]()
Dat klinkt niet best!quote:Op maandag 16 maart 2020 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, heel rare aanvallen. Alsof spasme, epilepsie en de dood elkaar probeerden af te troeven.![]()
Kan dat niet in het UTO-topic?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Bats!!!!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Het was voor mij geen aanlokkelijke titel zeg maar, had mijn zoons er ook nooit over gehoordquote:Op maandag 16 maart 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja in dit geval wel passend omdat dat wel het hele plot va nde serie is![]()
Ik had het gifje al gevonden ,maar toen was je weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Godverdomme!quote:Op maandag 16 maart 2020 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het gifje al gevonden ,maar toen was je weg.
twitter:PebblesPuss2014 twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:36:58Public Service Announcement to my fellow pussy cats:
Now is not the time to play with toilet rolls. https://t.co/OwH5G1Z7kV reageer retweet![]()
![]()
Niet hamsteren mensenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:22 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PebblesPuss2014 twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:36:58Public Service Announcement to my fellow pussy cats:
Now is not the time to play with toilet rolls. https://t.co/OwH5G1Z7kV reageer retweet![]()
![]()
![]()
Ik kan niet wachten tot wij ook op lockdown gaan en we net als in die andere lalnden uit onze ramen gaan zingen
DE TOREAAAAAAAAAAAAADOOOOOOOOOOOOOOOR STOND IN DE AREEEEEEEEEEEENA![]()
Lief poesjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik kan die kop van wilbert pigmans niet meer zien.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Thankies.quote:
Nieuwe UI voor nizno.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ahhhwquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Werd vanavond al opgeroepen om met zijn allen te gaan applaudisserenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan niet wachten tot wij ook op lockdown gaan en we net als in die andere lalnden uit onze ramen gaan zingen
DE TOREAAAAAAAAAAAAADOOOOOOOOOOOOOOOR STOND IN DE AREEEEEEEEEEEENA![]()
Ik oeteldonk hebben ze woensdag al een zangdag gepland. De playlist wordt via Facebook gemaakt op oeteldonk online.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Werd vanavond al opgeroepen om met zijn allen te gaan applaudisseren
Oftewel den bosch.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb de Rutte-toespraak-bingokaart al klaar.
Volle kaart is 3 weken lang alle boodschappen die je wilt gratis aan de voordeur afgeleverd.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
De slapte van de herhaling.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik had het nog niet over jou inderdaad.quote:
Ik sta elke dag op mijn balkon te zingen naar de buurt.
Trusten Jippie.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga slapen, morgen op tijd op.
Nog een prettige nacht vol punten
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verdomd moeilijk om nuchter in slaap te komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Smoken weer afgezworen?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verdomd moeilijk om nuchter in slaap te komen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Namens de buurt : opbokken mafkeesquote:Op maandag 16 maart 2020 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik sta elke dag op mijn balkon te zingen naar de buurt.![]()
![]()
Ja man met die klotezooi wil ik geld overhouden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geen inkomsten door lockdown of?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja man met die klotezooi wil ik geld overhouden.![]()
De kroeg ook al zou de slijter beter voor je zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen ik eeuwen geleden met smoken stopte was het in slaap komen ook wel ff een weekje of zo een dingetje jaquote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja man met die klotezooi wil ik geld overhouden.![]()
Shit lezen die je al kent maar toch nog wel jottem vindt is wel een goed manier om in slaap te vallen voor mij altijd."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik verwacht topdrukte bij de huisdealers in de straat hier. Heb er twee.quote:
Stuur ff adresje.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht topdrukte bij de huisdealers in de straat hier. Heb er twee.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nog niet maar heb het zaterdag besloten toen ik iedereen zag hamsteren en zelf nog maar 90 euro had.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag ik niet zeggen.quote:
door horeca dat stil ligt verdien ik wel 500 per maand ineens minder en als student g aik dat wel enorm voelen![]()
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 16 maart 2020 01:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik eeuwen geleden met smoken stopte was het in slaap komen ook wel ff een weekje of zo een dingetje ja![]()
Shit lezen die je al kent maar toch nog wel jottem vindt is wel een goed manier om in slaap te vallen voor mij altijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dien je aan als gigolo.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
door horeca dat stil ligt verdien ik wel 500 per maand ineens minder en als student g aik dat wel enorm voelenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga maar eens naar m'n nest bolkers.![]()
Have fun en slaap lekker![]()
Lekker slapen pantertjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja vriend wat is deze dan?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zo.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Die Corona he ik ben gestopt met blowen en de vrouw waar ik al heel lang stiekem van hou geeft me opeens een knuffel vrijdag. Niet alles is slecht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zouden mensen hun kleding nu ook vaker wassen met dat gore hoesten in de elleboog?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bier genoeg in de super hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De kroeg ook al zou de slijter beter voor je zijn.![]()
![]()
Glas is half vol.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Corona he ik ben gestopt met blowen en de vrouw waar ik al heel lang stiekem van hou geeft me opeens een knuffel vrijdag. Niet alles is slecht.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja daaromThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heb du corona gedronkken?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Corona he ik ben gestopt met blowen en de vrouw waar ik al heel lang stiekem van hou geeft me opeens een knuffel vrijdag. Niet alles is slecht.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:59 schreef SoS87 het volgende:
Ik hoop wel dat ik corona heb. Anders heb ik mn buurvrouw voor niks in de bek gespuugd.![]()
![]()
![]()
Zeker niet voor niks geweest. Ze had er van genoten zei ze.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:59 schreef SoS87 het volgende:
Ik hoop wel dat ik corona heb. Anders heb ik mn buurvrouw voor niks in de bek gespuugd.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dichterbij een vrouw als 'een in de bek spuug afstand' zullen sommigen wonderbaarlijk ook niet komen.
Spannend!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mooi aan corona. Doe ik een wijf in de bek, ben ik degene met keelpijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker niet voor niks geweest. Ze had er van genoten zei ze.![]()
@Geerdquote:Op maandag 16 maart 2020 02:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Dichterbij een vrouw als 'een in de bek spuug afstand' zullen sommigen wonderbaarlijk ook niet komen.
Spannend!
Of is dit gemeen?![]()
Welk land zit jij Maatquote:Op maandag 16 maart 2020 02:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker niet voor niks geweest. Ze had er van genoten zei ze.![]()
Omanquote:
Vanaf morgen alle grenzen dicht voor niet Omani's.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mijn aanbod blijft staan Geerd. Hoeruhquote:Op maandag 16 maart 2020 02:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
ZOlang ze maar bier haalt mag ze mij wel in de bek spugen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je er dan ook nog wel weer uit of hoe lang zou je daar zitten?quote:Op maandag 16 maart 2020 02:08 schreef engine het volgende:
[..]
Oman
Vanaf morgen alle grenzen dicht voor niet Omani's.![]()
Ben waarschijnlijk binnen een week wel klaar. Maar als er geen vluchten meer het land inkomen, gaan ze er dan nog wel uit?quote:Op maandag 16 maart 2020 02:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan je er dan ook nog wel weer uit of hoe lang zou je daar zitten?
Beetje onduidelijk allemaal momenteel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat zou ik echt niet weten, in Oman nog geen corona of wel?quote:Op maandag 16 maart 2020 02:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ben waarschijnlijk binnen een week wel klaar. Maar als er geen vluchten meer het land inkomen, gaan ze er dan nog wel uit?
Beetje onduidelijk allemaal momenteel.![]()
Jawel 19 gevallen voor zover ik weet. Lastig om nieuws over te vinden.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet weten, in Oman nog geen corona of wel?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
NopeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op maandag 16 maart 2020 02:15 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel 19 gevallen voor zover ik weet. Lastig om nieuws over te vinden.twitter:alcaponee19 twitterde op maandag 16-03-2020 om 01:58:43#Oman government shutdown schools for 30 days, hours later the people came out into the streets dancing & shouting “ corona corana” 🤣 https://t.co/bIT14jxBfo reageer retweet
![]()
Voor de zekerheid daar blijven tot alles is overgewaaid.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:15 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel 19 gevallen voor zover ik weet. Lastig om nieuws over te vinden.
Is FOK! daar ook zo traag?![]()
![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 02:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:alcaponee19 twitterde op maandag 16-03-2020 om 01:58:43#Oman government shutdown schools for 30 days, hours later the people came out into the streets dancing & shouting “ corona corana” 🤣 https://t.co/bIT14jxBfo reageer retweet
![]()
![]()
Behalve dan die harde maatregelen merk je er dan ook maar weinig van. Leven gaat nog gewoon verder hier.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ook hier één grote flopshow.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:17 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid daar blijven tot alles is overgewaaid.
Is FOK! daar ook zo traag?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
LEKKERquote:Op maandag 16 maart 2020 02:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar moet je veel schluckjes coronabier doenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Als die hamsterkutten morgen net zo schuw zijn als vanavond kan ik morgen mooi nog wat schijtlint kopen.![]()
Shop dicht...kun je net zo goed binnen blijven.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Afhaalchinees mag open, shop niet. Waar ben je langer? Ik vat hem niet helemaal.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:24 schreef engine het volgende:
[..]
Shop dicht...kun je net zo goed binnen blijven.![]()
Beetje raar inderdaad ja. Maar ze doen maar.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Afhaalchinees mag open, shop niet. Waar ben je langer? Ik vat hem niet helemaal.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 819 / 4903
2. PlymouthFury / 629 / 3779
3. devzero / 575 / 2278
4. Dr.Mikey / 459 / 3057
5. skysherrif / 392 / 3419
6. FreshFruit / 369 / 2911
7. engine / 356 / 2097
8. dud0r / 340 / 2657
9. aKboR / 339 / 2041
10. Jippie68 / 326 / 2989
11. Nizno / 250 / 2800
12. mario390 / 219 / 2143
13. Mrsloveable / 187 / 1529
14. madam-april / 184 / 2429
15. Mickytjuh / 147 / 1405
16. 88-4 / 142 / 1201
17. Filosoofert / 90 / 799
18. Pumpalov / 71 / 574
19. hemarookworst / 62 / 606
20. PoezeligDing / 61 / 570SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik woon op nog geen 10 min fietsen van Utrecht Centraal, alles is dood. Normaal hoor ik buiten van alles maar nu niks. Mensen chillen nu op hun gehamsterde muur van toiletpapier.![]()
vertel meerquote:Op maandag 16 maart 2020 02:32 schreef SoS87 het volgende:
Ik woon op nog geen 10 min fietsen van Utrecht Centraal, alles is dood. Normaal hoor ik buiten van alles maar nu niks. Mensen chillen nu op hun gehamsterde muur van toiletpapier.![]()
Toch maar een auto hurenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ben waarschijnlijk binnen een week wel klaar. Maar als er geen vluchten meer het land inkomen, gaan ze er dan nog wel uit?
Begint het steeds meer op te lijken héquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Enige nadeel van the office is dat niet zo goed tegen cringe kan en elke episode is vaak 1 massale cringe![]()
Ik hoop niet dat je daar vastzitquote:Op maandag 16 maart 2020 02:11 schreef engine het volgende:
[..]
![]()
Misschien niet die 3 dagen non-stop rijden, maar je kunt vast wel naar een buurland rijden waar ze nog wel richting europa vliegen?quote:Op maandag 16 maart 2020 02:41 schreef engine het volgende:
[..]
Begint het steeds meer op te lijken hé![]()
Jemen lijkt me een prima optiequote:Op maandag 16 maart 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien niet die 3 dagen non-stop rijden, maar je kunt vast wel naar een buurland rijden waar ze nog wel richting europa vliegen?![]()
![]()
The Office is gewoon kut. Carrel toch goed. Als je zo'n serie zo speelt ben je een baas.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:41 schreef skysherrif het volgende:
Enige nadeel van the office is dat niet zo goed tegen cringe kan en elke episode is vaak 1 massale cringe![]()
Ik hoop met je meequote:
Dubai denk ik. Misschien dat daar nog wel vluchten naartoe gaan ook. Of Abu Dhabi.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien niet die 3 dagen non-stop rijden, maar je kunt vast wel naar een buurland rijden waar ze nog wel richting europa vliegen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
@wollah regelt wel een verzonnen vluchtquote:Op maandag 16 maart 2020 02:44 schreef devzero het volgende:
overigens wel raar dat je baas/bedrijf niet iets regelt voor zijn werknemers daar![]()
Anders zou ik stennis maken bij de autoriteiten. Een prinses kan dan. Haha!quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2020 02:47:29 ]![]()
Oplossing van het bedrijf zou zijn gewoon hier blijven als niet anders kan. Het is geen onveilige situatie. Mocht er oorlog uitbreken worden we gered maar is takke duur dus dan betalen ze liever een maand hotel ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:44 schreef devzero het volgende:
overigens wel raar dat je baas/bedrijf niet iets regelt voor zijn werknemers daarEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Koffietijd.
Zou je daar dan een maand zonder verdere loon zitten, dat is ook niet chillquote:Op maandag 16 maart 2020 02:47 schreef engine het volgende:
[..]
Oplossing van het bedrijf zou zijn gewoon hier blijven als niet anders kan. Het is geen onveilige situatie. Mocht er oorlog uitbreken worden we gered maar is takke duur dus dan betalen ze liever een maand hotel ofzo.![]()
Dat wil ik meemakenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Anders zou ik stennis maken bij de autoriteiten. Een prinses kan dan. Haha!
Basissalaris krijg ik altijd. Overuren dan natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou je daar dan een maand zonder verdere loon zitten, dat is ook niet chillEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Met ook niet hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou je daar dan een maand zonder verdere loon zitten, dat is ook niet chill![]()
Zeker, ook landen daar waar de verkoop verboden is. #3beerquote:Op maandag 16 maart 2020 02:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje doorbetaald zuipen in Oman
Kan slechter![]()
kutlandquote:Op maandag 16 maart 2020 02:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zeker, ook landen daar waar de verkoop verboden is. #3beer![]()
Was niet in de bonus en ik weiger het volle pond te betalen.quote:
Meteen een mooie reis van maken?quote:![]()
Ik zou na een weekje toch wel naar huis willen. Ook omdat het misschien langer dan een maand kan gaan durenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje doorbetaald zuipen in Oman
Kan slechter![]()
Het is niet alsof het in Nederland nu veel leuker is met alles dichtquote:Op maandag 16 maart 2020 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou na een weekje toch wel naar huis willen. Ook omdat het misschien langer dan een maand kan gaan duren![]()
![]()
Maar je nam toch een vol pond mee.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was niet in de bonus en ik weiger het volle pond te betalen.![]()
![]()
Dan ben je wel helemaal een idiootquote:Op maandag 16 maart 2020 02:55 schreef skysherrif het volgende:
En naar Amerika moet je nooit terug willen.![]()
Morgen de coffeeshop plunderenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is niet alsof het in Nederland nu veel leuker is met alles dicht![]()
![]()
Nee.quote:
Ik heb altijd (bijna altijd) genoeg koffie in huis om een eventuele lockdown door te komen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Kan iemand @Geerd vertellen dat het 'na' is en niet 'naar' 12 bier en 5 Jägermeister.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hoe is het in Florida eigenlijk qua maatregelen?quote:
Vgm bepalen daar de staten het meeste zelf wat ze aan maatregelen doen qua sluiting van restaurants scholen etc?![]()
Bijna altijd is niet goed genoeg.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb altijd (bijna altijd) genoeg koffie in huis om een eventuele lockdown door te komen.![]()
NOU EN IEDEREEEN |GAAAAAAAAAAAAAAT DOOOOOOODquote:Op maandag 16 maart 2020 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan iemand @:Geerd vertellen dat het 'na' is en niet 'naar' 12 bier en 5 Jägermeister.![]()
Hoe zou het op Texel zijn?
Op dit moment voldoende.quote:
Het gaat langer duren dan die 6 april, de piek moet nog komenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Rustig maar. Straks begeeft je hart het nog.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
NOU EN IEDEREEEN |GAAAAAAAAAAAAAAT DOOOOOOODOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
@Geerdquote:Op maandag 16 maart 2020 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan iemand @:Geerd vertellen dat het 'na' is en niet 'naar' 12 bier en 5 Jägermeister.
Dat maakt na zoveel drank toch geen fuck uit?![]()
Dat vraag ik me af, maar ik zit er niet heel diep in, je kunt het toch niet 1 op 1 met Italië gaan vergelijken?quote:Op maandag 16 maart 2020 03:00 schreef hemarookworst het volgende:
Het gaat langer duren dan die 6 april, de piek moet nog komenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat denk ik ook wel ja. Helaasquote:Op maandag 16 maart 2020 03:00 schreef hemarookworst het volgende:
Het gaat langer duren dan die 6 april, de piek moet nog komen![]()
Kan niet meer...sportschool is dichtquote:Op maandag 16 maart 2020 03:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rustig maar. Straks begeeft je hart het nog.![]()
Ging om het klauwen wassen.quote:Op maandag 16 maart 2020 03:01 schreef SoS87 het volgende:
[..]
@:geerd
Dat maakt na zoveel drank toch geen fuck uit?
Maar dat zat er bij sommigen sowieso al amper in.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
twitter:AP twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:17:43BREAKING: California governor calls for closure of all bars and wineries, home isolation of everyone 65 and older. Follow AP coverage of the virus outbreak at https://t.co/UrmYvzViYG reageer retweet
![]()
exponentiële groei door besmettingenquote:Op maandag 16 maart 2020 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, maar ik zit er niet heel diep in, je kunt het toch niet 1 op 1 met Italië gaan vergelijken?Uw ADH vitamine Worst
Geen gym in huis hebben.quote:
Beetje tuinstoelheffen met de buuf er nog in kan toch wel.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Was gewoon nog druk in de trein vanmiddag...het boeit echt niemand iets volgens mijquote:Op maandag 16 maart 2020 03:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ging om het klauwen wassen.
Maar dat zat er bij sommigen sowieso al amper in.![]()
Het zal wel zo rustig in de treinen zijn dat @Geerd vanuit huis kan werken. Via een videoverbinding om kaartje vragen
Uw ADH vitamine Worst
Het boeit mij wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 03:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was gewoon nog druk in de trein vanmiddag...het boeit echt niemand iets volgens mij
Maar ik ben dan ook iemand.
Ik had alllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet meer met de trein gereisd.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Bussen hier wel leeg. Mag alleen achterin instappen.quote:Op maandag 16 maart 2020 03:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was gewoon nog druk in de trein vanmiddag...het boeit echt niemand iets volgens mij![]()
Dat je nu achterin de bus moet stappen en er een ketting is gespannen voor de plek van de buschauffeur had ook wel iets dystopisch![]()
Je had zeker een ster op je schouder? Of is dat te grof?quote:Op maandag 16 maart 2020 03:05 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Bussen hier wel leeg. Mag alleen achterin instappen.![]()
Alle lagere scholen dicht, meeste universiteiten bieden alleen nog maar online klassen aan, veel grote eventen zijn geannuleerd, restaurants zijn nog wel open maar kennelijk redelijk leeg, er is bijna geen wc papier meer en de fok downtime is afgeschaft.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe is het in Florida eigenlijk qua maatregelen?
Vgm bepalen daar de staten het meeste zelf wat ze aan maatregelen doen qua sluiting van restaurants scholen etc?![]()
Viese taktikquote:Op maandag 16 maart 2020 03:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle lagere scholen dicht, meeste universiteiten bieden alleen nog maar online klassen aan, veel grote eventen zijn geannuleerd, restaurants zijn nog wel open maar kennelijk redelijk leeg, er is bijna geen wc papier meer en de fok downtime is afgeschaft.![]()
Jij werkt toch op de uni zei je, wat houdt dat voor jou in?quote:Op maandag 16 maart 2020 03:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle lagere scholen dicht, meeste universiteiten bieden alleen nog maar online klassen aan, veel grote eventen zijn geannuleerd, restaurants zijn nog wel open maar kennelijk redelijk leeg, er is bijna geen wc papier meer en de fok downtime is afgeschaft.![]()
Nee hoor, nooit te grof. Een ster op mijn gezicht. Groetjes aan je moeder.quote:Op maandag 16 maart 2020 03:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je had zeker een ster op je schouder? Of is dat te grof?![]()
Poes en ik lusten wel een broodje ros.![]()
Wij bedienen ons zelf, doe geen moeite.
Wel een mooie comeback toch !quote:Op maandag 16 maart 2020 03:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee hoor, nooit te grof. Een ster op mijn gezicht. Groetjes aan je moeder.![]()
Gewoon werken, ik zit meer in de research/it ondersteuning en dat gaat gewoon door.quote:Op maandag 16 maart 2020 03:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij werkt toch op de uni zei je, wat houdt dat voor jou in?![]()
En beetje op fok zittenquote:Op maandag 16 maart 2020 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon werken, ik zit meer in de research/it ondersteuning en dat gaat gewoon door.Uw ADH vitamine Worst
Nee, negers moesten achterin, Joden gingen met de trein. Je comeback slaat noch Zika noch Corona.quote:![]()
Aah kakquote:Op maandag 16 maart 2020 03:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee, negers moesten achterin, Joden gingen met de trein. Je comeback slaat noch Zika noch Corona.![]()
2Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: