Bedankt voor de tipquote:Op maandag 16 maart 2020 01:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik eeuwen geleden met smoken stopte was het in slaap komen ook wel ff een weekje of zo een dingetje ja![]()
Shit lezen die je al kent maar toch nog wel jottem vindt is wel een goed manier om in slaap te vallen voor mij altijd.
Dien je aan als gigolo.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
door horeca dat stil ligt verdien ik wel 500 per maand ineens minder en als student g aik dat wel enorm voelen
Ja vriend wat is deze dan?quote:
Bier genoeg in de super hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De kroeg ook al zou de slijter beter voor je zijn.
Glas is half vol.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Corona he ik ben gestopt met blowen en de vrouw waar ik al heel lang stiekem van hou geeft me opeens een knuffel vrijdag. Niet alles is slecht.
heb du corona gedronkken?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Corona he ik ben gestopt met blowen en de vrouw waar ik al heel lang stiekem van hou geeft me opeens een knuffel vrijdag. Niet alles is slecht.
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:59 schreef SoS87 het volgende:
Ik hoop wel dat ik corona heb. Anders heb ik mn buurvrouw voor niks in de bek gespuugd.
Zeker niet voor niks geweest. Ze had er van genoten zei ze.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:59 schreef SoS87 het volgende:
Ik hoop wel dat ik corona heb. Anders heb ik mn buurvrouw voor niks in de bek gespuugd.
Mooi aan corona. Doe ik een wijf in de bek, ben ik degene met keelpijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker niet voor niks geweest. Ze had er van genoten zei ze.
@Geerdquote:Op maandag 16 maart 2020 02:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Dichterbij een vrouw als 'een in de bek spuug afstand' zullen sommigen wonderbaarlijk ook niet komen.
Spannend!
Welk land zit jij Maatquote:Op maandag 16 maart 2020 02:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker niet voor niks geweest. Ze had er van genoten zei ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |