Thankies.quote:
Ahhhwquote:
Werd vanavond al opgeroepen om met zijn allen te gaan applaudisserenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan niet wachten tot wij ook op lockdown gaan en we net als in die andere lalnden uit onze ramen gaan zingen
DE TOREAAAAAAAAAAAAADOOOOOOOOOOOOOOOR STOND IN DE AREEEEEEEEEEEENA
Ik oeteldonk hebben ze woensdag al een zangdag gepland. De playlist wordt via Facebook gemaakt op oeteldonk online.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Werd vanavond al opgeroepen om met zijn allen te gaan applaudisseren
Ik had het nog niet over jou inderdaad.quote:
Trusten Jippie.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga slapen, morgen op tijd op.
Nog een prettige nacht vol punten
[ afbeelding ]
Smoken weer afgezworen?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verdomd moeilijk om nuchter in slaap te komen.
Namens de buurt : opbokken mafkeesquote:Op maandag 16 maart 2020 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik sta elke dag op mijn balkon te zingen naar de buurt.
Ja man met die klotezooi wil ik geld overhouden.quote:
geen inkomsten door lockdown of?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja man met die klotezooi wil ik geld overhouden.
De kroeg ook al zou de slijter beter voor je zijn.quote:
Toen ik eeuwen geleden met smoken stopte was het in slaap komen ook wel ff een weekje of zo een dingetje jaquote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja man met die klotezooi wil ik geld overhouden.
Ik verwacht topdrukte bij de huisdealers in de straat hier. Heb er twee.quote:
Stuur ff adresje.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht topdrukte bij de huisdealers in de straat hier. Heb er twee.
Nog niet maar heb het zaterdag besloten toen ik iedereen zag hamsteren en zelf nog maar 90 euro had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |