Nee, wel inmiddels bij afl 18 HIMYMquote:Op maandag 16 maart 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
jippie had jij die anime series al gekeken die ik laatst had genoemd
OHHHHHHHHH NICEquote:Op maandag 16 maart 2020 01:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, wel inmiddels bij afl 18 HIMYM
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:02 schreef aKboR het volgende:
Eigenlijk zouden users zonder abonnement niet moeten kunnen posten tussen 00:00 uur en 07:00 uur,.
Dan hebben abo houders een echt voordeel van hun geld.![]()
Maar dit is niet de hoofdrolspeler dacht ik, dat was een jongen met donker haar en vaak een lichtbruin colbertje aanquote:
Freeloaders?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:04 schreef aKboR het volgende:
En het stimuleert freeloaders een abo te nemen.
Win - win
Dit is een meme. Komt niet uit die seriequote:Op maandag 16 maart 2020 01:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar dit is niet de hoofdrolspeler dacht ik, dat was een jongen met donker haar en vaak een lichtbruin colbertje aan
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar dit is niet de hoofdrolspeler dacht ik, dat was een jongen met donker haar en vaak een lichtbruin colbertje aan
Moest erg wennen aan de lachband maar vind het wel een leuke seriequote:Op maandag 16 maart 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
OHHHHHHHHH NICE
dat blijft wel mijn allerfavorietste serie
hoe vind je het tot nu toe
Mooie krullen.quote:
18 is wel een goede episode, nothing good happens after 2.0 amquote:Op maandag 16 maart 2020 01:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Moest erg wennen aan de lachband maar vind het wel een leuke serie
Lekker slipe,morgen koffie?quote:
Nah, heel rare aanvallen. Alsof spasme, epilepsie en de dood elkaar probeerden af te troeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |