Ow das wel war voor mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Criminal investigation achtige series
Neem een abo danquote:Op maandag 16 maart 2020 00:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
jullie kregen geen rollbäck om te wachten
Is heel erg gebaseerd op profiling, dialoog en setting. Heel anders dan de door snee serie als castle, csi, bones criminal minds enzoquote:
Csi was wel oke. Hanibal net te. Paar afl geprobeerd maar nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:56 schreef skysherrif het volgende:
Seizoen 1 van Hannibal vond ik ook echt geweldig
Als je van CSI achtige dingen houdt maar dan de meest lugubere shit is dat de serie die je zoekt
En op 'waarheid' gebaseerdquote:Op maandag 16 maart 2020 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is heel erg gebaseerd op profiling, dialoog en setting. Heel anders dan de door snee serie als castle, csi, bones criminal minds enzo
Numb3rsquote:Op maandag 16 maart 2020 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is heel erg gebaseerd op profiling, dialoog en setting. Heel anders dan de door snee serie als castle, csi, bones criminal minds enzo
quote:Op maandag 16 maart 2020 00:59 schreef mario390 het volgende:
ik kann erst in 2 uren spelen erder heb ik geen kans
Profiler die alles basseert op logicaquote:Op maandag 16 maart 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die heb ik dan weer nooit gekeken
Top serie.quote:
Ja.quote:
Ook een paar seizoenen gekeken (dacht ik, met al die cijfers in beeld als hij een verband zag ergens in?)quote:
Jaquote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ook een paar seizoenen gekeken (dacht ik, met al die cijfers in beeld als hij een verband zag ergens in?)
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ook een paar seizoenen gekeken (dacht ik, met al die cijfers in beeld als hij een verband zag ergens in?)
Ik ga ook eens mopperen denk ikquote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Afleidingsmanoevre voor Mario 's gemopper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |