Ik welquote:Op maandag 16 maart 2020 00:51 schreef skysherrif het volgende:
@:nizno heb je dark en of mindhunters gezien dan
*kattaklopkattaklopkattaklop*quote:Op maandag 16 maart 2020 00:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We moeten allemaal achter onze punten aanhollen.
Neuj. Is dat wat?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:51 schreef skysherrif het volgende:
@:nizno heb je dark en of mindhunters gezien dan
Ik ben een engeltjequote:
Dat abbo`s een voordeel hebben.quote:
Lekker slipe.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:53 schreef PlymouthFury het volgende:
Jullie punten maar een eind heen, ik ga maffen. Truste mensjes![]()
Zijn echt geweldige series, qua plot ken ik er niet veel beter dan darkquote:Op maandag 16 maart 2020 00:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj. Is dat wat?
Kijk morgen wel ff op imdb
Truste keerlquote:Op maandag 16 maart 2020 00:53 schreef PlymouthFury het volgende:
Geen ruzie, maar soms moeten jippie en ik gewoon dingen uitvechten om weer nader tot elkaar te komen. Uiteindelijk houden we van elkaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niet ruzie maken.
Dan ga maar buiten tussen de rozen staan
Kiek ik morgen ff naarquote:Op maandag 16 maart 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn echt geweldige series, qua plot ken ik er niet veel beter dan dark
En dialoog en vibe van mindhunters is geweldig.
lekker slipequote:Op maandag 16 maart 2020 00:53 schreef PlymouthFury het volgende:
Mindhinters is leuk als je van CI houdt, eerste aflevering even doorzetten daarna genietenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj. Is dat wat?
Kijk morgen wel ff op imdb
Weet je,het is goed met je.quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen ruzie, maar soms moeten jippie en ik gewoon dingen uitvechten om weer nader tot elkaar te komen. Uiteindelijk houden we van elkaar.
Ci?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:54 schreef Jippie68 het volgende:
Mindhinters is leuk als je van CI houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |