Omanquote:
Mijn aanbod blijft staan Geerd. Hoeruhquote:Op maandag 16 maart 2020 02:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
ZOlang ze maar bier haalt mag ze mij wel in de bek spugen![]()
![]()
![]()
Kan je er dan ook nog wel weer uit of hoe lang zou je daar zitten?quote:Op maandag 16 maart 2020 02:08 schreef engine het volgende:
[..]
Oman
Vanaf morgen alle grenzen dicht voor niet Omani's.
Ben waarschijnlijk binnen een week wel klaar. Maar als er geen vluchten meer het land inkomen, gaan ze er dan nog wel uit?quote:Op maandag 16 maart 2020 02:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan je er dan ook nog wel weer uit of hoe lang zou je daar zitten?
Dat zou ik echt niet weten, in Oman nog geen corona of wel?quote:Op maandag 16 maart 2020 02:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ben waarschijnlijk binnen een week wel klaar. Maar als er geen vluchten meer het land inkomen, gaan ze er dan nog wel uit?
Beetje onduidelijk allemaal momenteel.
Jawel 19 gevallen voor zover ik weet. Lastig om nieuws over te vinden.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet weten, in Oman nog geen corona of wel?
quote:Op maandag 16 maart 2020 02:15 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel 19 gevallen voor zover ik weet. Lastig om nieuws over te vinden.
twitter:alcaponee19 twitterde op maandag 16-03-2020 om 01:58:43#Oman government shutdown schools for 30 days, hours later the people came out into the streets dancing & shouting “ corona corana” 🤣 https://t.co/bIT14jxBfo reageer retweet
Voor de zekerheid daar blijven tot alles is overgewaaid.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:15 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel 19 gevallen voor zover ik weet. Lastig om nieuws over te vinden.
quote:Op maandag 16 maart 2020 02:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:alcaponee19 twitterde op maandag 16-03-2020 om 01:58:43#Oman government shutdown schools for 30 days, hours later the people came out into the streets dancing & shouting “ corona corana” 🤣 https://t.co/bIT14jxBfo reageer retweet
Ook hier één grote flopshow.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:17 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid daar blijven tot alles is overgewaaid.
Is FOK! daar ook zo traag?
LEKKERquote:Op maandag 16 maart 2020 02:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar moet je veel schluckjes coronabier doen
Shop dicht...kun je net zo goed binnen blijven.quote:
Afhaalchinees mag open, shop niet. Waar ben je langer? Ik vat hem niet helemaal.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:24 schreef engine het volgende:
[..]
Shop dicht...kun je net zo goed binnen blijven.
Beetje raar inderdaad ja. Maar ze doen maar.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Afhaalchinees mag open, shop niet. Waar ben je langer? Ik vat hem niet helemaal.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
vertel meerquote:Op maandag 16 maart 2020 02:32 schreef SoS87 het volgende:
Ik woon op nog geen 10 min fietsen van Utrecht Centraal, alles is dood. Normaal hoor ik buiten van alles maar nu niks. Mensen chillen nu op hun gehamsterde muur van toiletpapier.
Toch maar een auto hurenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ben waarschijnlijk binnen een week wel klaar. Maar als er geen vluchten meer het land inkomen, gaan ze er dan nog wel uit?
Begint het steeds meer op te lijken héquote:
Ik hoop niet dat je daar vastzitquote:Op maandag 16 maart 2020 02:11 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien niet die 3 dagen non-stop rijden, maar je kunt vast wel naar een buurland rijden waar ze nog wel richting europa vliegen?quote:Op maandag 16 maart 2020 02:41 schreef engine het volgende:
[..]
Begint het steeds meer op te lijken hé
Jemen lijkt me een prima optiequote:Op maandag 16 maart 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien niet die 3 dagen non-stop rijden, maar je kunt vast wel naar een buurland rijden waar ze nog wel richting europa vliegen?
The Office is gewoon kut. Carrel toch goed. Als je zo'n serie zo speelt ben je een baas.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:41 schreef skysherrif het volgende:
Enige nadeel van the office is dat niet zo goed tegen cringe kan en elke episode is vaak 1 massale cringe
Ik hoop met je meequote:
Dubai denk ik. Misschien dat daar nog wel vluchten naartoe gaan ook. Of Abu Dhabi.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien niet die 3 dagen non-stop rijden, maar je kunt vast wel naar een buurland rijden waar ze nog wel richting europa vliegen?
@wollah regelt wel een verzonnen vluchtquote:Op maandag 16 maart 2020 02:44 schreef devzero het volgende:
overigens wel raar dat je baas/bedrijf niet iets regelt voor zijn werknemers daar
Anders zou ik stennis maken bij de autoriteiten. Een prinses kan dan. Haha!quote:
Oplossing van het bedrijf zou zijn gewoon hier blijven als niet anders kan. Het is geen onveilige situatie. Mocht er oorlog uitbreken worden we gered maar is takke duur dus dan betalen ze liever een maand hotel ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:44 schreef devzero het volgende:
overigens wel raar dat je baas/bedrijf niet iets regelt voor zijn werknemers daar
Zou je daar dan een maand zonder verdere loon zitten, dat is ook niet chillquote:Op maandag 16 maart 2020 02:47 schreef engine het volgende:
[..]
Oplossing van het bedrijf zou zijn gewoon hier blijven als niet anders kan. Het is geen onveilige situatie. Mocht er oorlog uitbreken worden we gered maar is takke duur dus dan betalen ze liever een maand hotel ofzo.
Dat wil ik meemakenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Anders zou ik stennis maken bij de autoriteiten. Een prinses kan dan. Haha!
Basissalaris krijg ik altijd. Overuren dan natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou je daar dan een maand zonder verdere loon zitten, dat is ook niet chill
Met ook niet hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou je daar dan een maand zonder verdere loon zitten, dat is ook niet chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |