Toch maar een auto hurenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ben waarschijnlijk binnen een week wel klaar. Maar als er geen vluchten meer het land inkomen, gaan ze er dan nog wel uit?
Beetje onduidelijk allemaal momenteel.
Begint het steeds meer op te lijken héquote:
Ik hoop niet dat je daar vastzitquote:Op maandag 16 maart 2020 02:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ben waarschijnlijk binnen een week wel klaar. Maar als er geen vluchten meer het land inkomen, gaan ze er dan nog wel uit?
Beetje onduidelijk allemaal momenteel.
Misschien niet die 3 dagen non-stop rijden, maar je kunt vast wel naar een buurland rijden waar ze nog wel richting europa vliegen?quote:Op maandag 16 maart 2020 02:41 schreef engine het volgende:
[..]
Begint het steeds meer op te lijken hé
Jemen lijkt me een prima optiequote:Op maandag 16 maart 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien niet die 3 dagen non-stop rijden, maar je kunt vast wel naar een buurland rijden waar ze nog wel richting europa vliegen?
The Office is gewoon kut. Carrel toch goed. Als je zo'n serie zo speelt ben je een baas.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:41 schreef skysherrif het volgende:
Enige nadeel van the office is dat niet zo goed tegen cringe kan en elke episode is vaak 1 massale cringe
Ik hoop met je meequote:
Dubai denk ik. Misschien dat daar nog wel vluchten naartoe gaan ook. Of Abu Dhabi.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien niet die 3 dagen non-stop rijden, maar je kunt vast wel naar een buurland rijden waar ze nog wel richting europa vliegen?
@wollah regelt wel een verzonnen vluchtquote:Op maandag 16 maart 2020 02:44 schreef devzero het volgende:
overigens wel raar dat je baas/bedrijf niet iets regelt voor zijn werknemers daar
Anders zou ik stennis maken bij de autoriteiten. Een prinses kan dan. Haha!quote:
Oplossing van het bedrijf zou zijn gewoon hier blijven als niet anders kan. Het is geen onveilige situatie. Mocht er oorlog uitbreken worden we gered maar is takke duur dus dan betalen ze liever een maand hotel ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:44 schreef devzero het volgende:
overigens wel raar dat je baas/bedrijf niet iets regelt voor zijn werknemers daar
Zou je daar dan een maand zonder verdere loon zitten, dat is ook niet chillquote:Op maandag 16 maart 2020 02:47 schreef engine het volgende:
[..]
Oplossing van het bedrijf zou zijn gewoon hier blijven als niet anders kan. Het is geen onveilige situatie. Mocht er oorlog uitbreken worden we gered maar is takke duur dus dan betalen ze liever een maand hotel ofzo.
Dat wil ik meemakenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Anders zou ik stennis maken bij de autoriteiten. Een prinses kan dan. Haha!
Basissalaris krijg ik altijd. Overuren dan natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou je daar dan een maand zonder verdere loon zitten, dat is ook niet chill
Met ook niet hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou je daar dan een maand zonder verdere loon zitten, dat is ook niet chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |