Ging om het klauwen wassen.quote:Op maandag 16 maart 2020 03:01 schreef SoS87 het volgende:
[..]
@:geerd
Dat maakt na zoveel drank toch geen fuck uit?
twitter:AP twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:17:43BREAKING: California governor calls for closure of all bars and wineries, home isolation of everyone 65 and older. Follow AP coverage of the virus outbreak at https://t.co/UrmYvzViYG reageer retweet
exponentiële groei door besmettingenquote:Op maandag 16 maart 2020 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, maar ik zit er niet heel diep in, je kunt het toch niet 1 op 1 met Italië gaan vergelijken?
Geen gym in huis hebben.quote:
Was gewoon nog druk in de trein vanmiddag...het boeit echt niemand iets volgens mijquote:Op maandag 16 maart 2020 03:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ging om het klauwen wassen.
Maar dat zat er bij sommigen sowieso al amper in.
Het boeit mij wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 03:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was gewoon nog druk in de trein vanmiddag...het boeit echt niemand iets volgens mij
Bussen hier wel leeg. Mag alleen achterin instappen.quote:Op maandag 16 maart 2020 03:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was gewoon nog druk in de trein vanmiddag...het boeit echt niemand iets volgens mij
Je had zeker een ster op je schouder? Of is dat te grof?quote:Op maandag 16 maart 2020 03:05 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Bussen hier wel leeg. Mag alleen achterin instappen.
Alle lagere scholen dicht, meeste universiteiten bieden alleen nog maar online klassen aan, veel grote eventen zijn geannuleerd, restaurants zijn nog wel open maar kennelijk redelijk leeg, er is bijna geen wc papier meer en de fok downtime is afgeschaft.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe is het in Florida eigenlijk qua maatregelen?
Vgm bepalen daar de staten het meeste zelf wat ze aan maatregelen doen qua sluiting van restaurants scholen etc?
Viese taktikquote:Op maandag 16 maart 2020 03:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle lagere scholen dicht, meeste universiteiten bieden alleen nog maar online klassen aan, veel grote eventen zijn geannuleerd, restaurants zijn nog wel open maar kennelijk redelijk leeg, er is bijna geen wc papier meer en de fok downtime is afgeschaft.
Jij werkt toch op de uni zei je, wat houdt dat voor jou in?quote:Op maandag 16 maart 2020 03:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle lagere scholen dicht, meeste universiteiten bieden alleen nog maar online klassen aan, veel grote eventen zijn geannuleerd, restaurants zijn nog wel open maar kennelijk redelijk leeg, er is bijna geen wc papier meer en de fok downtime is afgeschaft.
Nee hoor, nooit te grof. Een ster op mijn gezicht. Groetjes aan je moeder.quote:Op maandag 16 maart 2020 03:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je had zeker een ster op je schouder? Of is dat te grof?
Wel een mooie comeback toch !quote:Op maandag 16 maart 2020 03:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee hoor, nooit te grof. Een ster op mijn gezicht. Groetjes aan je moeder.
Gewoon werken, ik zit meer in de research/it ondersteuning en dat gaat gewoon door.quote:Op maandag 16 maart 2020 03:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij werkt toch op de uni zei je, wat houdt dat voor jou in?
En beetje op fok zittenquote:Op maandag 16 maart 2020 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon werken, ik zit meer in de research/it ondersteuning en dat gaat gewoon door.
Nee, negers moesten achterin, Joden gingen met de trein. Je comeback slaat noch Zika noch Corona.quote:
Aah kakquote:Op maandag 16 maart 2020 03:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee, negers moesten achterin, Joden gingen met de trein. Je comeback slaat noch Zika noch Corona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |