Zeker, ook landen daar waar de verkoop verboden is. #3beerquote:Op maandag 16 maart 2020 02:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje doorbetaald zuipen in Oman
Kan slechter
kutlandquote:Op maandag 16 maart 2020 02:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zeker, ook landen daar waar de verkoop verboden is. #3beer
Was niet in de bonus en ik weiger het volle pond te betalen.quote:
Meteen een mooie reis van maken?quote:
Ik zou na een weekje toch wel naar huis willen. Ook omdat het misschien langer dan een maand kan gaan durenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje doorbetaald zuipen in Oman
Kan slechter
Het is niet alsof het in Nederland nu veel leuker is met alles dichtquote:Op maandag 16 maart 2020 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou na een weekje toch wel naar huis willen. Ook omdat het misschien langer dan een maand kan gaan duren
Maar je nam toch een vol pond mee.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was niet in de bonus en ik weiger het volle pond te betalen.
Dan ben je wel helemaal een idiootquote:Op maandag 16 maart 2020 02:55 schreef skysherrif het volgende:
En naar Amerika moet je nooit terug willen.
Morgen de coffeeshop plunderenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is niet alsof het in Nederland nu veel leuker is met alles dicht
Nee.quote:
Hoe is het in Florida eigenlijk qua maatregelen?quote:
Bijna altijd is niet goed genoeg.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb altijd (bijna altijd) genoeg koffie in huis om een eventuele lockdown door te komen.
NOU EN IEDEREEEN |GAAAAAAAAAAAAAAT DOOOOOOODquote:Op maandag 16 maart 2020 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan iemand @:Geerd vertellen dat het 'na' is en niet 'naar' 12 bier en 5 Jägermeister.
Op dit moment voldoende.quote:
Rustig maar. Straks begeeft je hart het nog.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
NOU EN IEDEREEEN |GAAAAAAAAAAAAAAT DOOOOOOOD
@Geerdquote:Op maandag 16 maart 2020 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan iemand @:Geerd vertellen dat het 'na' is en niet 'naar' 12 bier en 5 Jägermeister.
Dat vraag ik me af, maar ik zit er niet heel diep in, je kunt het toch niet 1 op 1 met Italië gaan vergelijken?quote:Op maandag 16 maart 2020 03:00 schreef hemarookworst het volgende:
Het gaat langer duren dan die 6 april, de piek moet nog komen
Dat denk ik ook wel ja. Helaasquote:Op maandag 16 maart 2020 03:00 schreef hemarookworst het volgende:
Het gaat langer duren dan die 6 april, de piek moet nog komen
Kan niet meer...sportschool is dichtquote:Op maandag 16 maart 2020 03:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rustig maar. Straks begeeft je hart het nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |