Anders zou ik stennis maken bij de autoriteiten. Een prinses kan dan. Haha!quote:
Oplossing van het bedrijf zou zijn gewoon hier blijven als niet anders kan. Het is geen onveilige situatie. Mocht er oorlog uitbreken worden we gered maar is takke duur dus dan betalen ze liever een maand hotel ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:44 schreef devzero het volgende:
overigens wel raar dat je baas/bedrijf niet iets regelt voor zijn werknemers daar
Zou je daar dan een maand zonder verdere loon zitten, dat is ook niet chillquote:Op maandag 16 maart 2020 02:47 schreef engine het volgende:
[..]
Oplossing van het bedrijf zou zijn gewoon hier blijven als niet anders kan. Het is geen onveilige situatie. Mocht er oorlog uitbreken worden we gered maar is takke duur dus dan betalen ze liever een maand hotel ofzo.
Dat wil ik meemakenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Anders zou ik stennis maken bij de autoriteiten. Een prinses kan dan. Haha!
Basissalaris krijg ik altijd. Overuren dan natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou je daar dan een maand zonder verdere loon zitten, dat is ook niet chill
Met ook niet hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou je daar dan een maand zonder verdere loon zitten, dat is ook niet chill
Zeker, ook landen daar waar de verkoop verboden is. #3beerquote:Op maandag 16 maart 2020 02:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje doorbetaald zuipen in Oman
Kan slechter
kutlandquote:Op maandag 16 maart 2020 02:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zeker, ook landen daar waar de verkoop verboden is. #3beer
Was niet in de bonus en ik weiger het volle pond te betalen.quote:
Meteen een mooie reis van maken?quote:
Ik zou na een weekje toch wel naar huis willen. Ook omdat het misschien langer dan een maand kan gaan durenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje doorbetaald zuipen in Oman
Kan slechter
Het is niet alsof het in Nederland nu veel leuker is met alles dichtquote:Op maandag 16 maart 2020 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou na een weekje toch wel naar huis willen. Ook omdat het misschien langer dan een maand kan gaan duren
Maar je nam toch een vol pond mee.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was niet in de bonus en ik weiger het volle pond te betalen.
Dan ben je wel helemaal een idiootquote:Op maandag 16 maart 2020 02:55 schreef skysherrif het volgende:
En naar Amerika moet je nooit terug willen.
Morgen de coffeeshop plunderenquote:Op maandag 16 maart 2020 02:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is niet alsof het in Nederland nu veel leuker is met alles dicht
Nee.quote:
Hoe is het in Florida eigenlijk qua maatregelen?quote:
Bijna altijd is niet goed genoeg.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb altijd (bijna altijd) genoeg koffie in huis om een eventuele lockdown door te komen.
NOU EN IEDEREEEN |GAAAAAAAAAAAAAAT DOOOOOOODquote:Op maandag 16 maart 2020 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan iemand @:Geerd vertellen dat het 'na' is en niet 'naar' 12 bier en 5 Jägermeister.
Op dit moment voldoende.quote:
Rustig maar. Straks begeeft je hart het nog.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
NOU EN IEDEREEEN |GAAAAAAAAAAAAAAT DOOOOOOOD
@Geerdquote:Op maandag 16 maart 2020 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan iemand @:Geerd vertellen dat het 'na' is en niet 'naar' 12 bier en 5 Jägermeister.
Dat vraag ik me af, maar ik zit er niet heel diep in, je kunt het toch niet 1 op 1 met Italië gaan vergelijken?quote:Op maandag 16 maart 2020 03:00 schreef hemarookworst het volgende:
Het gaat langer duren dan die 6 april, de piek moet nog komen
Dat denk ik ook wel ja. Helaasquote:Op maandag 16 maart 2020 03:00 schreef hemarookworst het volgende:
Het gaat langer duren dan die 6 april, de piek moet nog komen
Kan niet meer...sportschool is dichtquote:Op maandag 16 maart 2020 03:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rustig maar. Straks begeeft je hart het nog.
Ging om het klauwen wassen.quote:Op maandag 16 maart 2020 03:01 schreef SoS87 het volgende:
[..]
@:geerd
Dat maakt na zoveel drank toch geen fuck uit?
twitter:AP twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:17:43BREAKING: California governor calls for closure of all bars and wineries, home isolation of everyone 65 and older. Follow AP coverage of the virus outbreak at https://t.co/UrmYvzViYG reageer retweet
exponentiële groei door besmettingenquote:Op maandag 16 maart 2020 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, maar ik zit er niet heel diep in, je kunt het toch niet 1 op 1 met Italië gaan vergelijken?
Geen gym in huis hebben.quote:
Was gewoon nog druk in de trein vanmiddag...het boeit echt niemand iets volgens mijquote:Op maandag 16 maart 2020 03:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ging om het klauwen wassen.
Maar dat zat er bij sommigen sowieso al amper in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |