SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
Die toezeggingen kunnen ze voorlopig iig nog niet de huur van betalen. Eerst maar eens zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Die muzikanten werken vaak als zelfstandig ondernemer of zelfs BV. Die krijgen gecompenseerd van de staat is al toegezegd.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Je bedoelt mensen die volledig leven van hun eigen bedrijf? Ik neem aan dat de gemiddelde verstandige ZZP'er zijn verzekeringen wel goed geregeld heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denk je van alle muzikanten bv van wie de complete theatertour is afgelast vandaag. Of de technici die voor die muzikanten werken. Die hebben wellicht maandenlang nul inkomen voordat men weer evenementjes en shows aandurft en het überhaupt weer mag. En dat is nog maar één voorbeeld.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ik ga morgenochtend toch wel weer even extra naar de Lidl denk ik.
Slowchat. Dit kan echt niet als mod!!!Groot fan van User Wotte![]()
Is er al bevestigd wat verzekeringen gaan doen? Oprechte vraag hoor, ik weet het niet. Kunnen ze het niet op overmacht zoals bv bij natuurrampen gooien denk je?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen die volledig leven van hun eigen bedrijf? Ik neem aan dat de gemiddelde verstandige ZZP'er zijn verzekeringen wel goed geregeld heeft.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Absoluut waar, maar het kabinet kan het met oog op de komende verkiezingen zich niet permitteren die mensen te laten stikken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die toezeggingen kunnen ze voorlopig iig nog niet de huur van betalen. Eerst maar eens zien.
Dat gaat zoveel negatieve exposure in de media geven dat ze gegarandeerd hun spullen kunnen pakken.blablablabla![]()
Misschien ga ik morgen nog even langs de Appie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:58 schreef Tjacka het volgende:
Slowchat. Dit kan echt niet als mod!!!I´m back.![]()
Ben wel benieuwd wanneer die grote run gaat komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:58 schreef Tjacka het volgende:
Slowchat. Dit kan echt niet als mod!!!Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Mag toch hopen van niet, dan gaan ze dat namelijk ook mogen doen bij grote bedrijven, en dan gaan er de komende tijd heel wat bedrijven failliet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er al bevestigd wat verzekeringen gaan doen? Oprechte vraag hoor, ik weet het niet. Kunnen ze het niet op overmacht zoals bv bij natuurrampen gooien denk je?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Al is dat debiele besluit om de scholen open te laten ze waarschijnlijk al funest.
Kindjes zijn enorme ziekteverspreiders, precies wat Macron zei eerder vandaag.blablablabla![]()
Ik zie het steeds te laat op mobiel. En ik ben oud, niet meer zo scherp.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:58 schreef mootie het volgende:
@:Greys heeft een nieuw symptoom van Corona ontdekt. Door het slotje postenKoop een voorraad voor nood en je bent ontopic maat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:58 schreef Tjacka het volgende:
Slowchat. Dit kan echt niet als mod!!!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zoiets is amper te doen lijkt me, als iedere verzekerde (of hoog percentage) gaat claimen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er al bevestigd wat verzekeringen gaan doen? Oprechte vraag hoor, ik weet het niet. Kunnen ze het niet op overmacht zoals bv bij natuurrampen gooien denk je?
Dus overmacht...![]()
Rijst en tonijn en diepgevroren groenten. Als je een beetje creatief ben kan je daar prima gerechten van maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wanneer die grote run gaat komen.Groot fan van User Wotte![]()
bericht dat je wilde plaatsen:Ik denk dat je het niet zo één op één met elkaar kunt vergelijken. Ik ken helaas ook zat zorgpersoneel wat jankzakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:46 schreef Kyran het volgende: [..] Als er op dit moment één vakgebied is die wat mij betreft huil-epossen mag schrijven zijn het de verpleegkundigen en artsen op IC afdelingen. Die Italianen die 14-16 uur lang moeten werken, zelfs als ze besmet zijn en keuzes moeten maken of ze persoon A of B gaan helpen. Mensen in onderwijs kunnen met een kuchje thuis komen te zitten, maar hoeven niet te beslissen wie er blijft leven en wie er dood gaat. Heel mooi werk wat ze doen, begrijp mij niet verkeerd, maar het is wel een beetje huilie huilie allemaal.
Zijn doorgaans niet de mensen die het echt spannende werk doen maar wel hardste zeuren zonder ooit met echt oplossingen of maatregelen te komen. Zure beroepszeuren![]()
En dat betekent niet dat ik zorg en onderwijs niet belangrijk vind, ik vind dat je het als professional moet benaderen en ook zo achter je vak en werk moet staan.
Niet als juf/zuster Ria die de erkenning zo nodig heeft dat ze er ook toe doet oid![]()
Deze pandemie treft ons allen, zou hard nodig zijn als we overstijgend elkaar kunnen helpen Ongeacht historie en andere zaken. We leven nu en moeten er nu doorheen, samenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:58 schreef Tjacka het volgende:
Slowchat. Dit kan echt niet als mod!!!
Alsof er ineens tekorten ontstaan.blablablabla![]()
Ik las net op twitter iets als. "De scholen bleven open" de titel van het enqueterapport over COVID-19.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Elan het volgende:
Al is dat debiele besluit om de scholen open te laten ze waarschijnlijk al funest.
Kindjes zijn enorme ziekteverspreiders, precies wat Macron zei eerder vandaag.zie email 27 oktober![]()
Ja daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoiets is amper te doen lijkt me, als iedere verzekerde (of hoog percentage) gaat claimen.
Dus overmacht...IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
De pasta schappen waren al leeg vandaag in 2 winkels.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wanneer die grote run gaat komen.
De 3e niet, dus daar heb ik dan ook maar ingeslagen
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik bedoelde met grote run wanneer heel Nederland massaal hetzelfde gaat doen als jij morgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rijst en tonijn en diepgevroren groenten. Als je een beetje creatief ben kan je daar prima gerechten van maken.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ken mensen die de tegels weer uit hun tuin trekken en een groententuin opstarten. Het is het seizoen ook![]()
Heb ik al. Ik heb zelfs een vacuümapparaat besteld. Ik hoop dat die binnen gaat komen uit Wuhan. Gelukkig kan ik best aardig koken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het steeds te laat op mobiel. En ik ben oud, niet meer zo scherp.
[..]
Koop een voorraad voor nood en je bent ontopic maat.
Groot fan van User Wotte![]()
Ik kook ze liever.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rijst en tonijn en diepgevroren groenten. Als je een beetje creatief ben kan je daar prima gerechten van maken.![]()
Zal eens kijken wat er gebeurt als ik de tegels uit mijn balkon trekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:02 schreef riazop het volgende:
Ken mensen die de tegels weer uit hun tuin trekken en een groententuin opstarten. Het is het seizoen ook
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Kon vandaag weer geen paracetamol of vitamine C krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De pasta schappen waren al leeg vandaag in 2 winkels.
De 3e niet, dus daar heb ik dan ook maar ingeslagenDeze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ik zag vanavond iemand frituursnacks, líters frituurolie, dozen cup a soup en afbakbroodjes kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rijst en tonijn en diepgevroren groenten. Als je een beetje creatief ben kan je daar prima gerechten van maken.
Weet je iig dat je voortijdig aan hart-en vaatziekten sterft ipv corona
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Managersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:01 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik denk dat je het niet zo één op één met elkaar kunt vergelijken. Ik ken helaas ook zat zorgpersoneel wat jankzakt.
Zijn doorgaans niet de mensen die het echt spannende werk doen maar wel hardste zeuren zonder ooit met echt oplossingen of maatregelen te komen. Zure beroepszeuren![]()
En dat betekent niet dat ik zorg en onderwijs niet belangrijk vind, ik vind dat je het als professional moet benaderen en ook zo achter je vak en werk moet staan.
Niet als juf/zuster Ria die de erkenning zo nodig heeft dat ze er ook toe doet oid![]()
Deze pandemie treft ons allen, zou hard nodig zijn als we overstijgend elkaar kunnen helpen Ongeacht historie en andere zaken. We leven nu en moeten er nu doorheen, samen![]()
![]()
Mijn vriezer ligt vol al en heb al sinds drie weken enorm veel pasta en rijst. Maar ik vind verse groenten veel fijner om mee te koken, maar ik ga het overslaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik bedoelde met grote run wanneer heel Nederland massaal hetzelfde gaat doen als jij morgen.Groot fan van User Wotte![]()
Ja en ze kunnen serieus besmet zijn zonder daar kennelijk zelf een centje last van te hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Die kleuters zijn gewoon lopende snotpinnen.
Tot ze bij opa en oma zijn geweest die een week later dood neer vallen.
Krankzinnige beslissing van Rutteblablablabla![]()
Niet zo min over die kleuters. Omdat zij alles aflebberen en overal in alle viezigheid zitten zijn zij wel resistent voor dit virusje. Al jij wat vaker in de bosjes zou zitten had je ook zo'n immuunsysteem.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:02 schreef tesssssssss het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Elan het volgende:
Die kleuters zijn gewoon lopende snotpinnen.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Die kleuters zijn gewoon lopende snotpinnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Elan het volgende:
Kindjes zijn enorme ziekteverspreiders, precies wat Macron zei eerder vandaag.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Doe niet zo dramatisch man.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vriezer ligt vol al en heb al sinds drie weken enorm veel pasta en rijst. Maar ik vind verse groenten veel fijner om mee te koken, maar ik ga het overslaan.blablablabla![]()
Hoor ik Rutte nou net zeggen dat in China is gebleken dat kinderen het virus niet overdragen op volwassenen?![]()
![]()
Als je kinderen bij opa en oma wil weghouden moet je de scholen juist open laten. Opa en oma is de achtervang van zo'n beetje half werkend nederland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen serieus besmet zijn zonder daar kennelijk zelf een centje last van te hebben.
Krankzinnige beslissing van Ruttezie email 27 oktober![]()
Zo werkt resistentie nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Niet zo min over die kleuters. Omdat zij alles aflebberen en overal in alle viezigheid zitten zijn zij wel resistent voor dit virusje. Al jij wat vaker in de bosjes zou zitten had je ook zo'n immuunsysteem.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja, dat zou het WHO zeggen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:05 schreef mootie het volgende:
Hoor ik Rutte nou net zeggen dat in China is gebleken dat kinderen het virus niet overdragen op volwassenen?![]()
Ja het is even niet anders, maar wellicht dat je bij je huidige basisvoorraad toch nog eens wat verse groente in kunt slaan. Je zit iig niet om het hand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vriezer ligt vol al en heb al sinds drie weken enorm veel pasta en rijst. Maar ik vind verse groenten veel fijner om mee te koken, maar ik ga het overslaan.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ik zou gaan voor "Passende maatregelen"quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:01 schreef trein2000 het volgende:
Ik las net op twitter iets als. "De scholen bleven open" de titel van het enqueterapport over COVID-19.
Ik krijg inmiddels echt jeuk van die term, zo'n dooddoener in ieder debat en iedere persconferentie. Iedere keer als iemand vraagt of we niet achter de feiten aanlopen, of we niet méér moeten doen, is het antwoord dat we passende maatregelen nemen.![]()
![]()
Nou, ik denk nu niet meer tenminste als mensen een beetje nadenken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je kinderen bij opa en oma wil weghouden moet je de scholen juist open laten. Opa en oma is de achtervang van zo'n beetje half werkend nederland.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Werkend Nederland moet zoveel mogelijk thuis blijven is het devies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je kinderen bij opa en oma wil weghouden moet je de scholen juist open laten. Opa en oma is de achtervang van zo'n beetje half werkend nederland.
Tenzij je in de zorg of hulpverlening zit. In België is vanuit school opvang geregeld voor mensen die hard nodig zijn, de rest moet gewoon thuis blijven.blablablabla![]()
Netjes!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Werkend Nederland moet zoveel mogelijk thuis blijven is het devies.
Tenzij je in de zorg of hulpverlening zit. In België is vanuit school opvang geregeld voor mensen die hard nodig zijn, de rest moet gewoon thuis blijven.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Met vandaag als toppunt waar vanmórgen de RIVM meneer zat te melden aan de pers dat er geen aanvullende maatregelen nodig waren en een uur of drie later ineens toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor "Passende maatregelen"
Ik krijg inmiddels echt jeuk van die term, zo'n dooddoener in ieder debat en iedere persconferentie. Iedere keer als iemand vraagt of we niet achter de feiten aanlopen, of we niet méér moeten doen, is het antwoord dat we passende maatregelen nemen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Mijn kinderen worden 2x per week opgehaald door opa en oma.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik denk nu niet meer tenminste als mensen een beetje nadenken.
Dit zetten wij maar even op hold voorlopig
Punt is alleen, mijn vrouw werkt in het onderwijs. Is feitelijk de juf van onze oudste en ik werk in de zorg
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Er zijn tig beroepen waar dat niet kan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Werkend Nederland moet zoveel mogelijk thuis blijven is het devies.Of productiewerk. Schoonmaak, ook heel belangrijk. Openbaar vervoer. Etc.quote:Tenzij je in de zorg of hulpverlening zit. In België is vanuit school opvang geregeld voor mensen die hard nodig zijn, de rest moet gewoon thuis blijven.zie email 27 oktober![]()
Dan overschat je de gemiddelde nederlander gok ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik denk nu niet meer tenminste als mensen een beetje nadenken.zie email 27 oktober![]()
Inkomensverlies omdat er geen klanten zijn is niet echt te verzekeren . Geen klus geen geldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er al bevestigd wat verzekeringen gaan doen? Oprechte vraag hoor, ik weet het niet. Kunnen ze het niet op overmacht zoals bv bij natuurrampen gooien denk je?.![]()
Totale lockdown dan maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zijn tig beroepen waar dat niet kan.
[..]
Of productiewerk. Schoonmaak, ook heel belangrijk. Openbaar vervoer. Etc.AFCA!![]()
Het advies is daarom ook om niet naar opa en oma te gaan (ook niet zonder snotterig kind):quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:04 schreef Elan het volgende:
Krankzinnige beslissing van Ruttequote:In het algemeen wordt mensen dringend verzocht om bezoek aan kwetsbare personen te beperken.
https://www.rijksoverheid(...)navirus-in-nederland![]()
Totale lockdown is echt de enige remedie.
Dan de economie maar naar de knoppen. Huizenprijzen waren sowieso al belachelijk hoog.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Zo hoort het ook. Zorgpersoneel moet alle ruimte krijgen om de crisis enigszins beheersbaar te houden, dat gaat om leven en dood. De belangen van de rest van Nederland zijn totaal irrelevant op dit ogenblik.quote:
Nee dan hebben we Rutte, we hebben onze verpleegkundigen hard nodig dus we laten de kinderen naar school zodat ze gewoon aan de slag kunnen.
Zo dom, zo naïef ook.blablablabla![]()
Wij wonen in Brabant en mijn man werkte vorige week nog in het van Gogh museum in Amsterdam. Met een heel team.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mijn kinderen worden 2x per week opgehaald door opa en oma.
Dit zetten wij maar even op hold voorlopig
Punt is alleen, mijn vrouw werkt in het onderwijs. Is feitelijk de juf van onze oudste en ik werk in de zorg
Uit Brabant.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Jouw onderschriftquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
wij wonen in Brabant en mijn man werkte vorige week nog in het van Gogh museum in Amsterdam. Met een heel team.
Uit Brabant.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
blunder na blunder, flater na flaterquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Met vandaag als toppunt waar vanmórgen de RIVM meneer zat te melden aan de pers dat er geen aanvullende maatregelen nodig waren en een uur of drie later ineens toch.
en maar door blijven modderen....woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Openbaar vervoer moet ook plat. Schoonmaak alleen voor ziekenhuizen en zorginstellingen, waar geen mensen komen raakt ook niet vervuild.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zijn tig beroepen waar dat niet kan.
[..]
Of productiewerk. Schoonmaak, ook heel belangrijk. Openbaar vervoer. Etc.
Productie levensmiddelen, ja eens.blablablabla![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Zorgpersoneel moet alle ruimte krijgen om de crisis enigszins beheersbaar te houden, dat gaat om leven en dood. De belangen van de rest van Nederland zijn totaal irrelevant op dit ogenblik.
Nee dan hebben we Rutte, we hebben onze verpleegkundigen hard nodig dus we laten de kinderen naar school zodat ze gewoon aan de slag kunnen.
Zo dom, zo naïef ook.
En daar dus flink sturend in zijn en faciliterenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
2 weken te laat.....maar inderdaad, de hele wereld op de pauze knop drukken voor 2 weken is de beste oplossing.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:10 schreef DonDruiper het volgende:
Totale lockdown is echt de enige remedie.
Dan de economie maar naar de knoppen. Huizenprijzen waren sowieso al belachelijk hoog.
Singapore heeft het toch wel redelijk aangepakt blijkt....woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Schoonmaken moet je overal. Ook bijvoorbeeld supermarkten en de openbare ruimte. Je houdt altijd een groep die aan het werk moet blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Openbaar vervoer moet ook plat. Schoonmaak alleen voor ziekenhuizen en zorginstellingen, waar geen mensen komen raakt ook niet vervuild.
Productie levensmiddelen, ja eens.zie email 27 oktober![]()
Raak niet zo in paniekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Zorgpersoneel moet alle ruimte krijgen om de crisis enigszins beheersbaar te houden, dat gaat om leven en dood. De belangen van de rest van Nederland zijn totaal irrelevant op dit ogenblik.
Zo dom, zo naïef ook.Groot fan van User Wotte![]()
In Italië kan je ook nog gewoon naar de winkel hè. Daar ligt het leven al volledig stil.quote:
Het is niet dat we een hongerwinter krijgen.blablablabla![]()
Dat is volgens mij echt het enige wat nog gaat helpen, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
2 weken te laat.....maar inderdaad, de hele wereld op de pauze knop drukken voor 2 weken is de beste oplossing,Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
blunder na blunder, flater na flater
en maar door blijven modderen....Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
denk het niet....quote:woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ik heb mensen gehoord die in Brabant op de IC's stuklopen... Die piepen wel anders.quote:
Paniek, nee, maar er moet echt enorm bijgeschakeld worden. Alle zeilen bijOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Vanmiddag bij de Aldi wel, mijn soort iggquote:
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Het enige juiste antwoord op het handelen van de autoriteiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ja maar een verse pizza bestellen is wel drama nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
In Italië kan je ook nog gewoon naar de winkel hè. Daar ligt het leven al volledig stil.
Het is niet dat we een hongerwinter krijgen..![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
https://www.nauticlink.co(...)-wegens-coronavirus/![]()
![]()
ze hadden genoeg voorbeelden hoe het WEL goed aan te pakken...maarjaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Vorige week tegen mijn collega's gezegd dat ze mij nooit meer zouden zien. Nu zie ik ze morgen, maar ik denk eigenlijk morgen wel voor het laatst lol.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Schoonmaken moet je overal. Ook bijvoorbeeld supermarkten en de openbare ruimte. Je houdt altijd een groep die aan het werk moet blijven.Groot fan van User Wotte![]()
Dat is inderdaad een absolute eerste levensbehoefte.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja maar een verse pizza bestellen is wel drama nu.
Een pizza carbonara specialZuiger van het FOK!-OMT![]()
halve liters Schultenbrau ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de Aldi wel, mijn soort iggwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Om welk percentage van de groep die nu actief is binnen die branches hebben we het dan (die cruciaal is) volgens jou?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Schoonmaken moet je overal. Ook bijvoorbeeld supermarkten en de openbare ruimte. Je houdt altijd een groep die aan het werk moet blijven.
Openbare ruimte raakt niet vervuild als er geen mensen komen.
Je moet snel prioriteiten gaan stellen.blablablabla![]()
Ok waar varen we heen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik woensdag nog een boot heb gekocht![]()
Als de hertog-Jan maar niet op is,quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de Aldi wel, mijn soort iggHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ik ga maar eens slapen, morgen thuiswerken, sort of
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik ben ZZP'ER vriend in de horeca. Dus ik ben nu van het geld wat ik heb eten aan het kopen. En vooral de duurdere producten geen zin dat er straks een foto wordt gemaakt wat de aardappeleters heet ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
In Italië kan je ook nog gewoon naar de winkel hè. Daar ligt het leven al volledig stil.
Het is niet dat we een hongerwinter krijgen.Groot fan van User Wotte![]()
Geloof me nou maar, ze doen allemaal hun best en ze proberen elkaar zelfs te overtreffen om het voor hun eigen land zo goed mogelijk te doen. En zo zou jij het ook doen, maar garantie dat je de perfectie keuze zou nemen die is er niet voor dingen die je nog nooit hebt gehandeld. Dus goed en snel bijsturen is het enige wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hadden genoeg voorbeelden hoe het WEL goed aan te pakken...maarjaDeze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:18 schreef Molo het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen thuiswerken, sort of
BijstandGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
Nou dat snel bijsturen, daar is het al mis gegaan, eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, ze doen allemaal hun best en ze proberen elkaar zelfs te overtreffen om het voor hun eigen land zo goed mogelijk te doen. En zo zou jij het ook doen, maar garantie dat je de perfectie keuze zou nemen die is eer niet voor dingen die je nog nooit hebt gehandeld. Dus goed en snel bijsturen is het enige wat je kunt doen.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Voor ¤400 directe vluchten naar San Francisco in de zomervakantie
Lang Leve Corona![]()
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Oh laatst was je nog beveiliging.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ZZP'ER vriend in de horeca. Dus ik ben nu van het geld wat ik heb eten aan het kopen. En vooral de duurdere producten geen zin dat er straks een foto wordt gemaakt wat de aardappeleters heet ofzo.
Ik volg het allemaal niet meer met jou hoor.blablablabla![]()
[/quote]Als we dan uberhaupt nog mogen komen van Trump.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:20 schreef DonDruiper het volgende:
Voor ¤400 directe vluchten naar San Francisco in de zomervakantie
Lang Leve Corona
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Dat is niet waar. Maar doe ik er wel bij. Maar dat ligt ook plat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh laatst was je nog beveiliging.
Ik volg het allemaal niet meer met jou hoor.Groot fan van User Wotte![]()
Is toch tijdelijk man heb je geen buffertje dan financieel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar doe ik er wel bij. Maar dat ligt ook plat.
Sorry als dit teveel slowchat isblablablabla![]()
Wij hadden 2 maanden voorsprong op China en 2 weken voorsprong op Italië, en toch trapte onze overheid in precies dezelfde valkuil. Namelijk: te lang doorgaan met het gewone leven, in de hoop dat ingrijpende maatregelen niet nodig zouden zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Tengano het volgende:
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.
Zowel uit China als uit Italië kwamen deze berichten: maak niet dezelfde fout als wij, denk niet dat het zo'n vaart niet zal lopen want dat dachten wij dus ook, als wij het over konden doen hadden we veel eerder ingegrepen en dan waren veel levens gespaard gebleven.
![]()
![]()
Ik ga ook plat voor de Corona me grijpt door slaaptekort. Welterusten en succes allemaal morgen met wat jullie doen of laten.blablablabla![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:26 schreef Elan het volgende:
Ik ga ook plat voor de Corona me grijpt door slaaptekort. Welterusten en succes allemaal morgen met wat jullie doen of laten.
Je moet ook wel al je vitamines nemen he?Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Nee. Zou 10 tot 15k maken in twee maanden. Dus ik heb met mijn domme kop alles uitgegeven. Want ik breng ook toeristen naar de tulpen in West-Friesland in Lelystad. Maar ik heb van mijn boekingen nog 5 over.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch tijdelijk man heb je geen buffertje dan financieel?
Sorry als dit teveel slowchat is![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Heel Europa zit thuis, een voordeel is wel dat ik de laatste dagen niet zo lang hoef te wachten op een tegenspeler met FIFA in online seizoenen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Disneyland Parijs gaat dicht:
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Na disneyland nu ook disneyworld dicht!Efteling last one standing!twitter:cnnbrk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 01:25:40Disney is closing Walt Disney World, its flagship theme park resort in Florida, because of the coronavirus outbreak. The company closed its Disneyland resort earlier in the day. https://t.co/a1bDd5kKnb https://t.co/qa0SSQ9h8l reageer retweet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Bingoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wij hadden 2 maanden voorsprong op China en 2 weken voorsprong op Italië, en toch trapte onze overheid in precies dezelfde valkuil. Namelijk: te lang doorgaan met het gewone leven, in de hoop dat ingrijpende maatregelen niet nodig zouden zijn.
Zowel uit China als uit Italië kwamen deze berichten: maak niet dezelfde fout als wij, denk niet dat het zo'n vaart niet zal lopen want dat dachten wij dus ook, als wij het over konden doen hadden we veel eerder ingegrepen en dan waren veel levens gespaard gebleven.
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nog een voordeel: het milieu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:35 schreef DonDruiper het volgende:
Heel Europa zit thuis, een voordeel is wel dat ik de laatste dagen niet zo lang hoef te wachten op een tegenspeler met FIFA in online seizoenen.![]()
![]()
![]()
Doordat hele continenten en werelddelen inmiddels thuis zitten gaat er de luchtkwaliteit erop vooruit en doordat de industrie mindert, is er ook minder consumptie van grondstoffen en natuurlijke bronnenen minder vervuiling.
Greta kreeg haar fantasie toch vervuld.![]()
Ok, wordt het nu warmer of kouder?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:43 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nog een voordeel: het milieu.![]()
![]()
![]()
Doordat hele continenten en werelddelen inmiddels thuis zitten gaat er de luchtkwaliteit erop vooruit en doordat de industrie mindert, is er ook minder consumptie van grondstoffen en natuurlijke bronnenen minder vervuiling.
Greta kreeg haar fantasie toch vervuld.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nou, dan maar een wat serieuzere post aangezien mijn post dat het hier (CA) kutweer is niet mag...
Ik merk er hier weinig van, iedereen doet zijn ding en ik zie niemand met mondkapjes etc. rondlopen, ook de Walmart is nog niet leeg en de locals hier trekken zich er weinig van aan.![]()
2e kamer is nog live aan het debatteren? Ik dacht dat ik een herhaling aan het kijken wasWem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Komt nog wel. Het is in de USA nog nauwelijks begonnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:47 schreef AchJa het volgende:
Nou, dan maar een wat serieuzere post aangezien mijn post dat het hier (CA) kutweer is niet mag...
Ik merk er hier weinig van, iedereen doet zijn ding en ik zie niemand met mondkapjes etc. rondlopen, ook de Wallmart is nog niet leeg en de locals hier trekken zich er weinig van aan.![]()
Net afgelopen. Zo meteen stemmingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:48 schreef maryen65 het volgende:
2e kamer is nog live aan het debatteren? Ik dacht dat ik een herhaling aan het kijken was
Ik verwacht een aangenomen motie over een coronajournaal, thuiszorg en mogelijk nog wat kleine dingetjes.zie email 27 oktober![]()
Ik moet het allemaal nog maar zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:49 schreef DavidTwente het volgende:
Komt nog wel. Het is in de USA nog nauwelijks begonnen.![]()
Op het ruime Amerikaanse platteland heb je toch niks te vrezen? Van het soort waar je dichtsbijzijnde buur 3 km verderop woont.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:49 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Komt nog wel. Het is in de USA nog nauwelijks begonnen.![]()
![]()
Achja, die mensen zien nooit anderen. En zeker niet anderen met corona. Dus totaal niet mogelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:56 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Op het ruime Amerikaanse platteland heb je toch niks te vrezen? Van het soort waar je dichtsbijzijnde buur 3 km verderop woont.![]()
Vooral dat zaken zoals koraalriffen nu eindelijk even rust krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:43 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nog een voordeel: het milieu.![]()
![]()
![]()
Greta kreeg haar fantasie toch vervuld.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Reactie van een Italiaanse arts op de Nederlandse maatregelen:
'Wat jullie premier zojuist heeft besloten, is niet genoeg om het virus te stoppen', zegt hij telefonisch vanuit Piacenza, in Noord-Italië. En: 'Als dit alle maatregelen zijn, hebben jullie over een week vierduizend besmettingen.'
https://www.volkskrant.nl(...)smettingen~b4c2141f/Leipe shit ouwe![]()
In Italie loopt het dus (al) terug maak ik hieruit op?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
'Wat jullie premier zojuist heeft besloten, is niet genoeg om het virus te stoppen', zegt hij telefonisch vanuit Piacenza, in Noord-Italië. En: 'Als dit alle maatregelen zijn, hebben jullie over een week vierduizend besmettingen.'
https://www.volkskrant.nl(...)smettingen~b4c2141f/
Ook z'n laatste zin stemt mij hoopvol.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
............woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
zijn ze snachts aan het debatteren ?quote:woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Italy:
Two weeks after the first 10 towns in northern Italy were declared a "red zone" and put under lockdown, they had no new infections.
https://www.bbc.com/news/world-europe-51852320![]()
Lockdown is het enige wat helpt om dit virus nog voor mei de das om te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:08 schreef Za het volgende:
Italy:
Two weeks after the first 10 towns in northern Italy were declared a "red zone" and put under lockdown, they had no new infections.
Ja, de economische gevolgen zullen groot zijn, maar kort genoeg om er weer snel bovenop te komen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Eens, in principe is er dan na 2 weken geen enkele besmetting meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:09 schreef DonDruiper het volgende:
Lockdown is het enige wat helpt om dit virus nog voor mei de das om te doen.
Ja, de economische gevolgen zullen groot zijn, maar kort genoeg om er weer snel bovenop te komen.
Hopelijk de maatregelen in NL gelijk aan die van België morgen.![]()
Voor geïnteresseerden in de tweet een clipje van een Australisch nieuwsitem over Tom Hanks en z'n vrouw, vooral over het contactonderzoek wat ze aan het doen zijn in AUS.Mensen die de afgelopen dagen selfies met het stel hebben genomen hoeven zich geen zorgen te maken, wordt gezegd, want alleen mensen die langer dan 15 minuten contact hebben gehad, hebben kans besmet te zijn geraakt.twitter:9NewsAUS twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 01:59:57Health authorities are now tracing Tom Hanks and his wife Rita Wilson's moves before their COVID-19 diagnosis. @JessMillward9 #9News https://t.co/5y3Y1tSdTP reageer retweet
Nou begrijp ik wel dat het eigenlijk niet te doen is om al die mensen op te sporen en na te trekken, maar die 15 minuten zijn voor mij wel nieuw.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ik zit er nog ff over na te denken he....
Kinderen mogen niet naar Opa en Oma, want kwetsbare groep, angst voor besmetting maar ze kunnen wel naar school want er zijn geen gevallen bekend waarin ze volwassenen kunnen besmetten....
Wat klopt er niet?![]()
Dus 12 minuten tongzoenen met de vrouw van Tom Hanks kan nog gewoon? Dat is wel een beetje vreemd ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:12 schreef Jane het volgende:
Voor geïnteresseerden in de tweet een clipje van een Australisch nieuwsitem over Tom Hanks en z'n vrouw, vooral over het contactonderzoek wat ze aan het doen zijn in AUS.Mensen die de afgelopen dagen selfies met het stel hebben genomen hoeven zich geen zorgen te maken, wordt gezegd, want alleen mensen die langer dan 15 minuten contact hebben gehad, hebben kans besmet te zijn geraakt.twitter:9NewsAUS twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 01:59:57Health authorities are now tracing Tom Hanks and his wife Rita Wilson's moves before their COVID-19 diagnosis. @:JessMillward9 #9News https://t.co/5y3Y1tSdTP reageer retweet
Nou begrijp ik wel dat het eigenlijk niet te doen is om al die mensen op te sporen en na te trekken, maar die 15 minuten zijn voor mij wel nieuw.![]()
Ik ben daar ook voor hoor. Voor een paar weken moet het toch kunnen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Lockdown is het enige wat helpt om dit virus nog voor mei de das om te doen.
Ja, de economische gevolgen zullen groot zijn, maar kort genoeg om er weer snel bovenop te komen.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Dat deden ze ook bij die Webasto besmettingen, al waren de 15 minuten contacten minder urgent, ze werden wel gemonitored, geen van hen was besmet. Van de lange contacten ook vrijwel niemand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:12 schreef Jane het volgende:
Mensen die de afgelopen dagen selfies met het stel hebben genomen hoeven zich geen zorgen te maken, wordt gezegd, want alleen mensen die langer dan 15 minuten contact hebben gehad, hebben kans besmet te zijn geraakt.
Nou begrijp ik wel dat het eigenlijk niet te doen is om al die mensen op te sporen en na te trekken, maar die 15 minuten zijn voor mij wel nieuw.![]()
Kinderen hebben weinig tot geen last van het virus zoals ik het begreep.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:14 schreef Mammietje het volgende:
Ik zit er nog ff over na te denken he....
Kinderen mogen niet naar Opa en Oma, want kwetsbare groep, angst voor besmetting maar ze kunnen wel naar school want er zijn geen gevallen bekend waarin ze volwassenen kunnen besmetten....
Wat klopt er niet?
Maar wel ontzettende ziekteverspreiders.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dus haal je het met schoolgaande kinderen toch je gezin binnen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Kinderen hebben weinig tot geen last van het virus zoals ik het begreep.
Maar wel ontzettende ziekteverspreiders.![]()
Ah dan hoef ik me geen zorgen te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dus 12 minuten tongzoenen met de vrouw van Tom Hanks kan nog gewoon? Dat is wel een beetje vreemd ja.Moeten zij weten![]()
Weinig keus. Rutte en co zullen de afweging moeten maken tussen gezondheid en economie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben daar ook voor hoor. Voor een paar weken moet het toch kunnen?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat zou je wel denken jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dus haal je het met schoolgaande kinderen toch je gezin binnen?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Klopt, het aantal besmettingen daalt. Ophokken is de enige oplossing.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
In Italie loopt het dus (al) terug maak ik hieruit op?
Ook z'n laatste zin stemt mij hoopvol.Leipe shit ouwe![]()
Echt... niet willen kijken naar landen buiten Europa, wel daarbinnen maar vooral niet volgen wat die doen en goede ideeën van ze overnemen, ho maar.quote:
Het houdt niet op, niet vanzelffffff.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er was een motie voor een dagelijkse update via de media, een Corona Journaal, een al langer bestaande wens vanuit de Kamer.
Zegt Bruins dat ie daar komende woensdag schriftelijk op terugkomt.![]()
![]()
Jongens, we horen woensdag al over de gesprekken over het verbeteren van de berichtgeving. 6 dagen. Houdt het volk gewoon op de hoogte.![]()
![]()
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er was een motie voor een dagelijkse update via de media, een Corona Journaal, een al langer bestaande wens vanuit de Kamer.
Echt ongelofelijk!![]()
Het is toch al aan de gang? Ik zie geen enorme escalatie aankomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:13 schreef DavidTwente het volgende:
Kijk naar de rest van de wereld. Waarom denk je van niet?![]()
Even bewaren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is toch al aan de gang? Ik zie geen enorme escalatie aankomen.![]()
Maar wat preicies is daar de meerwaarde van? Ik bedoel mensen luisteren nu toch al liever naar feesboek en twitter.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
![]()
![]()
![]()
De bedoeling daarvan was om non-nieuws van feestboek en twitter te ontkrachten!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar wat preicies is daar de meerwaarde van? Ik bedoel mensen luisteren nu toch al liever naar feesboek en twitter.![]()
![]()
Waarom ga je er van uit dat er in de VS geen grote uitbraak van het coronavirus zal plaats vinden?quote:![]()
Uhu... Alsof dat gaat lukken...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:25 schreef Mammietje het volgende:
De bedoeling daarvan was om non-nieuws van feestboek en twitter te ontkrachten!![]()
![]()
Die is er toch al?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:26 schreef DavidTwente het volgende:
Waarom ga je er van uit dat er in de VS geen grote uitbraak van het coronavirus zal plaats vinden?![]()
Jij beweert dat het nog slechter wordt...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:29 schreef DavidTwente het volgende:
Wat bedoelde je dan met "ik moet het allemaal nog maar zien".![]()
twitter:spectatorindex twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 02:32:51BREAKING: Nikkei 225 plunges by 9% reageer retweet
![]()
Dit is ook een veelzeggende quote:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)smettingen~b4c2141f/quote:Game over
‘Ik zeg niet dat ik de Nederlandse reactie niet begrijp. Ook wij hebben het virus hier onderschat in het begin, net zoals jullie nu doen. De eerste week was het don’t worry. De tweede week: worry. De derde week: game over. Wat ik niet begrijp, is dat jullie bij ons kunnen zien hoe de ziekte zich verspreidt en daar toch niets mee doen. Zeker omdat nu al bekend is dat jullie meerdere brandhaarden hebben.’
‘Er is maar een manier om dit virus tegen te gaan, en dat is het aantal besmettingen drastisch te verminderen’, zegt hij. ‘Dat zien wij nu in ons ziekenhuis, waar de stijging van het aantal nieuwe patiënten eindelijk terugloopt. En hoe verminder je het aantal patiënten? Door de scholen te sluiten, net als de concertzalen, de bars, de restaurants, de publieke plekken – door alles voor twee weken af te sluiten. Als iemand bij een concert met minder dan honderd aanwezigen hoest, kan hij nog altijd drie nieuwe mensen aansteken. En ook al worden schoolgaande kinderen zelf niet snel ziek, ze kunnen nog altijd drager zijn van het virus en anderen besmetten.’![]()
Ja, klopt. In de VS zal het veel slechter worden en die verwachting lijkt mij terecht als je naar de rest van de wereld kijkt. Blijkbaar zijn veel Amerikanen er niet mee bezig. Dat lijkt mij een recept voor een stevige corona-uitbraak. Jij denkt dat dat niet zal gebeuren. Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij beweert dat het nog slechter wordt...![]()
Ik neem aan dat ie dat dan eerst op de brievenbus doet?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lekker hygiënisch de envelop dichtlikken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:42 schreef riazop het volgende:
Ik neem aan dat ie dat dan eerst op de brievenbus doet?![]()
![]()
Washingtonquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:42 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Ja, klopt. In de VS zal het veel slechter worden en die verwachting lijkt mij terecht als je naar de rest van de wereld kijkt.
457 gevallen, 31 doden
en ze beginnen pas volgende week grootscheeps te testen![]()
twitter:RobHarris twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 02:26:59Breaking: Chelsea’s Callum Hudson-Odoi tests positive for #Coronavirus & entire Chelsea squad to a self-isolate reageer retweet
![]()
@AchJa denkt dat het niet zo'n vaart zal lopen daar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Washington
457 gevallen, 31 doden
en ze beginnen pas volgende week grootscheeps te testen![]()
Motie aangenomen: ouders krijgen geen boete van de leerplichtambtenaar als ze hun kind thuishouden vanwege zorgen om coronavirus.![]()
PA heeft alleen voor een bepaapde county maatregelen genomen:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:46 schreef riazop het volgende:
Ohio gooit alle scholen dicht vanaf morgen
Pa. county ordered to close schools and day care centers, entertainment venues and more: Gov. Wolf
Voor de rest van de staat is er het advies om sportscholen, grote vergaderingen en samenkomsten te vermijden
https://www.pennlive.com/(...)cial-distancing.html![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Giovanni_Battista_Rabino
https://en.wikipedia.org/wiki/Marcelo_Peralta
https://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Stella
https://en.wikipedia.org/wiki/Italo_De_Zan
https://en.wikipedia.org/wiki/Mohammad-Reza_Rahchamani
https://en.wikipedia.org/wiki/Fatemeh_Rahbar
https://en.wikipedia.org/wiki/Hossein_Sheikholeslam
https://en.wikipedia.org/wiki/Mohammad_Mirmohammadi
https://en.wikipedia.org/wiki/Hadi_Khosroshahi
https://en.wikipedia.org/wiki/Duan_Zhengcheng
https://en.wikipedia.org/wiki/Li_Wenliang
https://en.wikipedia.org/wiki/Yang_Xiaobo_(Hubei_politician)
Deze engelse wiki’s kon ik vinden over corona sterfgevallen.![]()
Wat is behalve NL nog meer een risicogebied dan ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
Motie voor inreisverbod vanuit risicogebieden aangenomen.![]()
Italië.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat is behalve NL nog meer een risicogebied dan ?![]()
Debat afgelopen
Wij worden bedankt![]()
"...en vooral de mensen die dit debat op afstand hebben gevolgd. Ik sluit de vergadering."![]()
Hoe dan ook, komende maandag, op het noordelijk halfrond zullen nog maar heel weinig landen hun scholen openen.
Het inzicht lijkt per uur toe te nemen.![]()
Correct.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:45 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
@:Achja denkt dat het niet zo'n vaart zal lopen daar.![]()
De president van Canada? Echt? Indien ja, wauw gewoon. 😯😷quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:54 schreef KNAK het volgende:
Vrouw van Trudeau heeft CoVid
Hij zal dan ook wel snel volgen![]()
Ik vind de onderbouwing ook wel erg mager. Een rapport van 1 instantie, zijn die landen om ons heen dan allemaal ,aar wat aan het doen ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:54 schreef riazop het volgende:
Hoe dan ook, komende maandag, op het noordelijk halfrond zullen nog maar heel weinig landen hun scholen openen.
Het inzicht lijkt per uur toe te nemen.
Kijk we zijn in vele opzichten een raar land en je kunt Nederland niet zomaar vergelijken met andere landen. Maar als je zo afwijkt van wat toch de consensus onder landen wereldwijd of in Diever geval europabreed lijkt te zijn moet je mi goed motiveren waarom je dat doet. En dan is 1 rapportje wel mager.zie email 27 oktober![]()
Hoe heette dat in de middeleeuwen toen niemand een bepaald dorp niet meer uit mocht?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:59 schreef riazop het volgende:
Gedeeeltelijke lockdown in Filipijnen vanaf NU![]()
We gaan een beetje gelijk op met het VK qua bevestigde gevallen (circa 600) en maatregelen (scholen niet sluiten). Boris Johnson is wel eerlijk over wat ze nog te wachten staat.Heb ik politici hier nog niet zien doen.
quote:Speaking after an emergency Cobra meeting, Mr Johnson said: "Some people compare it to seasonal flu, alas that is not right. Owing to the lack of immunity, this disease is more dangerous.
"It is going to spread further and I must level with you, I must level with the British public, many more families are going to lose loved ones before their time."
He said there was no need to close schools at the moment - as the Republic of Ireland did just hours earlier.
He explained: "The scientific advice is that this could do more harm than good at this time - but of course we are keeping this under review and this again may change as the disease spreads."
https://www.bbc.com/news/uk-51857856![]()
Nogmaals, eerst zien dan geloven. Vooralsnog gebeurt hier geen kut.quote:
En oh ja, ik ga eerst eten het is hier 1900.![]()
"platbranden" toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:00 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Hoe heette dat in de middeleeuwen toen niemand een bepaald dorp niet meer uit mocht?
rigoreus, maar het werkte wél![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee
Ze is grieperig
en onze vriend Trudeau maakt daar uiteraard direct een media showtje van![]()
Ergens kijk ik daar dan niet echt van opMai pben rai~!![]()
lockdown van Denemarken is vannacht om 12 uur begonnen.
Die wilden niet meer wachten tot maandag.
Alles dicht daar. Vanaf Zweden kom je er ook niet meer in![]()
Ze is positief getest lees ik op het internetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee
Ze is grieperig
en onze vriend Trudeau maakt daar uiteraard direct een media showtje vanWem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
idd, brekendquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:06 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ze is positief getest lees ik op het internet
Lijkt wel of 1 op de 10 positief test van de hotshots
Vraag me af hoeveel gevallen er écht zijn in de wereld. Wsl ver over de miljoen![]()
Ben benieuwd in hoeverre de overheid de Horeca gaat dichtgooien. Als horecaondernemer met onder andere 1 restaurant nog in opbouw/opstartfase,dus enigszins fragiel met een flink aantal personeel dat er rondloopt geeft dat toch een wat zure smaak in de mond.
Wekenlang geen omzet is iets wat toch voor de nodige turbulentie zal gaan zorgen. Belgie heeft al het goede voorbeeld gegeven,... schiet weer voor geen ene meter op, deze onzin!
Mai pben rai~!![]()
Macron heeft bezworen dat het kleinbedrijf en de zelfstandigen hier niet financieel aan mogen onderdoor gaan. "Wat het ook kost!"quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:10 schreef KNAK het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre de overheid de Horeca gaat dichtgooien. Als horecaondernemer met onder andere 1 restaurant nog in opbouw/opstartfase,dus enigszins fragiel met een flink aantal personeel dat er rondloopt geeft dat toch een wat zure smaak in de mond.
Wekenlang geen omzet is iets wat toch voor de nodige turbulentie zal gaan zorgen. Belgie heeft al het goede voorbeeld gegeven,... schiet weer voor geen ene meter op, deze onzin!
Frankrijk wemelt van de zelfstandigen die op het randje balanceren.
Dit kunnen ze niet hebben.
Kan zomaar leiden tot massale scheidingen , faillietverklaringen, zelfmoorden etc etc
Gelukkig liet Rutte er niet te veel over los. Die redt liever grote bedrijven denk ik zomaar![]()
Massachusetts gaat de komende tijd veel op Italië lijken: 😯
Massachusetts viral outbreak may soon look a lot like Italy's
https://www.unionleader.c(...)6e-efeff382e9b5.html![]()
Jij gaat failliet denk ik. Beter ga je iedereen op onbetaald verlof sturen. 👍 Ik steek je een hart onder de riem.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:10 schreef KNAK het volgende:
Wekenlang geen omzet is iets wat toch voor de nodige turbulentie zal gaan zorgen. Belgie heeft al het goede voorbeeld gegeven,... schiet weer voor geen ene meter op, deze onzin!![]()
knallende ruzie in Duitse regering
wel of geen lockdown?
https://www.bild.de/polit(...)r-69364054.bild.html![]()
Hebben jullie ook in ene keer klachten?waarschijnlijk zit het tussen de oren maar heb wat griepverschijnselen.
![]()
Met vuisten of woorden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:19 schreef riazop het volgende:
knallende ruzie in Duitse regering
wel of geen lockdown?
https://www.bild.de/polit(...)r-69364054.bild.html![]()
Vooralsnog draait deze toko goed. Vandaag gewoon vol gezeten. Wat ondernemers om mij heen zien een hoop reserveringen sneuvelenl; grote groepen van 10 a 20 man, goed voor enkele honderden eurotjes per groep. Vooralsnog nog niet bij mij het geval, maar als ook de overheid dan gaat beginnen met het verplichten van deuren dicht ben je snel klaar, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:16 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Jij gaat failliet denk ik. Beter ga je iedereen op onbetaald verlof sturen.
Failliet gaan is overigens niet aan de orde.. plannen liggen klaar, maar het kost mij wel een bak geldMai pben rai~!![]()
Ja sinds woensdagochtend zere keel, loopneus en verkouden. Daarom thuisgebleven de laatste twee dagen. Vanavond pas een beetje sterker beginnen te voelen. Morgen durf ik de deur uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:19 schreef RamboDirk het volgende:
Hebben jullie ook in ene keer klachten?waarschijnlijk zit het tussen de oren maar heb wat griepverschijnselen.
![]()
Denk dat Merkel morgen bij het volgende crisisberaad een paar hun ballen gaat afdraaien. Merkel zelf wil volgens BILD een totale lockdown...quote:![]()
Moet je de deur uit dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:21 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ja sinds woensdagochtend zere keel, loopneus en verkouden. Daarom thuisgebleven de laatste twee dagen. Vanavond pas een beetje sterker beginnen te voelen. Morgen durf ik de deur uit.![]()
Heeft ze eens wél het beste met haar volk voor....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Denk dat Merkel morgen bij het volgende crisisberaad een paar hun ballen gaat afdraaien. Merkel zelf wil volgens BILD een totale lockdown...![]()
![]()
Beetje zwak van de dame met haar " wir schaffen das " - mentaliteit.... Dat ze niet alle geinfecteerden oproept te komen is toch teleurstellendquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Denk dat Merkel morgen bij het volgende crisisberaad een paar hun ballen gaat afdraaien. Merkel zelf wil volgens BILD een totale lockdown...Mai pben rai~!![]()
Ja geen eten in huis. En geen hond verder die zich om mij bekommert. In die zin van, ik haal die jongen wat boodschapoen. Geen familie of vrienden, woon op flinke afstand van ze. En heb het niet breed genoeg voor iedere dag thuisbezorging van maaltijden.quote:
Dus ja, ik moet er weg. Ik zal wel de oudjes proberen te vermijden. Maar ze moeten meewerken, vooral in de supermarkt.![]()
Hmm.... dat is wel shit. Niemand in de buurt die je ff uit de brand kan helpen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:25 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ja geen eten in huis. En geen hond verder die zich om mij bekommert. In die zin van, ik haal die jongen wat boodschapoen. Geen familie of vrienden, woon op flinke afstand van ze. En heb het niet breed genoeg voor iedere dag thuisbezorging van maaltijden.
Dus ja, ik moet er weg. Ik zal wel de oudjes proberen te vermijden. Maar ze moeten meewerken, vooral in de supermarkt.
En als ze niet meewerken, kan je altijd nog ff kuchen he?!![]()
![]()
Nope. Al jaren zo. Vanaf het vroegste begin. Ik ken dan ook geen enkele andere manier van leven. Heb altijd al eigen boontjes moeten doppen. Raakte ik ziek of kreeg ik bijv een beenletsel, moest ik ook dan de boodschappen zelf zien te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hmm.... dat is wel shit. Niemand in de buurt die je ff uit de brand kan helpen?
Het leven is niet eerlijk. Ik heb wel medelijden en aandacht voor de zwakkeren maar zonder eten ga ik als eerste eraan.![]()
Herkenbaar. Pas goed op jezelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:31 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nope. Al jaren zo. Vanaf het vroegste begin. Ik ken dan ook geen enkele andere manier van leven. Heb altijd al eigen boontjes moeten doppen. Raakte ik ziek of kreeg ik bijv een beenletsel, moest ik ook dan de boodschappen zelf zien te doen.
Het leven is niet eerlijk. Ik heb wel medelijden en aandacht voor de zwakkeren maar zonder eten ga ik als eerste eraan.![]()
Alle hulp is tot op bepaalde hoogte. Uiteindelijk moeten we het allemaal zelf alleen doen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:31 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nope. Al jaren zo. Vanaf het vroegste begin. Ik ken dan ook geen enkele andere manier van leven. Heb altijd al eigen boontjes moeten doppen. Raakte ik ziek of kreeg ik bijv een beenletsel, moest ik ook dan de boodschappen zelf zien te doen.
Het leven is niet eerlijk. Ik heb wel medelijden en aandacht voor de zwakkeren maar zonder eten ga ik als eerste eraan.Mai pben rai~!![]()
Leuk dat je die cynische, minachtende opmerking toevoegt maar ik bedoelde dat ik ze wel omheen kan proberen te lopen maar als ze mij plotseling benaderen of er midden op het gangpad gaan staan of iets dergelijks kan ik ze niet dwingen afstand te houden en weg te lopen. En verder doe niet aleof ik deze situatie wil. Niemand wil dit. Het overrompelt ons allen. Graag jouw verstand gebruiken en gevoel tonen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hmm.... dat is wel shit. Niemand in de buurt die je ff uit de brand kan helpen?
En als ze niet meewerken, kan je altijd nog ff kuchen he?!![]()
En ik heb wel mijn spullen nodig
Helaas.![]()
Je woont zeker niet toevallig in Brabant? Kun je niet aan de buren vragen of die wat meenemen voor je en het voor de deur zetten oid?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:35 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Leuk dat je die cynische, minachtende opmerking toevoegt maar ik bedoelde dat ik ze wel omheen kan proberen te lopen maar als ze mij plotseling benaderen of er midden op het gangpad gaan staan of iets dergelijks kan ik ze niet dwingen afstand te houden en weg te lopen. En verder doe niet aleof ik deze situatie wil. Niemand wil dit. Het overrompelt ons allen. Graag jouw verstand gebruiken en gevoel tonen.
Helaas.~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Misschien woont er een FOK!ker bij je in de buurt en kun je een oproepje doen via FHF?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:35 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Leuk dat je die cynische, minachtende opmerking toevoegt maar ik bedoelde dat ik ze wel omheen kan proberen te lopen maar als ze mij plotseling benaderen of er midden op het gangpad gaan staan of iets dergelijks kan ik ze niet dwingen afstand te houden en weg te lopen. En verder doe niet aleof ik deze situatie wil. Niemand wil dit. Het overrompelt ons allen. Graag jouw verstand gebruiken en gevoel tonen.
Helaas.
FOK!kers helpen FOK!kersWer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Ik zou het graag willen maar ik heb dat soort relatie niet met de buten. Ze zullen weigeren. Ze zijn egoïstisch.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:54 schreef joyvke het volgende:
[..]
Je woont zeker niet toevallig in Brabant? Kun je niet aan de buren vragen of die wat meenemen voor je en het voor de deur zetten oid?![]()
Als je uitlegt dat je liever niet naar buiten gaat om iemand te besmetten (mocht het wel corona zijn ofzo)?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:56 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen maar ik heb dat soort relatie niet met de buten. Ze zullen weigeren. Ze zijn egoïstisch.~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
bestel je boodschappen gewoonquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:35 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Helaas.Laffe huichelaar![]()
Loopneus en keelpijn zijn geen symptomen van corona. Hoesten en koorts.Haters everywhere but I don't really care.![]()
In deze tijd van nood zijn Twitter-gebruikers een campagne begonnen om elkaar te helpen. Onder de noemer #CoronaHulp vragen ze of anderen iets voor ze kunnen doen of bieden ze aan om iets voor anderen te doen. Zo twitteren mensen dat ze bereid zijn om boodschappen voor anderen te doen. Anderen vragen automobilisten om een lift, omdat ze liever niet met het openbaar vervoer reizen.![]()
Pas 20 min geleden is het hoesten begonnen. Voelt als de loopneus zich naar mijn borst heeft verplaatst.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 05:26 schreef matthijst het volgende:
Loopneus en keelpijn zijn geen symptomen van corona. Hoesten en koorts.![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 05:37 schreef myShizzle het volgende:
In deze tijd van nood zijn Twitter-gebruikers een campagne begonnen om elkaar te helpen. Onder de noemer #CoronaHulp vragen ze of anderen iets voor ze kunnen doen of bieden ze aan om iets voor anderen te doen. Zo twitteren mensen dat ze bereid zijn om boodschappen voor anderen te doen. Anderen vragen automobilisten om een lift, omdat ze liever niet met het openbaar vervoer reizen.![]()
Hoe is de berichtgeving rondom Air France-KLM en haar financiële positie? Zit momenteel in Zuid-Afrika en vlieg over 1,5 week terug met Air France. Blij dat ik momenteel niet de gekte van het hamsteren mee maak, maar ik lees hier en daar dat Air France-KLM er slecht voorstaat.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Keelpijn werd specifiek genoemd gisteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 05:26 schreef matthijst het volgende:
Loopneus en keelpijn zijn geen symptomen van corona. Hoesten en koorts.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Welke airliner niet. Vanwege USA 12% gezakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 05:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hoe is de berichtgeving rondom Air France-KLM en haar financiële positie? Zit momenteel in Zuid-Afrika en vlieg over 1,5 week terug met Air France. Blij dat ik momenteel niet de gekte van het hamsteren mee maak, maar ik lees hier en daar dat Air France-KLM er slecht voorstaat.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Source: Trump "very concerned" about getting infected.
Hij zag er ook erg slecht uit bij die toespraak en hij is oud natuurlijk.
Verder een paar steekwoorden van Trump:
Our CoronaVirus Team has been doing a great job.
We’re going very substantially down, not up.
We're on top of this. We've got 4 millions test. You can get a test wherever you want.
Our response is one of the best, with fast action of border closings & a 78% Approval Rating, the highest on record.
En de mooiste:
We have the greatest healthcare system, experts, scientists and doctors anywhere in the world.
Deze gast is echt compleet de weg kwijt.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hoe zit het eigenlijk met de kinderopvang? Als straks de crèches wel sluiten moeten we onze kids zelf opvangen. We hebben ook een eigen zaak. Dan gooien we straks 1200 per maand naar opvang die we niet gebruiken en lopen we de omzet van ons zaak mis omdat die dicht is. Bij dat scenario gaat het ons heel hard raken.![]()
Hij denkt dat alles een wedstrijdje is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:27 schreef DonDruiper het volgende:
We're on top of this. We've got 4 millions test. You can get a test wherever you want.
Our response is one of the best, with fast action of border closings & a 78% Approval Rating, the highest on record.
En de mooiste:
We have the greatest healthcare system, experts, scientists and doctors anywhere in the world.
Deze gast is echt compleet de weg kwijt.![]()
Hier zijn geen draaiboeken voor. Roeien met de riemen ben ik bang.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:27 schreef Aventura het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kinderopvang? Als straks de crèches wel sluiten moeten we onze kids zelf opvangen. We hebben ook een eigen zaak. Dan gooien we straks 1200 per maand naar opvang die we niet gebruiken en lopen we de omzet van ons zaak mis omdat die dicht is. Bij dat scenario gaat het ons heel hard raken.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
heywoodu
![]()
Dit is echt ronduit bizar ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:27 schreef DonDruiper het volgende:
En de mooiste:
Deze gast is echt compleet de weg kwijt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik ben wel in loondienst ook. Dan maar daar ziek melden. Dan betaalt mijn wg dus het gelag. Ook niet eerlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hier zijn geen draaiboeken voor. Roeien met de riemen ben ik bang.![]()
heywoodu
![]()
"Ik voel me niet helemaal lekker, maar wil wel gewoon werken vandaag. Nou ga ik liever niet met het OV, want die hele trein aansteken is ook zo wat. Wie wil mij een lift naar mijn werk geven? #CoronaHulp"quote:Op vrijdag 13 maart 2020 05:37 schreef myShizzle het volgende:
In deze tijd van nood zijn Twitter-gebruikers een campagne begonnen om elkaar te helpen. Onder de noemer #CoronaHulp vragen ze of anderen iets voor ze kunnen doen of bieden ze aan om iets voor anderen te doen. Zo twitteren mensen dat ze bereid zijn om boodschappen voor anderen te doen. Anderen vragen automobilisten om een lift, omdat ze liever niet met het openbaar vervoer reizen.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Het gaat meer om zijn kiezers en achterban. Zolang die zijn uitspraken stoer en goed vinden is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij denkt dat alles een wedstrijdje is.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:27 schreef DonDruiper het volgende:
En de mooiste:
Deze gast is echt compleet de weg kwijt.![]()
![]()
*stilquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:01 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik denk dat je het niet zo één op één met elkaar kunt vergelijken. Ik ken helaas ook zat zorgpersoneel wat jankzakt.
Deze pandemie treft ons allen, zou hard nodig zijn als we overstijgend elkaar kunnen helpen Ongeacht historie en andere zaken. We leven nu en moeten er nu doorheen, samen
Mooi!Go hard or go home![]()
Is toch logisch dat hij zulke dingen zegt? Je kunt niet zeggen dat de health care kut is als president op dit moment. Dat zorgt voor paniek. Echte paniek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:27 schreef DonDruiper het volgende:
En de mooiste:
Deze gast is echt compleet de weg kwijt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Het probleem is dat hij het echt serieus meent.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is toch logisch dat hij zulke dingen zegt? Je kunt niet zeggen dat de health care kut is als president op dit moment. Dat zorgt voor paniek. Echte paniek.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik denk dat het meer er mee te maken heeft dat als hij dat toegeeft hij zijn stemvee verliest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is toch logisch dat hij zulke dingen zegt? Je kunt niet zeggen dat de health care kut is als president op dit moment. Dat zorgt voor paniek. Echte paniek.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
ja logisch dat hij continu keihard zit te liegen.....als president van een landquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is toch logisch dat hij zulke dingen zegt? Je kunt niet zeggen dat de health care kut is als president op dit moment. Dat zorgt voor paniek. Echte paniek.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
failliet ? of oudere beelden de hele dag ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat gaat eurosport nu eigenlijk doen nu ongeveer alle evenementen zijn gecancelled?woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
heywoodu
![]()
Dit nog live uitzenden en tussendoor vooral honderdmiljoen keer dingen herhalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat gaat eurosport nu eigenlijk doen nu ongeveer alle evenementen zijn gecancelled?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik ga zo de middelbare school bellen dat mijn kind voorlopig niet komt. Ik neem zelf de verantwoording wel.
Het is echt ronduit kut dat alle zorgen gewoon uitkomen. Had echt heel erg gehoopt dat ik erom zou lachen zoals er hier in het begin lacherig werd gedaan door veel mensen. Vind het ronduit kut dat ik niet naar mijn vader kan die momenteel echt doodziek vd chemo is en dat de mensen in het ziekenhuis straks niet weten wat ze overkomt.Go hard or go home![]()
Behalve voor journalisten en hosts die over corona berichten zijn dit ook wel heel zure weken zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit nog live uitzenden en tussendoor vooral honderdmiljoen keer dingen herhalen.
[ afbeelding ]![]()
Failliet vast niet ik heb nog tot einde van het jaar DE PLAYERquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
failliet ? of oudere beelden de hele dag ?![]()
2 weekjes halen ze nog wel, 2 maanden wordt lastig zonder steun.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 05:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hoe is de berichtgeving rondom Air France-KLM en haar financiële positie? Zit momenteel in Zuid-Afrika en vlieg over 1,5 week terug met Air France. Blij dat ik momenteel niet de gekte van het hamsteren mee maak, maar ik lees hier en daar dat Air France-KLM er slecht voorstaat.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ben ik in slaap gevallen voor de Belgische persco
Wat een lullige maatregelen hebben we als je België ernaast houdt... Maar hé, de economie moet blijven draaien!![]()
Mag toch aannemen dat men massal Rutte negeert met zijn debiele besluit, hier is alles dicht. Verplicht thuiswerken en kind ook thuis
Die idoot is helemaal krankziinnig en wat mij betreft gewoon strafbaar bezig, Rutte als Bioterrorist
De stumper... zijn volgende baantje veiligstellen natuurlijk
Walgelijke kerel![]()
Jij gaat serieus 1200 betalen voor iets dat je niet gebruikt omdat ze gesloten zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:27 schreef Aventura het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kinderopvang? Als straks de crèches wel sluiten moeten we onze kids zelf opvangen. We hebben ook een eigen zaak. Dan gooien we straks 1200 per maand naar opvang die we niet gebruiken en lopen we de omzet van ons zaak mis omdat die dicht is. Bij dat scenario gaat het ons heel hard raken.![]()
Ik denk dat dat wel zal moeten, als je opzegt ben je je opvang plek kwijt. Er zijn wachtlijsten. En het personeel moet toch ook doorbetaald worden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:02 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
Jij gaat serieus 1200 betalen voor iets dat je niet gebruikt omdat ze gesloten zijn?![]()
Welnee, Rutte houdt de economie draaiend, rutte stelt mensenlevens ondergeschikt aan zijn volgende baantjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:03 schreef Scorpie het volgende:
Rutte gaat vandaag of morgen het land op slot gooien. Hij zal wel moeten.
Rutte moet uit zijn huisje getrokken worden![]()
Rutte is een idioot, totaal geen leider.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Welnee, Rutte houdt de economie draaiend, rutte stelt mensenlevens ondergeschikt aan zijn volgende baantje
Rutte moet uit zijn huisje getrokken worden![]()
Je zit gelukkig niet als enige in de schuit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:27 schreef Aventura het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kinderopvang? Als straks de crèches wel sluiten moeten we onze kids zelf opvangen. We hebben ook een eigen zaak. Dan gooien we straks 1200 per maand naar opvang die we niet gebruiken en lopen we de omzet van ons zaak mis omdat die dicht is. Bij dat scenario gaat het ons heel hard raken.
Als je kinderen door overmacht niet naar de opvang kunnen doordat de opvang niet kan leveren zullen zij mogelijk compensatie kunnen aanvragen uit nationale en / of Europese gelden en zouden de ouders het weleens volledig of deels terug kunnen vorderen.
Het kan alleen wel even duren voor dit in werking komt.![]()
Geloof geen woord van Rutte. Ik doe juist het tegenovergestelde. Kinderen thuis, vandaag boodschappen voor 2 weken doen en thuiswerken.![]()
verstandig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:09 schreef Aurelius het volgende:
Geloof geen woord van Rutte. Ik doe juist het tegenovergestelde. Kinderen thuis, vandaag boodschappen voor 2 weken doen en thuiswerken.![]()
Vraag me af of er uberhaupt nog mensen zijn die nog enig vertrouwen hebben in Rutte en zijn handelen.... het getuigt niet van enig inzicht of voorzienigheid, de prutser.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:09 schreef Aurelius het volgende:
Ik ook. Alleen thuiswerken gaat voor mij gewoon echt niet. Gelukkig was ik al vrij vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:09 schreef Aurelius het volgende:
![]()
Dochter van 3 gister koorts en nu een klein droog hoestje. Maar Opa en Oma hebben dat al weken net als de andere klein kinderen van zwager en schoonzus. Zelf begint nu mijn neus te prikken en heb ik af en toe een giga nies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:19 schreef RamboDirk het volgende:
Narf!![]()
Ik denk dat er voldoende mensen zijn die vertrouwen in hem en zijn partij hebben anders was hij natuurlijk geen minister president.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Vraag me af of er uberhaupt nog mensen zijn die nog enig vertrouwen hebben in Rutte en zijn handelen.... het getuigt niet van enig inzicht of voorzienigheid, de prutser.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Je kunt beter het tegenovergestelde doen van wat hij zegt. Ik werk al 2 weken zoveel mogelijk thuis.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Vraag me af of er uberhaupt nog mensen zijn die nog enig vertrouwen hebben in Rutte en zijn handelen.... het getuigt niet van enig inzicht of voorzienigheid, de prutser.![]()
Half Nederland is verkouden/grieperig/lamlendig. En daar komen na de afgelopen week de hypochonders nog eens bovenop.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dochter van 3 gister koorts en nu een klein droog hoestje. Maar Opa en Oma hebben dat al weken net als de andere klein kinderen van zwager en schoonzus. Zelf begint nu mijn neus te prikken en heb ik af en toe een giga nies.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Me 2quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:09 schreef Aurelius het volgende:
Geloof geen woord van Rutte. Ik doe juist het tegenovergestelde. Kinderen thuis, vandaag boodschappen voor 2 weken doen en thuiswerken.
Gelukkig hebben wij onze kast al aardig vol en hoef dus niet veel te halen. Fuck Rutte, heeft inmiddels ook geen vriendjes meer na dat debat gister. Hij kreeg er vanuit alle hoeken van langs en bleef stom lachen en weigerde nogmaals na te denken over wat hem gevraagd werd door iedereen en dat was scholen sluiten.Narf!![]()
Het is verbijsterend wat er gebeurt.quote:
Compleet geschift
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2020 07:23:52 ]![]()
Dinsdag word aangekondigd dat scholen dicht gaan, ik snap niet waarom we 3 werk/school dagen extra gaan lopen sukkelen en in onzekerheid gaan zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Half Nederland is verkouden/grieperig/lamlendig. En daar komen na de afgelopen week de hypochonders nog eens bovenop.Narf!![]()
Populistenkrant.quote:It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Wat een onzinartikel. Pure stemmingmakerij. De burger toonde inderdaad geweldig leiderschap door alvast pleepapier te gaan hamsteren.quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2020 07:26:38 ]![]()
Het is een column.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:26 schreef Silven het volgende:
[..]
Wat een onzinartikel. Pure stemmingmakerij.![]()
Telegraaf zal ook eens de boel niet ophitsen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ik werk zelf voor een bedrijf dat valt onder de core bedrijven, die zijn nu in 1 keer hun backbone aan het fixen zodat er fatsoenlijk thuis gewerkt kan worden, gister even getest en kon niet inloggen.![]()
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Je hoort ook bijna niks over de vluchtelingenkampen overal, bv in Griekenland, het kan toch bijna niet anders of daar moet het tieren van dat virus (allemaal dicht op elkaar, bijna geen hygiene)...
oh ja, en ik begrijp dat ze allemaal naar andere Europese landen willen maar voor de verspreiding van dit virus doet het geen goed"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
ik denk zomaar dat NL het zwaarst getroffen kan worden van alle landen. Mede doordat het dichtbevolkt is, incompetente overheid die veel te laat heeft ingegrepen en een bevolking die t allemaal niet zo serieus neemt (nuchter volkje).![]()
moet jij wetenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:27 schreef weetjewel5 het volgende:
ik denk zomaar dat NL het zwaarst getroffen kan worden van alle landen. Mede doordat het dichtbevolkt is, incompetente overheid die veel te laat heeft ingegrepen en een bevolking die t allemaal niet zo serieus neemt (nuchter volkje).![]()
Ik hoop het. Anders wordt de schade van 2 kanten op ons afgewenteld. Het is al niet zo dat het MKB nou zo goed wordt geholpen door de overheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je zit gelukkig niet als enige in de schuit.
Als je kinderen door overmacht niet naar de opvang kunnen doordat de opvang niet kan leveren zullen zij mogelijk compensatie kunnen aanvragen uit nationale en / of Europese gelden en zouden de ouders het weleens volledig of deels terug kunnen vorderen.
Het kan alleen wel even duren voor dit in werking komt.![]()
Velen zijn ook nuchter omdat de instanties en politiek ze vertellen dat het allemaal wel losloopt...Je raekt an de dinge geweun.![]()
Dat is de toon de afgelopen dagen allang niet meer vanuit de overheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:29 schreef Messina het volgende:
Velen zijn ook nuchter omdat de instanties en politiek ze vertellen dat het allemaal wel losloopt...Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Dit blijft nog even zo tot het moment dat er hier ook 100+ per dag omvallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:29 schreef Messina het volgende:
Velen zijn ook nuchter omdat de instanties en politiek ze vertellen dat het allemaal wel losloopt...
Dan hebben we het ook niet meer over economie en/of het sluiten van zaken.
Succes met die tijd die komen gaat.![]()
Vind je? Ik vind de maatregelen nogal magertjes..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is de toon de afgelopen dagen allang niet meer vanuit de overheid.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Is dan alleen een totale lockdown genoeg?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de maatregelen nogal magertjes..Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
lekker belangrijk wat de overheid op dit moment zegt. als je dit topic had gelezen en een paar youtube filmpjes was je al beter geïnformeerd dan als je naar het RIVM luistert.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is de toon de afgelopen dagen allang niet meer vanuit de overheid.![]()
Als je dit topic had gelezen en de juiste berichten er uit had gehaald inderdaad, want man er is hier ook veel onzin geplaatstquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
lekker belangrijk wat de overheid op dit moment zegt. als je dit topic had gelezen en een paar youtube filmpjes was je al beter geïnformeerd dan als je naar het RIVM luistert.![]()
Dat denk je of heb je een bron?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dinsdag word aangekondigd dat scholen dicht gaan, ik snap niet waarom we 3 werk/school dagen extra gaan lopen sukkelen en in onzekerheid gaan zitten.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Vluchteling zijn over het algemeen niet ouder dan 50, dus die gaan echt niet kapot van die wat milde klachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:27 schreef TLC het volgende:
Je hoort ook bijna niks over de vluchtelingenkampen overal, bv in Griekenland, het kan toch bijna niet anders of daar moet het tieren van dat virus (allemaal dicht op elkaar, bijna geen hygiene)...
oh ja, en ik begrijp dat ze allemaal naar andere Europese landen willen maar voor de verspreiding van dit virus doet het geen goed![]()
Volgens mij wil de meerderheid in dit topic stiekem maar 1 ding van rutte horen : ga drie weken betaald thuis zitten en hou je kinderen binnen.![]()
Dat is inderdaad belangrijk ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
lekker belangrijk wat de overheid op dit moment zegt. als je dit topic had gelezen en een paar youtube filmpjes was je al beter geïnformeerd dan als je naar het RIVM luistert.en jij snapt denk ik ook wel dat menigeen niet volledig vaart op wat hier gepost wordt, maar dat dat afhankelijk is over onderbouwing en redenatie.
En bij sommige redenaties die niet verder gaan dan 'rutte = altijd slechte man', niet het idd wat minder serieusOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: