abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191996835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 03:56 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Ik zou het graag willen maar ik heb dat soort relatie niet met de buten. Ze zullen weigeren. Ze zijn egoïstisch.
Als je uitlegt dat je liever niet naar buiten gaat om iemand te besmetten (mocht het wel corona zijn ofzo)?
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  vrijdag 13 maart 2020 @ 04:46:45 #227
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_191997011
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 03:35 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Leuk dat je die cynische, minachtende opmerking toevoegt maar ik bedoelde dat ik ze wel omheen kan proberen te lopen maar als ze mij plotseling benaderen of er midden op het gangpad gaan staan of iets dergelijks kan ik ze niet dwingen afstand te houden en weg te lopen. En verder doe niet aleof ik deze situatie wil. Niemand wil dit. Het overrompelt ons allen. Graag jouw verstand gebruiken en gevoel tonen.

En ik heb wel mijn spullen nodig

Helaas.
bestel je boodschappen gewoon
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 maart 2020 @ 05:26:56 #228
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_191997160
Loopneus en keelpijn zijn geen symptomen van corona. Hoesten en koorts.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_191997201
In deze tijd van nood zijn Twitter-gebruikers een campagne begonnen om elkaar te helpen. Onder de noemer #CoronaHulp vragen ze of anderen iets voor ze kunnen doen of bieden ze aan om iets voor anderen te doen. Zo twitteren mensen dat ze bereid zijn om boodschappen voor anderen te doen. Anderen vragen automobilisten om een lift, omdat ze liever niet met het openbaar vervoer reizen.
pi_191997205
Heel vervelend voor Justin Trudeau en zijn vrouw.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_191997235
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 05:26 schreef matthijst het volgende:
Pas 20 min geleden is het hoesten begonnen. Voelt als de loopneus zich naar mijn borst heeft verplaatst.
pi_191997237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 05:37 schreef myShizzle het volgende:
In deze tijd van nood zijn Twitter-gebruikers een campagne begonnen om elkaar te helpen. Onder de noemer #CoronaHulp vragen ze of anderen iets voor ze kunnen doen of bieden ze aan om iets voor anderen te doen. Zo twitteren mensen dat ze bereid zijn om boodschappen voor anderen te doen. Anderen vragen automobilisten om een lift, omdat ze liever niet met het openbaar vervoer reizen.
Linkje?
pi_191997264
Hoe is de berichtgeving rondom Air France-KLM en haar financiële positie? Zit momenteel in Zuid-Afrika en vlieg over 1,5 week terug met Air France. Blij dat ik momenteel niet de gekte van het hamsteren mee maak, maar ik lees hier en daar dat Air France-KLM er slecht voorstaat.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 maart 2020 @ 06:15:12 #234
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191997366
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 05:26 schreef matthijst het volgende:
Keelpijn werd specifiek genoemd gisteren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191997371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 05:46 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Linkje?
Google #coronahulp
pi_191997379
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 05:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hoe is de berichtgeving rondom Air France-KLM en haar financiële positie? Zit momenteel in Zuid-Afrika en vlieg over 1,5 week terug met Air France. Blij dat ik momenteel niet de gekte van het hamsteren mee maak, maar ik lees hier en daar dat Air France-KLM er slecht voorstaat.
Welke airliner niet. Vanwege USA 12% gezakt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  vrijdag 13 maart 2020 @ 06:27:46 #237
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_191997410
Source: Trump "very concerned" about getting infected.

Hij zag er ook erg slecht uit bij die toespraak en hij is oud natuurlijk.

Verder een paar steekwoorden van Trump:

Our CoronaVirus Team has been doing a great job.
We’re going very substantially down, not up.
We're on top of this. We've got 4 millions test. You can get a test wherever you want.
Our response is one of the best, with fast action of border closings & a 78% Approval Rating, the highest on record.

En de mooiste:

We have the greatest healthcare system, experts, scientists and doctors anywhere in the world.

Deze gast is echt compleet de weg kwijt.
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 13 maart 2020 @ 06:27:50 #238
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191997412
Hoe zit het eigenlijk met de kinderopvang? Als straks de crèches wel sluiten moeten we onze kids zelf opvangen. We hebben ook een eigen zaak. Dan gooien we straks 1200 per maand naar opvang die we niet gebruiken en lopen we de omzet van ons zaak mis omdat die dicht is. Bij dat scenario gaat het ons heel hard raken.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 06:28:21 #239
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191997416
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 06:27 schreef DonDruiper het volgende:

We're on top of this. We've got 4 millions test. You can get a test wherever you want.
Our response is one of the best, with fast action of border closings & a 78% Approval Rating, the highest on record.

En de mooiste:

We have the greatest healthcare system, experts, scientists and doctors anywhere in the world.

Hij denkt dat alles een wedstrijdje is.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 06:29:35 #240
445514 DonDruiper
pi_191997422
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 06:27 schreef Aventura het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kinderopvang? Als straks de crèches wel sluiten moeten we onze kids zelf opvangen. We hebben ook een eigen zaak. Dan gooien we straks 1200 per maand naar opvang die we niet gebruiken en lopen we de omzet van ons zaak mis omdat die dicht is. Bij dat scenario gaat het ons heel hard raken.
Hier zijn geen draaiboeken voor. Roeien met de riemen ben ik bang.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 maart 2020 @ 06:29:49 #241
284411 crew  heywoodu
pi_191997423
quote:

En de mooiste:

Dit is echt ronduit bizar ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  vrijdag 13 maart 2020 @ 06:35:43 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191997446
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 06:29 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Hier zijn geen draaiboeken voor. Roeien met de riemen ben ik bang.
Ik ben wel in loondienst ook. Dan maar daar ziek melden. Dan betaalt mijn wg dus het gelag. Ook niet eerlijk.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 maart 2020 @ 06:38:29 #243
284411 crew  heywoodu
pi_191997456
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 05:37 schreef myShizzle het volgende:
"Ik voel me niet helemaal lekker, maar wil wel gewoon werken vandaag. Nou ga ik liever niet met het OV, want die hele trein aansteken is ook zo wat. Wie wil mij een lift naar mijn werk geven? #CoronaHulp"
  vrijdag 13 maart 2020 @ 06:39:07 #244
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191997461
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 06:28 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hij denkt dat alles een wedstrijdje is.
Het gaat meer om zijn kiezers en achterban. Zolang die zijn uitspraken stoer en goed vinden is er niks aan de hand.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 06:39:17 #245
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_191997464
quote:

En de mooiste:

pi_191997472
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 01:01 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]

Ik denk dat je het niet zo één op één met elkaar kunt vergelijken. Ik ken helaas ook zat zorgpersoneel wat jankzakt.
Zijn doorgaans niet de mensen die het echt spannende werk doen maar wel hardste zeuren zonder ooit met echt oplossingen of maatregelen te komen. Zure beroepszeuren :+
En dat betekent niet dat ik zorg en onderwijs niet belangrijk vind, ik vind dat je het als professional moet benaderen en ook zo achter je vak en werk moet staan.
Niet als juf/zuster Ria die de erkenning zo nodig heeft dat ze er ook toe doet oid :X
Deze pandemie treft ons allen, zou hard nodig zijn als we overstijgend elkaar kunnen helpen Ongeacht historie en andere zaken. We leven nu en moeten er nu doorheen, samen
*stil
Mooi!
Go hard or go home
  vrijdag 13 maart 2020 @ 06:41:34 #247
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191997478
quote:

En de mooiste:

Is toch logisch dat hij zulke dingen zegt? Je kunt niet zeggen dat de health care kut is als president op dit moment. Dat zorgt voor paniek. Echte paniek.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 13 maart 2020 @ 06:42:09 #248
445514 DonDruiper
pi_191997482
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 06:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Is toch logisch dat hij zulke dingen zegt? Je kunt niet zeggen dat de health care kut is als president op dit moment. Dat zorgt voor paniek. Echte paniek.
Het probleem is dat hij het echt serieus meent.
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 13 maart 2020 @ 06:43:32 #249
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191997496
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 06:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer er mee te maken heeft dat als hij dat toegeeft hij zijn stemvee verliest.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_191997500
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 06:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit is echt ronduit bizar ja.
Wat gaat eurosport nu eigenlijk doen nu ongeveer alle evenementen zijn gecancelled?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')