Mijn kinderen worden 2x per week opgehaald door opa en oma.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik denk nu niet meer tenminste als mensen een beetje nadenken.
Er zijn tig beroepen waar dat niet kan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Werkend Nederland moet zoveel mogelijk thuis blijven is het devies.
Of productiewerk. Schoonmaak, ook heel belangrijk. Openbaar vervoer. Etc.quote:Tenzij je in de zorg of hulpverlening zit. In België is vanuit school opvang geregeld voor mensen die hard nodig zijn, de rest moet gewoon thuis blijven.
Dan overschat je de gemiddelde nederlander gok ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik denk nu niet meer tenminste als mensen een beetje nadenken.
Inkomensverlies omdat er geen klanten zijn is niet echt te verzekeren . Geen klus geen geldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er al bevestigd wat verzekeringen gaan doen? Oprechte vraag hoor, ik weet het niet. Kunnen ze het niet op overmacht zoals bv bij natuurrampen gooien denk je?
Totale lockdown dan maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zijn tig beroepen waar dat niet kan.
[..]
Of productiewerk. Schoonmaak, ook heel belangrijk. Openbaar vervoer. Etc.
Het advies is daarom ook om niet naar opa en oma te gaan (ook niet zonder snotterig kind):quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:04 schreef Elan het volgende:
Tot ze bij opa en oma zijn geweest die een week later dood neer vallen.
Krankzinnige beslissing van Rutte
quote:In het algemeen wordt mensen dringend verzocht om bezoek aan kwetsbare personen te beperken.
https://www.rijksoverheid(...)navirus-in-nederland
Zo hoort het ook. Zorgpersoneel moet alle ruimte krijgen om de crisis enigszins beheersbaar te houden, dat gaat om leven en dood. De belangen van de rest van Nederland zijn totaal irrelevant op dit ogenblik.quote:
Wij wonen in Brabant en mijn man werkte vorige week nog in het van Gogh museum in Amsterdam. Met een heel team.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mijn kinderen worden 2x per week opgehaald door opa en oma.
Dit zetten wij maar even op hold voorlopig
Punt is alleen, mijn vrouw werkt in het onderwijs. Is feitelijk de juf van onze oudste en ik werk in de zorg
Jouw onderschriftquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
wij wonen in Brabant en mijn man werkte vorige week nog in het van Gogh museum in Amsterdam. Met een heel team.
Uit Brabant.
blunder na blunder, flater na flaterquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Met vandaag als toppunt waar vanmórgen de RIVM meneer zat te melden aan de pers dat er geen aanvullende maatregelen nodig waren en een uur of drie later ineens toch.
Openbaar vervoer moet ook plat. Schoonmaak alleen voor ziekenhuizen en zorginstellingen, waar geen mensen komen raakt ook niet vervuild.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zijn tig beroepen waar dat niet kan.
[..]
Of productiewerk. Schoonmaak, ook heel belangrijk. Openbaar vervoer. Etc.
Mee eensquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Zorgpersoneel moet alle ruimte krijgen om de crisis enigszins beheersbaar te houden, dat gaat om leven en dood. De belangen van de rest van Nederland zijn totaal irrelevant op dit ogenblik.
Nee dan hebben we Rutte, we hebben onze verpleegkundigen hard nodig dus we laten de kinderen naar school zodat ze gewoon aan de slag kunnen.
Zo dom, zo naïef ook.
2 weken te laat.....maar inderdaad, de hele wereld op de pauze knop drukken voor 2 weken is de beste oplossing.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:10 schreef DonDruiper het volgende:
Totale lockdown is echt de enige remedie.
Dan de economie maar naar de knoppen. Huizenprijzen waren sowieso al belachelijk hoog.
Schoonmaken moet je overal. Ook bijvoorbeeld supermarkten en de openbare ruimte. Je houdt altijd een groep die aan het werk moet blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Openbaar vervoer moet ook plat. Schoonmaak alleen voor ziekenhuizen en zorginstellingen, waar geen mensen komen raakt ook niet vervuild.
Productie levensmiddelen, ja eens.
Raak niet zo in paniekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Zorgpersoneel moet alle ruimte krijgen om de crisis enigszins beheersbaar te houden, dat gaat om leven en dood. De belangen van de rest van Nederland zijn totaal irrelevant op dit ogenblik.
Nee dan hebben we Rutte, we hebben onze verpleegkundigen hard nodig dus we laten de kinderen naar school zodat ze gewoon aan de slag kunnen.
Zo dom, zo naïef ook.
In Italië kan je ook nog gewoon naar de winkel hè. Daar ligt het leven al volledig stil.quote:
Dat is volgens mij echt het enige wat nog gaat helpen, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
2 weken te laat.....maar inderdaad, de hele wereld op de pauze knop drukken voor 2 weken is de beste oplossing,
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
blunder na blunder, flater na flater
en maar door blijven modderen....
denk het niet....quote:
Ik heb mensen gehoord die in Brabant op de IC's stuklopen... Die piepen wel anders.quote:
Het enige juiste antwoord op het handelen van de autoriteiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.
Ja maar een verse pizza bestellen is wel drama nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
In Italië kan je ook nog gewoon naar de winkel hè. Daar ligt het leven al volledig stil.
Het is niet dat we een hongerwinter krijgen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
https://www.nauticlink.co(...)-wegens-coronavirus/
ze hadden genoeg voorbeelden hoe het WEL goed aan te pakken...maarjaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.
Vorige week tegen mijn collega's gezegd dat ze mij nooit meer zouden zien. Nu zie ik ze morgen, maar ik denk eigenlijk morgen wel voor het laatst lol.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Schoonmaken moet je overal. Ook bijvoorbeeld supermarkten en de openbare ruimte. Je houdt altijd een groep die aan het werk moet blijven.
Dat is inderdaad een absolute eerste levensbehoefte.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja maar een verse pizza bestellen is wel drama nu.
halve liters Schultenbrau ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de Aldi wel, mijn soort igg
Om welk percentage van de groep die nu actief is binnen die branches hebben we het dan (die cruciaal is) volgens jou?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Schoonmaken moet je overal. Ook bijvoorbeeld supermarkten en de openbare ruimte. Je houdt altijd een groep die aan het werk moet blijven.
Ok waar varen we heen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik woensdag nog een boot heb gekocht
Als de hertog-Jan maar niet op is,quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de Aldi wel, mijn soort igg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik ben ZZP'ER vriend in de horeca. Dus ik ben nu van het geld wat ik heb eten aan het kopen. En vooral de duurdere producten geen zin dat er straks een foto wordt gemaakt wat de aardappeleters heet ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
In Italië kan je ook nog gewoon naar de winkel hè. Daar ligt het leven al volledig stil.
Het is niet dat we een hongerwinter krijgen.
Geloof me nou maar, ze doen allemaal hun best en ze proberen elkaar zelfs te overtreffen om het voor hun eigen land zo goed mogelijk te doen. En zo zou jij het ook doen, maar garantie dat je de perfectie keuze zou nemen die is er niet voor dingen die je nog nooit hebt gehandeld. Dus goed en snel bijsturen is het enige wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hadden genoeg voorbeelden hoe het WEL goed aan te pakken...maarja
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:18 schreef Molo het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen thuiswerken, sort of
BijstandGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Nou dat snel bijsturen, daar is het al mis gegaan, eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, ze doen allemaal hun best en ze proberen elkaar zelfs te overtreffen om het voor hun eigen land zo goed mogelijk te doen. En zo zou jij het ook doen, maar garantie dat je de perfectie keuze zou nemen die is eer niet voor dingen die je nog nooit hebt gehandeld. Dus goed en snel bijsturen is het enige wat je kunt doen.
Oh laatst was je nog beveiliging.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ZZP'ER vriend in de horeca. Dus ik ben nu van het geld wat ik heb eten aan het kopen. En vooral de duurdere producten geen zin dat er straks een foto wordt gemaakt wat de aardappeleters heet ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |