Ik heb mensen gehoord die in Brabant op de IC's stuklopen... Die piepen wel anders.quote:
Het enige juiste antwoord op het handelen van de autoriteiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.
Ja maar een verse pizza bestellen is wel drama nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
In Italië kan je ook nog gewoon naar de winkel hè. Daar ligt het leven al volledig stil.
Het is niet dat we een hongerwinter krijgen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
https://www.nauticlink.co(...)-wegens-coronavirus/
ze hadden genoeg voorbeelden hoe het WEL goed aan te pakken...maarjaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.
Vorige week tegen mijn collega's gezegd dat ze mij nooit meer zouden zien. Nu zie ik ze morgen, maar ik denk eigenlijk morgen wel voor het laatst lol.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Schoonmaken moet je overal. Ook bijvoorbeeld supermarkten en de openbare ruimte. Je houdt altijd een groep die aan het werk moet blijven.
Dat is inderdaad een absolute eerste levensbehoefte.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja maar een verse pizza bestellen is wel drama nu.
halve liters Schultenbrau ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de Aldi wel, mijn soort igg
Om welk percentage van de groep die nu actief is binnen die branches hebben we het dan (die cruciaal is) volgens jou?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Schoonmaken moet je overal. Ook bijvoorbeeld supermarkten en de openbare ruimte. Je houdt altijd een groep die aan het werk moet blijven.
Ok waar varen we heen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik woensdag nog een boot heb gekocht
Als de hertog-Jan maar niet op is,quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de Aldi wel, mijn soort igg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik ben ZZP'ER vriend in de horeca. Dus ik ben nu van het geld wat ik heb eten aan het kopen. En vooral de duurdere producten geen zin dat er straks een foto wordt gemaakt wat de aardappeleters heet ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
In Italië kan je ook nog gewoon naar de winkel hè. Daar ligt het leven al volledig stil.
Het is niet dat we een hongerwinter krijgen.
Geloof me nou maar, ze doen allemaal hun best en ze proberen elkaar zelfs te overtreffen om het voor hun eigen land zo goed mogelijk te doen. En zo zou jij het ook doen, maar garantie dat je de perfectie keuze zou nemen die is er niet voor dingen die je nog nooit hebt gehandeld. Dus goed en snel bijsturen is het enige wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hadden genoeg voorbeelden hoe het WEL goed aan te pakken...maarja
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:18 schreef Molo het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen thuiswerken, sort of
BijstandGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Nou dat snel bijsturen, daar is het al mis gegaan, eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, ze doen allemaal hun best en ze proberen elkaar zelfs te overtreffen om het voor hun eigen land zo goed mogelijk te doen. En zo zou jij het ook doen, maar garantie dat je de perfectie keuze zou nemen die is eer niet voor dingen die je nog nooit hebt gehandeld. Dus goed en snel bijsturen is het enige wat je kunt doen.
Oh laatst was je nog beveiliging.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ZZP'ER vriend in de horeca. Dus ik ben nu van het geld wat ik heb eten aan het kopen. En vooral de duurdere producten geen zin dat er straks een foto wordt gemaakt wat de aardappeleters heet ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |