SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
Die toezeggingen kunnen ze voorlopig iig nog niet de huur van betalen. Eerst maar eens zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Die muzikanten werken vaak als zelfstandig ondernemer of zelfs BV. Die krijgen gecompenseerd van de staat is al toegezegd.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Je bedoelt mensen die volledig leven van hun eigen bedrijf? Ik neem aan dat de gemiddelde verstandige ZZP'er zijn verzekeringen wel goed geregeld heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denk je van alle muzikanten bv van wie de complete theatertour is afgelast vandaag. Of de technici die voor die muzikanten werken. Die hebben wellicht maandenlang nul inkomen voordat men weer evenementjes en shows aandurft en het überhaupt weer mag. En dat is nog maar één voorbeeld.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ik ga morgenochtend toch wel weer even extra naar de Lidl denk ik.
Slowchat. Dit kan echt niet als mod!!!Groot fan van User Wotte![]()
Is er al bevestigd wat verzekeringen gaan doen? Oprechte vraag hoor, ik weet het niet. Kunnen ze het niet op overmacht zoals bv bij natuurrampen gooien denk je?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen die volledig leven van hun eigen bedrijf? Ik neem aan dat de gemiddelde verstandige ZZP'er zijn verzekeringen wel goed geregeld heeft.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Absoluut waar, maar het kabinet kan het met oog op de komende verkiezingen zich niet permitteren die mensen te laten stikken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die toezeggingen kunnen ze voorlopig iig nog niet de huur van betalen. Eerst maar eens zien.
Dat gaat zoveel negatieve exposure in de media geven dat ze gegarandeerd hun spullen kunnen pakken.blablablabla![]()
Misschien ga ik morgen nog even langs de Appie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:58 schreef Tjacka het volgende:
Slowchat. Dit kan echt niet als mod!!!I´m back.![]()
Ben wel benieuwd wanneer die grote run gaat komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:58 schreef Tjacka het volgende:
Slowchat. Dit kan echt niet als mod!!!Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Mag toch hopen van niet, dan gaan ze dat namelijk ook mogen doen bij grote bedrijven, en dan gaan er de komende tijd heel wat bedrijven failliet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er al bevestigd wat verzekeringen gaan doen? Oprechte vraag hoor, ik weet het niet. Kunnen ze het niet op overmacht zoals bv bij natuurrampen gooien denk je?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Al is dat debiele besluit om de scholen open te laten ze waarschijnlijk al funest.
Kindjes zijn enorme ziekteverspreiders, precies wat Macron zei eerder vandaag.blablablabla![]()
Ik zie het steeds te laat op mobiel. En ik ben oud, niet meer zo scherp.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:58 schreef mootie het volgende:
@:Greys heeft een nieuw symptoom van Corona ontdekt. Door het slotje postenKoop een voorraad voor nood en je bent ontopic maat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:58 schreef Tjacka het volgende:
Slowchat. Dit kan echt niet als mod!!!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zoiets is amper te doen lijkt me, als iedere verzekerde (of hoog percentage) gaat claimen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er al bevestigd wat verzekeringen gaan doen? Oprechte vraag hoor, ik weet het niet. Kunnen ze het niet op overmacht zoals bv bij natuurrampen gooien denk je?
Dus overmacht...![]()
Rijst en tonijn en diepgevroren groenten. Als je een beetje creatief ben kan je daar prima gerechten van maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wanneer die grote run gaat komen.Groot fan van User Wotte![]()
bericht dat je wilde plaatsen:Ik denk dat je het niet zo één op één met elkaar kunt vergelijken. Ik ken helaas ook zat zorgpersoneel wat jankzakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:46 schreef Kyran het volgende: [..] Als er op dit moment één vakgebied is die wat mij betreft huil-epossen mag schrijven zijn het de verpleegkundigen en artsen op IC afdelingen. Die Italianen die 14-16 uur lang moeten werken, zelfs als ze besmet zijn en keuzes moeten maken of ze persoon A of B gaan helpen. Mensen in onderwijs kunnen met een kuchje thuis komen te zitten, maar hoeven niet te beslissen wie er blijft leven en wie er dood gaat. Heel mooi werk wat ze doen, begrijp mij niet verkeerd, maar het is wel een beetje huilie huilie allemaal.
Zijn doorgaans niet de mensen die het echt spannende werk doen maar wel hardste zeuren zonder ooit met echt oplossingen of maatregelen te komen. Zure beroepszeuren![]()
En dat betekent niet dat ik zorg en onderwijs niet belangrijk vind, ik vind dat je het als professional moet benaderen en ook zo achter je vak en werk moet staan.
Niet als juf/zuster Ria die de erkenning zo nodig heeft dat ze er ook toe doet oid![]()
Deze pandemie treft ons allen, zou hard nodig zijn als we overstijgend elkaar kunnen helpen Ongeacht historie en andere zaken. We leven nu en moeten er nu doorheen, samenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:58 schreef Tjacka het volgende:
Slowchat. Dit kan echt niet als mod!!!
Alsof er ineens tekorten ontstaan.blablablabla![]()
Ik las net op twitter iets als. "De scholen bleven open" de titel van het enqueterapport over COVID-19.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Elan het volgende:
Al is dat debiele besluit om de scholen open te laten ze waarschijnlijk al funest.
Kindjes zijn enorme ziekteverspreiders, precies wat Macron zei eerder vandaag.zie email 27 oktober![]()
Ja daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoiets is amper te doen lijkt me, als iedere verzekerde (of hoog percentage) gaat claimen.
Dus overmacht...IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
De pasta schappen waren al leeg vandaag in 2 winkels.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wanneer die grote run gaat komen.
De 3e niet, dus daar heb ik dan ook maar ingeslagen
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik bedoelde met grote run wanneer heel Nederland massaal hetzelfde gaat doen als jij morgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rijst en tonijn en diepgevroren groenten. Als je een beetje creatief ben kan je daar prima gerechten van maken.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ken mensen die de tegels weer uit hun tuin trekken en een groententuin opstarten. Het is het seizoen ook![]()
Heb ik al. Ik heb zelfs een vacuümapparaat besteld. Ik hoop dat die binnen gaat komen uit Wuhan. Gelukkig kan ik best aardig koken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het steeds te laat op mobiel. En ik ben oud, niet meer zo scherp.
[..]
Koop een voorraad voor nood en je bent ontopic maat.
Groot fan van User Wotte![]()
Ik kook ze liever.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rijst en tonijn en diepgevroren groenten. Als je een beetje creatief ben kan je daar prima gerechten van maken.![]()
Zal eens kijken wat er gebeurt als ik de tegels uit mijn balkon trekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:02 schreef riazop het volgende:
Ken mensen die de tegels weer uit hun tuin trekken en een groententuin opstarten. Het is het seizoen ook
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Kon vandaag weer geen paracetamol of vitamine C krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De pasta schappen waren al leeg vandaag in 2 winkels.
De 3e niet, dus daar heb ik dan ook maar ingeslagenDeze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ik zag vanavond iemand frituursnacks, líters frituurolie, dozen cup a soup en afbakbroodjes kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rijst en tonijn en diepgevroren groenten. Als je een beetje creatief ben kan je daar prima gerechten van maken.
Weet je iig dat je voortijdig aan hart-en vaatziekten sterft ipv corona
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Managersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:01 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik denk dat je het niet zo één op één met elkaar kunt vergelijken. Ik ken helaas ook zat zorgpersoneel wat jankzakt.
Zijn doorgaans niet de mensen die het echt spannende werk doen maar wel hardste zeuren zonder ooit met echt oplossingen of maatregelen te komen. Zure beroepszeuren![]()
En dat betekent niet dat ik zorg en onderwijs niet belangrijk vind, ik vind dat je het als professional moet benaderen en ook zo achter je vak en werk moet staan.
Niet als juf/zuster Ria die de erkenning zo nodig heeft dat ze er ook toe doet oid![]()
Deze pandemie treft ons allen, zou hard nodig zijn als we overstijgend elkaar kunnen helpen Ongeacht historie en andere zaken. We leven nu en moeten er nu doorheen, samen![]()
![]()
Mijn vriezer ligt vol al en heb al sinds drie weken enorm veel pasta en rijst. Maar ik vind verse groenten veel fijner om mee te koken, maar ik ga het overslaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik bedoelde met grote run wanneer heel Nederland massaal hetzelfde gaat doen als jij morgen.Groot fan van User Wotte![]()
Ja en ze kunnen serieus besmet zijn zonder daar kennelijk zelf een centje last van te hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Die kleuters zijn gewoon lopende snotpinnen.
Tot ze bij opa en oma zijn geweest die een week later dood neer vallen.
Krankzinnige beslissing van Rutteblablablabla![]()
Niet zo min over die kleuters. Omdat zij alles aflebberen en overal in alle viezigheid zitten zijn zij wel resistent voor dit virusje. Al jij wat vaker in de bosjes zou zitten had je ook zo'n immuunsysteem.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:02 schreef tesssssssss het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Elan het volgende:
Die kleuters zijn gewoon lopende snotpinnen.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Die kleuters zijn gewoon lopende snotpinnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:00 schreef Elan het volgende:
Kindjes zijn enorme ziekteverspreiders, precies wat Macron zei eerder vandaag.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Doe niet zo dramatisch man.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vriezer ligt vol al en heb al sinds drie weken enorm veel pasta en rijst. Maar ik vind verse groenten veel fijner om mee te koken, maar ik ga het overslaan.blablablabla![]()
Hoor ik Rutte nou net zeggen dat in China is gebleken dat kinderen het virus niet overdragen op volwassenen?![]()
![]()
Als je kinderen bij opa en oma wil weghouden moet je de scholen juist open laten. Opa en oma is de achtervang van zo'n beetje half werkend nederland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen serieus besmet zijn zonder daar kennelijk zelf een centje last van te hebben.
Krankzinnige beslissing van Ruttezie email 27 oktober![]()
Zo werkt resistentie nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Niet zo min over die kleuters. Omdat zij alles aflebberen en overal in alle viezigheid zitten zijn zij wel resistent voor dit virusje. Al jij wat vaker in de bosjes zou zitten had je ook zo'n immuunsysteem.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja, dat zou het WHO zeggen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:05 schreef mootie het volgende:
Hoor ik Rutte nou net zeggen dat in China is gebleken dat kinderen het virus niet overdragen op volwassenen?![]()
Ja het is even niet anders, maar wellicht dat je bij je huidige basisvoorraad toch nog eens wat verse groente in kunt slaan. Je zit iig niet om het hand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vriezer ligt vol al en heb al sinds drie weken enorm veel pasta en rijst. Maar ik vind verse groenten veel fijner om mee te koken, maar ik ga het overslaan.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ik zou gaan voor "Passende maatregelen"quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:01 schreef trein2000 het volgende:
Ik las net op twitter iets als. "De scholen bleven open" de titel van het enqueterapport over COVID-19.
Ik krijg inmiddels echt jeuk van die term, zo'n dooddoener in ieder debat en iedere persconferentie. Iedere keer als iemand vraagt of we niet achter de feiten aanlopen, of we niet méér moeten doen, is het antwoord dat we passende maatregelen nemen.![]()
![]()
Nou, ik denk nu niet meer tenminste als mensen een beetje nadenken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je kinderen bij opa en oma wil weghouden moet je de scholen juist open laten. Opa en oma is de achtervang van zo'n beetje half werkend nederland.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Werkend Nederland moet zoveel mogelijk thuis blijven is het devies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je kinderen bij opa en oma wil weghouden moet je de scholen juist open laten. Opa en oma is de achtervang van zo'n beetje half werkend nederland.
Tenzij je in de zorg of hulpverlening zit. In België is vanuit school opvang geregeld voor mensen die hard nodig zijn, de rest moet gewoon thuis blijven.blablablabla![]()
Netjes!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Werkend Nederland moet zoveel mogelijk thuis blijven is het devies.
Tenzij je in de zorg of hulpverlening zit. In België is vanuit school opvang geregeld voor mensen die hard nodig zijn, de rest moet gewoon thuis blijven.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Met vandaag als toppunt waar vanmórgen de RIVM meneer zat te melden aan de pers dat er geen aanvullende maatregelen nodig waren en een uur of drie later ineens toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor "Passende maatregelen"
Ik krijg inmiddels echt jeuk van die term, zo'n dooddoener in ieder debat en iedere persconferentie. Iedere keer als iemand vraagt of we niet achter de feiten aanlopen, of we niet méér moeten doen, is het antwoord dat we passende maatregelen nemen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Mijn kinderen worden 2x per week opgehaald door opa en oma.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik denk nu niet meer tenminste als mensen een beetje nadenken.
Dit zetten wij maar even op hold voorlopig
Punt is alleen, mijn vrouw werkt in het onderwijs. Is feitelijk de juf van onze oudste en ik werk in de zorg
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Er zijn tig beroepen waar dat niet kan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Werkend Nederland moet zoveel mogelijk thuis blijven is het devies.Of productiewerk. Schoonmaak, ook heel belangrijk. Openbaar vervoer. Etc.quote:Tenzij je in de zorg of hulpverlening zit. In België is vanuit school opvang geregeld voor mensen die hard nodig zijn, de rest moet gewoon thuis blijven.zie email 27 oktober![]()
Dan overschat je de gemiddelde nederlander gok ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik denk nu niet meer tenminste als mensen een beetje nadenken.zie email 27 oktober![]()
Inkomensverlies omdat er geen klanten zijn is niet echt te verzekeren . Geen klus geen geldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er al bevestigd wat verzekeringen gaan doen? Oprechte vraag hoor, ik weet het niet. Kunnen ze het niet op overmacht zoals bv bij natuurrampen gooien denk je?.![]()
Totale lockdown dan maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zijn tig beroepen waar dat niet kan.
[..]
Of productiewerk. Schoonmaak, ook heel belangrijk. Openbaar vervoer. Etc.AFCA!![]()
Het advies is daarom ook om niet naar opa en oma te gaan (ook niet zonder snotterig kind):quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:04 schreef Elan het volgende:
Krankzinnige beslissing van Ruttequote:In het algemeen wordt mensen dringend verzocht om bezoek aan kwetsbare personen te beperken.
https://www.rijksoverheid(...)navirus-in-nederland![]()
Totale lockdown is echt de enige remedie.
Dan de economie maar naar de knoppen. Huizenprijzen waren sowieso al belachelijk hoog.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Zo hoort het ook. Zorgpersoneel moet alle ruimte krijgen om de crisis enigszins beheersbaar te houden, dat gaat om leven en dood. De belangen van de rest van Nederland zijn totaal irrelevant op dit ogenblik.quote:
Nee dan hebben we Rutte, we hebben onze verpleegkundigen hard nodig dus we laten de kinderen naar school zodat ze gewoon aan de slag kunnen.
Zo dom, zo naïef ook.blablablabla![]()
Wij wonen in Brabant en mijn man werkte vorige week nog in het van Gogh museum in Amsterdam. Met een heel team.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mijn kinderen worden 2x per week opgehaald door opa en oma.
Dit zetten wij maar even op hold voorlopig
Punt is alleen, mijn vrouw werkt in het onderwijs. Is feitelijk de juf van onze oudste en ik werk in de zorg
Uit Brabant.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Jouw onderschriftquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
wij wonen in Brabant en mijn man werkte vorige week nog in het van Gogh museum in Amsterdam. Met een heel team.
Uit Brabant.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
blunder na blunder, flater na flaterquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Met vandaag als toppunt waar vanmórgen de RIVM meneer zat te melden aan de pers dat er geen aanvullende maatregelen nodig waren en een uur of drie later ineens toch.
en maar door blijven modderen....woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Openbaar vervoer moet ook plat. Schoonmaak alleen voor ziekenhuizen en zorginstellingen, waar geen mensen komen raakt ook niet vervuild.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zijn tig beroepen waar dat niet kan.
[..]
Of productiewerk. Schoonmaak, ook heel belangrijk. Openbaar vervoer. Etc.
Productie levensmiddelen, ja eens.blablablabla![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Zorgpersoneel moet alle ruimte krijgen om de crisis enigszins beheersbaar te houden, dat gaat om leven en dood. De belangen van de rest van Nederland zijn totaal irrelevant op dit ogenblik.
Nee dan hebben we Rutte, we hebben onze verpleegkundigen hard nodig dus we laten de kinderen naar school zodat ze gewoon aan de slag kunnen.
Zo dom, zo naïef ook.
En daar dus flink sturend in zijn en faciliterenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
2 weken te laat.....maar inderdaad, de hele wereld op de pauze knop drukken voor 2 weken is de beste oplossing.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:10 schreef DonDruiper het volgende:
Totale lockdown is echt de enige remedie.
Dan de economie maar naar de knoppen. Huizenprijzen waren sowieso al belachelijk hoog.
Singapore heeft het toch wel redelijk aangepakt blijkt....woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Schoonmaken moet je overal. Ook bijvoorbeeld supermarkten en de openbare ruimte. Je houdt altijd een groep die aan het werk moet blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Openbaar vervoer moet ook plat. Schoonmaak alleen voor ziekenhuizen en zorginstellingen, waar geen mensen komen raakt ook niet vervuild.
Productie levensmiddelen, ja eens.zie email 27 oktober![]()
Raak niet zo in paniekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Zorgpersoneel moet alle ruimte krijgen om de crisis enigszins beheersbaar te houden, dat gaat om leven en dood. De belangen van de rest van Nederland zijn totaal irrelevant op dit ogenblik.
Zo dom, zo naïef ook.Groot fan van User Wotte![]()
In Italië kan je ook nog gewoon naar de winkel hè. Daar ligt het leven al volledig stil.quote:
Het is niet dat we een hongerwinter krijgen.blablablabla![]()
Dat is volgens mij echt het enige wat nog gaat helpen, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
2 weken te laat.....maar inderdaad, de hele wereld op de pauze knop drukken voor 2 weken is de beste oplossing,Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
blunder na blunder, flater na flater
en maar door blijven modderen....Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
denk het niet....quote:woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ik heb mensen gehoord die in Brabant op de IC's stuklopen... Die piepen wel anders.quote:
Paniek, nee, maar er moet echt enorm bijgeschakeld worden. Alle zeilen bijOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Vanmiddag bij de Aldi wel, mijn soort iggquote:
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Het enige juiste antwoord op het handelen van de autoriteiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ja maar een verse pizza bestellen is wel drama nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
In Italië kan je ook nog gewoon naar de winkel hè. Daar ligt het leven al volledig stil.
Het is niet dat we een hongerwinter krijgen..![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
https://www.nauticlink.co(...)-wegens-coronavirus/![]()
![]()
ze hadden genoeg voorbeelden hoe het WEL goed aan te pakken...maarjaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Vorige week tegen mijn collega's gezegd dat ze mij nooit meer zouden zien. Nu zie ik ze morgen, maar ik denk eigenlijk morgen wel voor het laatst lol.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Schoonmaken moet je overal. Ook bijvoorbeeld supermarkten en de openbare ruimte. Je houdt altijd een groep die aan het werk moet blijven.Groot fan van User Wotte![]()
Dat is inderdaad een absolute eerste levensbehoefte.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja maar een verse pizza bestellen is wel drama nu.
Een pizza carbonara specialZuiger van het FOK!-OMT![]()
halve liters Schultenbrau ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de Aldi wel, mijn soort iggwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Om welk percentage van de groep die nu actief is binnen die branches hebben we het dan (die cruciaal is) volgens jou?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Schoonmaken moet je overal. Ook bijvoorbeeld supermarkten en de openbare ruimte. Je houdt altijd een groep die aan het werk moet blijven.
Openbare ruimte raakt niet vervuild als er geen mensen komen.
Je moet snel prioriteiten gaan stellen.blablablabla![]()
Ok waar varen we heen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik woensdag nog een boot heb gekocht![]()
Als de hertog-Jan maar niet op is,quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de Aldi wel, mijn soort iggHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ik ga maar eens slapen, morgen thuiswerken, sort of
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik ben ZZP'ER vriend in de horeca. Dus ik ben nu van het geld wat ik heb eten aan het kopen. En vooral de duurdere producten geen zin dat er straks een foto wordt gemaakt wat de aardappeleters heet ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
In Italië kan je ook nog gewoon naar de winkel hè. Daar ligt het leven al volledig stil.
Het is niet dat we een hongerwinter krijgen.Groot fan van User Wotte![]()
Geloof me nou maar, ze doen allemaal hun best en ze proberen elkaar zelfs te overtreffen om het voor hun eigen land zo goed mogelijk te doen. En zo zou jij het ook doen, maar garantie dat je de perfectie keuze zou nemen die is er niet voor dingen die je nog nooit hebt gehandeld. Dus goed en snel bijsturen is het enige wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hadden genoeg voorbeelden hoe het WEL goed aan te pakken...maarjaDeze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:18 schreef Molo het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen thuiswerken, sort of
BijstandGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
Nou dat snel bijsturen, daar is het al mis gegaan, eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, ze doen allemaal hun best en ze proberen elkaar zelfs te overtreffen om het voor hun eigen land zo goed mogelijk te doen. En zo zou jij het ook doen, maar garantie dat je de perfectie keuze zou nemen die is eer niet voor dingen die je nog nooit hebt gehandeld. Dus goed en snel bijsturen is het enige wat je kunt doen.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Voor ¤400 directe vluchten naar San Francisco in de zomervakantie
Lang Leve Corona![]()
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Oh laatst was je nog beveiliging.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ZZP'ER vriend in de horeca. Dus ik ben nu van het geld wat ik heb eten aan het kopen. En vooral de duurdere producten geen zin dat er straks een foto wordt gemaakt wat de aardappeleters heet ofzo.
Ik volg het allemaal niet meer met jou hoor.blablablabla![]()
[/quote]Als we dan uberhaupt nog mogen komen van Trump.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:20 schreef DonDruiper het volgende:
Voor ¤400 directe vluchten naar San Francisco in de zomervakantie
Lang Leve Corona
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Dat is niet waar. Maar doe ik er wel bij. Maar dat ligt ook plat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh laatst was je nog beveiliging.
Ik volg het allemaal niet meer met jou hoor.Groot fan van User Wotte![]()
Is toch tijdelijk man heb je geen buffertje dan financieel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar doe ik er wel bij. Maar dat ligt ook plat.
Sorry als dit teveel slowchat isblablablabla![]()
Wij hadden 2 maanden voorsprong op China en 2 weken voorsprong op Italië, en toch trapte onze overheid in precies dezelfde valkuil. Namelijk: te lang doorgaan met het gewone leven, in de hoop dat ingrijpende maatregelen niet nodig zouden zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:14 schreef Tengano het volgende:
Ja kom op jongens. Dit is gewoon lastig te managen. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt en om dan iedere keer de perfecte beslissing te kunnen nemen is gewoon niet haalbaar. Het is niet voor niks dat ieder land en iedere leider iets anders beslist. En ze hebben allemaal het beste voor maar ze zijn niet foutloos. Ga er maar aanstaan aan zo'n verantwoordelijkheid nu.
Zowel uit China als uit Italië kwamen deze berichten: maak niet dezelfde fout als wij, denk niet dat het zo'n vaart niet zal lopen want dat dachten wij dus ook, als wij het over konden doen hadden we veel eerder ingegrepen en dan waren veel levens gespaard gebleven.
![]()
![]()
Ik ga ook plat voor de Corona me grijpt door slaaptekort. Welterusten en succes allemaal morgen met wat jullie doen of laten.blablablabla![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:26 schreef Elan het volgende:
Ik ga ook plat voor de Corona me grijpt door slaaptekort. Welterusten en succes allemaal morgen met wat jullie doen of laten.
Je moet ook wel al je vitamines nemen he?Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Nee. Zou 10 tot 15k maken in twee maanden. Dus ik heb met mijn domme kop alles uitgegeven. Want ik breng ook toeristen naar de tulpen in West-Friesland in Lelystad. Maar ik heb van mijn boekingen nog 5 over.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch tijdelijk man heb je geen buffertje dan financieel?
Sorry als dit teveel slowchat is![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Heel Europa zit thuis, een voordeel is wel dat ik de laatste dagen niet zo lang hoef te wachten op een tegenspeler met FIFA in online seizoenen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Disneyland Parijs gaat dicht:
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Na disneyland nu ook disneyworld dicht!Efteling last one standing!twitter:cnnbrk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 01:25:40Disney is closing Walt Disney World, its flagship theme park resort in Florida, because of the coronavirus outbreak. The company closed its Disneyland resort earlier in the day. https://t.co/a1bDd5kKnb https://t.co/qa0SSQ9h8l reageer retweet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Bingoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wij hadden 2 maanden voorsprong op China en 2 weken voorsprong op Italië, en toch trapte onze overheid in precies dezelfde valkuil. Namelijk: te lang doorgaan met het gewone leven, in de hoop dat ingrijpende maatregelen niet nodig zouden zijn.
Zowel uit China als uit Italië kwamen deze berichten: maak niet dezelfde fout als wij, denk niet dat het zo'n vaart niet zal lopen want dat dachten wij dus ook, als wij het over konden doen hadden we veel eerder ingegrepen en dan waren veel levens gespaard gebleven.
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nog een voordeel: het milieu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:35 schreef DonDruiper het volgende:
Heel Europa zit thuis, een voordeel is wel dat ik de laatste dagen niet zo lang hoef te wachten op een tegenspeler met FIFA in online seizoenen.![]()
![]()
![]()
Doordat hele continenten en werelddelen inmiddels thuis zitten gaat er de luchtkwaliteit erop vooruit en doordat de industrie mindert, is er ook minder consumptie van grondstoffen en natuurlijke bronnenen minder vervuiling.
Greta kreeg haar fantasie toch vervuld.![]()
Ok, wordt het nu warmer of kouder?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:43 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nog een voordeel: het milieu.![]()
![]()
![]()
Doordat hele continenten en werelddelen inmiddels thuis zitten gaat er de luchtkwaliteit erop vooruit en doordat de industrie mindert, is er ook minder consumptie van grondstoffen en natuurlijke bronnenen minder vervuiling.
Greta kreeg haar fantasie toch vervuld.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nou, dan maar een wat serieuzere post aangezien mijn post dat het hier (CA) kutweer is niet mag...
Ik merk er hier weinig van, iedereen doet zijn ding en ik zie niemand met mondkapjes etc. rondlopen, ook de Walmart is nog niet leeg en de locals hier trekken zich er weinig van aan.![]()
2e kamer is nog live aan het debatteren? Ik dacht dat ik een herhaling aan het kijken wasWem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Komt nog wel. Het is in de USA nog nauwelijks begonnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:47 schreef AchJa het volgende:
Nou, dan maar een wat serieuzere post aangezien mijn post dat het hier (CA) kutweer is niet mag...
Ik merk er hier weinig van, iedereen doet zijn ding en ik zie niemand met mondkapjes etc. rondlopen, ook de Wallmart is nog niet leeg en de locals hier trekken zich er weinig van aan.![]()
Net afgelopen. Zo meteen stemmingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:48 schreef maryen65 het volgende:
2e kamer is nog live aan het debatteren? Ik dacht dat ik een herhaling aan het kijken was
Ik verwacht een aangenomen motie over een coronajournaal, thuiszorg en mogelijk nog wat kleine dingetjes.zie email 27 oktober![]()
Ik moet het allemaal nog maar zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:49 schreef DavidTwente het volgende:
Komt nog wel. Het is in de USA nog nauwelijks begonnen.![]()
Op het ruime Amerikaanse platteland heb je toch niks te vrezen? Van het soort waar je dichtsbijzijnde buur 3 km verderop woont.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:49 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Komt nog wel. Het is in de USA nog nauwelijks begonnen.![]()
![]()
Achja, die mensen zien nooit anderen. En zeker niet anderen met corona. Dus totaal niet mogelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:56 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Op het ruime Amerikaanse platteland heb je toch niks te vrezen? Van het soort waar je dichtsbijzijnde buur 3 km verderop woont.![]()
Vooral dat zaken zoals koraalriffen nu eindelijk even rust krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:43 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nog een voordeel: het milieu.![]()
![]()
![]()
Greta kreeg haar fantasie toch vervuld.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Reactie van een Italiaanse arts op de Nederlandse maatregelen:
'Wat jullie premier zojuist heeft besloten, is niet genoeg om het virus te stoppen', zegt hij telefonisch vanuit Piacenza, in Noord-Italië. En: 'Als dit alle maatregelen zijn, hebben jullie over een week vierduizend besmettingen.'
https://www.volkskrant.nl(...)smettingen~b4c2141f/Leipe shit ouwe![]()
In Italie loopt het dus (al) terug maak ik hieruit op?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Reactie van een Italiaanse arts op de Nederlandse maatregelen:
'Wat jullie premier zojuist heeft besloten, is niet genoeg om het virus te stoppen', zegt hij telefonisch vanuit Piacenza, in Noord-Italië. En: 'Als dit alle maatregelen zijn, hebben jullie over een week vierduizend besmettingen.'
https://www.volkskrant.nl(...)smettingen~b4c2141f/
Ook z'n laatste zin stemt mij hoopvol.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
............woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
zijn ze snachts aan het debatteren ?quote:woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Italy:
Two weeks after the first 10 towns in northern Italy were declared a "red zone" and put under lockdown, they had no new infections.
https://www.bbc.com/news/world-europe-51852320![]()
Lockdown is het enige wat helpt om dit virus nog voor mei de das om te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:08 schreef Za het volgende:
Italy:
Two weeks after the first 10 towns in northern Italy were declared a "red zone" and put under lockdown, they had no new infections.
Ja, de economische gevolgen zullen groot zijn, maar kort genoeg om er weer snel bovenop te komen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Eens, in principe is er dan na 2 weken geen enkele besmetting meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:09 schreef DonDruiper het volgende:
Lockdown is het enige wat helpt om dit virus nog voor mei de das om te doen.
Ja, de economische gevolgen zullen groot zijn, maar kort genoeg om er weer snel bovenop te komen.
Hopelijk de maatregelen in NL gelijk aan die van België morgen.![]()
Voor geïnteresseerden in de tweet een clipje van een Australisch nieuwsitem over Tom Hanks en z'n vrouw, vooral over het contactonderzoek wat ze aan het doen zijn in AUS.Mensen die de afgelopen dagen selfies met het stel hebben genomen hoeven zich geen zorgen te maken, wordt gezegd, want alleen mensen die langer dan 15 minuten contact hebben gehad, hebben kans besmet te zijn geraakt.twitter:9NewsAUS twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 01:59:57Health authorities are now tracing Tom Hanks and his wife Rita Wilson's moves before their COVID-19 diagnosis. @JessMillward9 #9News https://t.co/5y3Y1tSdTP reageer retweet
Nou begrijp ik wel dat het eigenlijk niet te doen is om al die mensen op te sporen en na te trekken, maar die 15 minuten zijn voor mij wel nieuw.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ik zit er nog ff over na te denken he....
Kinderen mogen niet naar Opa en Oma, want kwetsbare groep, angst voor besmetting maar ze kunnen wel naar school want er zijn geen gevallen bekend waarin ze volwassenen kunnen besmetten....
Wat klopt er niet?![]()
Dus 12 minuten tongzoenen met de vrouw van Tom Hanks kan nog gewoon? Dat is wel een beetje vreemd ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:12 schreef Jane het volgende:
Voor geïnteresseerden in de tweet een clipje van een Australisch nieuwsitem over Tom Hanks en z'n vrouw, vooral over het contactonderzoek wat ze aan het doen zijn in AUS.Mensen die de afgelopen dagen selfies met het stel hebben genomen hoeven zich geen zorgen te maken, wordt gezegd, want alleen mensen die langer dan 15 minuten contact hebben gehad, hebben kans besmet te zijn geraakt.twitter:9NewsAUS twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 01:59:57Health authorities are now tracing Tom Hanks and his wife Rita Wilson's moves before their COVID-19 diagnosis. @:JessMillward9 #9News https://t.co/5y3Y1tSdTP reageer retweet
Nou begrijp ik wel dat het eigenlijk niet te doen is om al die mensen op te sporen en na te trekken, maar die 15 minuten zijn voor mij wel nieuw.![]()
Ik ben daar ook voor hoor. Voor een paar weken moet het toch kunnen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Lockdown is het enige wat helpt om dit virus nog voor mei de das om te doen.
Ja, de economische gevolgen zullen groot zijn, maar kort genoeg om er weer snel bovenop te komen.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Dat deden ze ook bij die Webasto besmettingen, al waren de 15 minuten contacten minder urgent, ze werden wel gemonitored, geen van hen was besmet. Van de lange contacten ook vrijwel niemand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:12 schreef Jane het volgende:
Mensen die de afgelopen dagen selfies met het stel hebben genomen hoeven zich geen zorgen te maken, wordt gezegd, want alleen mensen die langer dan 15 minuten contact hebben gehad, hebben kans besmet te zijn geraakt.
Nou begrijp ik wel dat het eigenlijk niet te doen is om al die mensen op te sporen en na te trekken, maar die 15 minuten zijn voor mij wel nieuw.![]()
Kinderen hebben weinig tot geen last van het virus zoals ik het begreep.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:14 schreef Mammietje het volgende:
Ik zit er nog ff over na te denken he....
Kinderen mogen niet naar Opa en Oma, want kwetsbare groep, angst voor besmetting maar ze kunnen wel naar school want er zijn geen gevallen bekend waarin ze volwassenen kunnen besmetten....
Wat klopt er niet?
Maar wel ontzettende ziekteverspreiders.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dus haal je het met schoolgaande kinderen toch je gezin binnen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Kinderen hebben weinig tot geen last van het virus zoals ik het begreep.
Maar wel ontzettende ziekteverspreiders.![]()
Ah dan hoef ik me geen zorgen te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dus 12 minuten tongzoenen met de vrouw van Tom Hanks kan nog gewoon? Dat is wel een beetje vreemd ja.Moeten zij weten![]()
Weinig keus. Rutte en co zullen de afweging moeten maken tussen gezondheid en economie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben daar ook voor hoor. Voor een paar weken moet het toch kunnen?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat zou je wel denken jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dus haal je het met schoolgaande kinderen toch je gezin binnen?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Klopt, het aantal besmettingen daalt. Ophokken is de enige oplossing.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
In Italie loopt het dus (al) terug maak ik hieruit op?
Ook z'n laatste zin stemt mij hoopvol.Leipe shit ouwe
Forum Opties Forumhop: Hop naar: