Ja dit dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er was een motie voor een dagelijkse update via de media, een Corona Journaal, een al langer bestaande wens vanuit de Kamer.
Zegt Bruins dat ie daar komende woensdag schriftelijk op terugkomt.
Het is toch al aan de gang? Ik zie geen enorme escalatie aankomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:13 schreef DavidTwente het volgende:
Kijk naar de rest van de wereld. Waarom denk je van niet?
Even bewaren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is toch al aan de gang? Ik zie geen enorme escalatie aankomen.
Maar wat preicies is daar de meerwaarde van? Ik bedoel mensen luisteren nu toch al liever naar feesboek en twitter.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er was een motie voor een dagelijkse update via de media, een Corona Journaal, een al langer bestaande wens vanuit de Kamer.
De bedoeling daarvan was om non-nieuws van feestboek en twitter te ontkrachten!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar wat preicies is daar de meerwaarde van? Ik bedoel mensen luisteren nu toch al liever naar feesboek en twitter.
Waarom ga je er van uit dat er in de VS geen grote uitbraak van het coronavirus zal plaats vinden?quote:
Uhu... Alsof dat gaat lukken...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:25 schreef Mammietje het volgende:
De bedoeling daarvan was om non-nieuws van feestboek en twitter te ontkrachten!
Die is er toch al?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:26 schreef DavidTwente het volgende:
Waarom ga je er van uit dat er in de VS geen grote uitbraak van het coronavirus zal plaats vinden?
Jij beweert dat het nog slechter wordt...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:29 schreef DavidTwente het volgende:
Wat bedoelde je dan met "ik moet het allemaal nog maar zien".
twitter:spectatorindex twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 02:32:51BREAKING: Nikkei 225 plunges by 9% reageer retweet
Dit is ook een veelzeggende quote:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Reactie van een Italiaanse arts op de Nederlandse maatregelen:
'Wat jullie premier zojuist heeft besloten, is niet genoeg om het virus te stoppen', zegt hij telefonisch vanuit Piacenza, in Noord-Italië. En: 'Als dit alle maatregelen zijn, hebben jullie over een week vierduizend besmettingen.'
https://www.volkskrant.nl(...)smettingen~b4c2141f/
quote:Game over
‘Ik zeg niet dat ik de Nederlandse reactie niet begrijp. Ook wij hebben het virus hier onderschat in het begin, net zoals jullie nu doen. De eerste week was het don’t worry. De tweede week: worry. De derde week: game over. Wat ik niet begrijp, is dat jullie bij ons kunnen zien hoe de ziekte zich verspreidt en daar toch niets mee doen. Zeker omdat nu al bekend is dat jullie meerdere brandhaarden hebben.’
‘Er is maar een manier om dit virus tegen te gaan, en dat is het aantal besmettingen drastisch te verminderen’, zegt hij. ‘Dat zien wij nu in ons ziekenhuis, waar de stijging van het aantal nieuwe patiënten eindelijk terugloopt. En hoe verminder je het aantal patiënten? Door de scholen te sluiten, net als de concertzalen, de bars, de restaurants, de publieke plekken – door alles voor twee weken af te sluiten. Als iemand bij een concert met minder dan honderd aanwezigen hoest, kan hij nog altijd drie nieuwe mensen aansteken. En ook al worden schoolgaande kinderen zelf niet snel ziek, ze kunnen nog altijd drager zijn van het virus en anderen besmetten.’
Ja, klopt. In de VS zal het veel slechter worden en die verwachting lijkt mij terecht als je naar de rest van de wereld kijkt. Blijkbaar zijn veel Amerikanen er niet mee bezig. Dat lijkt mij een recept voor een stevige corona-uitbraak. Jij denkt dat dat niet zal gebeuren. Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij beweert dat het nog slechter wordt...
Ik neem aan dat ie dat dan eerst op de brievenbus doet?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lekker hygiënisch de envelop dichtlikken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:42 schreef riazop het volgende:
Ik neem aan dat ie dat dan eerst op de brievenbus doet?
Washingtonquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:42 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Ja, klopt. In de VS zal het veel slechter worden en die verwachting lijkt mij terecht als je naar de rest van de wereld kijkt.
twitter:RobHarris twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 02:26:59Breaking: Chelsea’s Callum Hudson-Odoi tests positive for #Coronavirus & entire Chelsea squad to a self-isolate reageer retweet
@AchJa denkt dat het niet zo'n vaart zal lopen daar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Washington
457 gevallen, 31 doden
en ze beginnen pas volgende week grootscheeps te testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |