Wat een leuk feitje!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef Legoblokje het volgende:
Vanavond is het precies een jaar geleden dat Merel naar voren stapte
Lijkt alweer zo lang geleden!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef Legoblokje het volgende:
Vanavond is het precies een jaar geleden dat Merel naar voren stapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door PicoMMP op 10-03-2020 08:25:05 ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:19 schreef PicoMMP het volgende:
De Mol is bekend:Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel mensen zitten heel diep in een tunnel en willen daar echt niet meer uit. Ik hou nog alle opties open, maar het lijkt er imo wel op dat Rob het is. Al hoop ik écht van niet. Wat een ontzettend flopseizoen zou het dan zijn (dat is het tot nu toe al vind ik).quote:
Ik ga de finale zondag kijken zodat ik alle onzin kan skippen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:38 schreef fetX het volgende:
Overigens vind ik zo’n live finale helemaal niks. Jammer dat het niet meer zo gaat zoals een jaar of 6/7 terug. Dat was veel leuker.
Ik ga precies hetzelfde doenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ga de finale zondag kijken zodat ik alle onzin kan skippen.
Als KRO idd niet. AVROTROS is een ander verhaal. Die laten zich niet gek maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:37 schreef RedFever007 het volgende:
Nu met corona zou het fantastisch zijn als deze ongein gewoon geskipped wordt
Sowieso, gaat dat feest in het Vondelpark wel door? Ik zou serieus gaan nadenken als KRO of je dat moet willen.
Kan van dat geluid amper iets zinnigs maken laat staan herleiden naar een persoon. Nog niet gesproken over hoe dat überhaupt bewerkt is. Misschien kun je er net zo makkelijk een vrouwenstem van maken met software.quote:
Mee eens. Ik vind het ook niet verstandig om het door te laten gaan, maar ik lijk daar toch een beetje de enige in.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:37 schreef RedFever007 het volgende:
Sowieso, gaat dat feest in het Vondelpark wel door? Ik zou serieus gaan nadenken als KRO of je dat moet willen.
Het is ook niet de stem van Rob, maar gewoon een text to speech programma. Op het .com forum heeft iemand dat al aangetoond (linkje staat ergens in het spoilertopic)quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan van dat geluid amper iets zinnigs maken laat staan herleiden naar een persoon. Nog niet gesproken over hoe dat überhaupt bewerkt is. Misschien kun je er net zo makkelijk een vrouwenstem van maken met software.
Totaal nutteloos imo
Het is sowieso verstandig om het gewoon op de oude manier te doen. Ook zonder griepjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:11 schreef TLC het volgende:
Verstandig is wel op het zonder publiek te laten doen, voor de onthulling heb je niet eens dat publiek nodig
Straks zeiden ze nog dat het gewoon door zou gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:37 schreef RedFever007 het volgende:
Waarbij ze op locatie al horen wie de Mol is? Dat vind ik nog wel een goede verandering, al zullen de deelnemers daar vast anders over denkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is sowieso verstandig om het gewoon op de oude manier te doen. Ook zonder griepjes.
Wat is er mis met een Moljuschka?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nathan als Mol is de enige die dit seizoen nog kan redden.
quote:...
Opvallend is dat de Avrotros een interview met de Mol op voorhand heeft afgezegd. Waar de dagbladen, waaronder het Algemeen Dagblad, normaal gesproken onder strikte voorwaarden enkele dagen voor de finale met de Mol spreken, gaat dat nu niet door. ‘Interview met de Mol slaan we dit jaar even over!’, luidt de korte boodschap van een woordvoerder aan de nieuwsredacties. Waarom dat is, wil de zender niet bekendmaken.
Ik zou dat eigenlijk echt heel stom vindenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Er is al vaker over gespeculeerd, maar...
Mogelijk twee Mollen in het spel tijdens jubileumeditie Wie is de Mol?
[..]
Dan kun je echt het hele concept in de prullenbak gooienquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zou dat eigenlijk echt heel stom vindenals het enige ‘jubileum’-iets dit seizoen is dat er 2 mollen zouden zijn, iets dat ze gezegd hebben nooit te zullen doen en iets dat ook geen enkele meerwaarde heeft in het spel
Ik hoop stiekem dat het Nathan is omdat dat wel een mooie jubileumklapper zou zijn. Anders is er echt letterlijk niks bijzonders aan dit seizoen waaraan je zou merken dat het de 20e verjaardag is
Ik ga ervan uit dat er gewoon 1 mol is. Rik zei aan het einde van de vorige aflevering duidelijk dat er 1 mol, 1 winnaar en 2 verliezers zijn. Dat zegt hij niet als er 2 mollen zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zou dat eigenlijk echt heel stom vindenals het enige ‘jubileum’-iets dit seizoen is dat er 2 mollen zouden zijn, iets dat ze gezegd hebben nooit te zullen doen en iets dat ook geen enkele meerwaarde heeft in het spel
Ik hoop stiekem dat het Nathan is omdat dat wel een mooie jubileumklapper zou zijn. Anders is er echt letterlijk niks bijzonders aan dit seizoen waaraan je zou merken dat het de 20e verjaardag is
Dat zou een betere twist zijn inderdaad.....quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:55 schreef MMunkun het volgende:
Twee mollen...![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo diep gezonken zouden zijn (en hun hele concept overboord gooien).![]()
Ik hoop nog steeds dat de "plottwist" dan maar is dat de mol niet geraden is door de andere kandidaten
2 mollen zullen ze nooit doen, ook omdat ze weten dat veel kijkers zich daardoor bedrogen gaan voelen en wellicht afhaken. Bovendien is 1 mol meer dan genoeg met al die onmogelijke opdrachtenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:55 schreef MMunkun het volgende:
Twee mollen...![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo diep gezonken zouden zijn (en hun hele concept overboord gooien).![]()
Ik hoop nog steeds dat de "plottwist" dan maar is dat de mol niet geraden is door de andere kandidaten
Als Rob als eerste afvalt gaan er sowieso zoveel punten sneuvelen in de appquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat als plottwist aan het begin van de uitzending nog 1 kandidaat wordt geëlimineerd. Dat zal Rob zijn. Iedereen in totale shock maar dat is ook waarom ze nu met vier ‘finalisten’ zijn, de productie weet dat iedereen op de verkeerde persoon zit. Ze willen wel de pot gunnen aan iemand die op z’n minst de juiste naam bij de vraag “Wie is de Mol?” heeft ingevuld.
Dus exit Rob, iedereen is blanco en moet meteen een nieuwe test invullen. In de hoop dat Mil en/of Buddy Nathan als Mol aanwijzen kiezen ze daar dan de winnaar uit.
Als Rob echt de Mol is kan ik me niet voorstellen dat ze de verdenkingen van alle kandidaten laten horen want dat is zelfs een anti-plottwist.
Mil wordt nóg minder verdacht.....quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:32 schreef jcdragon het volgende:
De plottwist is dat Buddy de Mol is. Iedereen shocked want hij wordt het minst verdacht.
In de app staat Rob bovenaan. Daarna Nathan, Mil en dan Buddy.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mil wordt nóg minder verdacht.....
Klopt.....is het al zaterdagavond??quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:47 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In de app staat Rob bovenaan. Daarna Nathan, Mil en dan Buddy.
Nog 3 nachtjes slapenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klopt.....is het al zaterdagavond??
Heeft her en der wel wat gemold maar zou me verbazen welke legendarische molstreken die zou hebben geleverd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:32 schreef jcdragon het volgende:
De plottwist is dat Buddy de Mol is. Iedereen shocked want hij wordt het minst verdacht.
Oh ik hoop echt dat het zoiets is eigenlijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat als plottwist aan het begin van de uitzending nog 1 kandidaat wordt geëlimineerd. Dat zal Rob zijn. Iedereen in totale shock maar dat is ook waarom ze nu met vier ‘finalisten’ zijn, de productie weet dat iedereen op de verkeerde persoon zit. Ze willen wel de pot gunnen aan iemand die op z’n minst de juiste naam bij de vraag “Wie is de Mol?” heeft ingevuld.
Dus exit Rob, iedereen is blanco en moet meteen een nieuwe test invullen. In de hoop dat Mil en/of Buddy Nathan als Mol aanwijzen kiezen ze daar dan de winnaar uit.
Als Rob echt de Mol is kan ik me niet voorstellen dat ze de verdenkingen van alle kandidaten laten horen want dat is zelfs een anti-plottwist.
Ga daar maar wel van uitquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:50 schreef MMunkun het volgende:
Ik hoop gewoon dat de molstreken niet tegenvallen
Wilde het net ook posten. Gaat dit matige seizoen helemaal uit als een nachtkaarsquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:25 schreef Legoblokje het volgende:
Zojuist gezegd op de persconferentie over het coronavirus: alle landelijke evenementen met meer dan 100 aanwezige mensen worden afgelast.
Geen live finale dus, of in ieder geval zonder publiek.
Of juist niet, als ze de tijd die ze normaal aan het publiek besteden nu gebruiken voor extra molacties, filmpjes of uitleg!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wilde het net ook posten. Gaat dit matige seizoen helemaal uit als een nachtkaars
Meer tijd om briljante molacties te laten zien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:25 schreef Legoblokje het volgende:
Zojuist gezegd op de persconferentie over het coronavirus: alle landelijke evenementen met meer dan 100 aanwezige mensen worden afgelast.
Geen live finale dus, of in ieder geval zonder publiek.
Ik vind die live finales met publiek sowieso altijd een teleurstelling. Kan eigenlijk alleen maar beter wordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wilde het net ook posten. Gaat dit matige seizoen helemaal uit als een nachtkaars
Ja dit. Als tv-kijker totaal niet leuk om naar te kijken. Dus eigenlijk vind ik dit helemaal niet erg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik vind die live finales met publiek sowieso altijd een teleurstelling. Kan eigenlijk alleen maar beter worden
Precies, dit is goed nieuws!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:39 schreef Molkoholic het volgende:
Of juist niet, als ze de tijd die ze normaal aan het publiek besteden nu gebruiken voor extra molacties, filmpjes of uitleg!
ik hoop er op idd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:39 schreef Molkoholic het volgende:
[..]
Of juist niet, als ze de tijd die ze normaal aan het publiek besteden nu gebruiken voor extra molacties, filmpjes of uitleg!
twitter:WieIsDeMol twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:39:44Helaas zal de live finale van #widm van aanstaande zaterdag plaatsvinden zonder publiek. De finale van Wie is de Mol? wordt opgenomen in een besloten studio en live uitgezonden om 20.30 uur op NPO1. 📺 https://t.co/x1VxwIDKY7 reageer retweet
ja eigenlijk wel.quote:
ja, jammer van de aanleiding, maar goed voor de kijkers.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stiekem wel mooi deze reacties hoe blij we hier mee zijn
quote:In navolging van de laatste ontwikkelingen rondom het Corona-virus zal de live-finale van Wie is de Mol? van aanstaande zaterdag, zonder publiek plaatsvinden. De finale van Wie is de Mol? wordt opgenomen in een besloten studio en live uitgezonden om 20.30 uur op NPO1. Het is niet meer mogelijk voor pers om hier bij aanwezig te zijn.
Genieten inderdaad!quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stiekem wel mooi deze reacties hoe blij we hier mee zijn
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:54 schreef Nizno het volgende:
pietje op twitter is wel boos.
wie gaat mijn hotelkosten betalen?!?!?!!?!
reactie er op, joh op die hotelkamer hebben ze wel TV hoor
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:28 schreef Moira het volgende:
da's ook eigenlijk waarom we dit topic normaliter doordeweeks dicht doen
Natuurlijk niet, dat is allemaal al lang gemonteerd, dus ze zullen het vast met wat andere onzin vullen, ga daar maar gewoon van uitquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer tijd om briljante molacties te laten zien.![]()
hadden ze afgelopen jaar niet extra materiaal online ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is allemaal al lang gemonteerd, dus ze zullen het vast met wat andere onzin vullen, ga daar maar gewoon van uit
Toen ik online keek stonden daar wel drie extra fragmentjes van een halve minuut ofzo jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
hadden ze afgelopen jaar niet extra materiaal online ofzo?
oh dat is echt niks neequote:Op donderdag 12 maart 2020 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen ik online keek stonden daar wel drie extra fragmentjes van een halve minuut ofzo ja
Zal wel niet. Excuusnicht moet er altijd inquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:29 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Blijft die debiel met dat ontplofte haar nu ook weg?
Extra soosjal miedia theorien die als een tang op een varken slaan, bespreken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is allemaal al lang gemonteerd, dus ze zullen het vast met wat andere onzin vullen, ga daar maar gewoon van uit
Denk dat ze dit de afgelopen paar weken wel beetje zagen aankomenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Vraag me alleen af of ze nu nog wel voldoende tijd hebben een behoorlijke uitzending te bedenken
#genotquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is dat virus toch nog ergens goed voor.
Geen idiote interviews met bezoekers. Gewoon lekker casual kasteel in Lisse ingaan en ouderwets veel acties bekijken.
Hoop dat de uitzending tof wordt en ook de programma leiding ziet dat de fans enthousiast zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk dat ze dit de afgelopen paar weken wel beetje zagen aankomen
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is dat virus toch nog ergens goed voor.
Geen idiote interviews met bezoekers. Gewoon lekker casual kasteel in Lisse ingaan en ouderwets veel acties bekijken.
Nou kweenie hoor maar alles rondom dat virus en de gevolgen daarvan zijn natuurlijk tig keer kut, dus dat de WIDM-finale dan eindelijk weer eens zonder publiek is is het enige lichtpuntje in die hele shitzooiquote:
was een mooi seizoen vond ik, ook mooi om die kant van china te zienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou kweenie hoor maar alles rondom dat virus en de gevolgen daarvan zijn natuurlijk tig keer kut, dus dat de WIDM-finale dan eindelijk weer eens zonder publiek is is het enige lichtpuntje in die hele shitzooi
Eens, al moeten we niet te vroeg juichen, het seizoen is erg belabberd en imo nog niet eens op gang gekomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou kweenie hoor maar alles rondom dat virus en de gevolgen daarvan zijn natuurlijk tig keer kut, dus dat de WIDM-finale dan eindelijk weer eens zonder publiek is is het enige lichtpuntje in die hele shitzooi
Ik vind dat ze elk land waar ze komen sowieso mooi in beeld brengen, maar het ging hier iig om het feit dat de ontknoping met molacties eindelijk weer zonder publiek is, waar mensen al jaren om vragenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
was een mooi seizoen vond ik, ook mooi om die kant van china te zien
Wat leuk gedaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:59 schreef Joosie200 het volgende:
De oranje leeuwinnen spelen wie is de mol
Ik ga proberen live te kijken, maar ben afhankelijk van de npo-website. De ene week hapert het wat meer dan de andere week...quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik! Maar kom pas na afloop hier lezen
Vermoed net zo’n halfbakken finale met Buddy of Rob als mol die bijna niet hebben zitten mollen ‘omdat het met deze groep niet nodig was’quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, al moeten we niet te vroeg juichen, het seizoen is erg belabberd en imo nog niet eens op gang gekomen.
Leuk dat er nog verdeeldheid heerstquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef jcdragon het volgende:
Poll: Wie Is de Mol?
• Buddy Vedder
• Miljuschka Witzenhausen
• Nathan Rutjes
• Rob Dekay
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nathan of toch Robquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:46 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Leuk dat er nog verdeeldheid heerst
Redelijk vergelijkbaar met de app-stand op dit moment.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef jcdragon het volgende:
Poll: Wie Is de Mol?
• Buddy Vedder
• Miljuschka Witzenhausen
• Nathan Rutjes
• Rob Dekay
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik,quote:
en dan kunnen ze met een stalen bek zeggen dat door het coronavirus het spektakel niet kon doorgaan en ze voor een sobere uitzending hebben gekozen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vermoed net zo’n halfbakken finale met Buddy of Rob als mol die bijna niet hebben zitten mollen ‘omdat het met deze groep niet nodig was’![]()
Je kunt gewoon via npo.nl terugkijken, daar word je niet gespoilerd over de uitslag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:53 schreef Soof123 het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat je de aflevering online terug kan kijken? Ik kan het helaas niet live zien en wil graag weten of ik me erop kan verheugen om 'm vanavond alsnog terug te kijken als ik thuis kom. Weet iemand ook via welke site je het beste terug kan kijken om te voorkomen dat je gespoiled wordt?
Aah top! Bedankt voor de info!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:56 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Je kunt gewoon via npo.nl terugkijken, daar word je niet gespoilerd over de uitslag.
De aflevering zal vanavond na de uitzending online staan, maar de exacte timing wisselt van week tot week. Over het algemeen staat het er binnen een half uur na de tv-uitzending wel op
Ben steeds aan het switchenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef Moira het volgende:
Ik ben echt wel benieuwd wie ‘t nou is dan
Ik ben vooral benieuwd naar welke molacties er warenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef Moira het volgende:
Ik ben echt wel benieuwd wie ‘t nou is dan
zo veel mensen in de app hebben nog maximale puntenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:19 schreef Moira het volgende:
Enerzijds hoop ik dat het Mil is, want dan heb ik maximale app-punten en ook aardig wat in de prono.
Anderzijds hoop ik dat het Nathan is omdat dat een legendarisch jubileumseizoen zou maken
Maar ik vrees dat het Rob is, en dat dan de molacties vanavond lafjes zullen zijn, kaliber Susan/Merel ‘meh’.
npo site heeft alle afleveringen bijna direct na uitzending online.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:53 schreef Soof123 het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat je de aflevering online terug kan kijken? Ik kan het helaas niet live zien en wil graag weten of ik me erop kan verheugen om 'm vanavond alsnog terug te kijken als ik thuis kom. Weet iemand ook via welke site je het beste terug kan kijken om te voorkomen dat je gespoiled wordt?
Nu nog wel ja....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:05 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
zo veel mensen in de app hebben nog maximale punten
Er is nadrukkelijk gezegd dat er twee verliezers zouden zijn én nu wordt al steeds aangekondigd dat er nog iemand voor de ontknoping afvalt....quote:
Een kandidaatmol en een regiemol.quote:
Geen "inzicht" van fans. Genotquote:
Moet jij weten.quote:
Zou het een mollenstreek zijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
FOK! heeft echt moeite met de servers momenteel, lekkere timing godsamme
Komt door de drukte.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
FOK! heeft echt moeite met de servers momenteel, lekkere timing godsamme
Ja dat waren wel de apartste persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:31 schreef svann het volgende:
Nathan en Miljuschka droegen deze editie echt.
Dat hoeft geen probleem te zijn. Want we is geen publiek.quote:
Waarom zijn de servers zo slecht?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:31 schreef heywoodu het volgende:
COR op volle toeren en WIDM-finale, dat gaat een succes worden.
dat wel maar ik wilde lisse zienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn. Want we is geen publiek.
Ga daar maar niet van uit. Hoewel we nu gelukkig niet (in dit geval) vier totaal willekeurige toeschouwers krijgen die geheel toevallig alle vier een andere Mol hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd of de aflevering er ook beter van wordt.
Lisse?quote:
Een vriendin van me zei dit net ook. Mijn mind = blown.quote:
Ik verwacht het ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit. Hoewel we nu gelukkig niet (in dit geval) vier totaal willekeurige toeschouwers krijgen die geheel toevallig alle vier een andere Mol hebben.
Dat, Rob zou echt de saaiste mol ooit zijn. Als kandidaat al totaal afwezig en een nobuddie. Buddie of Miljushka zou prima zijn. Nathan geniaal.quote:
jaquote:
Tot kwart voor tien ongeveer.quote:
Geen mening van Rita uit Moerdijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:34 schreef Moira het volgende:
Ooooh wat fijn dat ze eindelijk weer alleen in die studio zitten
je kijkt nog niet zo lang?quote:
Akkoord!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dat, Rob zou echt de saaiste mol ooit zijn. Als kandidaat al totaal afwezig en een nobuddie. Buddie of Miljushka zou prima zijn. Nathan geniaal.
Eerst even dit vind ik wel prima hoor, even inkomenquote:
Ja. Rob als Mol zou dit zwakke seizoen compleet maken. Of hij moet echt geniale dingen gedaan hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dat, Rob zou echt de saaiste mol ooit zijn. Als kandidaat al totaal afwezig en een nobuddie. Buddie of Miljushka zou prima zijn. Nathan geniaal.
Ik (de inhoud van) een schaaltje vlaquote:
Ieder jaar dat ik kijk is het wrer het kutste seizoen ooitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:36 schreef tralalala het volgende:
Terugblik van dit geweldig matige seizoen, hier zit iedereen op te wachten.
Slechts twintig jaar. Het schiet me even niet te binnen wat je bedoeld.quote:
Dan ga ik de spion uithangen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef TLC het volgende:
Met al die reisverboden en zulks moet je je afvragen of er volgend seizoen uberhaupt een nieuwe serie komt, of ze moeten het doen op de Veluwe of zo
Kan idd best dat de reis wordt uitgesteldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef TLC het volgende:
Met al die reisverboden en zulks moet je je afvragen of er volgend seizoen uberhaupt een nieuwe serie komt, of ze moeten het doen op de Veluwe of zo
Stoepkrijtjes hierquote:
Hou daar eens mee op dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ieder jaar dat ik kijk is het wrer het kutste seizoen ooit
Lisse in het kasteeltje was jaren de locatie van de finalequote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechts twintig jaar. Het schiet me even niet te binnen wat je bedoeld.
Komend jaar wordt een gek jaar, voor alles en iedereen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef TLC het volgende:
Ik sluit inderdaad niet uit dat het volgende seizoen in 2022 of najaar 2021 gaat zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef TLC het volgende:
Ja. Opnames van nieuwe seizoen start normaal gesproken over een maand of twee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef TLC het volgende:
Gewoon in Nederland een seizoen makenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Kan idd best dat de reis wordt uitgestelddie gaan volgens mij half mei
De hele postproductie en uitzenddata schuiven dan ook op.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Kan idd best dat de reis wordt uitgestelddie gaan volgens mij half mei
Veluwe > Sjinaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef TLC het volgende:
Oh zo. Dat was ik alweer vergeten na al die jaren in Vondel CS.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lisse in het kasteeltje was jaren de locatie van de finale
Huh vervoerde hij twee keer dezelfde persoon?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Hoogtepunt was wel die taxichauffeur van Nathan en de mol
Van de keukenhof neem ik aan? Nooit gewetenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lisse in het kasteeltje was jaren de locatie van de finale
Kan je dat livestreamen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:38 schreef Nizno het volgende:
ow ik ga nog even douchen, dit heb ik allemaal afgelopen weken al gezien
Maar echt.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Hoogtepunt was wel die taxichauffeur van Nathan, de mol
Stap over naar de Belgische 'De Mol'.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ieder jaar dat ik kijk is het wrer het kutste seizoen ooit
Na deze finale begin ik daar meequote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Stap over naar de Belgische 'De Mol'.
RTquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoe te bekijken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
quote:
Wel tering traag jezus...quote:
Dat probeer ik elke jaar, ze kijken elk jaar de eerste aflevering en vinden het kut.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vier.be, account aanmaken en postcode 1040 invullen. Zit je altijd goed.quote:
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef Crientj het volgende:
Had Johan trouwens de enige joker van het hele seizoen te pakken?
Je kunt het toch gewoon alleen kijken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat probeer ik elke jaar, ze kijken elk jaar de eerste aflevering en vinden het kut.
Godverdomme, waarom dan?Teveel gehecht aan BN'ers denk ik.
(SMERIG MAD)
Ook die van dit jaar? Hoe danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat probeer ik elke jaar, ze kijken elk jaar de eerste aflevering en vinden het kut.
Godverdomme, waarom dan?Teveel gehecht aan BN'ers denk ik.
(SMERIG MAD)
Even voor de zekerheid: namen uit de Belgische Mol wel graag in dat topic houden ipv hierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ook die van dit jaar? Hoe danDie eerste opdracht was meteen spannender dan dit hele NL seizoen
Hij fluistert niet eensquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
Op de ene of andere manier moet ik bij Claes aan Kiefer Sutherland denken
Tot Rik de twitterreacties gaat bekijkenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vier.be, account aanmaken en postcode 1040 invullen. Zit je altijd goed.
Of @:djkoelkast lief aankijken die een full-hd opname heeft voor Retroforum.nl.
thnx beidenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Vier.be geloof ik. Vorige week begonnen dus je kunt zo al een aflevering kijken
Idd geen verdere info hier graagquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: namen uit de Belgische Mol wel graag in dat topic houden ipv hier
Nou sorry hoor. Ik gooide het alleen maar op.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:44 schreef superniger het volgende:
Belgische de Mol heeft een apart topic.
En in de aflevering waar ze maar huis ging?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef monkyyy het volgende:
In aflevering 3 verdacht Leonie alleen Buddy
Ik deel graag puur genot. Mensen staan er niet open voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt het toch gewoon alleen kijken?
Sowieso prima, door tips in deze reeks ben ik de Belgische uiteindelijk gaan kijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Ik gooide het alleen maar op.
Hij had wel te maken met een molquote:
Wanneer begint het eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:44 schreef superniger het volgende:
Belgische de Mol heeft een apart topic.
Onbekend volgens mijn aantekeningenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:45 schreef Momo het volgende:
[..]
En in de aflevering waar ze maar huis ging?
Dammit!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij had wel te maken met een mol![]()
@Pino112 even op de hoogte brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |