Of juist niet, als ze de tijd die ze normaal aan het publiek besteden nu gebruiken voor extra molacties, filmpjes of uitleg!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wilde het net ook posten. Gaat dit matige seizoen helemaal uit als een nachtkaars
Meer tijd om briljante molacties te laten zien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:25 schreef Legoblokje het volgende:
Zojuist gezegd op de persconferentie over het coronavirus: alle landelijke evenementen met meer dan 100 aanwezige mensen worden afgelast.
Geen live finale dus, of in ieder geval zonder publiek.
Ik vind die live finales met publiek sowieso altijd een teleurstelling. Kan eigenlijk alleen maar beter wordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wilde het net ook posten. Gaat dit matige seizoen helemaal uit als een nachtkaars
Ja dit. Als tv-kijker totaal niet leuk om naar te kijken. Dus eigenlijk vind ik dit helemaal niet erg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik vind die live finales met publiek sowieso altijd een teleurstelling. Kan eigenlijk alleen maar beter worden
Precies, dit is goed nieuws!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:39 schreef Molkoholic het volgende:
Of juist niet, als ze de tijd die ze normaal aan het publiek besteden nu gebruiken voor extra molacties, filmpjes of uitleg!
ik hoop er op idd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:39 schreef Molkoholic het volgende:
[..]
Of juist niet, als ze de tijd die ze normaal aan het publiek besteden nu gebruiken voor extra molacties, filmpjes of uitleg!
twitter:WieIsDeMol twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:39:44Helaas zal de live finale van #widm van aanstaande zaterdag plaatsvinden zonder publiek. De finale van Wie is de Mol? wordt opgenomen in een besloten studio en live uitgezonden om 20.30 uur op NPO1. 📺 https://t.co/x1VxwIDKY7 reageer retweet
ja eigenlijk wel.quote:
ja, jammer van de aanleiding, maar goed voor de kijkers.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stiekem wel mooi deze reacties hoe blij we hier mee zijn
quote:In navolging van de laatste ontwikkelingen rondom het Corona-virus zal de live-finale van Wie is de Mol? van aanstaande zaterdag, zonder publiek plaatsvinden. De finale van Wie is de Mol? wordt opgenomen in een besloten studio en live uitgezonden om 20.30 uur op NPO1. Het is niet meer mogelijk voor pers om hier bij aanwezig te zijn.
Genieten inderdaad!quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stiekem wel mooi deze reacties hoe blij we hier mee zijn
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:54 schreef Nizno het volgende:
pietje op twitter is wel boos.
wie gaat mijn hotelkosten betalen?!?!?!!?!
reactie er op, joh op die hotelkamer hebben ze wel TV hoor
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:28 schreef Moira het volgende:
da's ook eigenlijk waarom we dit topic normaliter doordeweeks dicht doen
Natuurlijk niet, dat is allemaal al lang gemonteerd, dus ze zullen het vast met wat andere onzin vullen, ga daar maar gewoon van uitquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer tijd om briljante molacties te laten zien.![]()
hadden ze afgelopen jaar niet extra materiaal online ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is allemaal al lang gemonteerd, dus ze zullen het vast met wat andere onzin vullen, ga daar maar gewoon van uit
Toen ik online keek stonden daar wel drie extra fragmentjes van een halve minuut ofzo jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
hadden ze afgelopen jaar niet extra materiaal online ofzo?
oh dat is echt niks neequote:Op donderdag 12 maart 2020 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen ik online keek stonden daar wel drie extra fragmentjes van een halve minuut ofzo ja
Zal wel niet. Excuusnicht moet er altijd inquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:29 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Blijft die debiel met dat ontplofte haar nu ook weg?
Extra soosjal miedia theorien die als een tang op een varken slaan, bespreken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is allemaal al lang gemonteerd, dus ze zullen het vast met wat andere onzin vullen, ga daar maar gewoon van uit
Denk dat ze dit de afgelopen paar weken wel beetje zagen aankomenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Vraag me alleen af of ze nu nog wel voldoende tijd hebben een behoorlijke uitzending te bedenken
#genotquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is dat virus toch nog ergens goed voor.
Geen idiote interviews met bezoekers. Gewoon lekker casual kasteel in Lisse ingaan en ouderwets veel acties bekijken.
Hoop dat de uitzending tof wordt en ook de programma leiding ziet dat de fans enthousiast zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk dat ze dit de afgelopen paar weken wel beetje zagen aankomen
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is dat virus toch nog ergens goed voor.
Geen idiote interviews met bezoekers. Gewoon lekker casual kasteel in Lisse ingaan en ouderwets veel acties bekijken.
Nou kweenie hoor maar alles rondom dat virus en de gevolgen daarvan zijn natuurlijk tig keer kut, dus dat de WIDM-finale dan eindelijk weer eens zonder publiek is is het enige lichtpuntje in die hele shitzooiquote:
was een mooi seizoen vond ik, ook mooi om die kant van china te zienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou kweenie hoor maar alles rondom dat virus en de gevolgen daarvan zijn natuurlijk tig keer kut, dus dat de WIDM-finale dan eindelijk weer eens zonder publiek is is het enige lichtpuntje in die hele shitzooi
Eens, al moeten we niet te vroeg juichen, het seizoen is erg belabberd en imo nog niet eens op gang gekomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou kweenie hoor maar alles rondom dat virus en de gevolgen daarvan zijn natuurlijk tig keer kut, dus dat de WIDM-finale dan eindelijk weer eens zonder publiek is is het enige lichtpuntje in die hele shitzooi
Ik vind dat ze elk land waar ze komen sowieso mooi in beeld brengen, maar het ging hier iig om het feit dat de ontknoping met molacties eindelijk weer zonder publiek is, waar mensen al jaren om vragenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
was een mooi seizoen vond ik, ook mooi om die kant van china te zien
Wat leuk gedaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:59 schreef Joosie200 het volgende:
De oranje leeuwinnen spelen wie is de mol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |