Nou kweenie hoor maar alles rondom dat virus en de gevolgen daarvan zijn natuurlijk tig keer kut, dus dat de WIDM-finale dan eindelijk weer eens zonder publiek is is het enige lichtpuntje in die hele shitzooiquote:
was een mooi seizoen vond ik, ook mooi om die kant van china te zienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou kweenie hoor maar alles rondom dat virus en de gevolgen daarvan zijn natuurlijk tig keer kut, dus dat de WIDM-finale dan eindelijk weer eens zonder publiek is is het enige lichtpuntje in die hele shitzooi
Eens, al moeten we niet te vroeg juichen, het seizoen is erg belabberd en imo nog niet eens op gang gekomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou kweenie hoor maar alles rondom dat virus en de gevolgen daarvan zijn natuurlijk tig keer kut, dus dat de WIDM-finale dan eindelijk weer eens zonder publiek is is het enige lichtpuntje in die hele shitzooi
Ik vind dat ze elk land waar ze komen sowieso mooi in beeld brengen, maar het ging hier iig om het feit dat de ontknoping met molacties eindelijk weer zonder publiek is, waar mensen al jaren om vragenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
was een mooi seizoen vond ik, ook mooi om die kant van china te zien
Wat leuk gedaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:59 schreef Joosie200 het volgende:
De oranje leeuwinnen spelen wie is de mol
Ik ga proberen live te kijken, maar ben afhankelijk van de npo-website. De ene week hapert het wat meer dan de andere week...quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik! Maar kom pas na afloop hier lezen
Vermoed net zo’n halfbakken finale met Buddy of Rob als mol die bijna niet hebben zitten mollen ‘omdat het met deze groep niet nodig was’quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, al moeten we niet te vroeg juichen, het seizoen is erg belabberd en imo nog niet eens op gang gekomen.
Leuk dat er nog verdeeldheid heerstquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef jcdragon het volgende:
Poll: Wie Is de Mol?
• Buddy Vedder
• Miljuschka Witzenhausen
• Nathan Rutjes
• Rob Dekay
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nathan of toch Robquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:46 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Leuk dat er nog verdeeldheid heerst
Redelijk vergelijkbaar met de app-stand op dit moment.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef jcdragon het volgende:
Poll: Wie Is de Mol?
• Buddy Vedder
• Miljuschka Witzenhausen
• Nathan Rutjes
• Rob Dekay
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik,quote:
en dan kunnen ze met een stalen bek zeggen dat door het coronavirus het spektakel niet kon doorgaan en ze voor een sobere uitzending hebben gekozen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vermoed net zo’n halfbakken finale met Buddy of Rob als mol die bijna niet hebben zitten mollen ‘omdat het met deze groep niet nodig was’![]()
Je kunt gewoon via npo.nl terugkijken, daar word je niet gespoilerd over de uitslag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:53 schreef Soof123 het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat je de aflevering online terug kan kijken? Ik kan het helaas niet live zien en wil graag weten of ik me erop kan verheugen om 'm vanavond alsnog terug te kijken als ik thuis kom. Weet iemand ook via welke site je het beste terug kan kijken om te voorkomen dat je gespoiled wordt?
Aah top! Bedankt voor de info!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:56 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Je kunt gewoon via npo.nl terugkijken, daar word je niet gespoilerd over de uitslag.
De aflevering zal vanavond na de uitzending online staan, maar de exacte timing wisselt van week tot week. Over het algemeen staat het er binnen een half uur na de tv-uitzending wel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |