zo veel mensen in de app hebben nog maximale puntenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:19 schreef Moira het volgende:
Enerzijds hoop ik dat het Mil is, want dan heb ik maximale app-punten en ook aardig wat in de prono.
Anderzijds hoop ik dat het Nathan is omdat dat een legendarisch jubileumseizoen zou maken
Maar ik vrees dat het Rob is, en dat dan de molacties vanavond lafjes zullen zijn, kaliber Susan/Merel ‘meh’.
npo site heeft alle afleveringen bijna direct na uitzending online.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:53 schreef Soof123 het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat je de aflevering online terug kan kijken? Ik kan het helaas niet live zien en wil graag weten of ik me erop kan verheugen om 'm vanavond alsnog terug te kijken als ik thuis kom. Weet iemand ook via welke site je het beste terug kan kijken om te voorkomen dat je gespoiled wordt?
Nu nog wel ja....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:05 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
zo veel mensen in de app hebben nog maximale punten
Er is nadrukkelijk gezegd dat er twee verliezers zouden zijn én nu wordt al steeds aangekondigd dat er nog iemand voor de ontknoping afvalt....quote:
Een kandidaatmol en een regiemol.quote:
Geen "inzicht" van fans. Genotquote:
Moet jij weten.quote:
Zou het een mollenstreek zijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
FOK! heeft echt moeite met de servers momenteel, lekkere timing godsamme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |