je kijkt nog niet zo lang?quote:
Akkoord!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dat, Rob zou echt de saaiste mol ooit zijn. Als kandidaat al totaal afwezig en een nobuddie. Buddie of Miljushka zou prima zijn. Nathan geniaal.
Eerst even dit vind ik wel prima hoor, even inkomenquote:
Ja. Rob als Mol zou dit zwakke seizoen compleet maken. Of hij moet echt geniale dingen gedaan hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dat, Rob zou echt de saaiste mol ooit zijn. Als kandidaat al totaal afwezig en een nobuddie. Buddie of Miljushka zou prima zijn. Nathan geniaal.
Ik (de inhoud van) een schaaltje vlaquote:
Ieder jaar dat ik kijk is het wrer het kutste seizoen ooitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:36 schreef tralalala het volgende:
Terugblik van dit geweldig matige seizoen, hier zit iedereen op te wachten.
Slechts twintig jaar. Het schiet me even niet te binnen wat je bedoeld.quote:
Dan ga ik de spion uithangen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef TLC het volgende:
Met al die reisverboden en zulks moet je je afvragen of er volgend seizoen uberhaupt een nieuwe serie komt, of ze moeten het doen op de Veluwe of zo
Kan idd best dat de reis wordt uitgesteldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef TLC het volgende:
Met al die reisverboden en zulks moet je je afvragen of er volgend seizoen uberhaupt een nieuwe serie komt, of ze moeten het doen op de Veluwe of zo
Stoepkrijtjes hierquote:
Hou daar eens mee op dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ieder jaar dat ik kijk is het wrer het kutste seizoen ooit
Lisse in het kasteeltje was jaren de locatie van de finalequote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechts twintig jaar. Het schiet me even niet te binnen wat je bedoeld.
Komend jaar wordt een gek jaar, voor alles en iedereen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef TLC het volgende:
Ik sluit inderdaad niet uit dat het volgende seizoen in 2022 of najaar 2021 gaat zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef TLC het volgende:
Ja. Opnames van nieuwe seizoen start normaal gesproken over een maand of twee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef TLC het volgende:
Gewoon in Nederland een seizoen makenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Kan idd best dat de reis wordt uitgestelddie gaan volgens mij half mei
De hele postproductie en uitzenddata schuiven dan ook op.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Kan idd best dat de reis wordt uitgestelddie gaan volgens mij half mei
Veluwe > Sjinaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef TLC het volgende:
Oh zo. Dat was ik alweer vergeten na al die jaren in Vondel CS.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lisse in het kasteeltje was jaren de locatie van de finale
Huh vervoerde hij twee keer dezelfde persoon?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Hoogtepunt was wel die taxichauffeur van Nathan en de mol
Van de keukenhof neem ik aan? Nooit gewetenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lisse in het kasteeltje was jaren de locatie van de finale
Kan je dat livestreamen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:38 schreef Nizno het volgende:
ow ik ga nog even douchen, dit heb ik allemaal afgelopen weken al gezien
Maar echt.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Hoogtepunt was wel die taxichauffeur van Nathan, de mol
Stap over naar de Belgische 'De Mol'.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ieder jaar dat ik kijk is het wrer het kutste seizoen ooit
Na deze finale begin ik daar meequote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Stap over naar de Belgische 'De Mol'.
RTquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoe te bekijken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
quote:
Wel tering traag jezus...quote:
Dat probeer ik elke jaar, ze kijken elk jaar de eerste aflevering en vinden het kut.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vier.be, account aanmaken en postcode 1040 invullen. Zit je altijd goed.quote:
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef Crientj het volgende:
Had Johan trouwens de enige joker van het hele seizoen te pakken?
Je kunt het toch gewoon alleen kijken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat probeer ik elke jaar, ze kijken elk jaar de eerste aflevering en vinden het kut.
Godverdomme, waarom dan?Teveel gehecht aan BN'ers denk ik.
(SMERIG MAD)
Ook die van dit jaar? Hoe danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat probeer ik elke jaar, ze kijken elk jaar de eerste aflevering en vinden het kut.
Godverdomme, waarom dan?Teveel gehecht aan BN'ers denk ik.
(SMERIG MAD)
Even voor de zekerheid: namen uit de Belgische Mol wel graag in dat topic houden ipv hierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ook die van dit jaar? Hoe danDie eerste opdracht was meteen spannender dan dit hele NL seizoen
Hij fluistert niet eensquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
Op de ene of andere manier moet ik bij Claes aan Kiefer Sutherland denken
Tot Rik de twitterreacties gaat bekijkenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vier.be, account aanmaken en postcode 1040 invullen. Zit je altijd goed.
Of @:djkoelkast lief aankijken die een full-hd opname heeft voor Retroforum.nl.
thnx beidenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Vier.be geloof ik. Vorige week begonnen dus je kunt zo al een aflevering kijken
Idd geen verdere info hier graagquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: namen uit de Belgische Mol wel graag in dat topic houden ipv hier
Nou sorry hoor. Ik gooide het alleen maar op.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:44 schreef superniger het volgende:
Belgische de Mol heeft een apart topic.
En in de aflevering waar ze maar huis ging?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef monkyyy het volgende:
In aflevering 3 verdacht Leonie alleen Buddy
Ik deel graag puur genot. Mensen staan er niet open voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt het toch gewoon alleen kijken?
Sowieso prima, door tips in deze reeks ben ik de Belgische uiteindelijk gaan kijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Ik gooide het alleen maar op.
Hij had wel te maken met een molquote:
Wanneer begint het eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:44 schreef superniger het volgende:
Belgische de Mol heeft een apart topic.
Onbekend volgens mijn aantekeningenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:45 schreef Momo het volgende:
[..]
En in de aflevering waar ze maar huis ging?
Dammit!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij had wel te maken met een mol![]()
@Pino112 even op de hoogte brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |