Ik ga proberen live te kijken, maar ben afhankelijk van de npo-website. De ene week hapert het wat meer dan de andere week...quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik! Maar kom pas na afloop hier lezen
Vermoed net zo’n halfbakken finale met Buddy of Rob als mol die bijna niet hebben zitten mollen ‘omdat het met deze groep niet nodig was’quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, al moeten we niet te vroeg juichen, het seizoen is erg belabberd en imo nog niet eens op gang gekomen.
Leuk dat er nog verdeeldheid heerstquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef jcdragon het volgende:
Poll: Wie Is de Mol?
• Buddy Vedder
• Miljuschka Witzenhausen
• Nathan Rutjes
• Rob Dekay
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nathan of toch Robquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:46 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Leuk dat er nog verdeeldheid heerst
Redelijk vergelijkbaar met de app-stand op dit moment.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef jcdragon het volgende:
Poll: Wie Is de Mol?
• Buddy Vedder
• Miljuschka Witzenhausen
• Nathan Rutjes
• Rob Dekay
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik,quote:
en dan kunnen ze met een stalen bek zeggen dat door het coronavirus het spektakel niet kon doorgaan en ze voor een sobere uitzending hebben gekozen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vermoed net zo’n halfbakken finale met Buddy of Rob als mol die bijna niet hebben zitten mollen ‘omdat het met deze groep niet nodig was’![]()
Je kunt gewoon via npo.nl terugkijken, daar word je niet gespoilerd over de uitslag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:53 schreef Soof123 het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat je de aflevering online terug kan kijken? Ik kan het helaas niet live zien en wil graag weten of ik me erop kan verheugen om 'm vanavond alsnog terug te kijken als ik thuis kom. Weet iemand ook via welke site je het beste terug kan kijken om te voorkomen dat je gespoiled wordt?
Aah top! Bedankt voor de info!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:56 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Je kunt gewoon via npo.nl terugkijken, daar word je niet gespoilerd over de uitslag.
De aflevering zal vanavond na de uitzending online staan, maar de exacte timing wisselt van week tot week. Over het algemeen staat het er binnen een half uur na de tv-uitzending wel op
Ben steeds aan het switchenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef Moira het volgende:
Ik ben echt wel benieuwd wie ‘t nou is dan
Ik ben vooral benieuwd naar welke molacties er warenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef Moira het volgende:
Ik ben echt wel benieuwd wie ‘t nou is dan
zo veel mensen in de app hebben nog maximale puntenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:19 schreef Moira het volgende:
Enerzijds hoop ik dat het Mil is, want dan heb ik maximale app-punten en ook aardig wat in de prono.
Anderzijds hoop ik dat het Nathan is omdat dat een legendarisch jubileumseizoen zou maken
Maar ik vrees dat het Rob is, en dat dan de molacties vanavond lafjes zullen zijn, kaliber Susan/Merel ‘meh’.
npo site heeft alle afleveringen bijna direct na uitzending online.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:53 schreef Soof123 het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat je de aflevering online terug kan kijken? Ik kan het helaas niet live zien en wil graag weten of ik me erop kan verheugen om 'm vanavond alsnog terug te kijken als ik thuis kom. Weet iemand ook via welke site je het beste terug kan kijken om te voorkomen dat je gespoiled wordt?
Nu nog wel ja....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:05 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
zo veel mensen in de app hebben nog maximale punten
Er is nadrukkelijk gezegd dat er twee verliezers zouden zijn én nu wordt al steeds aangekondigd dat er nog iemand voor de ontknoping afvalt....quote:
Een kandidaatmol en een regiemol.quote:
Geen "inzicht" van fans. Genotquote:
Moet jij weten.quote:
Zou het een mollenstreek zijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
FOK! heeft echt moeite met de servers momenteel, lekkere timing godsamme
Komt door de drukte.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
FOK! heeft echt moeite met de servers momenteel, lekkere timing godsamme
Ja dat waren wel de apartste persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:31 schreef svann het volgende:
Nathan en Miljuschka droegen deze editie echt.
Dat hoeft geen probleem te zijn. Want we is geen publiek.quote:
Waarom zijn de servers zo slecht?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:31 schreef heywoodu het volgende:
COR op volle toeren en WIDM-finale, dat gaat een succes worden.
dat wel maar ik wilde lisse zienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn. Want we is geen publiek.
Ga daar maar niet van uit. Hoewel we nu gelukkig niet (in dit geval) vier totaal willekeurige toeschouwers krijgen die geheel toevallig alle vier een andere Mol hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd of de aflevering er ook beter van wordt.
Lisse?quote:
Een vriendin van me zei dit net ook. Mijn mind = blown.quote:
Ik verwacht het ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit. Hoewel we nu gelukkig niet (in dit geval) vier totaal willekeurige toeschouwers krijgen die geheel toevallig alle vier een andere Mol hebben.
Dat, Rob zou echt de saaiste mol ooit zijn. Als kandidaat al totaal afwezig en een nobuddie. Buddie of Miljushka zou prima zijn. Nathan geniaal.quote:
jaquote:
Tot kwart voor tien ongeveer.quote:
Geen mening van Rita uit Moerdijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:34 schreef Moira het volgende:
Ooooh wat fijn dat ze eindelijk weer alleen in die studio zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |