Wat een leuk feitje!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef Legoblokje het volgende:
Vanavond is het precies een jaar geleden dat Merel naar voren stapte
Lijkt alweer zo lang geleden!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef Legoblokje het volgende:
Vanavond is het precies een jaar geleden dat Merel naar voren stapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door PicoMMP op 10-03-2020 08:25:05 ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:19 schreef PicoMMP het volgende:
De Mol is bekend:Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel mensen zitten heel diep in een tunnel en willen daar echt niet meer uit. Ik hou nog alle opties open, maar het lijkt er imo wel op dat Rob het is. Al hoop ik écht van niet. Wat een ontzettend flopseizoen zou het dan zijn (dat is het tot nu toe al vind ik).quote:
Ik ga de finale zondag kijken zodat ik alle onzin kan skippen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:38 schreef fetX het volgende:
Overigens vind ik zo’n live finale helemaal niks. Jammer dat het niet meer zo gaat zoals een jaar of 6/7 terug. Dat was veel leuker.
Ik ga precies hetzelfde doenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ga de finale zondag kijken zodat ik alle onzin kan skippen.
Als KRO idd niet. AVROTROS is een ander verhaal. Die laten zich niet gek maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:37 schreef RedFever007 het volgende:
Nu met corona zou het fantastisch zijn als deze ongein gewoon geskipped wordt
Sowieso, gaat dat feest in het Vondelpark wel door? Ik zou serieus gaan nadenken als KRO of je dat moet willen.
Kan van dat geluid amper iets zinnigs maken laat staan herleiden naar een persoon. Nog niet gesproken over hoe dat überhaupt bewerkt is. Misschien kun je er net zo makkelijk een vrouwenstem van maken met software.quote:
Mee eens. Ik vind het ook niet verstandig om het door te laten gaan, maar ik lijk daar toch een beetje de enige in.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:37 schreef RedFever007 het volgende:
Sowieso, gaat dat feest in het Vondelpark wel door? Ik zou serieus gaan nadenken als KRO of je dat moet willen.
Het is ook niet de stem van Rob, maar gewoon een text to speech programma. Op het .com forum heeft iemand dat al aangetoond (linkje staat ergens in het spoilertopic)quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan van dat geluid amper iets zinnigs maken laat staan herleiden naar een persoon. Nog niet gesproken over hoe dat überhaupt bewerkt is. Misschien kun je er net zo makkelijk een vrouwenstem van maken met software.
Totaal nutteloos imo
Het is sowieso verstandig om het gewoon op de oude manier te doen. Ook zonder griepjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:11 schreef TLC het volgende:
Verstandig is wel op het zonder publiek te laten doen, voor de onthulling heb je niet eens dat publiek nodig
Straks zeiden ze nog dat het gewoon door zou gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:37 schreef RedFever007 het volgende:
Waarbij ze op locatie al horen wie de Mol is? Dat vind ik nog wel een goede verandering, al zullen de deelnemers daar vast anders over denkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is sowieso verstandig om het gewoon op de oude manier te doen. Ook zonder griepjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |