Vooral in Iran schijnt het nogal een puinhoop te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:32 schreef aTypisch het volgende:
op 10 uurtjes rijden met de auto wordt alles langzaam aan afgesloten en is er spraken van uitstellen van de hele competitie
maar hier lekker een volle kuip, want niks aan de hand
Ja, het is wel redelijk onbegrijpelijk ja.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:32 schreef aTypisch het volgende:
op 10 uurtjes rijden met de auto wordt alles langzaam aan afgesloten en is er spraken van uitstellen van de hele competitie
maar hier lekker een volle kuip, want niks aan de hand
Virus kan niet overleven bij hoge temperaturen!quote:Op zondag 8 maart 2020 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vooral in Iran schijnt het nogal een puinhoop te zijn.
en mij maar uitlachenquote:Op zondag 8 maart 2020 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, het is wel redelijk onbegrijpelijk ja.
Zelfde als dat het aantal besmettingen soort van evenredig oploopt met de hoeveelheid testen, wat ergens ook wel suggereert dat het probleem al lang groter is dan de cijfers doen denken.
Ik lach je toch niet uit maat. Heb direct gevraagd of mijn samenvatting van de geschetste risico's klopte. Ik bereid mezelf gewoon voor in de mate dat het zin heeft, voor de rest zal het een rit zijn die we als samenleving moeten uitzitten indien het zo ver komt.quote:
quote:
Nou leuk ik wist het niet en heb ook geen kadootjes gekregenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Fijne internationale vrouwendag!
@:Jojoortje
@:karina
@:onlogisch
@:lavenderr
Gelukkig is het weekend en worden we niet doodgegooid ermee in talkshows
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou leuk ik wist het niet en heb ook geen kadootjes gekregen
@GGMM en ik wensen jou een fijne vrouwendag toequote:Op zondag 8 maart 2020 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou leuk ik wist het niet en heb ook geen kadootjes gekregen
jullie ook bedanktquote:Op zondag 8 maart 2020 16:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik wensen jou een fijne vrouwendag toe
Geen dank. Als je iets nodig hebt wat dan ook kan je GGMM altijd een DM sturen. Ik ben wat druk met studie maar ook mijn dm staat open.quote:
Ik heb niks nodig hoor ga zo lekker eten. Chili con carne.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen dank. Als je iets nodig hebt wat dan ook kan je GGMM altijd een DM sturen. Ik ben wat druk met studie maar ook mijn dm staat open.
eetzequote:Op zondag 8 maart 2020 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks nodig hoor ga zo lekker eten. Chili con carne.
Het is in Iran op dit moment (en de laatste weken) helemaal niet zo warm.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Virus kan niet overleven bij hoge temperaturen!
@Coco.twitter:veronicainside twitterde op zondag 08-03-2020 om 17:34:59Hélène: 'Wat voor geurtje heb je eigenlijk op?'https://t.co/8TkYNPnLMD#veronicainside https://t.co/P2OPfVnncs reageer retweet
Jij bent echt achterlijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Virus kan niet overleven bij hoge temperaturen!
PAS JE OP LENNY!!quote:
twitter:bdtilburg twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:30:33Driehonderd ziekenhuismedewerkers met klachten hebben zich in Tilburg op corona laten testen https://t.co/3nMMYojXqP reageer retweet
RIP Tilburgquote:Op zondag 8 maart 2020 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PAS JE OP LENNY!!twitter:bdtilburg twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:30:33Driehonderd ziekenhuismedewerkers met klachten hebben zich in Tilburg op corona laten testen https://t.co/3nMMYojXqP reageer retweet
Ja, ik kon me ook aanmelden. Ben benieuwd hoeveel wij er hebben. Amphia had er 10 van de 300. Ik denk dat wij er minimaal het dubbele van hebben. Morgen weet ik het.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PAS JE OP LENNY!!twitter:bdtilburg twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:30:33Driehonderd ziekenhuismedewerkers met klachten hebben zich in Tilburg op corona laten testen https://t.co/3nMMYojXqP reageer retweet
Spannend, ik hoop dat jullie winnen!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, ik kon me ook aanmelden. Ben benieuwd hoeveel wij er hebben. Amphia had er 10 van de 300. Ik denk dat wij er minimaal het dubbele van hebben. Morgen weet ik het.
waarom pest jij mijquote:Op zondag 8 maart 2020 19:08 schreef Zipportal het volgende:
Eet jij nog honten en vleermuizenstront? @:kingroland
Het zijn echt bijna alleen bejaarden of mensen die al iets hebben die doodgaan.quote:
natuurlijk makker.quote:
Vragen of je voor ze kan bidden? Dat snap ik. Maar in deze barre tijden vragen ze je. Als het goed gaat, dan demoniseren ze je! Ken je vrienden, Roland.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
natuurlijk makker.
In het corona-topic krijg ik een hoop vragen op dit moment
Daar mogen we niet allemaal komen. @PicoMMPquote:Op zondag 8 maart 2020 19:16 schreef KingRoland het volgende:
ik ben te vinden in het corona-topic, als jullie meer vragen hebben betreft corona
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
natuurlijk makker.
ik wel, maar de mods van COR kennen mij wel dus we zitten allemaal op 1 lijnquote:Op zondag 8 maart 2020 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar mogen we niet allemaal komen. @:picommp
Jullie zijn allemaal pessimisten?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wel, maar de mods van COR kennen mij wel dus we zitten allemaal op 1 lijn
Voor altijd weg daar?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@GGMM announce toegang.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mail verstuurd naar forum@fok.nl. Ik hoop deze maand nog reactie te krijgen.
Gelachenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
natuurlijk makker.
Kan je rekenen?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mail verstuurd naar forum@fok.nl. Ik hoop deze maand nog reactie te krijgen.
Gefeliciteerd met de terechte overwinning vandaag.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:20 schreef Caland het volgende:
Nog geen felicitaties ontvangen van @:lenny_leonard
Erg teleurstellend
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de terechte overwinning vandaag.
Erg jammer dat Willem II het liet afweten. Waarschijnlijk paar spelers corona.
Eerst lekker douchen.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk je dat ze deuren dicht gingen lassen door enkele honderden doden?
net even een kluivert uit de selectie gezetquote:Op zondag 8 maart 2020 19:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Anne ging dood om meer boekjes te verkopen.
- @:slobeend
Ik mis het niet eens. Paniekerige mongolen in COR.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zijn wel DE experts van Nederland. Dat denken ze zelf tenminste.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik mis het niet eens. Paniekerige mongolen in COR.
Hoop doden vandaag in Italië. Ontwikkeling in Nederland is maar matigjes.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zijn wel DE experts van Nederland. Dat denken ze zelf tenminste.
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoop doden vandaag in Italië. Ontwikkeling in Nederland is maar matigjes.
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:34:20All but 2 of the new deaths in Italy were 60 or older and most had underlying health conditions - CNN https://t.co/oOeISk5kB0 reageer retweet
Morgen GROOT nieuws uit Brabant. Ofja, veel nieuwe besmettingen.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoop doden vandaag in Italië. Ontwikkeling in Nederland is maar matigjes.
We hebben hier nu ook een ophokplicht.quote:
quote:
quote:
Wij zijn toch grote vrienden?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog steeds maat. Maar kapo zie ik ook als vriend!
Zelfs wij zijn gecoronaiseerd.quote:
quote:
Geen tagquote:Op zondag 8 maart 2020 21:34 schreef Doublepain het volgende:
JAA NIEUWE AFLEVERING
@:KINGROLANd
@:JANCEES
@:AfCNiELS
@:KAPITEINTJE
256 in die thumbnail.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:34 schreef Doublepain het volgende:
JAA NIEUWE AFLEVERING
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:34 schreef Doublepain het volgende:
JAA NIEUWE AFLEVERING
@:CALAND
@El-Stinho had daar een mooi gifje voorquote:Op zondag 8 maart 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik zat even het CORtopic door te nemen en het doet me deugd dat user @:kyran nog steeds in complete staat van paniek is
BUG / FOK weer eens traag. Weer op een avond.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:40 schreef fetX het volgende:
FOK! is weer eens mokertraag.
Op naar BUG.
@:Zipportal
Gereageerd.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BUG / FOK weer eens traag. Weer op een avond.
Topic afgehandeldquote:Op zondag 8 maart 2020 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BUG / FOK weer eens traag. Weer op een avond.
Ook seizoen tweequote:Op zondag 8 maart 2020 22:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat @:kapiteintje die al heeft gezien
The mind of Aaron Hernandez.quote:
Deelsquote:Op zondag 8 maart 2020 22:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat @:kapiteintje die al heeft gezien
Nee, F1 is voor enorme proleten.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is dat wat? Heb de eerste ook niet gezien
Wow nieuwe drizztquote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weekend weer bijna voorbij, daar word ik altijd een beetje droevig van.
Toffer dan ik had verwachtquote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is dat wat? Heb de eerste ook niet gezien
Ik vind dat ook. Maar een aantal users binnen deze sc geilen op Max.quote:
Morgen weer werken voor je ..geld?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weekend weer bijna voorbij, daar word ik altijd een beetje droevig van.
Eerst naar school en in de avond werken ja.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morgen weer werken voor je ..geld?
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dan. Tjacka haalt uit.
Benieuwd naar de counter van Caland
Je kan de eerste wel skippen, die over haas is wel aardigquote:
Ja sorryquote:Op zondag 8 maart 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dan. Tjacka haalt uit.
Benieuwd naar de counter van Caland
Zijn jullie trots?twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op zondag 08-03-2020 om 02:06:30Uitvak was goed op dreef. #heeaja https://t.co/IIBNnmPrIN reageer retweet
En, heb je er een blauw oog aan overgehouden?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Tjacka heeft gisteren gevochten met Friezen
Leuke memequote:Op zondag 8 maart 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
En, heb je er een blauw oog aan overgehouden?
Leuk, naast een gehandicapte zittenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
VIRAL!!!!Zijn jullie trots?twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op zondag 08-03-2020 om 02:06:30Uitvak was goed op dreef. #heeaja https://t.co/IIBNnmPrIN reageer retweet
Scheelt niet veel.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, naast een gehandicapte zitten
Is dat @:tjacka
Scheelt niet veelquote:Op zondag 8 maart 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, naast een gehandicapte zitten
Is dat @:tjacka
Tamme bedoening inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ajacieden kunnen zich tenminste wel gedragen in thuisvakken @:caland
Had hij zn poot niet in een brace zitten ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Tjacka heeft gisteren gevochten met Friezen
Jullie laten liever grootouders en kinderen een vreselijke avond beleven door wangedrag. Lekker man.quote:
Moeten ze maar niet op vakken plaatsnemen waar alleen maar Feyenoorders zittenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jullie laten liever grootouders en kinderen een vreselijke avond beleven door wangedrag. Lekker man.
Sinds zijn hond werd aangevallen is hij niet meer dezelfde.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:43 schreef Tjacka het volgende:
Wel jammer dat @:rensajacied zo stoer doet nu. Zelf durfde hij niet eens naast mij te zitten.
Bewust voor gekozen inderdaad. Maar niet heus.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:43 schreef Tjacka het volgende:
Wel jammer dat @:rensajacied zo stoer doet nu. Zelf durfde hij niet eens naast mij te zitten.
PUTDEKSELquote:Op zondag 8 maart 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet op vakken plaatsnemen waar alleen maar Feyenoorders zitten
Eigen schuld
Ga met partybus en partyboot naar respectievelijk Ajax thuis en de bekerfinalequote:
Owh owh owh. Doorzettertjequote:Op zondag 8 maart 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga met partybus en partyboot naar respectievelijk Ajax thuis en de bekerfinale
Dat worden twee witte ontbijtjes (09.00u en 07.00u vertrektijden)
Moet je nagaan als je in dorpen rondom Dordrecht woontquote:Op zondag 8 maart 2020 22:59 schreef DonRaja het volgende:
Ik was vandaag ff in Dordrecht. Daar moet het zelfdodingspercentage toch enorm hoog zijn?
aldus iemand die praktisch in Duitsland woont.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je in dorpen rondom Dordrecht woont
Ik noem een Papendrecht
Kun je beter in het Berlijn van Nederland zijn, ja toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:59 schreef DonRaja het volgende:
Ik was vandaag ff in Dordrecht. Daar moet het zelfdodingspercentage toch enorm hoog zijn?
Gepikeerdquote:Op zondag 8 maart 2020 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
aldus iemand die praktisch in Duitsland woont.
Ja dan ben je eigenlijk wel klaar met leven.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je in dorpen rondom Dordrecht woont
Ik noem een Papendrecht
Daar was ik vandaag ook en in Rotterdam en nu weer in Brussel.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je beter in het Berlijn van Nederland zijn, ja toch?
Dit is straks niet meer mogelijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar was ik vandaag ook en in Rotterdam en nu weer in Brussel.
Gaan ze de boel vergrendelen?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is straks niet meer mogelijk.
superverspreider gespotquote:Op zondag 8 maart 2020 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar was ik vandaag ook en in Rotterdam en nu weer in Brussel.
@Zipportalquote:Op zondag 8 maart 2020 23:09 schreef Kyran het volgende:
Ik word gewoon in totaal willekeurige topics getagged opeensMaak wel indruk op de "het is maar een griepje" mensen blijkbaar, want ze kunnen het zo te zien niet loslaten
Koekoekquote:Op zondag 8 maart 2020 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou in Dordrecht een 'act of mercy' zijn.
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knettergekquote:Op zondag 8 maart 2020 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)ETZ-over-coronavirus
Ja krijg corona ik vlieg op ehv donderdagquote:Op zondag 8 maart 2020 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)ETZ-over-coronavirus
Geen mention gehad.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:26 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:coco.
gekoloniseerd
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
@onlogisch wat vind je zelf van deze zin?quote:Op maandag 9 maart 2020 07:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat we het heel erg terug in de cijfers terug zullen zien.
Hoog Lucille Werner gehalte.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:onlogisch wat vind je zelf van deze zin?
Poppenspeler.corquote:Op maandag 9 maart 2020 07:29 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
oomen![]()
@:Lenny_leonard
@:GGMM
quote:Op maandag 9 maart 2020 07:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat we het heel erg terug in de cijfers terug zullen zien. We testen echt veel te weinig.
quote:Op maandag 9 maart 2020 09:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland @:kapiteintje @:afcniels @:tjacka
Ik ben op dreef deze maandagochtendquote:Op maandag 9 maart 2020 09:00 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland veegt @:Kapiteintje genadeloos onderuit in het Feyenoord topic
Gras is groenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:14 schreef Tjacka het volgende:
Onlogisch is weer vrij debiel bezig in het Feyenoordtopic
Is dat ooit anders geweest dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:14 schreef Tjacka het volgende:
Het gaat niet heel lang meer duren voordat er posts verwijderd gaan worden verwacht ikquote:Op maandag 9 maart 2020 10:14 schreef Tjacka het volgende:
Blijf je volhouden dat het slechts een griepje is?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geniet je ook met volle teugen van COR?
Ben je mal. Een griepje is vele malen dodelijkerquote:Op maandag 9 maart 2020 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Blijf je volhouden dat het slechts een griepje is?
@Lenny_Leonardquote:Op maandag 9 maart 2020 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Lenny_leonard dus terug in COR. Wie heeft de mail afgehandeld? IK MOET DIT WETEN.
Niemand. We wisten dat Lenny geen ruggengraat heeft dus was het afhandelen van de mail niet nodig.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Lenny_leonard dus terug in COR. Wie heeft de mail afgehandeld? IK MOET DIT WETEN.
Blijf maar lekker in ONZ hangen inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kom niet dagelijks in topics over non-clubjes halve zool
Met hangende pootjes.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand. We wisten dat Lenny geen ruggengraat heeft dus was het afhandelen van de mail niet nodig.
Ik bespreek dit niet voor de schermen.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Dan wordt het alleen maar pijnlijker inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bespreek dit niet voor de schermen.
Ik lurk lekker meequote:Op maandag 9 maart 2020 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geniet je ook met volle teugen van COR?
Waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan wordt het alleen maar pijnlijker inderdaad.
Waarschijnlijk zijn ze allemaal dood.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:45 schreef onlogisch het volgende:
11 van de 14 noodhospitalen in Wuhan alweer dicht.
Just a flu @:aTypisch
Aha, ja natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze allemaal dood.
Het begint een beetje pijnlijk te worden voor de beste man.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch wordt alweer compleet belachelijk gemaakt in het Feyenoordtopic
Dat wordt weer verwijderen.
2020 is nog niet het jaar van onlogischquote:Op maandag 9 maart 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch wordt alweer compleet belachelijk gemaakt in het Feyenoordtopic
Dat wordt weer verwijderen.
De uitglijder van Kapiteintje klopte hij ook overdreven op.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begint een beetje pijnlijk te worden voor de beste man.
Hoi Roland, welke act heb je deze week?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:05 schreef KingRoland het volgende:
Hopen dat Sparta feyenoord even alle hoeken van het kasteel laat zien
Zijn Sparta-actquote:Op maandag 9 maart 2020 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Roland, welke act heb je deze week?
Valt onder zijn Rotterdam actquote:Op maandag 9 maart 2020 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat dat ook al een volwaardige act was.
Goed, dus we hebben de volgende acts:quote:
Om een goed en simpel overzicht te maken van Roland zijn acts voeg ik altijd het criterium "ze moeten leuk zijn" toe.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed, dus we hebben de volgende acts:
Big 4
Kerk
Marketing student
Rotterdam --> Sparta
Aziaten --> K-pop
....
quote:09-03-2020 | 14:00
56 nieuwe patiënten, in totaal 321 positieve testen
Op 9 maart zijn er 56 nieuwe patiënten bij het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu gemeld. Hiermee komt het totaal aantal positieve testen op 321.
De meeste patiënten komen uit Brabant: 134. Na Brabant wonen de meeste patiënten in Utrecht: 52. Van 150 personen is bekend dat zij COVID-19 in het buitenland hebben opgelopen. De meeste patiënten waren in Italië. Hiernaast waren er patiënten in Duitsland, Frankrijk, Iran, Oostenrijk, Kaapverdië, Groot-Brittanië en Hong Kong. Van 90 patiënten wordt nog onderzoek gedaan wat de mogelijke bron kan zijn.
Onderzoek in Brabant
De uitkomsten van het onderzoek dat dit weekend onder zorgmedewerkers in Brabant werd gehouden, zijn nog niet bekend. Hier volgt binnenkort meer informatie over.
Rellen met Rensquote:Op maandag 9 maart 2020 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed, dus we hebben de volgende acts:
Big 4
Kerk
Marketing student
Rotterdam --> Sparta
Aziaten --> K-pop
....
Misschien kunnen we er een spelelement aan toevoegen, We gaan proberen te voorspellen op zondag welke acts er voorbij gaan komen gedurende de week.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rellen met Rens
Veilig thuisgekomen
Metro act
Rotterdam valt ook de Witte de With onder.
Kankeract op Twitter
Demonisering act
Ik hou het niet meer bijquote:Op maandag 9 maart 2020 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rellen met Rens
Veilig thuisgekomen
Metro act
Kankeract op Twitter
Demonisering act
Nou daar moet ik je wel gelijk in geven. Afgelopen weekend naar de kapper gegaan en het is wel flink dunner geworden ja.quote:
Ajaxquote:Op maandag 9 maart 2020 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rellen met Rens
Veilig thuisgekomen
Metro act
Kankeract op Twitter
Demonisering act
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pure leugens dit. Volgens de experts in COR zijn het ruim 400
Neequote:Op maandag 9 maart 2020 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Heeft @:PicoMMP alweer toegang tot COR?
is hij ziek?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind het verdacht stil rond Jan Boskamp.
RIPquote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef DonRaja het volgende:
wat is er danquote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef DonRaja het volgende:
Het viel mij plots op dat ik hem nergens meer zag in talkshows en ook geen berichten over hem las.quote:
Hij zat vorige week nog bij Viquote:Op maandag 9 maart 2020 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het viel mij plots op dat ik hem nergens meer zag in talkshows en ook geen berichten over hem las.
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het viel mij plots op dat ik hem nergens meer zag in talkshows en ook geen berichten over hem las.
@Jojoortjequote:Op maandag 9 maart 2020 14:41 schreef GGMM het volgende:
Uit voorzorg voor corona blijven heel veel leraren deze week thuis
Die gasten grijpen ook echt alles aan om niet te hoeven werken he
Hier moest ik om lachen.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:41 schreef GGMM het volgende:
Uit voorzorg voor corona blijven heel veel leraren deze week thuis
Die gasten grijpen ook echt alles aan om niet te hoeven werken he
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.1 is er weer erg druk mee.
ER MOGEN GEEN GRAPJES GEMAAKT WORDEN MENSEN!
Vergeet je niet af en toe even adem te halen voor de wereld vergaat, Ab.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mijn notes inderdaad niet, daar TR ik naar.
Huh? Vergaat de wereld?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet je niet af en toe even adem te halen voor de wereld vergaat, Ab.
crewbash, genote.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh wacht, @:haags_kwartiertje is zo'n mongool die roept dat iedereen in dat topic roept dat de wereld kapot gaat terwijl dat hooguit 2 of 3 mensen roepen.
@:haags_kwartiertje is een mongool.
#woest
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mijn notes inderdaad niet, daar TR ik naar.
Straks gaat je moeder in lockdown. TERECHTE PANIEK GODVERDOMME JAquote:Op maandag 9 maart 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
Ah, ik wist niet dat Scrummie ook zo’n paniekzaaier was
Zo hallo. KOEKOEKquote:Op maandag 9 maart 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh wacht, @:haags_kwartiertje is zo'n mongool die roept dat iedereen in dat topic roept dat de wereld kapot gaat terwijl dat hooguit 2 of 3 mensen roepen.
@:haags_kwartiertje is een mongool.
#woest
Is dit een foto van één van je slachtoffers?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ALS IK HET NIET MAG MOGEN ZIJ HET OOOOK NIEEEET"
Mijn god..
Als je slaafjes de boel onder controle hadden was er niets aan de handquote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ALS IK HET NIET MAG MOGEN ZIJ HET OOOOK NIEEEET"
Mijn god..
krijg een virus debielquote:Op maandag 9 maart 2020 14:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je slaafjes de boel onder controle hadden was er niets aan de hand.
Echt helemaal niemand lacht.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit een foto van één van je slachtoffers?
Ah ok, ik heb VI al een poosje niet gezien.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij zat vorige week nog bij Vi
Oke dan is het goedquote:Op maandag 9 maart 2020 14:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou natuurlijk maat.
Locke & Key heb ik dit weekend met de kinderen gezien. Inderdaad wel leuk voor hen, ik vond het wat minder. The Coldest Game zal ik eens bekijken.quote:
Nee. En daar ben ik niet bepaald blij mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Heeft iemand hier "I'm not okay with this" al gezien op Netflix?
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. En daar ben ik niet bepaald blij mee.
Misschien is het tijd dat @GGMM je tegen jezelf in bescherming neemt door je een ban te geven voor een maand.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. En daar ben ik niet bepaald blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |