Scheelt niet veelquote:Op zondag 8 maart 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, naast een gehandicapte zitten
Is dat @:tjacka
Tamme bedoening inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ajacieden kunnen zich tenminste wel gedragen in thuisvakken @:caland
Had hij zn poot niet in een brace zitten ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Tjacka heeft gisteren gevochten met Friezen
Jullie laten liever grootouders en kinderen een vreselijke avond beleven door wangedrag. Lekker man.quote:
Moeten ze maar niet op vakken plaatsnemen waar alleen maar Feyenoorders zittenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jullie laten liever grootouders en kinderen een vreselijke avond beleven door wangedrag. Lekker man.
Sinds zijn hond werd aangevallen is hij niet meer dezelfde.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:43 schreef Tjacka het volgende:
Wel jammer dat @:rensajacied zo stoer doet nu. Zelf durfde hij niet eens naast mij te zitten.
Bewust voor gekozen inderdaad. Maar niet heus.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:43 schreef Tjacka het volgende:
Wel jammer dat @:rensajacied zo stoer doet nu. Zelf durfde hij niet eens naast mij te zitten.
PUTDEKSELquote:Op zondag 8 maart 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet op vakken plaatsnemen waar alleen maar Feyenoorders zitten
Eigen schuld
Ga met partybus en partyboot naar respectievelijk Ajax thuis en de bekerfinalequote:
Owh owh owh. Doorzettertjequote:Op zondag 8 maart 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga met partybus en partyboot naar respectievelijk Ajax thuis en de bekerfinale
Dat worden twee witte ontbijtjes (09.00u en 07.00u vertrektijden)
Moet je nagaan als je in dorpen rondom Dordrecht woontquote:Op zondag 8 maart 2020 22:59 schreef DonRaja het volgende:
Ik was vandaag ff in Dordrecht. Daar moet het zelfdodingspercentage toch enorm hoog zijn?
aldus iemand die praktisch in Duitsland woont.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je in dorpen rondom Dordrecht woont
Ik noem een Papendrecht
Kun je beter in het Berlijn van Nederland zijn, ja toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:59 schreef DonRaja het volgende:
Ik was vandaag ff in Dordrecht. Daar moet het zelfdodingspercentage toch enorm hoog zijn?
Gepikeerdquote:Op zondag 8 maart 2020 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
aldus iemand die praktisch in Duitsland woont.
Ja dan ben je eigenlijk wel klaar met leven.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je in dorpen rondom Dordrecht woont
Ik noem een Papendrecht
Daar was ik vandaag ook en in Rotterdam en nu weer in Brussel.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je beter in het Berlijn van Nederland zijn, ja toch?
Dit is straks niet meer mogelijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar was ik vandaag ook en in Rotterdam en nu weer in Brussel.
Gaan ze de boel vergrendelen?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is straks niet meer mogelijk.
superverspreider gespotquote:Op zondag 8 maart 2020 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar was ik vandaag ook en in Rotterdam en nu weer in Brussel.
@Zipportalquote:Op zondag 8 maart 2020 23:09 schreef Kyran het volgende:
Ik word gewoon in totaal willekeurige topics getagged opeensMaak wel indruk op de "het is maar een griepje" mensen blijkbaar, want ze kunnen het zo te zien niet loslaten
Koekoekquote:Op zondag 8 maart 2020 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou in Dordrecht een 'act of mercy' zijn.
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knettergekquote:Op zondag 8 maart 2020 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)ETZ-over-coronavirus
Ja krijg corona ik vlieg op ehv donderdagquote:Op zondag 8 maart 2020 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)ETZ-over-coronavirus
Geen mention gehad.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:26 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:coco.
gekoloniseerd
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
@onlogisch wat vind je zelf van deze zin?quote:Op maandag 9 maart 2020 07:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat we het heel erg terug in de cijfers terug zullen zien.
Hoog Lucille Werner gehalte.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:onlogisch wat vind je zelf van deze zin?
Poppenspeler.corquote:Op maandag 9 maart 2020 07:29 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
oomen![]()
@:Lenny_leonard
@:GGMM
quote:Op maandag 9 maart 2020 07:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat we het heel erg terug in de cijfers terug zullen zien. We testen echt veel te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |