Ja, op een gegeven moment valt het wel mee, want 19.000 door roken.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan wordt dat weer vergeleken met een aantal verkeersdoden o.i.d. per jaar.
Er is altijd wel een vergelijking te maken om proberen iets down te playen.
Maak je verder nooit je huis schoon dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:34 schreef kilon het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel alcohol doekjes in huis, en de standaard bleek en allesreinigingsmiddel en zo. Maar huis schoonmaken doe ik wel als werk dichtgaat. Dan heb ik de tijd.
Dan ben je te laatquote:Op zondag 8 maart 2020 19:34 schreef kilon het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel alcohol doekjes in huis, en de standaard bleek en allesreinigingsmiddel en zo. Maar huis schoonmaken doe ik wel als werk dichtgaat. Dan heb ik de tijd.
Normaal gesproken houd jij je schoenen aan in huis..is toch smerig manquote:Op zondag 8 maart 2020 19:33 schreef vuurbrood het volgende:
Wie heeft zijn huis al ontsmet? Ik trek tegenwoordig mijn schoenen en jas uit bij de voordeur en die gaan ook niet mee naar binnen.
Bij binnenkomst meteen handen wassen met soap.
Deurklinken, keuken, toilet, douche en gang worden dagelijks schoongemaakt met Dettol en Glorix
Ik denk dat ik paranoïde begin te worden
Ondertussen heeft Italië heel Europa besmet.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
We hebben het over Italie; ik weet niet waar jij woont.
Waren het allemaal 80 plussers?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:35 schreef NaturalScience het volgende:
133 nieuwe doden ik Italië..... bizar
Je hebt gewoon een beetje aan haar lopen friemelen. Zoenen enzo. Misschien zelfs nog even het kopje er in. Asymptomatisch..quote:Op zondag 8 maart 2020 19:35 schreef merino het volgende:
[..]
hoezo sure?
Vrijdag had ze wel duizeligheid hoor ik pas net. Samen verdomme nog uit eenzelfde zakje appelstukjes zitten eten.
[..]
Benauwd en koorts (40 op thermometer).
Zou China dan toch gelogen hebben over de cijfers zoals hier in de eerste 10 delen gedacht werd door sommigen ?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
In Italie 183 doden in 24 uur. Gaat wel hard nu.
Afschrijven voor wat?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:36 schreef HiZ het volgende:
We kunnen ondertussen Italië gaan afschrijven? Die cijfers zijn ijzingwekkend.
109648quote:Op zondag 8 maart 2020 19:37 schreef MichaelPallada het volgende:
Wat ik niet helemaal snap, er zijn bijna 110.000 besmettingen maar ook dik 60.000 mensen die weer genezen zijn. Moet je dan eigenlijk die 60.000 van de 110.000 afhalen? Of als er hypotetisch geen genezen mensen waren, stond de teller dan op 170.000?
Denk je dat ze deuren dicht gingen lassen door enkele honderden doden?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:37 schreef wodca het volgende:
[..]
Zou China dan toch gelogen hebben over de cijfers zoals hier in de eerste 10 delen gedacht werd door sommigen ?
Bedoelde het andersquote:Op zondag 8 maart 2020 19:35 schreef merino het volgende:
[..]
hoezo sure?
Vrijdag had ze wel duizeligheid hoor ik pas net. Samen verdomme nog uit eenzelfde zakje appelstukjes zitten eten.
[..]
Benauwd en koorts (40 op thermometer).
Pas zorgwekkend vanaf de 100.000quote:Op zondag 8 maart 2020 19:36 schreef HiZ het volgende:
We kunnen ondertussen Italië gaan afschrijven? Die cijfers zijn ijzingwekkend.
Is om weerstand op te bouwen!!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maak je verder nooit je huis schoon dan?
EKquote:
Ik hou ze nooit aan huis normaal gesproken trek mijn schoenen uit in de gang en laat ze daar ook staan. Tegenwoordig trek jas en schoenen buiten uit en die gaan ook niet meer mee naar binnenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Normaal gesproken houd jij je schoenen aan in huis..is toch smerig man
Sowieso, kan bijna niet anders.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:37 schreef wodca het volgende:
[..]
Zou China dan toch gelogen hebben over de cijfers zoals hier in de eerste 10 delen gedacht werd door sommigen ?
Alle goede recepten staan ondertussen toch wel op internet of te vinden in de betere boekhandel.quote:
Dacht alquote:Op zondag 8 maart 2020 19:38 schreef kilon het volgende:
[..]
Is om weerstand op te bouwen!!
Nee, stofzuigen en stoffen en zo, ok. WC en badkamer iedere week ook. Maar ik poets niet iedere week mijn deurklinken.
Ah oke..quote:Op zondag 8 maart 2020 19:38 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik hou ze nooit aan huis normaal gesproken trek mijn schoenen uit in de gang en laat ze daar ook staan. Tegenwoordig trek jas en schoenen buiten uit en die gaan ook niet meer mee naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |