quote:Op maandag 9 maart 2020 09:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland @:kapiteintje @:afcniels @:tjacka
Ik ben op dreef deze maandagochtendquote:Op maandag 9 maart 2020 09:00 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland veegt @:Kapiteintje genadeloos onderuit in het Feyenoord topic
Gras is groenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:14 schreef Tjacka het volgende:
Onlogisch is weer vrij debiel bezig in het Feyenoordtopic
Is dat ooit anders geweest dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:14 schreef Tjacka het volgende:
Het gaat niet heel lang meer duren voordat er posts verwijderd gaan worden verwacht ikquote:Op maandag 9 maart 2020 10:14 schreef Tjacka het volgende:
Blijf je volhouden dat het slechts een griepje is?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geniet je ook met volle teugen van COR?
Ben je mal. Een griepje is vele malen dodelijkerquote:Op maandag 9 maart 2020 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Blijf je volhouden dat het slechts een griepje is?
@Lenny_Leonardquote:Op maandag 9 maart 2020 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Lenny_leonard dus terug in COR. Wie heeft de mail afgehandeld? IK MOET DIT WETEN.
Niemand. We wisten dat Lenny geen ruggengraat heeft dus was het afhandelen van de mail niet nodig.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Lenny_leonard dus terug in COR. Wie heeft de mail afgehandeld? IK MOET DIT WETEN.
Blijf maar lekker in ONZ hangen inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kom niet dagelijks in topics over non-clubjes halve zool
Met hangende pootjes.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand. We wisten dat Lenny geen ruggengraat heeft dus was het afhandelen van de mail niet nodig.
Ik bespreek dit niet voor de schermen.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:06 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |