quote:Op maandag 9 maart 2020 09:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland @:kapiteintje @:afcniels @:tjacka
Ik ben op dreef deze maandagochtendquote:Op maandag 9 maart 2020 09:00 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland veegt @:Kapiteintje genadeloos onderuit in het Feyenoord topic
Gras is groenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:14 schreef Tjacka het volgende:
Onlogisch is weer vrij debiel bezig in het Feyenoordtopic
Is dat ooit anders geweest dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:14 schreef Tjacka het volgende:
Het gaat niet heel lang meer duren voordat er posts verwijderd gaan worden verwacht ikquote:Op maandag 9 maart 2020 10:14 schreef Tjacka het volgende:
Blijf je volhouden dat het slechts een griepje is?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geniet je ook met volle teugen van COR?
Ben je mal. Een griepje is vele malen dodelijkerquote:Op maandag 9 maart 2020 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Blijf je volhouden dat het slechts een griepje is?
@Lenny_Leonardquote:Op maandag 9 maart 2020 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Lenny_leonard dus terug in COR. Wie heeft de mail afgehandeld? IK MOET DIT WETEN.
Niemand. We wisten dat Lenny geen ruggengraat heeft dus was het afhandelen van de mail niet nodig.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Lenny_leonard dus terug in COR. Wie heeft de mail afgehandeld? IK MOET DIT WETEN.
Blijf maar lekker in ONZ hangen inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kom niet dagelijks in topics over non-clubjes halve zool
Met hangende pootjes.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand. We wisten dat Lenny geen ruggengraat heeft dus was het afhandelen van de mail niet nodig.
Ik bespreek dit niet voor de schermen.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Dan wordt het alleen maar pijnlijker inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bespreek dit niet voor de schermen.
Ik lurk lekker meequote:Op maandag 9 maart 2020 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geniet je ook met volle teugen van COR?
Waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan wordt het alleen maar pijnlijker inderdaad.
Waarschijnlijk zijn ze allemaal dood.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:45 schreef onlogisch het volgende:
11 van de 14 noodhospitalen in Wuhan alweer dicht.
Just a flu @:aTypisch
Aha, ja natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze allemaal dood.
Het begint een beetje pijnlijk te worden voor de beste man.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch wordt alweer compleet belachelijk gemaakt in het Feyenoordtopic
Dat wordt weer verwijderen.
2020 is nog niet het jaar van onlogischquote:Op maandag 9 maart 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch wordt alweer compleet belachelijk gemaakt in het Feyenoordtopic
Dat wordt weer verwijderen.
De uitglijder van Kapiteintje klopte hij ook overdreven op.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begint een beetje pijnlijk te worden voor de beste man.
Hoi Roland, welke act heb je deze week?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:05 schreef KingRoland het volgende:
Hopen dat Sparta feyenoord even alle hoeken van het kasteel laat zien
Zijn Sparta-actquote:Op maandag 9 maart 2020 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Roland, welke act heb je deze week?
Valt onder zijn Rotterdam actquote:Op maandag 9 maart 2020 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat dat ook al een volwaardige act was.
Goed, dus we hebben de volgende acts:quote:
Om een goed en simpel overzicht te maken van Roland zijn acts voeg ik altijd het criterium "ze moeten leuk zijn" toe.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed, dus we hebben de volgende acts:
Big 4
Kerk
Marketing student
Rotterdam --> Sparta
Aziaten --> K-pop
....
quote:09-03-2020 | 14:00
56 nieuwe patiënten, in totaal 321 positieve testen
Op 9 maart zijn er 56 nieuwe patiënten bij het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu gemeld. Hiermee komt het totaal aantal positieve testen op 321.
De meeste patiënten komen uit Brabant: 134. Na Brabant wonen de meeste patiënten in Utrecht: 52. Van 150 personen is bekend dat zij COVID-19 in het buitenland hebben opgelopen. De meeste patiënten waren in Italië. Hiernaast waren er patiënten in Duitsland, Frankrijk, Iran, Oostenrijk, Kaapverdië, Groot-Brittanië en Hong Kong. Van 90 patiënten wordt nog onderzoek gedaan wat de mogelijke bron kan zijn.
Onderzoek in Brabant
De uitkomsten van het onderzoek dat dit weekend onder zorgmedewerkers in Brabant werd gehouden, zijn nog niet bekend. Hier volgt binnenkort meer informatie over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |