Rellen met Rensquote:Op maandag 9 maart 2020 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed, dus we hebben de volgende acts:
Big 4
Kerk
Marketing student
Rotterdam --> Sparta
Aziaten --> K-pop
....
Misschien kunnen we er een spelelement aan toevoegen, We gaan proberen te voorspellen op zondag welke acts er voorbij gaan komen gedurende de week.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rellen met Rens
Veilig thuisgekomen
Metro act
Rotterdam valt ook de Witte de With onder.
Kankeract op Twitter
Demonisering act
Ik hou het niet meer bijquote:Op maandag 9 maart 2020 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rellen met Rens
Veilig thuisgekomen
Metro act
Kankeract op Twitter
Demonisering act
Nou daar moet ik je wel gelijk in geven. Afgelopen weekend naar de kapper gegaan en het is wel flink dunner geworden ja.quote:
Ajaxquote:Op maandag 9 maart 2020 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rellen met Rens
Veilig thuisgekomen
Metro act
Kankeract op Twitter
Demonisering act
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pure leugens dit. Volgens de experts in COR zijn het ruim 400
Neequote:Op maandag 9 maart 2020 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Heeft @:PicoMMP alweer toegang tot COR?
is hij ziek?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind het verdacht stil rond Jan Boskamp.
RIPquote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef DonRaja het volgende:
wat is er danquote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef DonRaja het volgende:
Het viel mij plots op dat ik hem nergens meer zag in talkshows en ook geen berichten over hem las.quote:
Hij zat vorige week nog bij Viquote:Op maandag 9 maart 2020 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het viel mij plots op dat ik hem nergens meer zag in talkshows en ook geen berichten over hem las.
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het viel mij plots op dat ik hem nergens meer zag in talkshows en ook geen berichten over hem las.
@Jojoortjequote:Op maandag 9 maart 2020 14:41 schreef GGMM het volgende:
Uit voorzorg voor corona blijven heel veel leraren deze week thuis
Die gasten grijpen ook echt alles aan om niet te hoeven werken he
Hier moest ik om lachen.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:41 schreef GGMM het volgende:
Uit voorzorg voor corona blijven heel veel leraren deze week thuis
Die gasten grijpen ook echt alles aan om niet te hoeven werken he
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.1 is er weer erg druk mee.
ER MOGEN GEEN GRAPJES GEMAAKT WORDEN MENSEN!
Vergeet je niet af en toe even adem te halen voor de wereld vergaat, Ab.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mijn notes inderdaad niet, daar TR ik naar.
Huh? Vergaat de wereld?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet je niet af en toe even adem te halen voor de wereld vergaat, Ab.
crewbash, genote.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh wacht, @:haags_kwartiertje is zo'n mongool die roept dat iedereen in dat topic roept dat de wereld kapot gaat terwijl dat hooguit 2 of 3 mensen roepen.
@:haags_kwartiertje is een mongool.
#woest
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mijn notes inderdaad niet, daar TR ik naar.
Straks gaat je moeder in lockdown. TERECHTE PANIEK GODVERDOMME JAquote:Op maandag 9 maart 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
Ah, ik wist niet dat Scrummie ook zo’n paniekzaaier was
Zo hallo. KOEKOEKquote:Op maandag 9 maart 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh wacht, @:haags_kwartiertje is zo'n mongool die roept dat iedereen in dat topic roept dat de wereld kapot gaat terwijl dat hooguit 2 of 3 mensen roepen.
@:haags_kwartiertje is een mongool.
#woest
Is dit een foto van één van je slachtoffers?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ALS IK HET NIET MAG MOGEN ZIJ HET OOOOK NIEEEET"
Mijn god..
Als je slaafjes de boel onder controle hadden was er niets aan de handquote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ALS IK HET NIET MAG MOGEN ZIJ HET OOOOK NIEEEET"
Mijn god..
krijg een virus debielquote:Op maandag 9 maart 2020 14:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je slaafjes de boel onder controle hadden was er niets aan de hand.
Echt helemaal niemand lacht.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit een foto van één van je slachtoffers?
Ah ok, ik heb VI al een poosje niet gezien.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij zat vorige week nog bij Vi
Oke dan is het goedquote:Op maandag 9 maart 2020 14:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou natuurlijk maat.
Locke & Key heb ik dit weekend met de kinderen gezien. Inderdaad wel leuk voor hen, ik vond het wat minder. The Coldest Game zal ik eens bekijken.quote:
Nee. En daar ben ik niet bepaald blij mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Heeft iemand hier "I'm not okay with this" al gezien op Netflix?
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. En daar ben ik niet bepaald blij mee.
Misschien is het tijd dat @GGMM je tegen jezelf in bescherming neemt door je een ban te geven voor een maand.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. En daar ben ik niet bepaald blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |