Hier moest ik om lachen.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:41 schreef GGMM het volgende:
Uit voorzorg voor corona blijven heel veel leraren deze week thuis
Die gasten grijpen ook echt alles aan om niet te hoeven werken he
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.1 is er weer erg druk mee.
ER MOGEN GEEN GRAPJES GEMAAKT WORDEN MENSEN!
Vergeet je niet af en toe even adem te halen voor de wereld vergaat, Ab.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mijn notes inderdaad niet, daar TR ik naar.
Huh? Vergaat de wereld?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet je niet af en toe even adem te halen voor de wereld vergaat, Ab.
crewbash, genote.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh wacht, @:haags_kwartiertje is zo'n mongool die roept dat iedereen in dat topic roept dat de wereld kapot gaat terwijl dat hooguit 2 of 3 mensen roepen.
@:haags_kwartiertje is een mongool.
#woest
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mijn notes inderdaad niet, daar TR ik naar.
Straks gaat je moeder in lockdown. TERECHTE PANIEK GODVERDOMME JAquote:Op maandag 9 maart 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
Ah, ik wist niet dat Scrummie ook zo’n paniekzaaier was
Zo hallo. KOEKOEKquote:Op maandag 9 maart 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh wacht, @:haags_kwartiertje is zo'n mongool die roept dat iedereen in dat topic roept dat de wereld kapot gaat terwijl dat hooguit 2 of 3 mensen roepen.
@:haags_kwartiertje is een mongool.
#woest
Is dit een foto van één van je slachtoffers?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ALS IK HET NIET MAG MOGEN ZIJ HET OOOOK NIEEEET"
Mijn god..
Als je slaafjes de boel onder controle hadden was er niets aan de handquote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ALS IK HET NIET MAG MOGEN ZIJ HET OOOOK NIEEEET"
Mijn god..
krijg een virus debielquote:Op maandag 9 maart 2020 14:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je slaafjes de boel onder controle hadden was er niets aan de hand.
Echt helemaal niemand lacht.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit een foto van één van je slachtoffers?
Ah ok, ik heb VI al een poosje niet gezien.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij zat vorige week nog bij Vi
Oke dan is het goedquote:Op maandag 9 maart 2020 14:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou natuurlijk maat.
Locke & Key heb ik dit weekend met de kinderen gezien. Inderdaad wel leuk voor hen, ik vond het wat minder. The Coldest Game zal ik eens bekijken.quote:
Nee. En daar ben ik niet bepaald blij mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Heeft iemand hier "I'm not okay with this" al gezien op Netflix?
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. En daar ben ik niet bepaald blij mee.
Misschien is het tijd dat @GGMM je tegen jezelf in bescherming neemt door je een ban te geven voor een maand.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. En daar ben ik niet bepaald blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |