RIP Tilburgquote:Op zondag 8 maart 2020 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PAS JE OP LENNY!!twitter:bdtilburg twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:30:33Driehonderd ziekenhuismedewerkers met klachten hebben zich in Tilburg op corona laten testen https://t.co/3nMMYojXqP reageer retweet
Ja, ik kon me ook aanmelden. Ben benieuwd hoeveel wij er hebben. Amphia had er 10 van de 300. Ik denk dat wij er minimaal het dubbele van hebben. Morgen weet ik het.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PAS JE OP LENNY!!twitter:bdtilburg twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:30:33Driehonderd ziekenhuismedewerkers met klachten hebben zich in Tilburg op corona laten testen https://t.co/3nMMYojXqP reageer retweet
Spannend, ik hoop dat jullie winnen!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, ik kon me ook aanmelden. Ben benieuwd hoeveel wij er hebben. Amphia had er 10 van de 300. Ik denk dat wij er minimaal het dubbele van hebben. Morgen weet ik het.
waarom pest jij mijquote:Op zondag 8 maart 2020 19:08 schreef Zipportal het volgende:
Eet jij nog honten en vleermuizenstront? @:kingroland
Het zijn echt bijna alleen bejaarden of mensen die al iets hebben die doodgaan.quote:
natuurlijk makker.quote:
Vragen of je voor ze kan bidden? Dat snap ik. Maar in deze barre tijden vragen ze je. Als het goed gaat, dan demoniseren ze je! Ken je vrienden, Roland.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
natuurlijk makker.
In het corona-topic krijg ik een hoop vragen op dit moment
Daar mogen we niet allemaal komen. @PicoMMPquote:Op zondag 8 maart 2020 19:16 schreef KingRoland het volgende:
ik ben te vinden in het corona-topic, als jullie meer vragen hebben betreft corona
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
natuurlijk makker.
ik wel, maar de mods van COR kennen mij wel dus we zitten allemaal op 1 lijnquote:Op zondag 8 maart 2020 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar mogen we niet allemaal komen. @:picommp
Jullie zijn allemaal pessimisten?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wel, maar de mods van COR kennen mij wel dus we zitten allemaal op 1 lijn
Voor altijd weg daar?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar mogen we niet allemaal komen. @:picommp
@GGMM announce toegang.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mail verstuurd naar forum@fok.nl. Ik hoop deze maand nog reactie te krijgen.
Gelachenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
natuurlijk makker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |