quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe zou jij t aanpakken?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan gaan? Hoe het in de rest van Europa ZAL gaan. Geen enkel land heeft dergelijke maatregelen getroffen als Italië nu. Dus wij volgen gewoon braaf. En over 2 weken vragen we ons af hoe we dit toch allemaal hadden kunnen voorkomen.
Echt. Te debiel voor woorden hoe hierop geacteerd wordt.![]()
Het gaat dan ook meer om de vele miljoenen buiten het afgesloten gebied.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik idd.
Als je een gebied van een miljoen inwoners afsluit terwijl daar al besmettingen zijn helpt dat niet tegen besmetting van die miljoen inwonersDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Nee. Wel met 1 keer niezen en een verstopte neus, dat vinden sommigen hier ook al heel eng naar rationaliteit is hier nauwelijks meerquote:Op zondag 8 maart 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende: [..] maar je hebt er super lang voor getraind en zo dus je gaat het gewoon proberen
daar zijn ook al besmettingen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gaat dan ook meer om de vele miljoenen buiten het afgesloten gebied.
![]()
![]()
En dus moeten die direct in verplichte quarantaine. En al hun sociale contacten ook.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Hm, je moet dit niet willen vergelijken met een boot zoals de Golden Princess.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik idd.
Als je een gebied van een miljoen inwoners afsluit terwijl daar al besmettingen zijn helpt dat niet tegen besmetting van die miljoen inwoners![]()
Dat hebben ze toch gedaan. De mensen die getest zijn en positief zijn bevonden zijn in quarantaine gegaanquote:Op zondag 8 maart 2020 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
En dus moeten die direct in verplichte quarantaine. En al hun sociale contacten ook.![]()
Je zou eigenlijk kleinere cirkels/afsluitingen moeten hebben binnen die grote gebieden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat sowieso, maar ik zie echt het nut niet in van gezonde mensen verbieden te reizen tussen bv Utrecht en Brabant als beide provincies al gevallen hebbenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
En dus moeten die direct in verplichte quarantaine. En al hun sociale contacten ook.![]()
Wat mij opviel op die boot bij Japan. Er was een gesloten airconditioningsysteem had ik begrepen dus iedereen was blootgesteld aan Corona.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hm, je moet dit niet willen vergelijken met een boot zoals de Golden Princess.
Van de bijna 2700 mensen hadden uiteindelijk 700 het. En van die 700 hadden 380 geen symptomen.
Dus uiteindelijk is iedereen met het virus in contact geweest maar slechts ongeveer 1/8e echt ziek geworden?![]()
quote:Reisadvies Noord-Italië ongewijzigd
Het ministerie van Buitenlandse Zaken ziet geen reden om het reisadvies voor Noord-Italië aan te scherpen nu daar vergaande quarantainemaatregelen zijn ingesteld. Dat bevestigt een woordvoerder tegen de NOS.
"Het reisadvies is recent aangepast en dekt al het volledige gebied. Het is dus niet nodig om verdere aanpassingen te doen. Het gebied is oranje, wat betekent dat de in- en uitreismogelijkheden beperkt zijn. Een gebied zal pas rood gemarkeerd worden als het echt gevaarlijk is om erheen te reizen en dat is niet het geval."
https://nos.nl/liveblog/2(...)lijft-hetzelfde.htmlOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Om de infectiesnelheid te dempen en zo het zorgsysteem de kans te geven adequaat te blijven reagerenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik zie echt het nut niet in van gezonde mensen verbieden te reizen tussen bv Utrecht en Brabant als beide provincies al gevallen hebben![]()
Met hekken? En bewakers?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:16 schreef capricia het volgende:
Je zou eigenlijk kleinere cirkels/afsluitingen moeten hebben binnen die grote gebieden.![]()
quote:![]()
Niemand mag het gebied in, maar ga maar, misschien lukt het toch.
Echt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Man man manquote:Op zondag 8 maart 2020 10:16 schreef LTVDK het volgende:
Een gebied zal pas rood gemarkeerd worden als het echt gevaarlijk is om erheen te reizen en dat is niet het geval."
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Denk nou eens een beetje rationeel. Beide gebieden hebben al besmettingen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:17 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Om de infectiesnelheid te dempen en zo het zorgsysteem de kans te geven adequaat te blijven reageren![]()
Mensen die hier blèren om het aflasten van leuke dingen en in quarantaine zetten van mensen zijn alleen bang voor hun eigen hachie.
Ze zijn ontzettend bang.Vakman pur sang![]()
Ja maar als iedereen kris kras door elkaar blijft bewegen is de infectiesnelheid groter, lijkt je dat zelf ook niet?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Denk nou eens een beetje rationeel. Beide gebieden hebben al besmettingen.![]()
Dat heeft een groot deel van de bevolking niet, gelukkig zijn die zo bang dat ze niet hun huis uit durven om knokploegen te vormenquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen die hier blèren om het aflasten van leuke dingen en in quarantaine zetten van mensen zijn alleen bang voor hun eigen hachie.
Ze zijn ontzettend bang.![]()
![]()
0,2% kans op overlijden hier, maar ik heb ouders die wat ouder zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Politiek gaat boven mensenlevens. Als het om een land in de woestijn ging was het advies allang negatief.quote:
Misselijkmakend.![]()
Dat sowieso. Hopelijk crasht de huizenmarkt niet. Althans niet binnen nu en voordat ik mijn huis verkocht heb. Geen idee hoe snel zoiets kan gaan in geval van totale system collapse.quote:
vosss is de naam,
Het zijn niet de mensen die nu toegeven aan hun paniek die knokploegen vormen idd. Dat zijn de schapen die nu doen alsof alles normaal is.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat heeft een groot deel van de bevolking niet, gelukkig zijn die zo bang dat ze niet hun huis uit durven om knokploegen te vormen
Normalcy bias zit bij 70% van de bevolking.![]()
![]()
Owjoh op deze manier had ik het nog niet gelezen, wel van de 700 besmettingen. Dat tweederde niet ziek geworden is, dan is bij nader inzien opvallend.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat mij opviel op die boot bij Japan. Er was een gesloten airconditioningsysteem had ik begrepen dus iedereen was blootgesteld aan Corona.
Van de bijna 2700 mensen hadden uiteindelijk 700 het. En van die 700 hadden 380 geen symptomen.
Dus uiteindelijk is iedereen met het virus in contact geweest maar slechts ongeveer 1/8e echt ziek geworden?![]()
Volgens mij zijn we het aantal doden dat bij 9/11 viel al voorbij toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef byah het volgende:
[..]
Grootste wereldwijde trauma sinds 9/11 is in de making
vosss is de naam,
Het kernwoord hier is 'gevaarlijk'. Niet 'kans op besmetting'quote:Op zondag 8 maart 2020 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
Niemand mag het gebied in, maar ga maar, misschien lukt het toch.
Echt.![]()
ik hoop het wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hopelijk crasht de huizenmarkt niet. Althans niet binnen nu en voordat ik mijn huis verkocht heb. Geen idee hoe snel zoiets kan gaan in geval van totale system collapse.![]()
Yup. 2,977quote:Op zondag 8 maart 2020 10:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het aantal doden dat bij 9/11 viel al voorbij toch?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ik ben niet bang hoor! Wil alleen voorkomen dat de pleuris hier uitbreekt en dat ziekenhuis de toestroom van mensen niet meer aankan.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze zijn ontzettend bang.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Ben je serieus?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef byah het volgende:
[..]
Grootste wereldwijde trauma sinds 9/11 is in de making
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Jij swingt wel heel snel van de één naar de andere emotie hequote:Op zondag 8 maart 2020 10:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat heeft een groot deel van de bevolking niet, gelukkig zijn die zo bang dat ze niet hun huis uit durven om knokploegen te vormen
Kijk, ik denk niet aan roadblocks oid, maar wel aan het afgelasten van bijeenkomsten (zoals Italië)
Het faciliteren van thuiswerken, mogelijk met hulp van UWV indien werkzaamheden niet uitgevoerd kunnen worden.
Het sluiten van scholen en universiteiten, desnoods door de zomervakantie in te korten
Nutsbedrijven en essentiële diensten zullen gewoon doorgang vinden, net als een deel van het openbare leven, boodschappen etc (in Italië ook)
Gewoon gezond verstand, contacten tot het minimum beperken zodat de verspreiding trager verloopt.
Je hebt het over hele grote aantallen he, en dat kan de zorg niet aan.
Dat is het punt een beetje![]()
Nee, echt, gast. Denk nou toch even rationeel.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen kris kras door elkaar blijft bewegen is de infectiesnelheid groter, lijkt je dat zelf ook niet?
Hoe is het in jouw geest minder erg als een gezond persoon van Roosendaal naar Nijmegen gaat, dan een net zo gezond persoon van Nijmegen naar Arnhem?
18 miljoen inwoners, 188 zieken![]()
Het aantal HIV doden ook : 310.545quote:Op zondag 8 maart 2020 10:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het aantal doden dat bij 9/11 viel al voorbij toch?
Of Malaria: 181.202
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2020 10:30:41 ]![]()
OMGquote:Op zondag 8 maart 2020 10:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het aantal doden dat bij 9/11 viel al voorbij toch?![]()
Het is dat ik je niet voor paniekzaaier mag uitmaken. Maar man man man...."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
hopelijk crasht de huizenmarkt wel, kunnen we eindelijk voor een normale prijs wonen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hopelijk crasht de huizenmarkt niet. Althans niet binnen nu en voordat ik mijn huis verkocht heb. Geen idee hoe snel zoiets kan gaan in geval van totale system collapse.![]()
Equivalent aan 9/11 waarin twee vliegtuigen werden gekaapt en door twee wolkenkrabbers werden geboord?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit een trauma gaat worden?
Nee, dat denk ik eerlijk gezegd niet nee."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef byah het volgende:
[..]
Grootste wereldwijde trauma sinds 9/11 is in de making![]()
![]()
Oh jij gaat dat voorkomen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:25 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik ben niet bang hoor! Wil alleen voorkomen dat de pleuris hier uitbreekt en dat ziekenhuis de toestroom van mensen niet meer aankan.
Mooi zeg. Wanneer ben je klaar?Vakman pur sang![]()
Het is goede data die we erdoor hebben.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat mij opviel op die boot bij Japan. Er was een gesloten airconditioningsysteem had ik begrepen dus iedereen was blootgesteld aan Corona.
Dus uiteindelijk is iedereen met het virus in contact geweest maar slechts ongeveer 1/8e echt ziek geworden?
Positief is dat het wellicht minder besmettelijk is dan gedacht en dat aantal personen wat echt ziek wordt en overlijd lager ligt dan gedacht. En dat is op een schip vol oude mensen.![]()
Ik verwacht niet dat de baanzekerheid toeneemt bij een recessie, dus nou ja, dan staan ze te koop, maar je kan ze niet kopen...quote:Op zondag 8 maart 2020 10:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hopelijk crasht de huizenmarkt wel, kunnen we eindelijk voor een normale prijs wonen.![]()
Voor jou normale prijs. Voor mij is het nu al een normale prijs.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hopelijk crasht de huizenmarkt wel, kunnen we eindelijk voor een normale prijs wonen.![]()
deze kerel heeft het gewoon, 99% zekerquote:Op zondag 8 maart 2020 09:47 schreef polderturk het volgende:
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:03:37Ik lig nu met 39 graden in bed het vocht uit mijn longen te kuchen. Heb zeker 10 jaar geen griep gehad, en nu heb ikalle #RIVM verschijnselen 🤷🏼♂️ 3 weken geleden in Daegu geweest,vorige week Freiburg. Ze zeiden dat ik het kan hebben, maar kom niet in aanmerking voor test 🤦🏻♂️ #GGD reageer retweet
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:06:29Zeiden; ik hoef geen quarantaine; maar niet te lang gesprekjes op straat... denk dat ik niet eens tot de voordeur red 🤦🏻 ik ben gelukkig super voorzichtig geweest laatste dagen, maar wie die richtlijn opstelt moet terug naar de schoolbanken! Dit kan alleen nog maar mis gaan... reageer retweet
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:09:04Ik ziek trouwens het liefst thuis uit, maar als het erger wordt kunnen ze mijn rug op en bel ik direct naar 112.Hoop dat het snel beter gaat 😕Ps. Dit is voelt echt veel erger dan griepje, dus jou op met die larie en ben voorzichtig#corinavirus #coronavirusNederland #brabant reageer retweet
![]()
Realiseer je je dat het dan niet in jouw belang is om het allemaal 'wat' groter te maken dan het is?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
goeie lockdown
10:29
Nederlanders die nu in Noord-Italië verblijven, kunnen volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken nog steeds thuiskomen. De Italiaanse premier Giuseppe Conte kondigde in de nacht van zaterdag op zondag vanwege het coronavirus grootschalige quarantainemaatregelen aan voor veertien provincies in het noorden van het land.
,,Er gaan nog steeds vluchten en men kan ook met de auto gewoon het land verlaten," aldus een woordvoerder. Het ministerie raadt alle Nederlanders in de regio aan de adviezen van de lokale autoriteiten op te volgen. Het is niet bekend hoeveel Nederlanders in Noord-Italië verblijven.
AD![]()
Gelukkig heb ik binnenkort een vast contract bij mijn werkgever, dus dat zal mij wel baanzekerheid garanderen."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Informatief filmpje uit Australië in de link in de tweet.
Wordt genoemd (vanaf 3.30 min) dat we ons het meeste zorgen moeten maken om de verspreiding door mensen met milde klachten die denken dat het door normale verkoudheid/ normale griep komt.twitter:_JustinStevens_ twitterde op woensdag 04-03-2020 om 11:34:37If you missed it, here is Dr @NormanSwan’s superb @abc730 #Coronavirus explainer https://t.co/lhO0rCcDOy reageer retweet
![]()
Woning te koop incl 100 ffp3 maskers en 100 liter handgel...quote:Op zondag 8 maart 2020 10:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Realiseer je je dat het dan niet in jouw belang is om het allemaal 'wat' groter te maken dan het is?![]()
iig beter, dan die GGD of RIVM, wat een criminelen zijn dat zeg!quote:Op zondag 8 maart 2020 10:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ah onze huisviroloog gespot!![]()
Ik bied drie strips paracetamol en 14 wc-rollenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:30 schreef merdobach het volgende:
[..]
Woning te koop incl 100 ffp3 maskers en 100 liter handgel...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2020 10:31:20 ]![]()
jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op zondag 8 maart 2020 10:30 schreef NedKelly het volgende:
Informatief filmpje uit Australië in de link in de tweet.
Wordt genoemd (vanaf 3.30 min) dat we ons het meeste zorgen moeten maken om de verspreiding door mensen met milde klachten die denken dat het door normale verkoudheid/ normale griep komt.twitter:_JustinStevens_ twitterde op woensdag 04-03-2020 om 11:34:37If you missed it, here is Dr @:NormanSwan’s superb @:abc730 #Coronavirus explainer https://t.co/lhO0rCcDOy reageer retweet
Ja god dat is echt aan het rivm te wijten.![]()
Gast, reken anders even uit hoeveel mensen er sinds 9/11 zijn dood gegaan aan kanker, hartaanvallen, auto-ongelukken en gewoon ouderdom?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het aantal doden dat bij 9/11 viel al voorbij toch?![]()
Ik las net in een artikel dat Corona net zo erg is als SARS en AIDS bij elkaar, hier schrik ik toch wel van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
? ja hemel, reken eens na hoeveel mensen er na de tweede wereld oorlog zijn overleden... gast... dude...quote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Gast, reken anders even uit hoeveel mensen er sinds 9/11 zijn dood gegaan aan kanker, hartaanvallen, auto-ongelukken en gewoon ouderdom?__________!
![]()
Mijn ouders vonden het gister ook heel erg voor die mensen in Italie.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
Ja god dat is echt aan het rivm te wijten.
Al hoestende na een vakantie uit Portugal.![]()
Gelukkig geef je er ook een goede, betrouwbare bron bij, want anders zou de paniek niet te overzien zijn geweest.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik las net in een artikel dat Corona net zo erg is als SARS en AIDS bij elkaar, hier schrik ik toch wel van."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Voor mij ook, maar hoeveel vaart moet ik maken met te koop zetten? Ik ben nog aan het opruimen. Ik hoop binnen 2 weken klaar te hebben voor de foto's.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:28 schreef merdobach het volgende:
Voor mij is het nu al een normale prijs.
vosss is de naam,
https://www.statista.com/(...)ts-diamond-princess/quote:Op zondag 8 maart 2020 10:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Owjoh op deze manier had ik het nog niet gelezen, wel van de 700 besmettingen. Dat tweederde niet ziek geworden is, dan is bij nader inzien opvallend.
Weet niet meer precies waar ik het las, maar vond dit op Google. Bron is alleen afgeschermd achter registratie.![]()
Dit kan helpen. En dan zo'n zak eromheenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:30 schreef merdobach het volgende:
[..]
Woning te koop incl 100 ffp3 maskers en 100 liter handgel...
![]()
![]()
Ja je kan het ze niet kwalijk nemen. RIVM heeft te lang vastgehouden aan de risicogebieden en niet gezegd dat het ook in mildere vormen kan toeslaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:32 schreef _I het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het gister ook heel erg voor die mensen in Italie.
Al hoestende na een vakantie uit Portugal.![]()
'Ja we gaan in lockdown, maar als je daar geen zin in hebt ga dan maar gewoon ergens anders heen'quote:Op zondag 8 maart 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
goeie lockdown
10:29
Nederlanders die nu in Noord-Italië verblijven, kunnen volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken nog steeds thuiskomen. De Italiaanse premier Giuseppe Conte kondigde in de nacht van zaterdag op zondag vanwege het coronavirus grootschalige quarantainemaatregelen aan voor veertien provincies in het noorden van het land.
,,Er gaan nog steeds vluchten en men kan ook met de auto gewoon het land verlaten," aldus een woordvoerder. Het ministerie raadt alle Nederlanders in de regio aan de adviezen van de lokale autoriteiten op te volgen. Het is niet bekend hoeveel Nederlanders in Noord-Italië verblijven.
AD![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Die lullo op twitter kan daar vanalles op zetten. Dat weet je wel toch? Even los van de medische diagnostiekquote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iig beter, dan die GGD of RIVM, wat een criminelen zijn dat zeg!![]()
Ik reageer gewoon op iemand die zegt dat dit het grootste wereldwijde trauma sinds 9/11 gaat worden. Volgens mij vielen daar rond de 3000 doden. Dus volgens mij zijn we dat aantal al voorbij. Of in elk geval in de buurt. Waarom iedereen daar over valt is mij een raadsel. Dat is gewoon zo.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Gast, reken anders even uit hoeveel mensen er sinds 9/11 zijn dood gegaan aan kanker, hartaanvallen, auto-ongelukken en gewoon ouderdom?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
' vrijblijvende lockdown'quote:Op zondag 8 maart 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja we gaan in lockdown, maar als je daar geen zin in hebt ga dan maar gewoon ergens anders heen'![]()
![]()
https://www.news.com.au/l(...)99b845c54e2d2b9305caquote:Op zondag 8 maart 2020 10:32 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Gelukkig geef je er ook een goede, betrouwbare bron bij, want anders zou de paniek niet te overzien zijn geweest.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
grootste trauma is ook maar subjectief he.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op iemand die zegt dat dit het grootste wereldwijde trauma sinds 9/11 gaat worden. Volgens mij vielen daar rond de 3000 doden. Dus volgens mij zijn we dat aantal al voorbij. Of in elk geval in de buurt. Waarom iedereen daar over valt is mij een raadsel. Dat is gewoon zo.![]()
Heel veel. Aan allerlei ziektes. Daar loop je niet om te hyperventileren.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:32 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
? ja hemel, reken eens na hoeveel mensen er na de tweede wereld oorlog zijn overleden... gast... dude...__________!
Dus bewaar dievoor jezelf.
Ga misschien iets nuttigs doen, werken of zo , om jezelf wat afleiding te geven.![]()
Ze gaan overal braaf in mee. Zien helemaal niet dat ze zelf waarschijnlijk rondlopen in hun bejaardenvrindenkring met diezelfde ziekte.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je kan het ze niet kwalijk nemen. RIVM heeft te lang vastgehouden aan de risicogebieden en niet gezegd dat het ook in mildere vormen kan toeslaan.
Handgel gegeven, gevraagd afstand te houden. Dovemans oren.![]()
Let maar op, dat gaat ook in Nederland gebeuren als Brabant of Groningen op slot gaat.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja we gaan in lockdown, maar als je daar geen zin in hebt ga dan maar gewoon ergens anders heen'
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
denk dat ze het dondersgoed wisten maar dat dit de strategie is om de economie zo min mogelijk te schaden. doel op het rivmquote:Op zondag 8 maart 2020 10:34 schreef _I het volgende:
[..]
Ze gaan overal braaf in mee. Zien helemaal niet dat ze zelf waarschijnlijk rondlopen in hun bejaardenvrindenkring met diezelfde ziekte.
Handgel gegeven, gevraagd afstand te houden. Dovemans oren.![]()
quote:Totaal aantal doden 9/11 - 2977
Bron: WikipediaDus ja, dat aantal zijn we ruimschoots voorbij.quote:Totaal aantal doden COVID-19 - 3600
Bron: BNO News
vosss is de naam,
Als jij faalt om in te zien dat er een verschil is tussen 9/11 en dit coronavirus (wat in zijn eigen recht uiteraard ernstig genoeg is), dan is het niet goed met jou gesteld.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op iemand die zegt dat dit het grootste wereldwijde trauma sinds 9/11 gaat worden. Volgens mij vielen daar rond de 3000 doden. Dus volgens mij zijn we dat aantal al voorbij. Of in elk geval in de buurt. Waarom iedereen daar over valt is mij een raadsel. Dat is gewoon zo."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Dit is zo'n onzinargumentquote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Gast, reken anders even uit hoeveel mensen er sinds 9/11 zijn dood gegaan aan kanker, hartaanvallen, auto-ongelukken en gewoon ouderdom?
We hoeven geen medicijn voor aids te ontwikkelen want er gaan meer mensen dood aan malaria.
Wat een onzin
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Zeker, maar aantal doden is dus wel meer dan met 9/11, dat is alles wat ik zeg. Waarom ik dan een paniekzaaier ben weet ik ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grootste trauma is ook maar subjectief he.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Waarom denk jij dat ik geen verschil zie? Ik vergelijk alleen het aantal doden omdat iemand refereert aan 9/11, verder niksquote:Op zondag 8 maart 2020 10:36 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Als jij faalt om in te zien dat er een verschil is tussen 9/11 en dit coronavirus (wat in zijn eigen recht uiteraard ernstig genoeg is), dan is het niet goed met jou gesteld.
vosss is de naam,
https://tg24.sky.it/crona(...)hero_main-title_nullquote:In Milaan voorlopig geen controle voor reizigers
In de straten van Milaan en op stations en luchthavens zijn er momenteel geen specifieke controles op wie er reist, noch in de stad, noch in de provincie. Dit is het beeld dat tevoorschijn komt van de politie, die wacht op de volgende vergaderingen van de toppen, in de prefectuur. De politiebonden wijzen er ondertussen op dat elke bepaling pas van kracht kan worden nadat het
officiële decreet dat gisteravond is ondertekend in het officiële publicatieblad is gepubliceerd .
Wat een stelletje bureaucraten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En nu voor alle andere dodelijke ziektes zoals de gewone griep, malaria en kanker?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:36 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dus ja, dat aantal zijn we ruimschoots voorbij.![]()
Heeft niet zozeer met het aantal te maken. Rijen mensen voor een ziekenhuis, mensen die thuis overlijden omdat ambulances niet meer komen etcquote:Op zondag 8 maart 2020 10:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op iemand die zegt dat dit het grootste wereldwijde trauma sinds 9/11 gaat worden. Volgens mij vielen daar rond de 3000 doden. Dus volgens mij zijn we dat aantal al voorbij. Of in elk geval in de buurt. Waarom iedereen daar over valt is mij een raadsel. Dat is gewoon zo.
Maar voor wat ik van Geschiednis onthouden heb, is dat mensen over het algemeen na trauma's snel de schouders eronder gooien en gewoon weer de boel opbouwen en verder gaan.
We zijn best flexibel.![]()
![]()
Ga nou maar gewoon, iets nuttigs doen, werken ofzo...quote:Op zondag 8 maart 2020 10:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
En nu voor alle andere dodelijke ziektes zoals de gewone griep, malaria en janker?
redeneren is niet echt iets voor jou, probeer iets met je handen dan![]()
![]()
Nou, ik ben geen 18 meer, dus ook niet heel flexibel meerquote:
vosss is de naam,
Nee, dan is het goed. Hopelijk begrijp je ook wel dat 9/11 nog wel een tandje erger is dan dit virus.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik geen verschil zie? Ik vergelijk alleen het aantal doden omdat iemand refereert aan 9/11, verder niks"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
quote:twitter:alexandersuma twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 22:23:12@De_ITer Mijn vrouw zorgt heel goed voor me, maar wel alles op 2 meter afstand reageer retweet
Bijzondere vrouw heeft die man.twitter:alexandersuma twitterde op zondag 08-03-2020 om 10:19:06Het gaat nu even wat beter. Vannacht een rot nacht gehad, maar we hebben iets nieuws ontdekt. Mijn vrouw hoorde dat het helpt om azijn over je lijf te smeren. Dat heeft ze bij mij gedaan en vervolgens heb ik twee uur gezweet als een gek en is mijn temperatuur 2 graden gezakt 😊 reageer retweet
![]()
Bestond dat artikel toevallig uit één zin, op een forum?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik las net in een artikel dat Corona net zo erg is als SARS en AIDS bij elkaar, hier schrik ik toch wel van.![]()
Ja helemaal eens.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze het dondersgoed wisten maar dat dit de strategie is om de economie zo min mogelijk te schaden. doel op het rivm![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]twitter:alexandersuma twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 22:23:12@:De_ITer Mijn vrouw zorgt heel goed voor me, maar wel alles op 2 meter afstand reageer retweet
Bijzondere vrouw heeft die man.twitter:alexandersuma twitterde op zondag 08-03-2020 om 10:19:06Het gaat nu even wat beter. Vannacht een rot nacht gehad, maar we hebben iets nieuws ontdekt. Mijn vrouw hoorde dat het helpt om azijn over je lijf te smeren. Dat heeft ze bij mij gedaan en vervolgens heb ik twee uur gezweet als een gek en is mijn temperatuur 2 graden gezakt 😊 reageer retweet
![]()
![]()
Trolololquote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]twitter:alexandersuma twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 22:23:12@:De_ITer Mijn vrouw zorgt heel goed voor me, maar wel alles op 2 meter afstand reageer retweet
![]()
![]()
Iedereen azijn hamsteren
Kijk niet op als straks blijkt dat hij een fabriek heeft die azijn maakt
oplichter!![]()
Ik denk dat we die conclusie pas kunnen trekken zodra dit virus is gaan liggen. De gevolgen van 9/11 zijn inmiddels duidelijk. Die van SARS-CoV-2 nog niet, want dat is nog volop bezig. Dus ik denk dat je te voorbarig bent. We gaan het meemakenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef Grishenko_ het volgende:
Hopelijk begrijp je ook wel dat 9/11 nog wel een tandje erger is dan dit virus.
vosss is de naam,
Ik beweer helemaal NIKS over medicijn ontwikkeling.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dit is zo'n onzinargument
We hoeven geen medicijn voor aids te ontwikkelen want er gaan meer mensen dood aan malaria.
Wat een onzin![]()
Daar hebben we die millenials voor toch.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen 18 meer, dus ook niet heel flexibel meer![]()
![]()
Nou met de werkethiek van dat volk is het niet best gesteld over het algemeen, dus ik verwacht daar niet heel veel van eerlijk gezegdquote:
vosss is de naam,
![]()
![]()
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
quote:Beetje meer vertrouwen in de jeugd, mannen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou met de werkethiek van dat volk is het niet best gesteld over het algemeen, dus ik verwacht daar niet heel veel van eerlijk gezegd![]()
![]()
Ik heb een fulltime baan,daarom zit ik hier ook niet de hele dag 7 dagen per week.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon, iets nuttigs doen, werken ofzo...
redeneren is niet echt iets voor jou, probeer iets met je handen dan![]()
dit is heel dichtbij die olietampon.
Ook wel knap om vanaf 2 meter azijn op iemands lichaam te smeren
Wat een lulkoek
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2020 10:42:40 ]![]()
en terecht, de hele samenleving gaat in elkaar draaien hoe meer mensen het krijgenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen die meer dan 32 uur per week werkenquote:
vosss is de naam,
Hmm, ik betwijfel het. En ik vind het best ernstig als er nu al een parallel met de grootste terroristische daad uit de wereldgeschiedenis wordt getrokken. Het is helemaal nergens op gebaseerd en ongefundeerd om deze vergelijking überhaupt te trekken.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat we die conclusie pas kunnen trekken zodra dit virus is gaan liggen. De gevolgen van 9/11 zijn inmiddels duidelijk. Die van SARS-CoV-2 nog niet, want dat is nog volop bezig. Dus ik denk dat je te voorbarig bent. We gaan het meemaken
Maar goed, Oost-Indisch doof noemt men dat."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
En wat is het argument dat je wilt maken precies? Malaria komt hier niet voor, kanker is niet besmettelijk en mensen die dood gaan door griep is ook heel erg.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
En nu voor alle andere dodelijke ziektes zoals de gewone griep, malaria en kanker?
Dus welk punt wil je nou maken?Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Bij zijn profiel staat dat hij Clean Energy Evangelist is.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef ZwangerPetro het volgende:
Wat is dat?![]()
Was dat fake-news dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]dit is heel dichtbij die olietampon.
![]()
Geen idee, maar hij op zeker dattie GroenLinks stemtquote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Tris het volgende:
Bij zijn profiel staat dat hij Clean Energy Evangelist is.Wat is dat?
vosss is de naam,
vegan en antivaxxer waarschijnlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Tris het volgende:
[..]
Bij zijn profiel staat dat hij Clean Energy Evangelist is.
Wat is dat?![]()
Ik hoop het niet, want ik loop al een week te lekken met die tampon in mijn aars. Vooralsnog heb ik het niet, dus het werkt welquote:
vosss is de naam,
16 miljoen mensen in lockdown in Italië. Ons landje heeft iets over 17 miljoen inwoners.
En dan zijn wij gek dat we een paar extra blikjes Unox soep en wat pakjes pasta voor in de voorraadkast halen?![]()
Heb nog geen corona geloof ik dus werkt 100% betrouwbaarquote:Op zondag 8 maart 2020 10:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hoe was dat? Heeft het geholpen?![]()
Iemand die op water kan lopenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Tris het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
![]()
Iemand die houdt van het voorliegen van mensen?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Tris het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
Dat vind ik best wel jammer. Misschien moet je ontslag nemen, zodat je eindelijk tijd hebt voor wat wél belangrijk is?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime baan,daarom zit ik hier ook niet de hele dag 7 dagen per week."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
En dan zijn wij gek dat we een paar extra blikjes Unox soep en wat pakjes pasta voor in de voorraadkast halen?
Winkels zijn, muv het weekend, overigens gewoon open he.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Dat er heel erg veel ziektes zijn waar veel meer mensen aan dood gaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wat is het argument dat je wilt maken precies? Malaria komt hier niet voor, kanker is niet besmettelijk en mensen die dood gaan door griep is ook heel erg.
Dus welk punt wil je nou maken?![]()
Hoe gaat het nu met de economie? Sinds de rijkste regio van Italie op slot zit.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Tot nu toe.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Dat er heel erg veel ziektes zijn waar veel meer mensen aan dood gaan.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Er is nog helemaal geen lockdown. Niemand weet wat ie moet doen. Luchthaven en trein in Milaan zijn nog gewoon operationeel.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
16 miljoen mensen in lockdown in Italië. Ons landje heeft iets over 17 miljoen inwoners.
En dan zijn wij gek dat we een paar extra blikjes Unox soep en wat pakjes pasta voor in de voorraadkast halen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dit is voldoende bewijs voor mij. Had je motorolie? Olijfolie?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Heb nog geen corona geloof ik dus werkt 100% betrouwbaar![]()
Morgen de beurzen in de gaten houden. Die zullen wel zwaar in de min openen gok ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef hollandia02 het volgende:
Hoe gaat het nu met de economie? Sinds de rijkste regio van Italie op slot zit.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
En daar bouwen Italie en Zuid-Korea en China steeds noodhospitalen voor en gooien hun economie platquote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat er heel erg veel ziektes zijn waar veel meer mensen aan dood gaan.
ok logisch![]()
![]()
ga er dan eens wat aan doen, want straks zijn er geen mensen meer om je huis te kopenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Afgewerkt frituurvet gebruik ik. Dat heb ik namelijk nog genoeg in huis.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is voldoende bewijs voor mij. Had je motorolie? Olijfolie?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Hoe laat gaan ze openen?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Morgen de beurzen in de gaten houden. Die zullen wel zwaar in de min openen gok ik."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Extra koud geperste extra vierge pijnboompitten extractquote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is voldoende bewijs voor mij. Had je motorolie? Olijfolie?
Wel de biologische variant, zonder gluten![]()
Roermond dus ook gevallen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:45 schreef asco het volgende:
https://www.1limburg.nl/e(...)urg?context=topstory
Komt wel kortbij nu
vosss is de naam,
Ook daar in Italië tijdens de lockdown?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee.
Winkels zijn, muv het weekend, overigens gewoon open he.
De winkels worden gewoon bevoorraad en de vakkenvullers leggen alles op de schappen zodat iedereen netjes z'n soep en pasta kan kopen?![]()
Zoiets, ik vind het alleen al eng als je jezelf zo'n 'titel' geeft.quote:
En ook knap dat zijn vrouw hem van 2 meter afstand insmeert.![]()
Ow, kun je dan ff aan @LTVDK doorgeven dat hij zich vergist? COVID-19: Italië zet 16 miljoen mensen in lockdownquote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen lockdown. Niemand weet wat ie moet doen. Luchthaven en trein in Milaan zijn nog gewoon operationeel.![]()
Ik denk niet dat het gaat stijgen de komende weken... dalen kan wel. Zou dus snel te koop zetten.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar hoeveel vaart moet ik maken met te koop zetten? Ik ben nog aan het opruimen. Ik hoop binnen 2 weken klaar te hebben voor de foto's.![]()
Geen idee. Ik heb nul verstand van de beurs. De enige beurs waar ik verstand van heb is mijn eigen. En die staat volgens mij ook in de min, want er zitten alleen maar een paar muntjes inquote:
vosss is de naam,
Ik was vorige week in Wuhan.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ik heb nu 39 graden koorts.
Ik heb gemerkt dat een broodje döner echt goed werkt. Mijn temperatuur is met 2 graden gezakt en ik heb geen klachten meer. Turkse Pizza werkt ook goed, maar minder. Vooral de döners in mijn zaak werken erg goed.![]()
Ja maar het RIVM zegt dat er niets aan de hand isquote:Op zondag 8 maart 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
En dan zijn wij gek dat we een paar extra blikjes Unox soep en wat pakjes pasta voor in de voorraadkast halen?Narf!![]()
ftfyquote:Op zondag 8 maart 2020 10:46 schreef Tris het volgende:
[..]
Zoiets, ik vind het alleen al eng als je jezelf zo'n 'titel' geeft.
En ook knap begrijpelijk dat zijn vrouw hem van 2 meter afstand insmeert.![]()
Jammer genoeg was Zuid-Limburg al gevallen, anders zou ik dit best kut hebben gevonden.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:45 schreef asco het volgende:
https://www.1limburg.nl/e(...)urg?context=topstory"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Wat dan wel? Wat probeer je dan te zeggen?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik beweer helemaal NIKS over medicijn ontwikkeling.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Lijken ze wel een beetje op terug te komen onderhand, gelukkig.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja maar het RIVM zegt dat er niets aan de hand is![]()
je wil alleen etteren en trollen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wat probeer je dan te zeggen?
Ik ga naar buiten nu dat nog mag![]()
![]()
dat wist ik al 4 weken geleden.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik las net in een artikel dat Corona net zo erg is als SARS en AIDS bij elkaar, hier schrik ik toch wel van.![]()
Duitse beurs 9 uur sochtendsquote:
Japan 1 uur snachts onze tijd
Amerika half 3 smiddags onze tijd
Nederland 9 uur
Italie 9 uurIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mijn bronnen zweren bij het feit dat men bij het coronavirus benzine over zich heen dienen te gieten met een aangestoken lucifer in hun beide handen. Maar goed, diezelfde bronnen hebben ook een tyfushekel aan mij, dus ik weet niet meer wat ik moet geloven.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:47 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Wuhan.
Ik heb nu 39 graden koorts.
Ik heb gemerkt dat een broodje döner echt goed werkt. Mijn temperatuur is met 2 graden gezakt en ik heb geen klachten meer. Turkse Pizza werkt ook goed, maar minder. Vooral de döners in mijn zaak werken erg goed."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Oh Mr Blue, I'm here to stay with youquote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik las net in een artikel dat Corona net zo erg is als SARS en AIDS bij elkaar, hier schrik ik toch wel van.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Bergen op Zoom ookquote:Op zondag 8 maart 2020 10:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Roermond dus ook gevallen.
Komt wel kortbij nu![]()
![]()
Jij komt hier met nietszeggende onnozele statements en komt mij vervolgens beschuldigen van etteren en trollen als ik vraag welk punt je probeert te maken met de open deuren die je intraptquote:Op zondag 8 maart 2020 10:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
je wil alleen etteren en trollen.
Ik ga naar buiten nu dat nog mag
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Da's 10 km van mij vandaan, en daar zit ik op school...quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
gewoon cash aftikken. buy when there is blood in the streets.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat de baanzekerheid toeneemt bij een recessie, dus nou ja, dan staan ze te koop, maar je kan ze niet kopen...![]()
Coronavirus vaccine race: volunteers to be infected in the UK
Human guinea pigs in a London lab are to be given a form of the killer virus as the search for a lucrative jab hots up
https://www.thetimes.co.u(...)-in-the-uk-ck0s72x8k
Testen op mensen lopen al. Goed teken (neem ik aan).![]()
Ook een medewerker van het Isala ziekenhuis in Zwolle is besmet, oorsprong van de besmetting is niet bekend.
https://www.isala.nl/nieuws/update-coronavirus/
https://www.ggdijsselland(...)met-met-coronavirus/![]()
Horrorreportage van een coronacruise
https://edition.cnn.com/2(...)otos-trnd/index.html
alert: expliciete foto's
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2020 10:55:44 ]![]()
We beginnen omsingeld te raken ...quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Verschrikkelijk. Ik hoop dat iedereen snel deze nare ervaring achter zich kan laten. Wat die mensen hebben doorgemaakt zou je je ergste vijand nog niet toewensenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
alert: expliciete foto's![]()
No amount of money ever bought a second of time.![]()
https://www.pzc.nl/binnen(...)opa-en-oma~a1609b58/
Goh eindelijk een bericht om aan anderen te denken...Narf!![]()
kan wel in de OPquote:Op zondag 8 maart 2020 10:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
alert: expliciete foto's![]()
Mensen die PZC lezen en dus uit Zeeland komenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:59 schreef Sickert het volgende:
https://www.pzc.nl/binnen(...)opa-en-oma~a1609b58/
Goh eindelijk een bericht om aan anderen te denken...
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Het is niet langer alleen hoesten bij de WHO, ademen is nu ook voldoende.quote:How does COVID-19 spread?
People can catch COVID-19 from others who have the virus. The disease can spread from person to person through small droplets from the nose or mouth which are spread when a person with COVID-19 coughs or exhales. These droplets land on objects and surfaces around the person. Other people then catch COVID-19 by touching these objects or surfaces, then touching their eyes, nose or mouth. People can also catch COVID-19 if they breathe in droplets from a person with COVID-19 who coughs out or exhales droplets. This is why it is important to stay more than 1 meter (3 feet) away from a person who is sick.
WHO is assessing ongoing research on the ways COVID-19 is spread and will continue to share updated findings.
https://web.archive.org/w(...)il/q-a-coronaviruses
Zo jammer dat de experts (ook hier) zeiden dat dit onmogelijk was.![]()
![]()
Ik dacht aan wat anders bij PZC.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mensen die PZC lezen en dus uit Zeeland komen![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:01 schreef _I het volgende:
[..]
Het is niet langer alleen hoesten bij de WHO, ademen is nu ook voldoende.
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
veel erger dan in het nieuws, dacht altijd dat de media deed hypen, alles voor de clicks, toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:59 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bron
Achter paywall, maar wel boeiend om te zien, alles is ook echt dicht![]()
Sterker, als het koud is zie je de aerosolen zelfsquote:Op zondag 8 maart 2020 11:01 schreef _I het volgende:
[..]
Zo jammer dat de experts (ook hier) zeiden dat dit onmogelijk was.
Totaal onbekend terrein voor de experts, die zitten altijd binnen ofzo?![]()
Tja de enige waar ik kan zien of er hier in de buurt weer een geval is. Niets mis met Zeeland 👌🏻 Wijd verspreid van elkaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mensen die PZC lezen en dus uit Zeeland komenNarf!![]()
Ik word hier een beetje omsingeld, Zierikzee Linksboven, Bergen op Zoom recht onder, Etten Leur stuk naar Rechts, Klaaswaal stuk naar boven.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Etten-Leur ook
https://www.bndestem.nl/d(...)oronavirus~a457ffa6/In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
nee, heb altijd gezegd dat het airborne was, maar dat werd als fake news afgedaan!quote:Op zondag 8 maart 2020 11:01 schreef _I het volgende:
[..]
enige geruststelling aan dit geheel is dat de meeste mensen misschien ziek worden maar het zullen overleven.![]()
tijd om het leger in te roepenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
Ik word hier een beetje omsingeld, Zierikzee Linksboven, Bergen op Zoom recht onder, Etten Leur stuk naar Rechts, Klaaswaal stuk naar boven.![]()
![]()
maar wel als longpatiënt en volgend jaar krijg je het weer, want griepvirusquote:Op zondag 8 maart 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
enige geruststelling aan dit geheel is dat de meeste mensen misschien ziek worden maar het zullen overleven.![]()
Uit de neus zou het ook niet komen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:03 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Sterker, als het koud is zie je de aerosolen zelfs
Totaal onbekend terrein voor de experts, die zitten altijd binnen ofzo?
En het RIVM maar verwijzen naar hun website die elke minuut iets anders zegt. Ja, ik zou ook die onzin niet in de krant willen hebben en later weer in moeten trekken.![]()
ja bedoel natuurlijk niet de risicogroepen. Ik denk dat we ons eigenlijk alleen daar op moeten richten.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar wel als longpatiënt en volgend jaar krijg je het weer, want griepvirus![]()
Niks aan de hand, gewoon doorlopentwitter:IsalaZiekenhuis twitterde op zondag 08-03-2020 om 10:40:23Zaterdagavond 7 maart stelde het RIVM na laboratoriumonderzoek vast dat een medewerker van Isala besmet is met het nieuwe coronavirus. Uit onderzoek blijkt dat dat de medewerker geen patiënten, bezoekers of collega’s in Isala heeft besmet. Meer informatie https://t.co/5JxCXr5Tba reageer retweet
Niemand besmet, ja nog effe
![]()
![]()
Jij hebt niet met een academische titel staan zwaaien om vervolgens het tegenovergestelde te beweren.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, heb altijd gezegd dat het airborne was, maar dat werd als fake news afgedaan!![]()
Aha. De minister van Binnenlandse Zaken zei vanmorgen bij WNL dat 'Nederland er klaar voor is als er allerlei ambtenaren ziek worden'. Net zo klaar als dat het RIVM zei dat we waren?![]()
Iemand die je dus vooral niet al te serieus moet nemen. Meneer zal wel gewoon verkouden zijn en zwaar overdrijven. Anders was hij echt wel getest.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Tris het volgende:
Wat is dat?![]()
Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik ben continue met dit rotte virus bezig. Het is geen 15 minuten uit mijn hoofd kan ik wel zeggen.
Echt klote. En weinig mensen in mijn omgeving nemen het serieus, dat zijn echt de "ach het is maar een griepje" mensen.
Ze begrijpen niet dat wat er in Italië aan de hand is ook hier gaat gebeuren.
Ik hou echt mijn hart vast..![]()
Hulde voor het RIVM.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:07 schreef StephanL het volgende:
Niks aan de hand, gewoon doorlopentwitter:IsalaZiekenhuis twitterde op zondag 08-03-2020 om 10:40:23Zaterdagavond 7 maart stelde het RIVM na laboratoriumonderzoek vast dat een medewerker van Isala besmet is met het nieuwe coronavirus. Uit onderzoek blijkt dat dat de medewerker geen patiënten, bezoekers of collega’s in Isala heeft besmet. Meer informatie https://t.co/5JxCXr5Tba reageer retweet
Testen kan pas bij symptomen (bron RIVM) en nu is al meteen duidelijk dat er verder niemand besmet is (volgens RIVM)
Genieën![]()
![]()
zullen we weinig van merken dus in die zin heeft hij wel gelijkquote:Op zondag 8 maart 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
Aha. De minister van Binnenlandse Zaken zei vanmorgen bij WNL dat 'Nederland er klaar voor is als er allerlei ambtenaren ziek worden'. Net zo klaar als dat het RIVM zei dat we waren?![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
zullen we weinig van merken dus in die zin heeft hij wel gelijkwilde het niet zeggen, maar daar kan zo 80% thuis gaan zitten zonder dat je het merkt
![]()
Wat moeten we doen dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Markesh het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik ben continue met dit rotte virus bezig. Het is geen 15 minuten uit mijn hoofd kan ik wel zeggen.
Echt klote. En weinig mensen in mijn omgeving nemen het serieus, dat zijn echt de "ach het is maar een griepje" mensen.
Het zal dan ook wel een reden hebben waarom die page opgeduikeld moet worden bij de waybackmachine...quote:Op zondag 8 maart 2020 11:01 schreef _I het volgende:
[..]
![]()
Het is ook maar een griepje.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Markesh het volgende:
welke ambtenaren?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
Interessant draadje.twitter:DellAnnaLuca twitterde op zondag 01-03-2020 om 04:04:26The Lombardy equiv. of the minister of Health, 5 days ago: "in Lombardy no problem with the number of hospital beds".Today: "the hospital beds [in this hospital] are not enough anymore […] even the ICU beds are saturated […] we're working on expanding our capacity to react." reageer retweet
![]()
Ga effe op deze zondagmiddag naar het park met oortjes in, beetje op een bankje naar andere mensen kijken..quote:Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Markesh het volgende:
Ik hou echt mijn hart vast..In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mijn neefje en zijn vriendin zijn echt ziek geweest afgelopen week. Het hele lijstje klachten op een rij.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iemand die je dus vooral niet al te serieus moet nemen. Meneer zal wel gewoon verkouden zijn en zwaar overdrijven. Anders was hij echt wel getest.
Zij heeft zelfs de dokter gebeld wat te doen. Er volgde een vragenlijst of een test noodzakelijk was.
Maar zij waren niet in een risicogebied geweest, dus geen test.
Dus wat dat aan gaat geloof ik hem wel. Maar die zelfverzonnen titels, om jezelf boven iets of iemand te verheffen, ik krijg dan spontane acne op mijn tanden.![]()
aah, de feesbook mute. ja daar moeten we het van hebben in NL, want het staat op feesbook, hequote:Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Markesh het volgende:
Maar hier moeten we ons vooral echt geen zorgen maken hoor, onnodige paniek!quote:Op zondag 8 maart 2020 11:12 schreef _I het volgende:
Interessant draadje.twitter:DellAnnaLuca twitterde op zondag 01-03-2020 om 04:04:26The Lombardy equiv. of the minister of Health, 5 days ago: "in Lombardy no problem with the number of hospital beds".Today: "the hospital beds [in this hospital] are not enough anymore […] even the ICU beds are saturated […] we're working on expanding our capacity to react." reageer retweet
![]()
boksquote:Op zondag 8 maart 2020 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Etten-Leur ook
https://www.bndestem.nl/d(...)oronavirus~a457ffa6/![]()
hoe kan dat? hebben ze iedereen getest waar ze mee in contact is geweest, de afgelopen 28 dagen? daar geloof ik niks van. en ja de incubatietijd is verlengd naar 28 dagenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:07 schreef StephanL het volgende:
https://www.pharmaceutica(...)tion-period-27-days/![]()
Ben je weer bezig?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij komt hier met nietszeggende onnozele statements en komt mij vervolgens beschuldigen van etteren en trollen als ik vraag welk punt je probeert te maken met de open deuren die je intrapt![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een maand pakken relschoppers en plunderaars je huis wel af, opgelost.![]()
![]()
Ja binnen een paar uur gedaanquote:Op zondag 8 maart 2020 11:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kan dat? hebben ze iedereen getest waar ze mee in contact is geweest, de afgelopen 28 dagen? daar geloof ik niks van. en ja de incubatietijd is verlengd naar 28 dagen
https://www.pharmaceutica(...)tion-period-27-days/
Geloof dit niet. Ik geloof niet dat alles onzin is, maar hier stel ik wel vraagtekens bij.![]()
Ja, nu kan het nog.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ga effe op deze zondagmiddag naar het park met oortjes in, beetje op een bankje naar andere mensen kijken..![]()
Yep, het staat op feesbook en het RIVM zegt dat het allemaal wel meevalt...quote:Op zondag 8 maart 2020 11:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aah, de feesbook mute. ja daar moeten we het van hebben in NL, want het staat op feesbook, he
Dus dan geloven we dat ook maar![]()
![]()
Ik heb daar dinsdag een afspraak.....quote:Op zondag 8 maart 2020 11:07 schreef StephanL het volgende:
![]()
Wel een andere poli trouwens.![]()
Van die lui die lachend met een peuk in de bek zeggen dat vooral oudjes en rokers gevaar zouden lopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aah, de feesbook mute. ja daar moeten we het van hebben in NL, want het staat op feesbook, he![]()
full hazeman suite anders afzeggenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:18 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik heb daar dinsdag een afspraak.....![]()
Wel een andere poli trouwens.![]()
Ik ook man. Omdat ik astma heb neem ik het heel serieus. Voorraad in geslagen, praktisch smetvrees qua hygiëne, vermijd groepen, ga niet met ov,niet uit eten, niet naar de sportschool en zo min mogelijk naar de supermarkt.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Markesh het volgende:
Ik hou echt mijn hart vast..
Partner en de rest van familie en vrienden zien het als slechts een griepje en heb 2 kleine schoolgaande kinderen dus is praktisch onvermijdelijk.
Nog los van alle gevolgen voor dierbaren die risico lopen, economische gevolgen en de rest van de maatschappij.
Maar als je het tegen mensen zegt vinden ze je doorgedraaid want "het is maar een griepje,niemand denkt er zo over, ook op tv niet"...![]()
Je hebt nu natuurlijk een hele rits figuren die denken dat ze corona hebben terwijl ze een gewone griep hebben of simpelweg verkouden zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:12 schreef Tris het volgende:
[..]
Mijn neefje en zijn vriendin zijn echt ziek geweest afgelopen week. Het hele lijstje klachten op een rij.
Zij heeft zelfs de dokter gebeld wat te doen. Er volgde een vragenlijst of een test noodzakelijk was.
Maar zij waren niet in een risicogebied geweest, dus geen test.
Dus wat dat aan gaat geloof ik hem wel. Maar die zelfverzonnen titels, om jezelf boven iets of iemand te verheffen, ik krijg dan spontane acne op mijn tanden.![]()
Goh!quote:Op zondag 8 maart 2020 11:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar als je het tegen mensen zegt vinden ze je doorgedraaid![]()
![]()
ja, het gros weet het verschil niet, vooral die feesbook mutequote:Op zondag 8 maart 2020 11:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt nu natuurlijk een hele rits figuren die denken dat ze cirona hebben terwijl ze een gewone griep hebben of simpelweg verkouden zijn.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:12 schreef _I het volgende:
Hoe zat het met Nederland vanaf dag 1 (27-02 als ik het goed onthouden heb?)
=edit=
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1127-feb 1
28-feb 2
29-feb 6
1-mrt 11
2-mrt 18
3-mrt 23
4-mrt 38
5-mrt 82
6-mrt 128
7-mrt 188
8-mrt ??De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Ook weer niet te veel in paniek raken hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:19 schreef Markesh het volgende:
[..]
Nope, ik ga nergens meer heen mits het noodzakelijk is.
Als je nog niet boven de 50 bent, is de kans groot dat de symptomen op een stevige griep lijken.
Het kan absoluut wel veel heftiger zijn dan dat (zie een aantal ervaringen van twittergebruikers en mensen die door een krant geïnterviewd zijn, die hier gepost worden), maar in het algemeen zou ik me er niet TÉ erge zorgen om gaan maken. Ook omdat er al medicijnen tegen geproduceerd worden en er vaccins uitgetest worden (zoals in Engeland nu).
Er is inderdaad kans op permanente longschade en schade aan andere ingewanden, maar volgens mij is dat ook vooral met zeldzamere heftige gevallen.![]()
Klopt, en genoeg die het heel erg interessant zouden vinden om daarmee in de belangstelling te staan. Maar zo zijn mijn neefje en vriendin gelukkig niet. Zij komt wel in contact met veel mensen vanwege haar werk, maar zelfs dat was geen reden. Het ging om het verblijven in een risicogebied.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt nu natuurlijk een hele rits figuren die denken dat ze cirona hebben terwijl ze een gewone griep hebben of simpelweg verkouden zijn.![]()
quote:Doctors at a hospital in Yamanashi Prefecture west of Tokyo, say the new coronavirus is likely to have caused meningitis in a male patient in his 20s.
The man had a fever on February 27 and visited different medical institutions on February 28 and March 2, but was not tested for the coronavirus.
The man was found collapsed in his home on Friday and was transported to hospital where he tested positive for the coronavirus.
He is now in intensive care with a fever, pneumonia and meningitis.
Doctors at the hospital say it is extremely rare for the new coronavirus to trigger meningitis.
https://www3.nhk.or.jp/news/html/20200308/k10012319561000.html
English translation of the Japanese original article:
Yamanashi Pref. announces the confirmation of a 20s male office worker lives in the prefecture. He is now hospitalized in the hospital in the prefecture, but his condition is reported to be serious one.
Govenor Nagasaki of Yamanashi Pref. announced in the press conference last evening [on Mar. 07] that the new confirmed is a 20s male office worker who had lived and mainly active in Minami Arupusu City as well as Showa Town.
The confirmed got fever of 38.5 Celsius degree first on Feb. 27, so he went to hospitals twice on Feb. 28 (the 1st hospital) and on Mar. 02 (another hospital) respectively, but neither of the hospitals had conducted PCR test for Sars-Cov-2 on him.
He had been away from work since. Feb. 29, and his collaegues were worry about his symptom since they lost contact with him. So, they called for the police. On Mar. 06, both his family members and policemen took a visit in his home, and found him unconscious in his room.
He was moved by emergency to University of Yamanashi Hospital. He has taken 3 PCR tests then, and 2 of them by the hospital turned out to be positive.
His condition is serious with consciousness disorder, so gets treated now in ICU.
We know little about the possible source of his infection, but he has neither a travel history to abrord nor chronic symptoms. d The Governor comments that they couldn't talk to him about his doings due to his symptoms, so that his sphere of living activity (Minami Arupusu City & Showa Town) is provisory statement, and emphasizes that anyone with health problem in these area should consult with the public health center.
Meningitis caused by Sars-Cov-2?
Concerning the symptoms of this new confirmed (20s male), it is highly likely that his meningitis is caused by the novel corona virus, the hospital comments.
This information was disclosed by Dean Shinji SHIMADA in the press conference held in the hospital, together with his other symptoms like fever, pneumonia, and consciousness disorder.
They found a positive reaction to the virus also in cerebrospinal fluid of the patient. The dean commented about this finding as following: 'It is highly likely that Sars-Cov-2 causes the meningitis of the confirmed. This is very rare as well as important case'.
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20200308_07/![]()
https://www.skylinewebcam(...)no/duomo-milano.html
Live in Milaan.
Lijkt niet echt paniek daar
Zie ook weinig mondkapjes..
Stilte voor de storm?"This is the first day of the rest of your life"![]()
Zie de video in de link
Als bij zoveel ministers en parlementsleden Corona is vastgesteld, dan kan je er toch wel vanuit gaan dat 10% van Iran Corona heeft?twitter:Doranimated twitterde op zondag 08-03-2020 om 04:00:29A spokesman for the Iranian Ministry of Health needs to get tested for the Coronavirus. https://t.co/yoU4uAL5DL reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:23 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe zat het met Nederland vanaf dag 1 (27-02 als ik het goed onthouden heb?)
Deze?![]()
![]()
twitter:DrDenaGrayson twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 14:22:22⚠️#COVID19 “is the most frightening disease I've ever encountered in my career...because of the combination of infectiousness & a lethality that appears to be many-fold higher than flu.” Dr. Richard Hatchett, leading efforts to find a #coronavirus vaccine.https://t.co/WFoVqSSeKW reageer retweet
![]()
![]()
RT goden staan er ookquote:Op zondag 8 maart 2020 11:24 schreef the_actraiser het volgende:
Live in Milaan.
Stilte voor de storm?
![]()
Het is zondag.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:24 schreef the_actraiser het volgende:
Live in Milaan.
Stilte voor de storm?
Denk er eens aan hoe dit vanaf morgen zal gaan. De economie gaat echt een klap krijgen.
• Mode industrie
• Auto industrie
• Metaal industrie
• Voedsel industrie
• Meubel industrie
Milaan is het hart van de Italiaanse industrie
Er mag niks meer in en uit. Dat gaat wel een dingetje worden![]()
![]()
Vooral als voor einde komende week Duitsland en Frankrijk erbij gaan komen.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Iets wat hier al pakweg 167 deeltjes geroepen wordt....quote:Op zondag 8 maart 2020 11:26 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DrDenaGrayson twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 14:22:22⚠️#COVID19 “is the most frightening disease I've ever encountered in my career...because of the combination of infectiousness & a lethality that appears to be many-fold higher than flu.” Dr. Richard Hatchett, leading efforts to find a #coronavirus vaccine.https://t.co/WFoVqSSeKW reageer retweet
[ afbeelding ]![]()
Het RIVM moet alvast een video maken met instructies voor hoe mensen thuis verpleegd kunnen worden. De ziekenhuizen zullen niet voldoende capaciteit hebben.![]()
Iran Air schrapt alle vluchten naar Europa
De nationale luchtvaartmaatschappij van Iran schrapt alle vluchten naar Europa, dat meldt persbureau Reuters op basis van staatsmedia. Het is nog onduidelijk hoelang de noodmaatregel van Iran Air van kracht blijft.
Iran is een van de zwaarst getroffen landen door de corona-uitbraak. Ruim 5800 mensen zijn besmet geraakt en 145 mensen zijn aan het virus bezweken.
nos![]()
Dat is evident en inmiddels 100% geheel in lijn der verwachting.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:29 schreef polderturk het volgende:
De ziekenhuizen zullen niet voldoende capaciteit hebben.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
ze konden al nergens meer landenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
De nationale luchtvaartmaatschappij van Iran schrapt alle vluchten naar Europa, dat meldt persbureau Reuters op basis van staatsmedia. Het is nog onduidelijk hoelang de noodmaatregel van Iran Air van kracht blijft.
Iran is een van de zwaarst getroffen landen door de corona-uitbraak. Ruim 5800 mensen zijn besmet geraakt en 145 mensen zijn aan het virus bezweken.
nos![]()
![]()
mensen moeten niet zoveel waarde hechten aan t RIVM en zelf na gaan denken.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:29 schreef polderturk het volgende:
Het RIVM moet alvast een video maken met instructies voor hoe mensen thuis verpleegd kunnen worden. De ziekenhuizen zullen niet voldoende capaciteit hebben.![]()
In een carriere van hooguit 20 jaar heb je ook niet zoveel gezien...quote:Op zondag 8 maart 2020 11:26 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DrDenaGrayson twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 14:22:22⚠️#COVID19 “is the most frightening disease I've ever encountered in my career...because of the combination of infectiousness & a lethality that appears to be many-fold higher than flu.” Dr. Richard Hatchett, leading efforts to find a #coronavirus vaccine.https://t.co/WFoVqSSeKW reageer retweet
[ afbeelding ]![]()
Onzin.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
nos
Ik schat dat 10% van de Iraanse bevolking besmet is met Corona.![]()
Dit.... omdat het merendeel zichzelf als jong en gezond ziet, neemt het merendeel het niet echt serieus. Niet bang zijn, dan ben je straks een paar dagen ziek so what? Dat iemand die wat minder gezond is of wat ouder bang is omdat die niet weet of het niet fataal gaat worden, wordt niet begrepen en als achterlijk bestempeld. Wat zijn mensen eigenlijk egocentrisch.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik ook man. Omdat ik astma heb neem ik het heel serieus. Voorraad in geslagen, praktisch smetvrees qua hygiëne, vermijd groepen, ga niet met ov,niet uit eten, niet naar de sportschool en zo min mogelijk naar de supermarkt.
Partner en de rest van familie en vrienden zien het als slechts een griepje en heb 2 kleine schoolgaande kinderen dus is praktisch onvermijdelijk.
Nog los van alle gevolgen voor dierbaren die risico lopen, economische gevolgen en de rest van de maatschappij.
Maar als je het tegen mensen zegt vinden ze je doorgedraaid want "het is maar een griepje,niemand denkt er zo over, ook op tv niet"...
Ik zou zeggen laat mensen nu zelf beslissen hoeveel risico ze nemen. Die jonge, stoere, no nonsens mensen gaan lekker door met alles en laat de mensen die niet zo jong, stoer en no nonsense zijn lekker thuis werken zonder voor idioot te worden versleten.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Die man krijgt er flink van langs in de media inmiddels.quote:"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
De meesten kijken gewoon s'avonds even het 8 uur journaal en dat is het..ze nemen het absoluut niet serieus.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik ook man. Omdat ik astma heb neem ik het heel serieus. Voorraad in geslagen, praktisch smetvrees qua hygiëne, vermijd groepen, ga niet met ov,niet uit eten, niet naar de sportschool en zo min mogelijk naar de supermarkt.
Maar als je het tegen mensen zegt vinden ze je doorgedraaid want "het is maar een griepje,niemand denkt er zo over, ook op tv niet"...
Nee wij krijgen het aantal besmettingen van Italië niet want wij zijn Nederland...
Je wordt er ziek van.![]()
beterschapquote:Op zondag 8 maart 2020 11:31 schreef Markesh het volgende:
[..]
De meesten kijken gewoon s'avonds even het 8 uur journaal en dat is het..ze nemen het absoluut niet serieus.
Nee wij krijgen het aantal besmettingen van Italië niet want wij zijn Nederland...
Nederlanders zijn best arrogant, dat klopt.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:31 schreef Markesh het volgende:
[..]
De meesten kijken gewoon s'avonds even het 8 uur journaal en dat is het..ze nemen het absoluut niet serieus.
Je wordt er ziek van.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Doe eens wat urlsquote:Op zondag 8 maart 2020 11:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Die man krijgt er flink van langs in de media inmiddels.![]()
![]()
Ik denk dat de depressie waar mensen zich in dit topic in laten praten anders ook best gevaarlijk is.Alpha kenny one![]()
Lekker zwakzinnig weer, als die jonge stoere mensen vandaag stoppen met werken gaan overmorgen de oudere zwakkere mensen dood omdat er niemand is om de inmiddels lege lepel in hun mond te steken.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit.... omdat het merendeel zichzelf als jong en gezond ziet, neemt het merendeel het niet echt serieus. Niet bang zijn, dan ben je straks een paar dagen ziek so what? Dat iemand die wat minder gezond is of wat ouder bang is omdat die niet weet of het niet fataal gaat worden, wordt niet begrepen en als achterlijk bestempeld. Wat zijn mensen eigenlijk egocentrisch.
Ik zou zeggen laat mensen nu zelf beslissen hoeveel risico ze nemen. Die jonge, stoere, no nonsens mensen gaan lekker door met alles en laat de mensen die niet zo jong, stoer en no nonsense zijn lekker thuis werken zonder voor idioot te worden versleten.![]()
wat wordt er eigenlijk gezegd op het journaal mbt het virus? ik kijk nooit meer naar t journaal.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:31 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het aantal daalt omdat er in het weekend minder wordt getest, aldus hoofd referentielab Marc van Ranst van KULeuven.twitter:be_gezondheid twitterde op zondag 08-03-2020 om 11:27:1631 nieuwe besmettingen met het coronavirus covid-19 https://t.co/t1TAM2O506 #COVID19 #COVID19BE reageer retweet
![]()
Is het eigenlijk bekend welk percentage van de mensen ziek worden in een ‘uitbraak’ gebied. De aantallen in China, Iran en nu Italië lijken hoog, maar er zijn ook mensen die niet ziek worden. wuhan heeft toch miljoenen en miljoenen mensen? Welk percentage daarvan is ziek geworden?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ik ben niet in paniek maar merk wel dat ik meer gestrest benquote:Op zondag 8 maart 2020 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook weer niet te veel in paniek raken hoor.
Als je nog niet boven de 50 bent, is de kans groot dat de symptomen op een stevige griep lijken.
Het kan absoluut wel veel heftiger zijn dan dat (zie een aantal ervaringen van twittergebruikers en mensen die door een krant geïnterviewd zijn, die hier gepost worden), maar in het algemeen zou ik me er niet TÉ erge zorgen om gaan maken. Ook omdat er al medicijnen tegen geproduceerd worden en er vaccins uitgetest worden (zoals in Engeland nu).
Er is inderdaad kans op permanente longschade en schade aan andere ingewanden, maar volgens mij is dat ook vooral met zeldzamere heftige gevallen.
Aan de beademing liggen en verdrinken in je eigen longvocht is mijn grootste nachtmerrie.![]()
Heb niet hard gezocht hoor, kwam ‘t tegen toen ik hem Googledequote:
https://www.indy100.com/a(...)u-death-rate-9384561"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Zouden scholen niet juist kinderen moeten opvangen, zodat ouders voor hun ouders kunnen gaan zorgen?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker zwakzinnig weer, als die jonge stoere mensen vandaag stoppen met werken gaan overmorgen de oudere zwakkere mensen dood omdat er niemand is om de inmiddels lege lepel in hun mond te steken.
Gewoon een ter loopse gedachte.![]()
online cursus verplegen op yt?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:30 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
mensen moeten niet zoveel waarde hechten aan t RIVM en zelf na gaan denken.![]()
Stalen?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:36 schreef zipcon het volgende:
Het aantal daalt omdat er in het weekend minder wordt getest, aldus hoofd referentielab Marc van Ranst van KULeuven.twitter:be_gezondheid twitterde op zondag 08-03-2020 om 11:27:1631 nieuwe besmettingen met het coronavirus covid-19 https://t.co/t1TAM2O506 #COVID19 #COVID19BE reageer retweet
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zo zet je het wel heel extreem neer. Maar iets meer waakzaam zijn zou geen kwaad kunnen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker zwakzinnig weer, als die jonge stoere mensen vandaag stoppen met werken gaan overmorgen de oudere zwakkere mensen dood omdat er niemand is om de inmiddels lege lepel in hun mond te steken.
Neem als voorbeeld het reisje van de jonge stoere mensen van Vindicat.
Egoïsme ten top.![]()
Dat kan ik me HEEL goed voorstellen, maar de kans dat dat op jonge leeftijd gebeurt is zelfs met dit virus zeer klein.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:37 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik ben niet in paniek maar merk wel dat ik meer gestrest ben
Aan de beademing liggen en verdrinken in je eigen longvocht is mijn grootste nachtmerrie.
Met een tweede infectie wordt de kans wel groter en met een derde infectie wordt het nog weer veel groter, maar er zijn dus al medicijnen er tegen die nu snel geproduceerd worden.![]()
![]()
Daar worden gewoon feiten gegeven.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
wat wordt er eigenlijk gezegd op het journaal mbt het virus? ik kijk nooit meer naar t journaal.![]()
Niet gekend. België is helaas zeer ontransparant. Het zal minder dan 500 zijn als de lijn van de vorige dagen wordt gevolgd. In sommige interviews lossen ze cijfers die oplossen in de ether.quote:![]()
ja alleen wordt er altijd maar 1 kant van het verhaal verteld dus je hebt weinig aan deze feiten.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Daar worden gewoon feiten gegeven.![]()
Laat mij dan maar verdrinken in de Corona. Liever een echt biertje, maarja, soms heb je het niet voor het kiezen en liever Corona dan Amstel of Heineken natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 11:37 schreef Markesh het volgende:
Aan de beademing liggen en verdrinken in je eigen longvocht is mijn grootste nachtmerrie.
vosss is de naam,
ja, als de waarheid zegt, terwijl iedereen zijn best doet om de rust te bewaren en vooral geen paniek te zaaien. anders wordt de samenleving ontwricht, krijgen ze straks geen paycheck meer.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Die man krijgt er flink van langs in de media inmiddels.![]()
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 11:39:36BREAKING: Iran reports 743 new cases of coronavirus and 49 new deaths, raising total to 6,566 cases and 194 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Aan feiten zitten geen twee kanten.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja alleen wordt er altijd maar 1 kant van het verhaal verteld dus je hebt weinig aan deze feiten.![]()
![]()
Medewerker van Isala ziekenhuis in Zwolle is positief getest
https://www.dvhn.nl/binne(...)avirus-25433835.htmlMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bron??quote:Op zondag 8 maart 2020 11:38 schreef ToT het volgende:
maar er zijn dus al medicijnen er tegen die nu snel geproduceerd worden.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Ik vind de maatregelen hier ongelooflijk laks.
Zeker omdat we 1 op 1 Italië aan het volgen zijn qua verdubbelingen.
Wat doen jullie morgen? Je kind gewoon naar school en sportles etc? Naar drukke plaatsen dus? En jijzelf ook?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
1 kant van het VERHAAL.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Aan feiten zitten geen twee kanten.![]()
Niet echt veel bijzonders. Gisteren een stukje van lege straten in Frankrijk...quote:Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
wat wordt er eigenlijk gezegd op het journaal mbt het virus? ik kijk nooit meer naar t journaal.
Maar ze laten niet zien hoe ze met man en macht proberen levens te redden in Italië. Hoe overbelast de IC afdelingen zijn.
Dat zouden ze nu eens moeten laten zien, de beelden uit dit filmpje
https://www.la7.it/piazza(...)QHNBOKKTqq5eZOMOMgq0![]()
en de meeste zijn kortzichtig, werken, sporten, feesbook, gamen, tv kijken, uit eten. hebben geen tijd om zich erin te verdiepen, lezen alleen titelsquote:Op zondag 8 maart 2020 11:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn best arrogant, dat klopt.![]()
ik probeer die GGD en RIVM wakker te schuddenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef falling_away het volgende:
Ik denk dat de depressie waar mensen zich in dit topic in laten praten anders ook best gevaarlijk is.![]()
![]()
Ook minder dan gisteren.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:39 schreef _I het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 11:39:36BREAKING: Iran reports 743 new cases of coronavirus and 49 new deaths, raising total to 6,566 cases and 194 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Ik ga vooralsnog gewoon aan het werk. Brennie ligt inmiddels ziek op de bank. Koorts, hoesten, rillingen, zweten, griepje of corona, wie zal het zeggen.quote:
Wel bel ik vanmiddag mn moeder af, die is de 70 gepasseerd en in niet zo een beste gezondheid meer. Normaal ga ik daar zondags altijd een kopje koffie en/of een biertje doen, maar dat skip ik vandaag voor de zekerheid.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Nou ... ik denk dat ik ook ziek ben. Hoesten, last van keel (imo nog t vervelendste), temperatuur al anderhalve dag net onder de 38. Gelukkig (nog) niet ziek genoeg voor medische zorg, maar helaas dus ook niet voor een test."Pools are perfect for holding water"![]()
THEFXR redder van ons landquote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik probeer die GGD en RIVM wakker te schudden![]()
![]()
Same here. Zou dit weekend naar mijn ouders gaan (pa boven de 80, 1 nier, longaandoening). Voelde me gister nog schuldig en een tikketje hypochonder omdat ik af zei. Nu geen enkele spijt van.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga vooralsnog gewoon aan het werk. Brennie ligt inmiddels ziek op de bank. Koorts, hoesten, rillingen, zweten, griepje of corona, wie zal het zeggen.
Wel bell ik vanmiddag mn moeder af, die is de 70 gepasseerd en in niet zo een beste gezondheid meer. Normaal ga ik daar zondags altijd een kopje koffie en/of een biertje doen, maar dat skip ik vandaag voor de zekerheid."Pools are perfect for holding water"![]()
Je bent gewoon verkoudenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef probeer het volgende:
Nou ... ik denk dat ik ook ziek ben. Hoesten, last van keel (imo nog t vervelendste), temperatuur al anderhalve dag net onder de 38. Gelukkig (nog) niet ziek genoeg voor medische zorg, maar helaas dus ook niet voor een test.![]()
![]()
Één zwaluw maakt nog geen zomer. Twee overigens ook niet. Bron: ik zag er net 2 vliegen en de zon schijnt niet. Dus ja.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
https://www.elsevierweekb(...)deomontage-1594843W/quote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Op het nieuws worden feiten gegeven geen verhaaltjes verzonnen.
dream on.![]()
Ik heb nooit verhoging als ik verkouden ben. Last van mijn keel en diarree ook niet. Maar dat kan inderdaad ook ja, een gewoon griepje of iets anders. Daarom zeg ik dus; ziek.quote:"Pools are perfect for holding water"![]()
Klopt, en da's vanwege de arrogantie dat ze denken dat Nederland een gezondheids-paradijs is waar alles perfect geregeld is in tegenstelling tot Noord-Italie. Een regio die te vergelijken is met Nederland.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en de meeste zijn kortzichtig, werken, sporten, feesbook, gamen, tv kijken, uit eten. hebben geen tijd om zich erin te verdiepen, lezen alleen titelsIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zou er vandaag een 2de dode zijn?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:44 schreef Jojoke het volgende:
Zou er vandaag weer een persconferentie komen?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Ik zeg toch, laat iedereen voor zichzelf beslissen wat ze doen? Juist de zwakkeren gaan thuis werken (WERKEN DUS WEL DOOR) en andere gezonden gaan wel naar het werk.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op die manier reduceer je al het aantal mensen dat elkaar kan besmetten en in een groep waarvan bijna niemand in het ziekenhuis komt (minder druk op de gezondheidszorg).
Lijkt mij eerlijk gezegd verstandiger dan net doen of er niks aan de hand is en de mensen met risico op ziekenhuis bloot te stellen of... heel drastisch iedereen thuis te zetten.
Het gaat toch om vertragen en de gevolgen voor de gezondheidszorg en de economie te reduceren?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ik weet het niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga vooralsnog gewoon aan het werk. Brennie ligt inmiddels ziek op de bank. Koorts, hoesten, rillingen, zweten, griepje of corona, wie zal het zeggen.
Wel bel ik vanmiddag mn moeder af, die is de 70 gepasseerd en in niet zo een beste gezondheid meer. Normaal ga ik daar zondags altijd een kopje koffie en/of een biertje doen, maar dat skip ik vandaag voor de zekerheid.
Wsl doen we alles als normaal.
Maar ik vraag me af of dat wel slim is..."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Beetje optimisme mag wel, toch!?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Één zwaluw maakt nog geen zomer. Twee overigens ook niet. Bron: ik zag er net 2 vliegen en de zon schijnt niet. Dus ja.![]()
![]()
Van mij wel. Ik zeg alleen maar.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
https://www.elsevierweekb(...)deomontage-1594843W/
dream on.![]()
![]()
Wat heeft Zierikzee er mee te maken? Daar is helemaal geen geval bekend.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje omsingeld, Zierikzee Linksboven, Bergen op Zoom recht onder, Etten Leur stuk naar Rechts, Klaaswaal stuk naar boven.Narf!![]()
Kijk ik snap wel dat mensen bezorgd zijn, maar je kan niet veel meer doen dan je eigen voorzorgsmaatregelen nemen, je zal anderen toch nooit overtuigen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik probeer die GGD en RIVM wakker te schudden
Ik merk dat ik een stuk rustiger word als ik niet steeds dit topic en Reddit check. Stress heeft ook invloed op je weerstand hè.Alpha kenny one![]()
TwitchCon cancelled zie ik nu, wist niet eens dat het hier zou zijn.
Arme streamers."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Mwua, ik denk nog wel dat Iran valse cijfers opgeeft. Er is zelfs een parlementslid dood gegaan.quote:
https://en.wikipedia.org/(...)k_in_Iran#March_2020
Hier zie je ook bij provincies dat bij de 4de provincie van links er 6 maart 129 bijkwamen, en 7 maart 3...In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik ga nog wat boodschappen inslaan op een rustig tijdstip en verder blijf ik lekker binnen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:40 schreef capricia het volgende:
Wat doen jullie morgen? Je kind gewoon naar school en sportles etc? Naar drukke plaatsen dus? En jijzelf ook?
Van de week hebben ze mijn haar verziekt bij de kapper, veel te donker geverfd.
Eigenlijk wilde ik een dinsdag terug gaan om het opnieuw te laten doen maar mijn zoon zei zojuist dat ik dat beter niet kan doen omdat er toch niemand de komende tijd mijn haar zou zien...![]()
![]()
Welke maatregelen zou je willen zien?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:40 schreef capricia het volgende:
Wat doen jullie morgen? Je kind gewoon naar school en sportles etc? Naar drukke plaatsen dus? En jijzelf ook?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: