Daar hebben we die millenials voor toch.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen 18 meer, dus ook niet heel flexibel meer
Nou met de werkethiek van dat volk is het niet best gesteld over het algemeen, dus ik verwacht daar niet heel veel van eerlijk gezegdquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]twitter:alexandersuma twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 22:23:12@:De_ITer Mijn vrouw zorgt heel goed voor me, maar wel alles op 2 meter afstand reageer retweet
Bijzondere vrouw heeft die man.twitter:alexandersuma twitterde op zondag 08-03-2020 om 10:19:06Het gaat nu even wat beter. Vannacht een rot nacht gehad, maar we hebben iets nieuws ontdekt. Mijn vrouw hoorde dat het helpt om azijn over je lijf te smeren. Dat heeft ze bij mij gedaan en vervolgens heb ik twee uur gezweet als een gek en is mijn temperatuur 2 graden gezakt 😊 reageer retweet
quote:
Beetje meer vertrouwen in de jeugd, mannen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou met de werkethiek van dat volk is het niet best gesteld over het algemeen, dus ik verwacht daar niet heel veel van eerlijk gezegd
Ik heb een fulltime baan,daarom zit ik hier ook niet de hele dag 7 dagen per week.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon, iets nuttigs doen, werken ofzo...
redeneren is niet echt iets voor jou, probeer iets met je handen dan
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]twitter:alexandersuma twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 22:23:12@:De_ITer Mijn vrouw zorgt heel goed voor me, maar wel alles op 2 meter afstand reageer retweet
Bijzondere vrouw heeft die man.twitter:alexandersuma twitterde op zondag 08-03-2020 om 10:19:06Het gaat nu even wat beter. Vannacht een rot nacht gehad, maar we hebben iets nieuws ontdekt. Mijn vrouw hoorde dat het helpt om azijn over je lijf te smeren. Dat heeft ze bij mij gedaan en vervolgens heb ik twee uur gezweet als een gek en is mijn temperatuur 2 graden gezakt 😊 reageer retweet
en terecht, de hele samenleving gaat in elkaar draaien hoe meer mensen het krijgenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen die hier blèren om het aflasten van leuke dingen en in quarantaine zetten van mensen zijn alleen bang voor hun eigen hachie.
Ze zijn ontzettend bang.
Mensen die meer dan 32 uur per week werkenquote:
Hmm, ik betwijfel het. En ik vind het best ernstig als er nu al een parallel met de grootste terroristische daad uit de wereldgeschiedenis wordt getrokken. Het is helemaal nergens op gebaseerd en ongefundeerd om deze vergelijking überhaupt te trekken.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat we die conclusie pas kunnen trekken zodra dit virus is gaan liggen. De gevolgen van 9/11 zijn inmiddels duidelijk. Die van SARS-CoV-2 nog niet, want dat is nog volop bezig. Dus ik denk dat je te voorbarig bent. We gaan het meemaken
En wat is het argument dat je wilt maken precies? Malaria komt hier niet voor, kanker is niet besmettelijk en mensen die dood gaan door griep is ook heel erg.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
En nu voor alle andere dodelijke ziektes zoals de gewone griep, malaria en kanker?
Bij zijn profiel staat dat hij Clean Energy Evangelist is.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef ZwangerPetro het volgende:
Was dat fake-news dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]dit is heel dichtbij die olietampon.
Geen idee, maar hij op zeker dattie GroenLinks stemtquote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Tris het volgende:
Bij zijn profiel staat dat hij Clean Energy Evangelist is.Wat is dat?
vegan en antivaxxer waarschijnlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Tris het volgende:
[..]
Bij zijn profiel staat dat hij Clean Energy Evangelist is.
Wat is dat?
Ik hoop het niet, want ik loop al een week te lekken met die tampon in mijn aars. Vooralsnog heb ik het niet, dus het werkt welquote:
Heb nog geen corona geloof ik dus werkt 100% betrouwbaarquote:Op zondag 8 maart 2020 10:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hoe was dat? Heeft het geholpen?
Iemand die op water kan lopenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Tris het volgende:
[..]
Wat is dat?
Iemand die houdt van het voorliegen van mensen?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Tris het volgende:
[..]
Wat is dat?
Dat vind ik best wel jammer. Misschien moet je ontslag nemen, zodat je eindelijk tijd hebt voor wat wél belangrijk is?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime baan,daarom zit ik hier ook niet de hele dag 7 dagen per week.
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
En dan zijn wij gek dat we een paar extra blikjes Unox soep en wat pakjes pasta voor in de voorraadkast halen?
Dat er heel erg veel ziektes zijn waar veel meer mensen aan dood gaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wat is het argument dat je wilt maken precies? Malaria komt hier niet voor, kanker is niet besmettelijk en mensen die dood gaan door griep is ook heel erg.
Dus welk punt wil je nou maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |