0,2% kans op overlijden hier, maar ik heb ouders die wat ouder zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen die hier blèren om het aflasten van leuke dingen en in quarantaine zetten van mensen zijn alleen bang voor hun eigen hachie.
Ze zijn ontzettend bang.
Politiek gaat boven mensenlevens. Als het om een land in de woestijn ging was het advies allang negatief.quote:
Dat sowieso. Hopelijk crasht de huizenmarkt niet. Althans niet binnen nu en voordat ik mijn huis verkocht heb. Geen idee hoe snel zoiets kan gaan in geval van totale system collapse.quote:
Het zijn niet de mensen die nu toegeven aan hun paniek die knokploegen vormen idd. Dat zijn de schapen die nu doen alsof alles normaal is.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat heeft een groot deel van de bevolking niet, gelukkig zijn die zo bang dat ze niet hun huis uit durven om knokploegen te vormen
Owjoh op deze manier had ik het nog niet gelezen, wel van de 700 besmettingen. Dat tweederde niet ziek geworden is, dan is bij nader inzien opvallend.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat mij opviel op die boot bij Japan. Er was een gesloten airconditioningsysteem had ik begrepen dus iedereen was blootgesteld aan Corona.
Van de bijna 2700 mensen hadden uiteindelijk 700 het. En van die 700 hadden 380 geen symptomen.
Dus uiteindelijk is iedereen met het virus in contact geweest maar slechts ongeveer 1/8e echt ziek geworden?
Volgens mij zijn we het aantal doden dat bij 9/11 viel al voorbij toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef byah het volgende:
[..]
Grootste wereldwijde trauma sinds 9/11 is in de making
Het kernwoord hier is 'gevaarlijk'. Niet 'kans op besmetting'quote:Op zondag 8 maart 2020 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
Niemand mag het gebied in, maar ga maar, misschien lukt het toch.
Echt.
ik hoop het wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hopelijk crasht de huizenmarkt niet. Althans niet binnen nu en voordat ik mijn huis verkocht heb. Geen idee hoe snel zoiets kan gaan in geval van totale system collapse.
Yup. 2,977quote:Op zondag 8 maart 2020 10:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het aantal doden dat bij 9/11 viel al voorbij toch?
Ik ben niet bang hoor! Wil alleen voorkomen dat de pleuris hier uitbreekt en dat ziekenhuis de toestroom van mensen niet meer aankan.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen die hier blèren om het aflasten van leuke dingen en in quarantaine zetten van mensen zijn alleen bang voor hun eigen hachie.
Ze zijn ontzettend bang.
Ben je serieus?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef byah het volgende:
[..]
Jij swingt wel heel snel van de één naar de andere emotie hequote:Op zondag 8 maart 2020 10:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat heeft een groot deel van de bevolking niet, gelukkig zijn die zo bang dat ze niet hun huis uit durven om knokploegen te vormen
Nee, echt, gast. Denk nou toch even rationeel.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen kris kras door elkaar blijft bewegen is de infectiesnelheid groter, lijkt je dat zelf ook niet?
Het aantal HIV doden ook : 310.545quote:Op zondag 8 maart 2020 10:24 schreef vosss het volgende:
[..]
OMGquote:Op zondag 8 maart 2020 10:24 schreef vosss het volgende:
[..]
hopelijk crasht de huizenmarkt wel, kunnen we eindelijk voor een normale prijs wonen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hopelijk crasht de huizenmarkt niet. Althans niet binnen nu en voordat ik mijn huis verkocht heb. Geen idee hoe snel zoiets kan gaan in geval van totale system collapse.
Equivalent aan 9/11 waarin twee vliegtuigen werden gekaapt en door twee wolkenkrabbers werden geboord?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit een trauma gaat worden?
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef byah het volgende:
[..]
Oh jij gaat dat voorkomen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:25 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik ben niet bang hoor! Wil alleen voorkomen dat de pleuris hier uitbreekt en dat ziekenhuis de toestroom van mensen niet meer aankan.
Het is goede data die we erdoor hebben.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat mij opviel op die boot bij Japan. Er was een gesloten airconditioningsysteem had ik begrepen dus iedereen was blootgesteld aan Corona.
Van de bijna 2700 mensen hadden uiteindelijk 700 het. En van die 700 hadden 380 geen symptomen.
Dus uiteindelijk is iedereen met het virus in contact geweest maar slechts ongeveer 1/8e echt ziek geworden?
Ik verwacht niet dat de baanzekerheid toeneemt bij een recessie, dus nou ja, dan staan ze te koop, maar je kan ze niet kopen...quote:Op zondag 8 maart 2020 10:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hopelijk crasht de huizenmarkt wel, kunnen we eindelijk voor een normale prijs wonen.
Voor jou normale prijs. Voor mij is het nu al een normale prijs.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hopelijk crasht de huizenmarkt wel, kunnen we eindelijk voor een normale prijs wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |