Tot nu toe.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Dat er heel erg veel ziektes zijn waar veel meer mensen aan dood gaan.

Er is nog helemaal geen lockdown. Niemand weet wat ie moet doen. Luchthaven en trein in Milaan zijn nog gewoon operationeel.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
16 miljoen mensen in lockdown in Italië. Ons landje heeft iets over 17 miljoen inwoners.
En dan zijn wij gek dat we een paar extra blikjes Unox soep en wat pakjes pasta voor in de voorraadkast halen?

Dit is voldoende bewijs voor mij. Had je motorolie? Olijfolie?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Heb nog geen corona geloof ik dus werkt 100% betrouwbaar

Morgen de beurzen in de gaten houden. Die zullen wel zwaar in de min openen gok ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef hollandia02 het volgende:
Hoe gaat het nu met de economie? Sinds de rijkste regio van Italie op slot zit.

En daar bouwen Italie en Zuid-Korea en China steeds noodhospitalen voor en gooien hun economie platquote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat er heel erg veel ziektes zijn waar veel meer mensen aan dood gaan.

ga er dan eens wat aan doen, want straks zijn er geen mensen meer om je huis te kopenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hopelijk crasht de huizenmarkt niet. Althans niet binnen nu en voordat ik mijn huis verkocht heb. Geen idee hoe snel zoiets kan gaan in geval van totale system collapse.

Afgewerkt frituurvet gebruik ik. Dat heb ik namelijk nog genoeg in huis.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is voldoende bewijs voor mij. Had je motorolie? Olijfolie?

Hoe laat gaan ze openen?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Morgen de beurzen in de gaten houden. Die zullen wel zwaar in de min openen gok ik.

Extra koud geperste extra vierge pijnboompitten extractquote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is voldoende bewijs voor mij. Had je motorolie? Olijfolie?

Roermond dus ook gevallen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:45 schreef asco het volgende:
https://www.1limburg.nl/e(...)urg?context=topstory

Ook daar in Italië tijdens de lockdown?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee.
Winkels zijn, muv het weekend, overigens gewoon open he.

Zoiets, ik vind het alleen al eng als je jezelf zo'n 'titel' geeft.quote:

Ow, kun je dan ff aan @LTVDK doorgeven dat hij zich vergist? COVID-19: Italië zet 16 miljoen mensen in lockdownquote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen lockdown. Niemand weet wat ie moet doen. Luchthaven en trein in Milaan zijn nog gewoon operationeel.

Ik denk niet dat het gaat stijgen de komende weken... dalen kan wel. Zou dus snel te koop zetten.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar hoeveel vaart moet ik maken met te koop zetten? Ik ben nog aan het opruimen. Ik hoop binnen 2 weken klaar te hebben voor de foto's.

Geen idee. Ik heb nul verstand van de beurs. De enige beurs waar ik verstand van heb is mijn eigen. En die staat volgens mij ook in de min, want er zitten alleen maar een paar muntjes inquote:

Ik was vorige week in Wuhan.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]twitter:alexandersuma twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 22:23:12@:De_ITer Mijn vrouw zorgt heel goed voor me, maar wel alles op 2 meter afstand reageer retweet
Bijzondere vrouw heeft die man.twitter:alexandersuma twitterde op zondag 08-03-2020 om 10:19:06Het gaat nu even wat beter. Vannacht een rot nacht gehad, maar we hebben iets nieuws ontdekt. Mijn vrouw hoorde dat het helpt om azijn over je lijf te smeren. Dat heeft ze bij mij gedaan en vervolgens heb ik twee uur gezweet als een gek en is mijn temperatuur 2 graden gezakt 😊 reageer retweet

Ja maar het RIVM zegt dat er niets aan de hand isquote:Op zondag 8 maart 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
16 miljoen mensen in lockdown in Italië. Ons landje heeft iets over 17 miljoen inwoners.
En dan zijn wij gek dat we een paar extra blikjes Unox soep en wat pakjes pasta voor in de voorraadkast halen?

ftfyquote:Op zondag 8 maart 2020 10:46 schreef Tris het volgende:
[..]
Zoiets, ik vind het alleen al eng als je jezelf zo'n 'titel' geeft.
En ook knap begrijpelijk dat zijn vrouw hem van 2 meter afstand insmeert.

Jammer genoeg was Zuid-Limburg al gevallen, anders zou ik dit best kut hebben gevonden.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:45 schreef asco het volgende:
https://www.1limburg.nl/e(...)urg?context=topstory

Wat dan wel? Wat probeer je dan te zeggen?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik beweer helemaal NIKS over medicijn ontwikkeling.

Lijken ze wel een beetje op terug te komen onderhand, gelukkig.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja maar het RIVM zegt dat er niets aan de hand is

je wil alleen etteren en trollen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wat probeer je dan te zeggen?

dat wist ik al 4 weken geleden.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik las net in een artikel dat Corona net zo erg is als SARS en AIDS bij elkaar, hier schrik ik toch wel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |