RT goden staan er ookquote:Op zondag 8 maart 2020 11:24 schreef the_actraiser het volgende:
https://www.skylinewebcam(...)no/duomo-milano.html
Live in Milaan.
Lijkt niet echt paniek daar
Zie ook weinig mondkapjes..
Stilte voor de storm?
Het is zondag.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:24 schreef the_actraiser het volgende:
https://www.skylinewebcam(...)no/duomo-milano.html
Live in Milaan.
Lijkt niet echt paniek daar
Zie ook weinig mondkapjes..
Stilte voor de storm?
Vooral als voor einde komende week Duitsland en Frankrijk erbij gaan komen.quote:
Iets wat hier al pakweg 167 deeltjes geroepen wordt....quote:Op zondag 8 maart 2020 11:26 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DrDenaGrayson twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 14:22:22⚠️#COVID19 “is the most frightening disease I've ever encountered in my career...because of the combination of infectiousness & a lethality that appears to be many-fold higher than flu.” Dr. Richard Hatchett, leading efforts to find a #coronavirus vaccine.https://t.co/WFoVqSSeKW reageer retweet
[ afbeelding ]
Dat is evident en inmiddels 100% geheel in lijn der verwachting.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:29 schreef polderturk het volgende:
De ziekenhuizen zullen niet voldoende capaciteit hebben.
ze konden al nergens meer landenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Iran Air schrapt alle vluchten naar Europa
De nationale luchtvaartmaatschappij van Iran schrapt alle vluchten naar Europa, dat meldt persbureau Reuters op basis van staatsmedia. Het is nog onduidelijk hoelang de noodmaatregel van Iran Air van kracht blijft.
Iran is een van de zwaarst getroffen landen door de corona-uitbraak. Ruim 5800 mensen zijn besmet geraakt en 145 mensen zijn aan het virus bezweken.
nos
mensen moeten niet zoveel waarde hechten aan t RIVM en zelf na gaan denken.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:29 schreef polderturk het volgende:
Het RIVM moet alvast een video maken met instructies voor hoe mensen thuis verpleegd kunnen worden. De ziekenhuizen zullen niet voldoende capaciteit hebben.
In een carriere van hooguit 20 jaar heb je ook niet zoveel gezien...quote:Op zondag 8 maart 2020 11:26 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DrDenaGrayson twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 14:22:22⚠️#COVID19 “is the most frightening disease I've ever encountered in my career...because of the combination of infectiousness & a lethality that appears to be many-fold higher than flu.” Dr. Richard Hatchett, leading efforts to find a #coronavirus vaccine.https://t.co/WFoVqSSeKW reageer retweet
[ afbeelding ]
Onzin.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Iran Air schrapt alle vluchten naar Europa
De nationale luchtvaartmaatschappij van Iran schrapt alle vluchten naar Europa, dat meldt persbureau Reuters op basis van staatsmedia. Het is nog onduidelijk hoelang de noodmaatregel van Iran Air van kracht blijft.
Iran is een van de zwaarst getroffen landen door de corona-uitbraak. Ruim 5800 mensen zijn besmet geraakt en 145 mensen zijn aan het virus bezweken.
nos
Dit.... omdat het merendeel zichzelf als jong en gezond ziet, neemt het merendeel het niet echt serieus. Niet bang zijn, dan ben je straks een paar dagen ziek so what? Dat iemand die wat minder gezond is of wat ouder bang is omdat die niet weet of het niet fataal gaat worden, wordt niet begrepen en als achterlijk bestempeld. Wat zijn mensen eigenlijk egocentrisch.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik ook man. Omdat ik astma heb neem ik het heel serieus. Voorraad in geslagen, praktisch smetvrees qua hygiëne, vermijd groepen, ga niet met ov,niet uit eten, niet naar de sportschool en zo min mogelijk naar de supermarkt.
Partner en de rest van familie en vrienden zien het als slechts een griepje en heb 2 kleine schoolgaande kinderen dus is praktisch onvermijdelijk.
Nog los van alle gevolgen voor dierbaren die risico lopen, economische gevolgen en de rest van de maatschappij.
Maar als je het tegen mensen zegt vinden ze je doorgedraaid want "het is maar een griepje,niemand denkt er zo over, ook op tv niet"...
Die man krijgt er flink van langs in de media inmiddels.quote:
De meesten kijken gewoon s'avonds even het 8 uur journaal en dat is het..ze nemen het absoluut niet serieus.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik ook man. Omdat ik astma heb neem ik het heel serieus. Voorraad in geslagen, praktisch smetvrees qua hygiëne, vermijd groepen, ga niet met ov,niet uit eten, niet naar de sportschool en zo min mogelijk naar de supermarkt.
Partner en de rest van familie en vrienden zien het als slechts een griepje en heb 2 kleine schoolgaande kinderen dus is praktisch onvermijdelijk.
Nog los van alle gevolgen voor dierbaren die risico lopen, economische gevolgen en de rest van de maatschappij.
Maar als je het tegen mensen zegt vinden ze je doorgedraaid want "het is maar een griepje,niemand denkt er zo over, ook op tv niet"...
beterschapquote:Op zondag 8 maart 2020 11:31 schreef Markesh het volgende:
[..]
De meesten kijken gewoon s'avonds even het 8 uur journaal en dat is het..ze nemen het absoluut niet serieus.
Nee wij krijgen het aantal besmettingen van Italië niet want wij zijn Nederland...
Je wordt er ziek van.
Nederlanders zijn best arrogant, dat klopt.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:31 schreef Markesh het volgende:
[..]
De meesten kijken gewoon s'avonds even het 8 uur journaal en dat is het..ze nemen het absoluut niet serieus.
Nee wij krijgen het aantal besmettingen van Italië niet want wij zijn Nederland...
Je wordt er ziek van.
Doe eens wat urlsquote:Op zondag 8 maart 2020 11:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Die man krijgt er flink van langs in de media inmiddels.
Lekker zwakzinnig weer, als die jonge stoere mensen vandaag stoppen met werken gaan overmorgen de oudere zwakkere mensen dood omdat er niemand is om de inmiddels lege lepel in hun mond te steken.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit.... omdat het merendeel zichzelf als jong en gezond ziet, neemt het merendeel het niet echt serieus. Niet bang zijn, dan ben je straks een paar dagen ziek so what? Dat iemand die wat minder gezond is of wat ouder bang is omdat die niet weet of het niet fataal gaat worden, wordt niet begrepen en als achterlijk bestempeld. Wat zijn mensen eigenlijk egocentrisch.
Ik zou zeggen laat mensen nu zelf beslissen hoeveel risico ze nemen. Die jonge, stoere, no nonsens mensen gaan lekker door met alles en laat de mensen die niet zo jong, stoer en no nonsense zijn lekker thuis werken zonder voor idioot te worden versleten.
wat wordt er eigenlijk gezegd op het journaal mbt het virus? ik kijk nooit meer naar t journaal.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:31 schreef Markesh het volgende:
[..]
Je wordt er ziek van.
Het aantal daalt omdat er in het weekend minder wordt getest, aldus hoofd referentielab Marc van Ranst van KULeuven.twitter:be_gezondheid twitterde op zondag 08-03-2020 om 11:27:1631 nieuwe besmettingen met het coronavirus covid-19 https://t.co/t1TAM2O506 #COVID19 #COVID19BE reageer retweet
Ik ben niet in paniek maar merk wel dat ik meer gestrest benquote:Op zondag 8 maart 2020 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook weer niet te veel in paniek raken hoor.
Als je nog niet boven de 50 bent, is de kans groot dat de symptomen op een stevige griep lijken.
Het kan absoluut wel veel heftiger zijn dan dat (zie een aantal ervaringen van twittergebruikers en mensen die door een krant geïnterviewd zijn, die hier gepost worden), maar in het algemeen zou ik me er niet TÉ erge zorgen om gaan maken. Ook omdat er al medicijnen tegen geproduceerd worden en er vaccins uitgetest worden (zoals in Engeland nu).
Er is inderdaad kans op permanente longschade en schade aan andere ingewanden, maar volgens mij is dat ook vooral met zeldzamere heftige gevallen.
Heb niet hard gezocht hoor, kwam ‘t tegen toen ik hem Googledequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |