Zouden scholen niet juist kinderen moeten opvangen, zodat ouders voor hun ouders kunnen gaan zorgen?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker zwakzinnig weer, als die jonge stoere mensen vandaag stoppen met werken gaan overmorgen de oudere zwakkere mensen dood omdat er niemand is om de inmiddels lege lepel in hun mond te steken.
online cursus verplegen op yt?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:30 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
mensen moeten niet zoveel waarde hechten aan t RIVM en zelf na gaan denken.
Stalen?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:36 schreef zipcon het volgende:
Het aantal daalt omdat er in het weekend minder wordt getest, aldus hoofd referentielab Marc van Ranst van KULeuven.twitter:be_gezondheid twitterde op zondag 08-03-2020 om 11:27:1631 nieuwe besmettingen met het coronavirus covid-19 https://t.co/t1TAM2O506 #COVID19 #COVID19BE reageer retweet
Zo zet je het wel heel extreem neer. Maar iets meer waakzaam zijn zou geen kwaad kunnen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker zwakzinnig weer, als die jonge stoere mensen vandaag stoppen met werken gaan overmorgen de oudere zwakkere mensen dood omdat er niemand is om de inmiddels lege lepel in hun mond te steken.
Dat kan ik me HEEL goed voorstellen, maar de kans dat dat op jonge leeftijd gebeurt is zelfs met dit virus zeer klein.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:37 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik ben niet in paniek maar merk wel dat ik meer gestrest ben
Aan de beademing liggen en verdrinken in je eigen longvocht is mijn grootste nachtmerrie.
Daar worden gewoon feiten gegeven.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
wat wordt er eigenlijk gezegd op het journaal mbt het virus? ik kijk nooit meer naar t journaal.
Niet gekend. België is helaas zeer ontransparant. Het zal minder dan 500 zijn als de lijn van de vorige dagen wordt gevolgd. In sommige interviews lossen ze cijfers die oplossen in de ether.quote:
ja alleen wordt er altijd maar 1 kant van het verhaal verteld dus je hebt weinig aan deze feiten.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Daar worden gewoon feiten gegeven.
Laat mij dan maar verdrinken in de Corona. Liever een echt biertje, maarja, soms heb je het niet voor het kiezen en liever Corona dan Amstel of Heineken natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 11:37 schreef Markesh het volgende:
Aan de beademing liggen en verdrinken in je eigen longvocht is mijn grootste nachtmerrie.
ja, als de waarheid zegt, terwijl iedereen zijn best doet om de rust te bewaren en vooral geen paniek te zaaien. anders wordt de samenleving ontwricht, krijgen ze straks geen paycheck meer.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Die man krijgt er flink van langs in de media inmiddels.
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 11:39:36BREAKING: Iran reports 743 new cases of coronavirus and 49 new deaths, raising total to 6,566 cases and 194 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Aan feiten zitten geen twee kanten.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja alleen wordt er altijd maar 1 kant van het verhaal verteld dus je hebt weinig aan deze feiten.
Bron??quote:Op zondag 8 maart 2020 11:38 schreef ToT het volgende:
maar er zijn dus al medicijnen er tegen die nu snel geproduceerd worden.
1 kant van het VERHAAL.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Aan feiten zitten geen twee kanten.
Niet echt veel bijzonders. Gisteren een stukje van lege straten in Frankrijk...quote:Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
wat wordt er eigenlijk gezegd op het journaal mbt het virus? ik kijk nooit meer naar t journaal.
en de meeste zijn kortzichtig, werken, sporten, feesbook, gamen, tv kijken, uit eten. hebben geen tijd om zich erin te verdiepen, lezen alleen titelsquote:Op zondag 8 maart 2020 11:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn best arrogant, dat klopt.
ik probeer die GGD en RIVM wakker te schuddenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef falling_away het volgende:
Ik denk dat de depressie waar mensen zich in dit topic in laten praten anders ook best gevaarlijk is.
Ook minder dan gisteren.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:39 schreef _I het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 11:39:36BREAKING: Iran reports 743 new cases of coronavirus and 49 new deaths, raising total to 6,566 cases and 194 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik ga vooralsnog gewoon aan het werk. Brennie ligt inmiddels ziek op de bank. Koorts, hoesten, rillingen, zweten, griepje of corona, wie zal het zeggen.quote:
THEFXR redder van ons landquote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik probeer die GGD en RIVM wakker te schudden
Same here. Zou dit weekend naar mijn ouders gaan (pa boven de 80, 1 nier, longaandoening). Voelde me gister nog schuldig en een tikketje hypochonder omdat ik af zei. Nu geen enkele spijt van.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga vooralsnog gewoon aan het werk. Brennie ligt inmiddels ziek op de bank. Koorts, hoesten, rillingen, zweten, griepje of corona, wie zal het zeggen.
Wel bell ik vanmiddag mn moeder af, die is de 70 gepasseerd en in niet zo een beste gezondheid meer. Normaal ga ik daar zondags altijd een kopje koffie en/of een biertje doen, maar dat skip ik vandaag voor de zekerheid.
Je bent gewoon verkoudenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef probeer het volgende:
Nou ... ik denk dat ik ook ziek ben. Hoesten, last van keel (imo nog t vervelendste), temperatuur al anderhalve dag net onder de 38. Gelukkig (nog) niet ziek genoeg voor medische zorg, maar helaas dus ook niet voor een test.
Één zwaluw maakt nog geen zomer. Twee overigens ook niet. Bron: ik zag er net 2 vliegen en de zon schijnt niet. Dus ja.quote:
https://www.elsevierweekb(...)deomontage-1594843W/quote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Op het nieuws worden feiten gegeven geen verhaaltjes verzonnen.
Ik heb nooit verhoging als ik verkouden ben. Last van mijn keel en diarree ook niet. Maar dat kan inderdaad ook ja, een gewoon griepje of iets anders. Daarom zeg ik dus; ziek.quote:
Klopt, en da's vanwege de arrogantie dat ze denken dat Nederland een gezondheids-paradijs is waar alles perfect geregeld is in tegenstelling tot Noord-Italie. Een regio die te vergelijken is met Nederland.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en de meeste zijn kortzichtig, werken, sporten, feesbook, gamen, tv kijken, uit eten. hebben geen tijd om zich erin te verdiepen, lezen alleen titels
Zou er vandaag een 2de dode zijn?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:44 schreef Jojoke het volgende:
Zou er vandaag weer een persconferentie komen?
Ik zeg toch, laat iedereen voor zichzelf beslissen wat ze doen? Juist de zwakkeren gaan thuis werken (WERKEN DUS WEL DOOR) en andere gezonden gaan wel naar het werk.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga vooralsnog gewoon aan het werk. Brennie ligt inmiddels ziek op de bank. Koorts, hoesten, rillingen, zweten, griepje of corona, wie zal het zeggen.
Wel bel ik vanmiddag mn moeder af, die is de 70 gepasseerd en in niet zo een beste gezondheid meer. Normaal ga ik daar zondags altijd een kopje koffie en/of een biertje doen, maar dat skip ik vandaag voor de zekerheid.
Beetje optimisme mag wel, toch!?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Één zwaluw maakt nog geen zomer. Twee overigens ook niet. Bron: ik zag er net 2 vliegen en de zon schijnt niet. Dus ja.
Van mij wel. Ik zeg alleen maar.quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
https://www.elsevierweekb(...)deomontage-1594843W/
dream on.
Wat heeft Zierikzee er mee te maken? Daar is helemaal geen geval bekend.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje omsingeld, Zierikzee Linksboven, Bergen op Zoom recht onder, Etten Leur stuk naar Rechts, Klaaswaal stuk naar boven.
Kijk ik snap wel dat mensen bezorgd zijn, maar je kan niet veel meer doen dan je eigen voorzorgsmaatregelen nemen, je zal anderen toch nooit overtuigen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik probeer die GGD en RIVM wakker te schudden
Mwua, ik denk nog wel dat Iran valse cijfers opgeeft. Er is zelfs een parlementslid dood gegaan.quote:
Ik ga nog wat boodschappen inslaan op een rustig tijdstip en verder blijf ik lekker binnen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:40 schreef capricia het volgende:
Ik vind de maatregelen hier ongelooflijk laks.
Zeker omdat we 1 op 1 Italië aan het volgen zijn qua verdubbelingen.
Wat doen jullie morgen? Je kind gewoon naar school en sportles etc? Naar drukke plaatsen dus? En jijzelf ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |