Dat is toevallig, het advies is kennelijk wederzijdsquote:Op zondag 8 maart 2020 09:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heel sterk hoor. Nog één tip, laat je ratio niet leiden door je emotie.
Gr. gr.
Nou, ik eigenlijk wel. Het normale volk zou op de eerste plaats moeten komen in plaats van een bedacht systeem gebaseerd op cijfertjes. Als er nou eens een echt dodelijk virus uitbreekt, gaan ze dan economie prevaleren boven mensenlevens? Dat zou ik namelijk regering-onwaardig vinden.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:42 schreef _I het volgende:
[..]
Van de overheid verwacht ik ook niet anders.
Prachtige vergelijkingquote:Op zondag 8 maart 2020 09:22 schreef wodca het volgende:
[..]
Van dit soort users... ze zouden als hun huis in brand staat nog steeds rustig in de slaapkamer blijven “want die brandt toch niet”.
Jij bedankt voor het melden.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:46 schreef vosss het volgende:
Geen idee wie de OP geupdate heeft met die nieuwe link van RIVM voorlopig behandeladvies, maar bedankt dus daarvoor.
Ik zou het laten als ik jou was. Hij is overduidelijk niet het helderste licht van de tunnel.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heel sterk hoor. Nog één tip, laat je ratio niet leiden door je emotie.
Gr. gr.
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:03:37Ik lig nu met 39 graden in bed het vocht uit mijn longen te kuchen. Heb zeker 10 jaar geen griep gehad, en nu heb ikalle #RIVM verschijnselen 🤷🏼♂️ 3 weken geleden in Daegu geweest,vorige week Freiburg. Ze zeiden dat ik het kan hebben, maar kom niet in aanmerking voor test 🤦🏻♂️ #GGD reageer retweet
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:06:29Zeiden; ik hoef geen quarantaine; maar niet te lang gesprekjes op straat... denk dat ik niet eens tot de voordeur red 🤦🏻 ik ben gelukkig super voorzichtig geweest laatste dagen, maar wie die richtlijn opstelt moet terug naar de schoolbanken! Dit kan alleen nog maar mis gaan... reageer retweet
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:09:04Ik ziek trouwens het liefst thuis uit, maar als het erger wordt kunnen ze mijn rug op en bel ik direct naar 112.Hoop dat het snel beter gaat 😕Ps. Dit is voelt echt veel erger dan griepje, dus jou op met die larie en ben voorzichtig#corinavirus #coronavirusNederland #brabant reageer retweet
Dan ga ik mijn dagen maar weer vullen met The Bold & The Beautiful en GTST denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gaan jullie nou doen als blijkt dat volgende maand het virus is gaan liggen?
Ik was op zich wel geschokt dat beademing al in zo'n vroege fase vereist isquote:Op zondag 8 maart 2020 09:46 schreef vosss het volgende:
Geen idee wie de OP geupdate heeft met die nieuwe link van RIVM voorlopig behandeladvies, maar bedankt dus daarvoor.
Ik denk dat je toch haast niet meer kan spreken van paniekzaaiers wel? Kijk naar Italië als je paniek wilt zien. Die leggen hun economie niet zo maar stop. Net zoals China dat niet zomaar deed.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prima als je kritisch bent op 'paniekzaaiers' en je denkt dat het allemaal wel meevalt
Eindelijk roepen ze zoiets!quote:Directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding Jaap van Dissel roept Nederlanders op om ‘solidair te zijn’. ,,Als de uitbraak toch doorzet, weten we dat we ons in de eerste plaats moeten richten op het beschermen van oma en opa.’’
Ze zouden hele F1-circus voorlopig helemaal moeten aflassen vind je niet?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:41 schreef vosss het volgende:
[..]
En de openingsrace in Melbourne komende week dus ook in gevaar. Onbekend of al het Italiaanse personeel al afgereisd was naar Australië.
Ross Brawn had vorige week al aangegeven NIET te zullen racen indien niet alle teams mee zouden kunnen doen.
Iemand anders merkte op dat de link niet meer werkte he; ik heb alleen maar even de nieuwe link opgezochtquote:
Beetje halfslachtige lockdown, een dag van te voren aankondigen en de treinen mogen nog gewoon rijden.twitter:howroute twitterde op zondag 08-03-2020 om 02:34:33A final chance to evacuate from the COVID19 red zone. People rush to catch the last trains leaving Lombardy after government declared the quarantine and lockdown of 16 million people in Northern Italy. The mandatory quarantine will last until early April. https://t.co/9m5Sf7nuhH reageer retweet
Over tot de orde van de dagquote:Op zondag 8 maart 2020 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gaan jullie nou doen als blijkt dat volgende maand het virus is gaan liggen?
Hou oud is van Dissel eigenlijk?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:50 schreef _I het volgende:
RIVM roept alle Nederlanders op solidair te zijn ‘voor oma en opa’
Directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding Jaap van Dissel roept Nederlanders op om ‘solidair te zijn’. ,,Als de uitbraak toch doorzet, weten we dat we ons in de eerste plaats moeten richten op het beschermen van oma en opa.’’
Das wel lief van Jaap. We moeten solidair zijn met Opa en Oma. Dat zij er als eerste aangaan als de ziekenhuizen volstromen houdt Jaap nog even achter.
Een écht dodelijk virus?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:46 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nou, ik eigenlijk wel. Het normale volk zou op de eerste plaats moeten komen in plaats van een bedacht systeem gebaseerd op cijfertjes. Als er nou eens een echt dodelijk virus uitbreekt, gaan ze dan economie prevaleren boven mensenlevens? Dat zou ik namelijk regering-onwaardig vinden.
In dat opzicht doet China het wel beter dan de EU.
hoop dat die snel beter is.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:47 schreef polderturk het volgende:
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:03:37Ik lig nu met 39 graden in bed het vocht uit mijn longen te kuchen. Heb zeker 10 jaar geen griep gehad, en nu heb ikalle #RIVM verschijnselen 🤷🏼♂️ 3 weken geleden in Daegu geweest,vorige week Freiburg. Ze zeiden dat ik het kan hebben, maar kom niet in aanmerking voor test 🤦🏻♂️ #GGD reageer retweet
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:06:29Zeiden; ik hoef geen quarantaine; maar niet te lang gesprekjes op straat... denk dat ik niet eens tot de voordeur red 🤦🏻 ik ben gelukkig super voorzichtig geweest laatste dagen, maar wie die richtlijn opstelt moet terug naar de schoolbanken! Dit kan alleen nog maar mis gaan... reageer retweet
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:09:04Ik ziek trouwens het liefst thuis uit, maar als het erger wordt kunnen ze mijn rug op en bel ik direct naar 112.Hoop dat het snel beter gaat 😕Ps. Dit is voelt echt veel erger dan griepje, dus jou op met die larie en ben voorzichtig#corinavirus #coronavirusNederland #brabant reageer retweet
De GGD en het RIVM moeten hun handen in de lucht gooien en het aan de regering overlaten. Die de noodtoestand uit moet roepen zodat makkelijk meer geld en middelen vrij gemaakt kan worden.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
zeker niet als de GGD niet in wil grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |