Een dansje doen en wachten op de 2e golf.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gaan jullie nou doen als blijkt dat volgende maand het virus is gaan liggen?
Dan zijn "ze" wel daadkrachtig.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:30 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Daar was waarschijnlijk ook wel een commissie of twee over gestruikeld
Jij denkt dat het volslagen belachelijk is wat Italië afgelopen nacht gedaan heeft?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is volslagen idioot wat je zegt, daar valt weinig op te redevoeren.
Wat heb je gestudeerd? Ben je een insider? Heb je enige reden om zo stellig te zijn? Het stikt hier van de zelfbenoemde experts, stuitend arrogant ook eigenlijk. Misschien kunnen jullie samen het FIVM oprichten.
Ah ja de kijkers die niet gestudeerd hebben in die specifieke richting gaan fantastische haalbare inventieve oplossingen aandragen waarmee we moeder aarde redden! DAT we daar nog niet aan gedacht hebben...quote:Op zondag 8 maart 2020 09:23 schreef _I het volgende:
[..]
Er zijn hier zelfs mensen die roepen dat de economie door moet gaan. En die werken voor een baas.![]()
De recessie is onvermijdelijk, want het zal om ons heen ook gebeuren. Zorg dan in ieder geval goed voor je volk en maak het beste van een slechte situatie. We zijn zo'n briljant clubje mensen, en georganiseerd. Het blijkt nu alleen nergens uit.
Waar zijn de innovatieve ideeën? Waarom zitten hier nog geen groepen van universiteiten op met live feed, zodat kijkers mee kunnen denken.
We hadden dit probleem voor eens en voor altijd kunnen aanpakken. Mijn bescheiden mening.
Dit is stuitend arrogant eigenlijk...quote:Op zondag 8 maart 2020 09:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is volslagen idioot wat je zegt, daar valt weinig op te redevoeren.
Wat heb je gestudeerd? Ben je een insider? Heb je enige reden om zo stellig te zijn? Het stikt hier van de zelfbenoemde experts, stuitend arrogant ook eigenlijk. Misschien kunnen jullie samen het FIVM oprichten.
Johquote:Op zondag 8 maart 2020 09:34 schreef merdobach het volgende:
[..]
Dit is stuitend arrogant eigenlijk...
SPOILER: BronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eerder al het bericht dat blootgestelde zorgverleners mogen doorwerken zolang ze geen symptomen hebben, omdat ze eigenlijk niet gemist kunnen worden in het ziekenhuis. Daarmee riskeren ze wel dat ze nog nét even al hun collega's (en hun kwetsbare patiënten) aanhoesten voordat ze ziek naar huis gaan.SPOILER: BronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En draconische maatregelen die slecht zijn voor de economie, zoals het isoleren van gebieden, die staan zelfs niet als uiterst redmiddel in onze draaiboeken. Alsof het uiteindelijk niet veel slechter voor de economie is als honderdduizenden mensen tegelijk ziek zijn en we geen toegang meer hebben tot de gezondheidszorg omdat ieder bed bezet is.SPOILER: BronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al dat soort kortetermijndenken en vasthouden aan ons vertrouwde dagelijks leven gaat ons nog zó veel ellende opleveren.![]()
![]()
Dan moet je ook geen uitspraken doen als “de onderschatting van de ernst is het werkelijke racisme”. Dat is zo stuitend dom, sorry hoor. Maar ik ben reuze benieuwd, je bent een insider?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:31 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Al zou ik naar waarheid antwoorden zou je me niet geloven, gezien je benaderingswijze.![]()
Non-verbaal door woordkeuze en zinsbouw?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, denk je dat? Heb je vaker moeite met het interpreteren van non-verbale signalen door woordkeuze en zinsbouw?
Dat is dan iets wat je nog gaat krijgen, geduld![]()
![]()
Verbaler kan je het niet krijgen, maat
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 09:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen uitspraken doen als “de onderschatting van de ernst is het werkelijke racisme”. Dat is zo stuitend dom, sorry hoor. Maar ik ben reuze benieuwd, je bent een insider?![]()
![]()
Want alle intelligentie zit op universiteiten.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja de kijkers die niet gestudeerd hebben in die specifieke richting gaan fantastische haalbare inventieve oplossingen aandragen waarmee we moeder aarde redden! DAT we daar nog niet aan gedacht hebben...
En wat dacht je van het groepsgevoel. Het idee hebben ergens onderdeel van te zijn. Het glazen huis met de tekstjes onderin.
Je doet exact hetzelfde als er nu gebeurt. De overheid weet het wel Bij het RIVM werken de slimme mensen. Ongetwijfeld, maar het gaat hier om het volk dat straks in hun huizen opgesloten zitten zonder enige zicht op wat er gebeurt. Hoe hou je de kalmte erin?
Harry Potter op repeat op SBS?![]()
Waarom?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:34 schreef merdobach het volgende:
[..]
Dit is stuitend arrogant eigenlijk...![]()
De draaiboeken zullen wel een update krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:34 schreef ViviRAWRS het volgende:
Het zal volgens De Gouw niet zo ver komen dat complete dorpen of steden geïsoleerd worden: 'De huidige Nederlandse draaiboeken voorzien niet in het afsluiten van gebieden.
Vanaf morgenvroeg 09:00 uur beginnen ze aan versie 1.01 gok ik zomaar. De maatregelen in Italië MOETEN toch ook andere landen aan het denken zetten? De cijfers daar kloppen. Waarschijnlijk. Het is geen China. Italië doet dit nit zomaar. RIVM leest u mee??![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 09:36 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Non-verbaal door woordkeuze en zinsbouw?![]()
![]()
Verbaler kan je het niet krijgen, maat
Ja want taal is net wiskunde en door een bepaalde woordkeuze kun je geen signalen afgeven
ok
wat naar voor je![]()
twitter:AFP twitterde op zondag 08-03-2020 om 09:32:33#BREAKING Bahrain to hold Formula 1 GP without spectators due to coronavirus: organisers https://t.co/kzZ6PTIO6o reageer retweet
![]()
Maar de overheid is verloren in de obsessie met geld en economie. Ze zien zich eerder als een goede regering als de economie een groei vertoont, dan dat zij de belangen behartigen van het gewone volk. Daarom zijn regeringen gemakkelijk in bezuinigen en minder in investeren.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:23 schreef _I het volgende:
[..]
Er zijn hier zelfs mensen die roepen dat de economie door moet gaan. En die werken voor een baas.![]()
De recessie is onvermijdelijk, want het zal om ons heen ook gebeuren. Zorg dan in ieder geval goed voor je volk en maak het beste van een slechte situatie. We zijn zo'n briljant clubje mensen, en georganiseerd. Het blijkt nu alleen nergens uit.
Waar zijn de innovatieve ideeën? Waarom zitten hier nog geen groepen van universiteiten op met live feed, zodat kijkers mee kunnen denken.
We hadden dit probleem voor eens en voor altijd kunnen aanpakken. Mijn bescheiden mening."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
En de openingsrace in Melbourne komende week dus ook in gevaar. Onbekend of al het Italiaanse personeel al afgereisd was naar Australië.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:37 schreef Aurelius het volgende:
twitter:AFP twitterde op zondag 08-03-2020 om 09:32:33#BREAKING Bahrain to hold Formula 1 GP without spectators due to coronavirus: organisers https://t.co/kzZ6PTIO6o reageer retweet
Ross Brawn had vorige week al aangegeven NIET te zullen racen indien niet alle teams mee zouden kunnen doen.![]()
![]()
Non-verbale communicatie gebeurt door middel van lichaamstaal. Dat ik je dit nog moet uitleggen is stuitend.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja want taal is net wiskunde en door een bepaalde woordkeuze kun je geen signalen afgeven
ok
wat naar voor je"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
quote:Op zondag 8 maart 2020 09:34 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik zie zowel op medisch als op economisch vlak dat men wil vasthouden aan de situatie zoals het was.
Gisteren nog, nota bene het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG) : ze willen niet dat hun leden mensen testen die niet helemaal binnen de RIVM-casusdefinitie passen, want dat legt teveel beslag op de zorg. En een nieuw cluster door een onopgemerkte patiënt dan?SPOILER: BronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eerder al het bericht dat blootgestelde zorgverleners mogen doorwerken zolang ze geen symptomen hebben, omdat ze eigenlijk niet gemist kunnen worden in het ziekenhuis. Daarmee riskeren ze wel dat ze nog nét even al hun collega's (en hun kwetsbare patiënten) aanhoesten voordat ze ziek naar huis gaan.SPOILER: BronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En draconische maatregelen die slecht zijn voor de economie, zoals het isoleren van gebieden, die staan zelfs niet als uiterst redmiddel in onze draaiboeken. Alsof het uiteindelijk niet veel slechter voor de economie is als honderdduizenden mensen tegelijk ziek zijn en we geen toegang meer hebben tot de gezondheidszorg omdat ieder bed bezet is.Goede post.SPOILER: BronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al dat soort kortetermijndenken en vasthouden aan ons vertrouwde dagelijks leven gaat ons nog zó veel ellende opleveren.
Ik quote het even want het verdient meer aandacht![]()
Echt?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:41 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Non-verbale communicatie gebeurt door middel van lichaamstaal. Dat ik je dit nog moet uitleggen is stuitend._____!
![]()
Van de overheid verwacht ik ook niet anders.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:38 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar de overheid is verloren in de obsessie met geld en economie. Ze zien zich eerder als een goede regering als de economie een groei vertoont, dan dat zij de belangen behartigen van het gewone volk. Daarom zijn regeringen gemakkelijk in bezuinigen en minder in investeren.![]()
Wauw, jij liep echt niet vooraan toen de intelligentie werd uitgedeeld. Nogmaals, wauw.quote:
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
quote:Op zondag 8 maart 2020 09:43 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Wauw, jij liep echt niet vooraan toen de intelligentie werd uitgedeeld. Nogmaals, wauw.
![]()
![]()
Dat is toevallig, het advies is kennelijk wederzijdsquote:Op zondag 8 maart 2020 09:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heel sterk hoor. Nog één tip, laat je ratio niet leiden door je emotie.
Gr. gr.![]()
![]()
Nou, ik eigenlijk wel. Het normale volk zou op de eerste plaats moeten komen in plaats van een bedacht systeem gebaseerd op cijfertjes. Als er nou eens een echt dodelijk virus uitbreekt, gaan ze dan economie prevaleren boven mensenlevens? Dat zou ik namelijk regering-onwaardig vinden.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:42 schreef _I het volgende:
[..]
Van de overheid verwacht ik ook niet anders.
In dat opzicht doet China het wel beter dan de EU."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Kunnen we even wat normaler tegen elkaar doen? Prima als je kritisch bent op 'paniekzaaiers' en je denkt dat het allemaal wel meevalt, maar probeer iedereen gewoon in zijn of haar waarde te laten okay?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Kunnen jullie niet even ergens anders ruzie met elkaar gaan maken, bvd.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Prachtige vergelijkingquote:Op zondag 8 maart 2020 09:22 schreef wodca het volgende:
[..]
Van dit soort users... ze zouden als hun huis in brand staat nog steeds rustig in de slaapkamer blijven “want die brandt toch niet”.
Spijker op z'n kopIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Geen idee wie de OP geupdate heeft met die nieuwe link van RIVM voorlopig behandeladvies, maar bedankt dus daarvoor.![]()
![]()
Jij bedankt voor het melden.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:46 schreef vosss het volgende:
Geen idee wie de OP geupdate heeft met die nieuwe link van RIVM voorlopig behandeladvies, maar bedankt dus daarvoor.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Ik zou het laten als ik jou was. Hij is overduidelijk niet het helderste licht van de tunnel.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heel sterk hoor. Nog één tip, laat je ratio niet leiden door je emotie.
Gr. gr."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:03:37Ik lig nu met 39 graden in bed het vocht uit mijn longen te kuchen. Heb zeker 10 jaar geen griep gehad, en nu heb ikalle #RIVM verschijnselen 🤷🏼♂️ 3 weken geleden in Daegu geweest,vorige week Freiburg. Ze zeiden dat ik het kan hebben, maar kom niet in aanmerking voor test 🤦🏻♂️ #GGD reageer retweet
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:06:29Zeiden; ik hoef geen quarantaine; maar niet te lang gesprekjes op straat... denk dat ik niet eens tot de voordeur red 🤦🏻 ik ben gelukkig super voorzichtig geweest laatste dagen, maar wie die richtlijn opstelt moet terug naar de schoolbanken! Dit kan alleen nog maar mis gaan... reageer retweet
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:09:04Ik ziek trouwens het liefst thuis uit, maar als het erger wordt kunnen ze mijn rug op en bel ik direct naar 112.Hoop dat het snel beter gaat 😕Ps. Dit is voelt echt veel erger dan griepje, dus jou op met die larie en ben voorzichtig#corinavirus #coronavirusNederland #brabant reageer retweet
![]()
Dan ga ik mijn dagen maar weer vullen met The Bold & The Beautiful en GTST denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gaan jullie nou doen als blijkt dat volgende maand het virus is gaan liggen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik was op zich wel geschokt dat beademing al in zo'n vroege fase vereist isquote:Op zondag 8 maart 2020 09:46 schreef vosss het volgende:
Geen idee wie de OP geupdate heeft met die nieuwe link van RIVM voorlopig behandeladvies, maar bedankt dus daarvoor.![]()
![]()
Ik denk dat je toch haast niet meer kan spreken van paniekzaaiers wel? Kijk naar Italië als je paniek wilt zien. Die leggen hun economie niet zo maar stop. Net zoals China dat niet zomaar deed.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prima als je kritisch bent op 'paniekzaaiers' en je denkt dat het allemaal wel meevalt
Heel het systeem gaat vastlopen. Dat is inmiddels gewoon een feit.![]()
![]()
https://www.gelderlander.(...)oma-en-opa~a1609b58/Eindelijk roepen ze zoiets!quote:Directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding Jaap van Dissel roept Nederlanders op om ‘solidair te zijn’. ,,Als de uitbraak toch doorzet, weten we dat we ons in de eerste plaats moeten richten op het beschermen van oma en opa.’’
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ze zouden hele F1-circus voorlopig helemaal moeten aflassen vind je niet?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:41 schreef vosss het volgende:
[..]
En de openingsrace in Melbourne komende week dus ook in gevaar. Onbekend of al het Italiaanse personeel al afgereisd was naar Australië.
Ross Brawn had vorige week al aangegeven NIET te zullen racen indien niet alle teams mee zouden kunnen doen.![]()
![]()
Iemand anders merkte op dat de link niet meer werkte he; ik heb alleen maar even de nieuwe link opgezochtquote:![]()
![]()
Beetje halfslachtige lockdown, een dag van te voren aankondigen en de treinen mogen nog gewoon rijden.twitter:howroute twitterde op zondag 08-03-2020 om 02:34:33A final chance to evacuate from the COVID19 red zone. People rush to catch the last trains leaving Lombardy after government declared the quarantine and lockdown of 16 million people in Northern Italy. The mandatory quarantine will last until early April. https://t.co/9m5Sf7nuhH reageer retweet
![]()
RIVM roept alle Nederlanders op solidair te zijn ‘voor oma en opa’
Directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding Jaap van Dissel roept Nederlanders op om ‘solidair te zijn’. ,,Als de uitbraak toch doorzet, weten we dat we ons in de eerste plaats moeten richten op het beschermen van oma en opa.’’
Das wel lief van Jaap. We moeten solidair zijn met Opa en Oma. Dat zij er als eerste aangaan als de ziekenhuizen volstromen houdt Jaap nog even achter.![]()
Over tot de orde van de dagquote:Op zondag 8 maart 2020 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gaan jullie nou doen als blijkt dat volgende maand het virus is gaan liggen?
Ik kan me niet voorstellen hoe een enorm besmettelijk ziekte over een maand ineens minder besmettelijk is. Noem me een pessimist, maar ik heb geen idee hoe dat ineens zou kunnen, zeker niet als de GGD niet in wil grijpen.![]()
Hou oud is van Dissel eigenlijk?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:50 schreef _I het volgende:
RIVM roept alle Nederlanders op solidair te zijn ‘voor oma en opa’
Directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding Jaap van Dissel roept Nederlanders op om ‘solidair te zijn’. ,,Als de uitbraak toch doorzet, weten we dat we ons in de eerste plaats moeten richten op het beschermen van oma en opa.’’
Das wel lief van Jaap. We moeten solidair zijn met Opa en Oma. Dat zij er als eerste aangaan als de ziekenhuizen volstromen houdt Jaap nog even achter.
63
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Een écht dodelijk virus?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:46 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nou, ik eigenlijk wel. Het normale volk zou op de eerste plaats moeten komen in plaats van een bedacht systeem gebaseerd op cijfertjes. Als er nou eens een echt dodelijk virus uitbreekt, gaan ze dan economie prevaleren boven mensenlevens? Dat zou ik namelijk regering-onwaardig vinden.
In dat opzicht doet China het wel beter dan de EU.
We hebben geen "ons volk" meer, we zijn onderdeel van de EU.![]()
![]()
hoop dat die snel beter is.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:47 schreef polderturk het volgende:
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:03:37Ik lig nu met 39 graden in bed het vocht uit mijn longen te kuchen. Heb zeker 10 jaar geen griep gehad, en nu heb ikalle #RIVM verschijnselen 🤷🏼♂️ 3 weken geleden in Daegu geweest,vorige week Freiburg. Ze zeiden dat ik het kan hebben, maar kom niet in aanmerking voor test 🤦🏻♂️ #GGD reageer retweet
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:06:29Zeiden; ik hoef geen quarantaine; maar niet te lang gesprekjes op straat... denk dat ik niet eens tot de voordeur red 🤦🏻 ik ben gelukkig super voorzichtig geweest laatste dagen, maar wie die richtlijn opstelt moet terug naar de schoolbanken! Dit kan alleen nog maar mis gaan... reageer retweet
twitter:alexandersuma twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:09:04Ik ziek trouwens het liefst thuis uit, maar als het erger wordt kunnen ze mijn rug op en bel ik direct naar 112.Hoop dat het snel beter gaat 😕Ps. Dit is voelt echt veel erger dan griepje, dus jou op met die larie en ben voorzichtig#corinavirus #coronavirusNederland #brabant reageer retweet
![]()
De GGD en het RIVM moeten hun handen in de lucht gooien en het aan de regering overlaten. Die de noodtoestand uit moet roepen zodat makkelijk meer geld en middelen vrij gemaakt kan worden.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
zeker niet als de GGD niet in wil grijpen.
Noodhospitalen moeten NU opgezet worden. Die hebben we over 2 weken nodig. Heel erg hard.
Ik zie het steeds somberder in als ik eerlijk ben..
![]()
Huh, waarom?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zouden hele F1-circus voorlopig helemaal moeten aflassen vind je niet?![]()
Want jij weet dat er totaal geen voorbereidingen zijn getroffen voor de noodhospitalen?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
De GGD en het RIVM moeten hun handen in de lucht gooien en het aan de regering overlaten. Die de noodtoestand uit moet roepen zodat makkelijk meer geld en middelen vrij gemaakt kan worden.
Noodhospitalen moeten NU opgezet worden. Die hebben we over 2 weken nodig. Heel erg hard.
![]()
Toch is het zo, verwacht ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Over tot de orde van de dag
Ik kan me niet voorstellen hoe een enorm besmettelijk ziekte over een maand ineens minder besmettelijk is. Noem me een pessimist, maar ik heb geen idee hoe dat ineens zou kunnen, zeker niet als de GGD niet in wil grijpen.Vakman pur sang![]()
Andere weersomstandigheden.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Over tot de orde van de dag
Ik kan me niet voorstellen hoe een enorm besmettelijk ziekte over een maand ineens minder besmettelijk is. Noem me een pessimist, maar ik heb geen idee hoe dat ineens zou kunnen, zeker niet als de GGD niet in wil grijpen.![]()
Hoop je, en wij allemaalquote:In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Jullie maken elkaar helemaal gek joh.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
De GGD en het RIVM moeten hun handen in de lucht gooien en het aan de regering overlaten. Die de noodtoestand uit moet roepen zodat makkelijk meer geld en middelen vrij gemaakt kan worden.
Ten eerste, helemaal niet nodig.
Ten tweede
Noodunits zijn in notime op te zetten.
Geen enkel probleem.Vakman pur sang![]()
Jaap is zich al vast aan het indekken.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
https://www.gelderlander.(...)oma-en-opa~a1609b58/
[..]
Eindelijk roepen ze zoiets!Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
De massahysterie is hier al 166 topics lang.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:47 schreef Blik het volgende:
De massahysterie is nu ook volledig doorgedrongen in dit topic![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 09:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het is wel vrij zeker. Bij zomerweer verpreiden corona-virussen zich minder snel.
Bron
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2020 09:59:12 ]![]()
Volgende maand al? Dat is eerste week april.quote:
Juni/juli ok. Maar volgende maand hoogtepunt al achter de rug?
Ik hoop het.![]()
Jij vindt de lockdown in Italië ook massahysterie? Waarom denk je dat dergelijke maatregelen volkomen overtrokken zouden zijn?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
De massahysterie is hier al 166 topics lang.![]()
1 maand, zoals ik heb gezegd.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel maanden ga je dat idee vasthouden?Vakman pur sang![]()
Wat een liefde.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het modden. Je bent geweldig.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
-edit-
Was al gepostThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Als dit geen keiharde neuckseks wordt dan weet ik het ook niet meerquote:
PS: doen jullie het wel veilig? Ik bedoel niet dat jullie een virus oplopen en dat heel COR als ware het een onbestuurbaar schip tegen de kade aan botst en zinkt waarbij alle opvarenden verdrinken.
Rip aan de nabestaanden![]()
![]()
Ik hoop het ook, maar als ik naar Italië kijk dan kan ik niet anders concluderen dat ons hier in Nederland ook zware tijden staan te wachten op de korte termijn. Zeer zware tijden. En ik kijk er alvast niet naar uit. Als ik heel eerlijk ben.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop dat wij veel te pessimistisch zijn voske![]()
rip den haag
07:38
Hoewel internationaal verschillende sportevenementen zijn afgelast vanwege het coronavirus, start vandaag in Den Haag de 45e editie van de CPC Loop. De organisatie zegt de adviezen van het RIVM en GGD GHOR te volgen en ziet geen aanleiding om het evenement af te gelasten.
Aan het hardloopevenement nemen jaarlijks ruim 40.000 mensen deel. De organisatie geeft extra voorlichting over de maatregelen die het coronavirus moeten voorkomen, zoals ook het RIVM adviseert. Deelnemers die koorts hebben en hoesten of kortademig zijn, krijgen het nadrukkelijke advies om niet te gaan lopen.
Ad![]()
Typischquote:Op zondag 8 maart 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
rip den haag
Hoewel internationaal verschillende sportevenementen zijn afgelast vanwege het coronavirus, start vandaag in Den Haag de 45e editie van de CPC Loop. De organisatie zegt de adviezen van het RIVM en GGD GHOR te volgen en ziet geen aanleiding om het evenement af te gelasten.
Aan het hardloopevenement nemen jaarlijks ruim 40.000 mensen deel. De organisatie geeft extra voorlichting over de maatregelen die het coronavirus moeten voorkomen, zoals ook het RIVM adviseert. Deelnemers die koorts hebben en hoesten of kortademig zijn, krijgen het nadrukkelijke advies om niet te gaan lopen.
Ad![]()
hier zie je mensen nog in italie de laatste trein halen
https://twitter.com/i/status/1236465294522097664![]()
Iemand met koorts of luchtwegklachten moet überhaupt niet sporten. Gewoon nooitquote:Op zondag 8 maart 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
rip den haag
Ad![]()
Hey, je hebt koorts. Misschien kun je beter niet gaan rennen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
rip den haag
AdThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Kan het RIVM niet eens even heel vlug hun advies aanpassen??? Dit is koren op de molen voor SARD-CoV-2 en de kat op het spek binden. Waarom? Waarom????quote:Op zondag 8 maart 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
rip den haag
Ad![]()
maar je hebt er super lang voor getraind en zo dus je gaat het gewoon proberenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:05 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Iemand met koorts of luchtwegklachten moet überhaupt niet sporten. Gewoon nooit![]()
Ibuprofen en knallenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je hebt er super lang voor getraind en zo dus je gaat het gewoon proberen![]()
Die mensen zien er goed uit, geen symptomen dus kunnen ook anderen niet besmetten, volgens RIVM. Geen zorgen. Beetje zelfde als in Wuhan, ook iedereen alle kanten op vlak voor de lockdown.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
hier zie je mensen nog in italie de laatste trein halen
https://twitter.com/i/status/1236465294522097664
Denk wel dat Italië een beetje een voorbeeld is hoe het in de rest van Europa kan gaan, waar je in elk geval rekening mee moet houden.![]()
State of Emergency in de staat New York
https://www.nytimes.com/2(...)new-york-queens.htmlThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Jij moet je focussen op de belangrijke dingen in het leven: Pak wat nootjes en post hier je meltdown als Max geen podium haalt bij de eerste gp volgende weekquote:Op zondag 8 maart 2020 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:07 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft geen mietje grootgebracht jonguh![]()
kijk dit bedoel ik. Die mensen die besmettelijk zijn gaan echt wel rennen![]()
Het lijkt wel of we hier graag het virus willen verspreiden ofzoquote:Op zondag 8 maart 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
rip den haag
Ad
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Begrijp die verontwaardiging niet zo. Gisteren en vandaag zitten 300k mensen ook gewoon in voetbalstadionsGroot fan van User Wotte![]()
Kan gaan? Hoe het in de rest van Europa ZAL gaan. Geen enkel land heeft dergelijke maatregelen getroffen als Italië nu. Dus wij volgen gewoon braaf. En over 2 weken vragen we ons af hoe we dit toch allemaal hadden kunnen voorkomen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:07 schreef JK het volgende:
Denk wel dat Italië een beetje een voorbeeld is hoe het in de rest van Europa kan gaan, waar je in elk geval rekening mee moet houden.
Echt. Te debiel voor woorden hoe hierop geacteerd wordt.![]()
kost teveelquote:Op zondag 8 maart 2020 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan gaan? Hoe het in de rest van Europa ZAL gaan. Geen enkel land heeft dergelijke maatregelen getroffen als Italië nu. Dus wij volgen gewoon braaf. En over 2 weken vragen we ons af hoe we dit toch allemaal hadden kunnen voorkomen.
Echt. Te debiel voor woorden hoe hierop geacteerd wordt.![]()
Eerste wat ik me afvraag: vervangen ze na elke persco die microfoon(hoezen)? Daar kun je ook lekker mensen mee besmetten ....quote:Op zondag 8 maart 2020 09:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
https://www.gelderlander.(...)oma-en-opa~a1609b58/
[..]
Eindelijk roepen ze zoiets!![]()
Ja dat vind ik idd.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij vindt de lockdown in Italië ook massahysterie? Waarom denk je dat dergelijke maatregelen volkomen overtrokken zouden zijn?
Als je een gebied van een miljoen inwoners afsluit terwijl daar al besmettingen zijn helpt dat niet tegen besmetting van die miljoen inwoners![]()
Overheden en instanties weten prima wat ze doen hoor. En dat is misschien niet in ieders belang, maar wel in het algemeen belang.![]()
Grote evenementen zijn nu gewoon niet zo handig, er heerst namelijk een besmettelijk virus, er is zelfs een topic over:quote:Op zondag 8 maart 2020 10:08 schreef Tjacka het volgende:
Begrijp die verontwaardiging niet zo. Gisteren en vandaag zitten 300k mensen ook gewoon in voetbalstadions
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #166 Gewoon een griepje![]()
Dat is dan ook niet zo handig.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:08 schreef Tjacka het volgende:
Begrijp die verontwaardiging niet zo. Gisteren en vandaag zitten 300k mensen ook gewoon in voetbalstadions❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Dat is nog maar de vraag of die wel doorgaat. Ross Brawn heeft eerder al aangegeven niet te zullen racen indien niet alle teams aan de start kunnen staan. Diverse teams zitten midden in de lockdown en onduidelijk is of al hun personeel al vertrokken is naar Melbourne.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:08 schreef Mansjester het volgende:
Pak wat nootjes en post hier je meltdown als Max geen podium haalt bij de eerste gp volgende week
Forum Opties Forumhop: Hop naar: